Wel een zielig gezicht opzetten en klagen over pijn hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik geef me op, ik ben ook bang, krijg ik vast een 10
Flinke zak geld van Johnny, dan is dat zo geregeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is toch knap dat ze dit zootje bij elkaar hebben gekregen.
Als de Paus op aids wordt getest weet SBS de uitslag toch positief te brengen.quote:
Dat wist je toch van te voren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Jezus wat een belachelijke grafshow is dit.
Leuke woordspeling.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef Bastiefcg het volgende:
Als dit een 9 was, had KV een 134 moeten krijgen
Ja, dat is wel het gevaar natuurlijk. Net als wanneer Terror Jaap gaat springen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er had natuurlijk teveel water uit het bad kunnen stromen hè, dan knal je dus vol op de bodem.
Woorden schieten te kort. Ik voel nu alleen maar leegte.quote:
Dude.... dit is fantastische televisiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Pino112 het volgende:
JodyIk sta op het punt om te zappen.
Hij lijkt het te kunnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Pino112 het volgende:
JodyIk sta op het punt om te zappen.
Juist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het gevaar natuurlijk. Net als wanneer Terror Jaap gaat springen.
De perfecte line-up zou bestaan uit Nicolette van Dam, Gigi Ravelli, Fatima Moreira de Melo, Yolanthe, Lieke van Lexmond etc.
Eeh, til je er nu niet iets te zwaar aan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Barbapapamama het volgende:
Corrupte zooi ik ga iets anders kijken
Ik kan niet wegkijken. Ik moet het zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
Mensen zeggen hier te zappen maar iedereen blijft dit kijken.
Ik blijf inderdaad kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude.... dit is fantastische televisie
Die blonde presentatrice.quote:
Ja, ik wil graag het tv dieptepunt van het jaar meemakequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
Mensen zeggen hier te zappen maar iedereen blijft dit kijken.
Die andere corrupte zooi?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Barbapapamama het volgende:
Die neger was sowieso beter dan deze dikke zeug met der bloedpleister.
Corrupte zooi ik ga iets anders kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |