Is dat een man of een vrouw?quote:
ooohhh shinyquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alles en meer. Die hele bak opeten bij een avondje bankhangen
Dunno, die onderkin zit in de weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw?
Nee hoor ik was me alleen aan het klaarmaken om naar het volgende festival te gaan, beleef heel wat meer avonturen dat jij die met chauffeurskleding in een auto gaat chillen met jonko en bavariaquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even een shout-out naar Vaseline_ die terecht d'r bek houdt nadat haar de mond is gesnoerd.
Hoe kan ik, zonder zilvere ketting.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:
[..]
Kom jij out of the blue mij ineens bashen, get the fuck outta here clown.
[ afbeelding ]
Als je er zo bijloopt heb je sowieso al geen recht van spreken.
Ach, internet enzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef Mozy het volgende:
En ik kwam Chai helemaal niet backen. Ik vind het gewoon grappig dat je denkt dat dat de reden is dat Ynuhh de benen heeft genomen. Je moest eens weten.
Ik dacht omdat er een Krentenbol scenario wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef Mozy het volgende:
En ik kwam Chai helemaal niet backen. Ik vind het gewoon grappig dat je denkt dat dat de reden is dat Ynuhh de benen heeft genomen. Je moest eens weten.
Een festival, wat een avontuur. Een ware ontplooiing van je intellectuele zelve. Kijk uit voor een overdosis, crackheadquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor ik was me alleen aan het klaarmaken om naar het volgende festival te gaan, beleef heel wat meer avonturen dat jij die met chauffeurskleding in een auto gaat chillen met jonko en bavaria
Bavaria
Autochillen
Chauffeurskleding
Koelies
Zo lees ik jouw posts ongeveer, gaat over bla en het interesseert niemand iets.
Ik snap de link niet precies? En bovendien kan het als je het zo bekijkt nog erger, zie S&G en KPD. Dus..?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Mozy het volgende:
Bovendien komisch dat je begint te haten op fok relaties en dergelijken. Terwijl je blote bast verspreiden op fok triestheid ten top is. Is het niet dwc
brb foto makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Mozy het volgende:
Bovendien komisch dat je begint te haten op fok relaties en dergelijken. Terwijl je blote bast verspreiden op fok triestheid ten top is. Is het niet dwc
Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap de link niet precies? En bovendien kan het als je het zo bekijkt nog erger, zie S&G en KPD. Dus..?
Fernandesblikje voor zijn lul, nog erger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?
Het was met een blik Fernandes voor m'n lul, in de context van de Fernandes-reeks was dat grappig. Zie ook de reacties erop toen. Wat dat te maken heeft met jouw FOK!relatie en de FOK!kers die jij hebt op Facebook slaat als een lul op een drumstel. Beetje zoals jouw oeuvre dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?
Watquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Whehe, 'sup. Ik zou aanraden het toch te doen ter uwer vermaeck. Het gebrek aan logica en steekhoudende argumenten is weer eens schrijnend. Je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgenquote:
De hele dag op WSHH zitten en negermuziek luisteren is goed voor je wil je zeggen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een festival, wat een avontuur. Een ware ontplooiing van je intellectuele zelve. Kijk uit voor een overdosis, crackhead. Dat jij m'n posts zo leest zegt meer over je eigen wereld waarin je leeft, mss kom je eruit als je ooit 100% nuchter bent.
Ik zeg ook niet dat het iets met elkaar te maken heeft. Ik wijs je alleen op het feit dat je bepaalde dingen raar vind, maar vervolgens zelf nog vreemdere dingen doet en dat met het grootste gemak goed praat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was met een blik Fernandes voor m'n lul, in de context van de Fernandes-reeks was dat grappig. Zie ook de reacties erop toen. Wat dat te maken heeft met jouw FOK!relatie en de FOK!kers die jij hebt op Facebook slaat als een lul op een drumstel. Beetje zoals jouw oeuvre dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |