Was dat niet een of andere Yorinde?quote:
06-plonsplonsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het SMS-nummer gemist. Iemand?
Die deed 15 jaar geleden ook een autoprogramma jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was dat niet een of andere Yorinde?
Perfecte deal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Topjury, topsprong, toppresentator, helemaal top!
Volgens mij bedoelde ik die laatste, maar Benny bevestigde dat het Tess wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was Jorinde Moll of Lauren Verster.
Nou ja daar is niet zoveel voor nodigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef JRRY het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds jaren weer naar SBS6.
De eerste stap is gezet, geweldig programma, veel interessanter dan Beat The Beast
Same here, 't is genieten. We hebben nog een hoop sbs in te halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef JRRY het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds jaren weer naar SBS6.
De eerste stap is gezet, geweldig programma, veel interessanter dan Beat The Beast
Dan begrijp je de essentie niet.quote:
Geouwehoer van Tess vind ik niet ergquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja daar is niet zoveel voor nodig![]()
Al mag dit wel een pietsie vlotter allemaal. Teveel geouwehoer.
Het is zo slecht dat ik het slecht vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan begrijp je de essentie niet.
Fo'real?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Haha dit is echt een verschrikkelijk slecht programma, tranen in mijn ogen
Oh en waarom is Nance in hemelsnaam weg? Dat grietje van TMF is 10x niks
Daarom dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nance is toch zo'n ouwe doos geworden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
quote:
Tsja, ze lijken zichzelf wél serieus te nemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik had het wel allemaal wat hilarischer verwacht
Naja, op dat moment zal ik waarschijnlijk denken 'hadden ze maar nooit HD televisie uitgevonden'.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef Rodawa het volgende:
Het enige waar ik naar uitkijk is Patty Brard die een buiklanding maak van de 10-meter plank.
Vergeet ook de bijhorende staande ovatie niet. Puur genieten voor het publiek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
beste tot nu toe vond ik bernals demonstratie van hoe een duikplank werkt
Japie van de 10-meter plank wordt 100% zeker lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik had het wel allemaal wat hilarischer verwacht
Ik vond het heel leerzaam te horen dat 7,5 meter precies tussen 5 en 10 meter inzit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
beste tot nu toe vond ik bernals demonstratie van hoe een duikplank werkt
Volgende week pas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Japie van de 10-meter plank wordt 100% zeker lachen.
Jeetje jij bent wel heel makkelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
Zodra ze iets hilarisch noemen ben ik klaar.
dat gaat een tsunami veroorzakenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Japie van de 10-meter plank wordt 100% zeker lachen.
Niet zo cynisch doen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het heel leerzaam te horen dat 7,5 meter precies tussen 5 en 10 meter inzit.
Ik bedoel er klaar mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje jij bent wel heel makkelijk
Een grill.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:58 schreef MissJ het volgende:
jezus zeg hee, wat heeft hij in zijn mond?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet in welke zwembaden jij komt, maar echt schoon zijn die nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Een viezerik in een zwembad, wat klopt er niet? Dan word je toch schoon?
quote:
Renaldo volgens wiki.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft kleine viezerik ook een gewone naam?
Ik kom nooit in een zwembadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet in welke zwembaden jij komt, maar echt schoon zijn die niet
Moet nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een zwembadDan moet ik een bikini aan
Hij springt van de 10 meter plank op de 5 meter plank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij hangt zo onderaan aan de plank te bungelen, ik voel het.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij springt van de 10 meter plank op de 5 meter plank.
Inderdaad, geweldig. Net als zijn sprong nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Kleine Viezerik tijdens Fort Boyard met die spinnen
Anders was het Grote Viezerik.quote:
Komt omdat je er zelf iets in moet stoppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:02 schreef Bastiefcg het volgende:
Die Tess Millne moeten ze lozen. Wat een simpel inhoudsloos wijf is dat zeg.
Ach, Bridget, Tooske, Chantal,...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:02 schreef Bastiefcg het volgende:
Die Tess Millne moeten ze lozen. Wat een simpel inhoudsloos wijf is dat zeg.
Ze zitten al all time low, dus weinig te verliezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
U-hu, dit gaat weer voor veel verlies zorgen bij SBS
Geen idee. Ik vind er ook geen donder aan eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Paul het volgende:
Wat is er nou leuk aan al dat geouwhoer en een paar min domme sprongen kijken?
Ik ga deze uitzitten, maar ben al weer wat aan het rondsurfen.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef D. het volgende:
Ik sms net 'viezerik', was het per ongeluk naar mijn moeder
inderdaad, valt wel opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze wil de producent kwijt dus. Doet niet leuk mee bij de trainingen en zo.
Maar dat rolletje kunnen wij toch ook wel maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
OK even serieus danDit was toch beter? Hij maakte salto's!
Het is doorgestoken kaart!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
OK even serieus danDit was toch beter? Hij maakte salto's!
Dit dus. Ik probeer de cult of de kitch te zien. Maar lukt me niet. Nu al uitgewerkt voor me. Kijk straks wel even Patty.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef mootie het volgende:
Wat een ellende, het is niet eens grappig.
Ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat rolletje kunnen wij toch ook wel maken?
100% eens met deze boi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik probeer de cult of de kitch te zien. Maar lukt me niet. Nu al uitgewerkt voor me. Kijk straks wel even Patty.
Dit zouden dé programma's worden die ze uit het slop zouden trekken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zitten al all time low, dus weinig te verliezen.
Krijgt ze geen tweede kans?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:05 schreef Specularium het volgende:
Justine heeft nog die bootramp overleefd.
Hehe ja hoe verzin je het inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Goedemiddag, u spreekt met meneertje directeur van SBS. Wij hoorden dat u niet kunt zwemmen. Wilt u misschien meedoen aan een spel in een diep zwembad?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Patty Brard minus 100 kilo vet = Patty Brard![]()
Moet er niet ergens Justine staan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Patty Brard minus 100 kilo vet = Patty Brard![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Hierna is een reclamelok, het zwembad moet bijgevuld worden.
Zo is het ook met Dries gegaan alleen dan zingen ipv zwemmenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Goedemiddag, u spreekt met meneertje directeur van SBS. Wij hoorden dat u niet kunt zwemmen. Wilt u misschien meedoen aan een spel in een diep zwembad?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zo is het ook met Dries gegaan alleen dan zingen ipv zwemmen
Nee, ook al niet.quote:
Dat is exact wat ik net zei ja. Te triest om zo deelnemers te werken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit vind ik serieus echt triest. Als ze echt in de schuldsanering zit en SBS denkt daardoor: die bellen chanteren we om voor geld mee te doen, hoe sneu is dat.
Oh en een foto van Twitter, toen straks zat ze nog in het ziekenhuis:
[ afbeelding ]
Het is toch knap dat ze dit zootje bij elkaar hebben gekregen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
't is toch triest dat ze zulke mensen overhalen mee te doen, puur en alleen voor 't geld.
Er had natuurlijk teveel water uit het bad kunnen stromen hè, dan knal je dus vol op de bodem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Rodawa het volgende:
Tering hee, je kan ook overdrijven. Ze doen net of ze haar leven op het spel zet met een simpele sprong.
Wat kan 2 uur dan lang duren he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Jezus wat een belachelijke grafshow is dit.
Wel een zielig gezicht opzetten en klagen over pijn hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik geef me op, ik ben ook bang, krijg ik vast een 10
Flinke zak geld van Johnny, dan is dat zo geregeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is toch knap dat ze dit zootje bij elkaar hebben gekregen.
Als de Paus op aids wordt getest weet SBS de uitslag toch positief te brengen.quote:
Dat wist je toch van te voren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Jezus wat een belachelijke grafshow is dit.
Leuke woordspeling.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef Bastiefcg het volgende:
Als dit een 9 was, had KV een 134 moeten krijgen
Ja, dat is wel het gevaar natuurlijk. Net als wanneer Terror Jaap gaat springen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er had natuurlijk teveel water uit het bad kunnen stromen hè, dan knal je dus vol op de bodem.
Woorden schieten te kort. Ik voel nu alleen maar leegte.quote:
Dude.... dit is fantastische televisiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Pino112 het volgende:
JodyIk sta op het punt om te zappen.
Hij lijkt het te kunnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Pino112 het volgende:
JodyIk sta op het punt om te zappen.
Juist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het gevaar natuurlijk. Net als wanneer Terror Jaap gaat springen.
De perfecte line-up zou bestaan uit Nicolette van Dam, Gigi Ravelli, Fatima Moreira de Melo, Yolanthe, Lieke van Lexmond etc.
Eeh, til je er nu niet iets te zwaar aan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Barbapapamama het volgende:
Corrupte zooi ik ga iets anders kijken
Ik kan niet wegkijken. Ik moet het zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
Mensen zeggen hier te zappen maar iedereen blijft dit kijken.
Ik blijf inderdaad kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude.... dit is fantastische televisie
Die blonde presentatrice.quote:
Ja, ik wil graag het tv dieptepunt van het jaar meemakequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
Mensen zeggen hier te zappen maar iedereen blijft dit kijken.
Die andere corrupte zooi?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Barbapapamama het volgende:
Die neger was sowieso beter dan deze dikke zeug met der bloedpleister.
Corrupte zooi ik ga iets anders kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |