Kun je nagaan wat t nivo isquote:
Lekker nuttigquote:
Hehehe, doe t zelden nog maar blijft leukquote:
Wie in wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef livelink het volgende:
Floortje heeft nog wel een redelijk grote rol in We Will Rock you gehad. Dus niet helemaal in de vergetelheid weggegleden.
quote:
Tja Floortje was niet zwanger en slijmde zich niet bij iedereen in, dus wel niveau van karakter ja.quote:
We Will Rock You, die muziekol met Bertje Heerinkquote:
Volgens mij is dat ook het enige (na als die flops van haar)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef livelink het volgende:
Floortje heeft nog wel een redelijk grote rol in We Will Rock you gehad. Dus niet helemaal in de vergetelheid weggegleden.
Ja, dat had je ook met die zweefteef van een Sumera.quote:
Maar wel zo arrogant en irritant als een koequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Tja Floortje was niet zwanger en slijmde zich niet bij iedereen in, dus wel niveau van karakter ja.
Sumeraquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat had je ook met die zweefteef van een Sumera.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat had je ook met die zweefteef van een Sumera.
De hele familie van die negerinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, het begint weer, wie was er vermist?
Een kakker oke, maar arrogant?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar wel zo arrogant en irritant als een koe
Ikkkkk. Maar nu ben ik weer boven water..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, het begint weer, wie was er vermist?
wohoe, heerlijke muziek!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heerlijk nummer is het.
Volgens mij de beste die hij ooit heeft gemaakt.
of hornquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kon ik echtniet luchten of zien
Slim, want de sterke gaan niet bij hun zittenquote:
Bosaris is toch Boris Keep The Soul Alive?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had hem gevonden, lekker relaxt nummer wel
Floortje was lievquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
Leuk
En seriously... FLOORTJE?![]()
Alweer? Pffffffffff.
Ja ik raakte ook even in de war van de naam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bosaris is toch Boris Keep The Soul Alive?
Hoi Pequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeeee Li
Maar wel een goede keuze
Was dat niet Bo Rush?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke combiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Echt totaal geen slechte keuze.
En ze laten hun kandidaten nooit palingpop zingen, dus qua repertoire maakt het toch geen fuck uit
Ze was gewoon, een zang-meisje, een meisje-meisje met een keurig imago en verder niks-aan-het-handje-meisje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die Floortje, ik heb Idols 1(?) nooit gekeken, maar is dat ook zo'n maniertjes-meid net als Raffakwella?
Boris dusquote:
Lief.quote:
ze is wel goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi Pe![]()
Van dit hoofd denk ik nietjeuj.
Helemaal mee eens dat laatste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief.
Seksloos.
Schattig.
Maar serieus, als je al eens meegedaan hebt en gewonnen of bijna of top drie of weet ik veel wat... lekker weg blijven dan nu vind ikNet als Raffaela.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Seksloos?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief.
Seksloos.
Schattig.
Maar serieus, als je al eens meegedaan hebt en gewonnen of bijna of top drie of weet ik veel wat... lekker weg blijven dan nu vind ikNet als Raffaela.
quote:
Ja, toch?quote:
Next door meisje is hot.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toch?
Ik vond het niet een hotte chick, zeg maar![]()
Lief next door meisje.
de mijne ook maar ik ben meer kind dan haarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vrouw is 12 jaar jonger, wat is je punt nu helemaal?
Ik zag wel potentiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toch?
Ik vond het niet een hotte chick, zeg maar![]()
Lief next door meisje.
Echt he, alsof je die YT mensen allemaal ziet zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en dat dan vergelijken met livepubliek
Jouw vrouw is een tof wijfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vrouw is 12 jaar jonger, wat is je punt nu helemaal?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
de mijne ook maar ik ben meer kind dan haar
Nou ja apart is het wel. ZOiets als ze over je kindje zeggen: lief kindje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze op een rare manier wel apart
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Pheno het volgende:
Nou, ga maar lekker op YT. En dan je video prive zetten graag.
Ja ja jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
Greys, ging jij nou ook naar Mraz in November?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Stefan het volgende:
Ik heb 220.000 views op JoeToep, kan ik ook meedoen?
Yeppersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja jaaaaaaaaaaaaaa
Jij ook toch?
Ach er zijn ook meisjes die make-up op smeren met ik weet niet hoeveel viewsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Stefan het volgende:
Ik heb 220.000 views op JoeToep, kan ik ook meedoen?
Dat wordt keihard neuken vanavond johquote:
Een Lieuwe uit Limburg, da's als een IJslandse neger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
Zal wel uit Limburg komen, die hebben sowieso last van uitspraak
Nu durft ie wel, na Roelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Marco denkt: ik zal ook een keertje streng doen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
Zal wel uit Limburg komen, die hebben sowieso last van uitspraak
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Een Lieuwe uit Limburg, da's als een IJslandse neger.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaan we allemaal kijken, heeft ie 30.030 hits
Dat keur ik ook afquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Er deed toch ook een Nederlander mee met Voice UK?
Ze is fakequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat ze goed is, ze is leuk.
Hehe inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef Starlie het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze straks zeggen dat haar uitspraak slecht is!
het is van Gary Julesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef Stefan het volgende:
Lekker een nummer van Tears for Fears verkrachten
Joetoepquote:
Ja! Maar niet door haar gezongen!quote:
caro emeraldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt qua uiterlijk wel erg veel op diens. Ca...something.
Kathy Perryquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt qua uiterlijk wel erg veel op diens. Ca...something.
Je hoorde duidelijk dat hij zich versprak, snel de smoes van "ja de uitspraak was zo goed"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Stickertje het volgende:
good evening? ze hebben dus wel info vooraf
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |