Het blijft een nummer van Tears for Fearsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat is overduidelijk de versie die hier gedaan werd
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het stom dat er 7 auditieshows zijn.
trollquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef ArnosL het volgende:
Ik zou Trijntje hard geven, ze is leuk
sbs niveauquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Iets te veel van het goede
Dat heeft ie vorig seizoen toch ook moeten doen? Was niks bijzonders aan hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
jammer ik had gehoopt dat marco ook engels moest praten
Hahaha, nee man, je zit echt fout dit keerquote:
Ah gevonden. The Wanted.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was dit liedje toen ze naar de gang liep?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tears_for_Fearsquote:
Beetje badkamergeluid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef D. het volgende:
Ik heb ook 3 keer in de Arena gestaan. Zo bijzonder was het niet
ik heb op pinkpop gestaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
ja ik heb ook weleens in de Arena gestaan, om naar Ajax te kijken
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Starlie het volgende:
Ja meid ik heb ook weleens in Ahoy gestaan heur!!! (bij een concert van Eros Ramassoti, omdat mijn moeder zo nodig moest soppen, maar toch)
Ik bij Barry White en EWFquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Starlie het volgende:
Ja meid ik heb ook weleens in Ahoy gestaan heur!!! (bij een concert van Eros Ramassoti, omdat mijn moeder zo nodig moest soppen, maar toch)
quote:
Sandra van Nieuwland, een Jazz-zangeresquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Zijn er al bekende mensen voorbij gekomen ? Ik heb het eerste uur gemist..
Ja sorry, je hebt gelijk, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee man, je zit echt fout dit keer
Dat werd ook bekender door Donnie Darko, en Veronica gebruikte het als nummer bij reclame voor series.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sorry, je hebt gelijk, verkeerd gelezen
Overigens kende ik het wel van Jules
een voor een geloof ikquote:
Sandra ken ik niet, dus die schaar ik niet onder het kopje bekend, en Leona is wel tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland, een Jazz-zangeres
en
Leona Philippa, bekend van Zomer op je Radio en als achtergrondzangeres van Trijntje
Ja, maar niet samen geloof ik?quote:
ik heb die versie laatst nog gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat werd ook bekender door Donnie Darko, en Veronica gebruikte het als nummer bij reclame voor series.
Die was heel goed ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sandra ken ik niet, dus die schaar ik niet onder het kopje bekend, en Leona is wel tof
Mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb die versie laatst nog gedraaid op de radio
Die moet het wel vooral van zijn looks hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Stefan het volgende:
Die Albert Heijn -chef zou mee moeten doen met een van zn zomerhits
Zekahquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Stefan het volgende:
Ik kijk nooit the voice maar t is wel gezellig met jullie gasten
Hamburger met korting hohohohoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Stefan het volgende:
Die Albert Heijn -chef zou mee moeten doen met een van zn zomerhits
MMM IJsjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die moet het wel vooral van zijn looks hebben.
En toen kon ze niet meer zingen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt, maar die andere heeft net een kind uitgepoept .
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Stefan het volgende:
Kijk maar naar Rafeellaquote:
Tuurlijk, altijd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Stefan het volgende:
Ja. Zou al schelen als ze twee uur en een kwartier reclame weg zouden laten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Van mij mag het ietsjes korter duren, 1 1/2 uur is wel genoeg eigenlijk.
Qua echte tijd of qua gevoelstemperatuur?quote:
Ken je klassiekers, Tears for Fears uiteraard 1983quote:
Fijn, was om 5 uur al uit bedquote:
Woon je wel dicht bij je werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij moet ik komende weken de hele tijd tot 21.15 werken op vrijdag, wat pas half 10 thuis betekend..
Beetje jaammerrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |