Het blijft een nummer van Tears for Fearsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat is overduidelijk de versie die hier gedaan werd
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het stom dat er 7 auditieshows zijn.
trollquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef ArnosL het volgende:
Ik zou Trijntje hard geven, ze is leuk
sbs niveauquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Iets te veel van het goede
Dat heeft ie vorig seizoen toch ook moeten doen? Was niks bijzonders aan hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
jammer ik had gehoopt dat marco ook engels moest praten
Hahaha, nee man, je zit echt fout dit keerquote:
Ah gevonden. The Wanted.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was dit liedje toen ze naar de gang liep?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tears_for_Fearsquote:
Beetje badkamergeluid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef D. het volgende:
Ik heb ook 3 keer in de Arena gestaan. Zo bijzonder was het niet
ik heb op pinkpop gestaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
ja ik heb ook weleens in de Arena gestaan, om naar Ajax te kijken
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Starlie het volgende:
Ja meid ik heb ook weleens in Ahoy gestaan heur!!! (bij een concert van Eros Ramassoti, omdat mijn moeder zo nodig moest soppen, maar toch)
Ik bij Barry White en EWFquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Starlie het volgende:
Ja meid ik heb ook weleens in Ahoy gestaan heur!!! (bij een concert van Eros Ramassoti, omdat mijn moeder zo nodig moest soppen, maar toch)
quote:
Sandra van Nieuwland, een Jazz-zangeresquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Zijn er al bekende mensen voorbij gekomen ? Ik heb het eerste uur gemist..
Ja sorry, je hebt gelijk, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee man, je zit echt fout dit keer
Dat werd ook bekender door Donnie Darko, en Veronica gebruikte het als nummer bij reclame voor series.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sorry, je hebt gelijk, verkeerd gelezen
Overigens kende ik het wel van Jules
een voor een geloof ikquote:
Sandra ken ik niet, dus die schaar ik niet onder het kopje bekend, en Leona is wel tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland, een Jazz-zangeres
en
Leona Philippa, bekend van Zomer op je Radio en als achtergrondzangeres van Trijntje
Ja, maar niet samen geloof ik?quote:
ik heb die versie laatst nog gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat werd ook bekender door Donnie Darko, en Veronica gebruikte het als nummer bij reclame voor series.
Die was heel goed ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sandra ken ik niet, dus die schaar ik niet onder het kopje bekend, en Leona is wel tof
Mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb die versie laatst nog gedraaid op de radio
Die moet het wel vooral van zijn looks hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Stefan het volgende:
Die Albert Heijn -chef zou mee moeten doen met een van zn zomerhits
Zekahquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Stefan het volgende:
Ik kijk nooit the voice maar t is wel gezellig met jullie gasten
Hamburger met korting hohohohoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Stefan het volgende:
Die Albert Heijn -chef zou mee moeten doen met een van zn zomerhits
MMM IJsjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die moet het wel vooral van zijn looks hebben.
En toen kon ze niet meer zingen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt, maar die andere heeft net een kind uitgepoept .
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Stefan het volgende:
Kijk maar naar Rafeellaquote:
Tuurlijk, altijd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Stefan het volgende:
Ja. Zou al schelen als ze twee uur en een kwartier reclame weg zouden laten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Van mij mag het ietsjes korter duren, 1 1/2 uur is wel genoeg eigenlijk.
Qua echte tijd of qua gevoelstemperatuur?quote:
Ken je klassiekers, Tears for Fears uiteraard 1983quote:
Fijn, was om 5 uur al uit bedquote:
Woon je wel dicht bij je werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij moet ik komende weken de hele tijd tot 21.15 werken op vrijdag, wat pas half 10 thuis betekend..
Beetje jaammerrr
Die discussie is zo 22 uur 02quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ken je klassiekers, Tears for Fears uiteraard 1983
Ohw jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets langer, vanwege de uitloop... en daarna de Gypsies
quote:
Travellersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Stickertje het volgende:
wat is dat voor een tokkie volk O.o
Lees ff een stukje terugquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ken je klassiekers, Tears for Fears uiteraard 1983
OMG!quote:
Nog steedsquote:
Paul Turner (Voice), Willie Wartaal (Jeugd van Tegenwoordig), jipiejippie. De Meloena bblabla (hockey en poker)quote:
Ze waren 15 toen we ze voor t laatst hebben gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja door die ander leken ze een stuk jonger
Dat ja, die grootste heeft echt een moeke kapsel zo met die krullen, zondequote:
Maar ze lijken echt ouder dan ca 27. Vooral die met dat zwarte aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze waren 15 toen we ze voor t laatst hebben gezien
Ik ken ze ook alleen van balabajawerju liedjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
Waarom kent iedereen hun zo goed?
Ik heb dat nummer 1 x gehoord ofzo
Ja iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze lijken echt ouder dan ca 27. Vooral die met dat zwarte aan.
Het heeft ons land vertegenwoordigd op het Songfestivalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
Eurovisie Songfestival meegedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leona_Philippoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland, een Jazz-zangeres
en
Leona Philippa, bekend van Zomer op je Radio en als achtergrondzangeres van Trijntje
Ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het heeft ons land vertegenwoordigd op het Songfestival
Daar deed je lang over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef winterapfel het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leona_Philippo
o.a. van
Phileine zegt sorry, alles is Liefde en Lijn 32, en Aide
Ik spoog zowat cabernet sauvignon over de ipad toen ik zag dat Paul in ER zatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paul Turner (Voice), Willie Wartaal (Jeugd van Tegenwoordig), jipiejippie. De Meloena bblabla (hockey en poker)
Edquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik spoog zowat cabernet sauvignon over de ipad toen ik zag dat Paul in ER zat
Zaligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik spoog zowat cabernet sauvignon over de ipad toen ik zag dat Paul in ER zat
Expeditie Robinsonquote:
Had wel meer opgevallen ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef Stefan het volgende:
Ze had beter dr bongo mee kunnen nemen
Geefbaar, dat zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
"je uitstraling"
Oh Nick spreekt met zijn piempie
Lekker Miss Etam meets DeSigualquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef MissJ het volgende:
Dat jurkje is ook vreselijk dozig en ouwelijk trouwens.
Nee, nu heet ze damn.quote:
nou exact wat jij zegtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lekker Miss Etam meets DeSigual
En de ander Eeka.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Als ik dochter krijg noem ik dr ook Djem....
en niet alleen haar zusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Lyza666 het volgende:
"ze hebben het niet opgepikt".
Je zus zong vals kut. Klaar.
Echt he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zwetende handje van Marco, plaatsvervangende schaamte hier
quote:
Omdat mainstream namen mainstream zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Injetta het volgende:
Wat een achterlijke namen hebben die ouders hun dochters gegeven.
Die heten volgens mij gewoon Vera, Els en Mieke.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Injetta het volgende:
Wat een achterlijke namen hebben die ouders hun dochters gegeven.
Die verbergt een stijfjequote:
Daarom draait marco ook meteen om, die wil glibber zien.quote:
Likyliquote:
zij is leuk, hoewel ik voor dit specifieke nummer liever de cover van triggerfinger hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Stefan het volgende:
Ik vindt t origineel van Likylee beter
Ze heeft wel een apartere stem dan haar zusjequote:
oh, zijn het artiesten namen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heten volgens mij gewoon Vera, Els en Mieke.
Alleen dit bekte lekkerder als 'artiest'.
Nee, faalhaas, je maakt dezelfde fout als Symphonicquote:
Zweet? Jij denkt dat het zweet is, maar ondertussen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zwetende handje van Marco, plaatsvervangende schaamte hier
Ken ik u?quote:
Ik vind die leuker manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, faalhaas, je maakt dezelfde fout als Symphonic
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht dat ze gingen vragen of ze haar niet herkennen van treble
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |