Bosaris is toch Boris Keep The Soul Alive?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had hem gevonden, lekker relaxt nummer wel
Floortje was lievquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
Leuk
En seriously... FLOORTJE?![]()
Alweer? Pffffffffff.
Ja ik raakte ook even in de war van de naam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bosaris is toch Boris Keep The Soul Alive?
Hoi Pequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeeee Li
Maar wel een goede keuze
Was dat niet Bo Rush?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke combiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Echt totaal geen slechte keuze.
En ze laten hun kandidaten nooit palingpop zingen, dus qua repertoire maakt het toch geen fuck uit
Ze was gewoon, een zang-meisje, een meisje-meisje met een keurig imago en verder niks-aan-het-handje-meisje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die Floortje, ik heb Idols 1(?) nooit gekeken, maar is dat ook zo'n maniertjes-meid net als Raffakwella?
Boris dusquote:
Lief.quote:
ze is wel goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi Pe![]()
Van dit hoofd denk ik nietjeuj.
Helemaal mee eens dat laatste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief.
Seksloos.
Schattig.
Maar serieus, als je al eens meegedaan hebt en gewonnen of bijna of top drie of weet ik veel wat... lekker weg blijven dan nu vind ikNet als Raffaela.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |