Was dat niet een of andere Yorinde?quote:
06-plonsplonsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het SMS-nummer gemist. Iemand?
Die deed 15 jaar geleden ook een autoprogramma jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was dat niet een of andere Yorinde?
Perfecte deal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Topjury, topsprong, toppresentator, helemaal top!
Volgens mij bedoelde ik die laatste, maar Benny bevestigde dat het Tess wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was Jorinde Moll of Lauren Verster.
Nou ja daar is niet zoveel voor nodigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef JRRY het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds jaren weer naar SBS6.
De eerste stap is gezet, geweldig programma, veel interessanter dan Beat The Beast
Same here, 't is genieten. We hebben nog een hoop sbs in te halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef JRRY het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds jaren weer naar SBS6.
De eerste stap is gezet, geweldig programma, veel interessanter dan Beat The Beast
Dan begrijp je de essentie niet.quote:
Geouwehoer van Tess vind ik niet ergquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja daar is niet zoveel voor nodig![]()
Al mag dit wel een pietsie vlotter allemaal. Teveel geouwehoer.
Het is zo slecht dat ik het slecht vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan begrijp je de essentie niet.
Fo'real?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Haha dit is echt een verschrikkelijk slecht programma, tranen in mijn ogen
Oh en waarom is Nance in hemelsnaam weg? Dat grietje van TMF is 10x niks
Daarom dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nance is toch zo'n ouwe doos geworden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
quote:
Tsja, ze lijken zichzelf wél serieus te nemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik had het wel allemaal wat hilarischer verwacht
Naja, op dat moment zal ik waarschijnlijk denken 'hadden ze maar nooit HD televisie uitgevonden'.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:54 schreef Rodawa het volgende:
Het enige waar ik naar uitkijk is Patty Brard die een buiklanding maak van de 10-meter plank.
Vergeet ook de bijhorende staande ovatie niet. Puur genieten voor het publiek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
beste tot nu toe vond ik bernals demonstratie van hoe een duikplank werkt
Japie van de 10-meter plank wordt 100% zeker lachen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik had het wel allemaal wat hilarischer verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |