Maar ze kreeg 3 zonen?quote:
Ja die had toch een huilende babyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol die TTGaat dat over de laatste kandidaat?
Je zal maar heel graag de eerste willen zijnquote:
The plot thickensquote:
Jaquote:
Push it to the limit?quote:
Te oudquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
deze is wel wat voor Marco, lekker blond wijf
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
En ik was nog zo voorbereid haar te gaan haten.
hmm ja das waar, hij heeft ze liever onder de 30 he. Nee, zelfs onder de 25quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te oud
Ze kan wel zingen, maar dit plaatje ken ik niet en wil ik ook niet kennen.
Haar karakter vind ik wel tenenkrommend uit die stukjes van net
Rond de 18quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm ja das waar, hij heeft ze liever onder de 30 he. Nee, zelfs onder de 25
Misschien komt dat ook wel als ze al 20 slechte audities hebben gehad, dan ga je iets meer uit je stekkert als zoiets voorbij komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef D. het volgende:
Jammer dat ze alweer zo overdreven positief zijn, maar het was niet slecht
Krijgen we een nieuwe gatequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Livra het volgende:
Dat huwelijk gaat ook nog eens springen gok ik, van Marco en Leontine.
Soms kan je beter geen voorstukjes zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als dit soort kandidaten hun ego en attitude nou ff thuis laten dan is het een stuk leuker.
En scherpe knieenquote:
Ik heb het idee dat die nooit meer uit elkaar gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Livra het volgende:
En hakken lopen kan ze ook niet.quote:
Da's ook niet lievquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt zelfs een beetje op Trijntje.
Ik denk dat ze wel willen, maar het nooit gaan doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Livra het volgende:
Een tablet of drie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Apotheose het volgende:
Zo. Ik ben net ingeschakeld. Iets gemist?
Staat hij ook op hakken?quote:
Ze hebben een zetje nodigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel willen, maar het nooit gaan doen.
Wat zijn adlibs?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Domme muts...
Van Trijntje leer je niets...
Ja je nummer vol met adlibs knallen
een hele goede auditiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Apotheose het volgende:
Zo. Ik ben net ingeschakeld. Iets gemist?
Echt? Waarom denk je dat ze wel willen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel willen, maar het nooit gaan doen.
Spoorloos.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, kijk ik nu naar The Voice of naar de babyfluisteraar?
Qua haar is 't net Sugar Lee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Livra het volgende:
Qua mond lijkt ze echt enorm op Gerda Havertong!
Volgende week doet Ceasr Milan meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, kijk ik nu naar The Voice of naar de babyfluisteraar?
En het spleetje tussen haar tanden a la Anita Meyer.quote:
Ik denk dat de vonk (teveel) weg isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Waarom denk je dat ze wel willen?
Ja helemaal ingestuurd met haar, waar ben je geboren en zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef vencodark het volgende:
Stom interview van Wendy. Zo voorgespeeld.
In de winter en dan sterft ie van de kouquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Injetta het volgende:
Dus.. als ze doorgaat kunnen ze die vader over laten komen vlak voor een liveshow.
Oh, en datquote:
"En weet je wie je vader is?" Hoer, waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja helemaal ingestuurd met haar, waar ben je geboren en zo
dat vind ik niet zo erg..quote:
Komt het omdat ze een negerin is?quote:
Welk haar, ze is kaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe zei ook al.
Ik vind haar wel goed.
zo klinkt hetinderdaad en daar ben ik ook niet kapot van..quote:
Badr ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, omdat ze vast ook in een snelle auto rijdt met haar vriend.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, omdat ze vast ook in een snelle auto rijdt met haar vriend.
Hier aan de kustquote:
Disco Inferno of state of Independencequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ze moet een disconummer zingenDonna Summer.
dit jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef Livra het volgende:
"ik vond jou klinken zoals je bent"
Ehh Trijntje, je kent haar niet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Disco Inferno of state of Independence
Valancequote:
Allemaal doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Injetta het volgende:
Trijntje kent haar?
Hoe weet ze nou wat haar karakter is en dat ze klinkt zoals ze is?
Wat een nonsens!
quote:
Alles wat haar stopt zeikmuziek te maken is primaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Starlie het volgende:
Trijntje is na uitzending 2 al volgeboekt wat kandidaten betreft...
Ik zap naar VI.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
Ik zap even naar Vermist. Roepen jullie me op tijd?
ja die gaat meedoenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef moemoe het volgende:
Zag ik nou ergens in het begin Floortje voorbij komen?
De NS zet bussen inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Starlie het volgende:
Trijntje is na uitzending 2 al volgeboekt wat kandidaten betreft...
Daar is Mami ook, op zoek naar haar broerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
Papi?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar is Mami ook, op zoek naar haar broer
Yupquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef moemoe het volgende:
Als we je kwijt zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
Idols Floortje? Floortje die verloor van Rafaella?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef moemoe het volgende:
Modulatie-faal-Floortjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Idols Floortje? Floortje die verloor van Rafaella?
Yep!quote:
Als de trein vol zit mag ze niet meer drukken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Team Trijntje zit al voor een kwart gevuld
Mooi, hebben we Trijntje ook niet meer nodigquote:
Geen idee hoe dat gaat. Waarschijnlijk schuift ze het dan wel naar iemand anders met dr gebrabbelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de trein vol zit mag ze niet meer drukken?
Ik ken alleen Jamai en Borisquote:
FAALHAAS!quote:
quote:
Ik vond laatste dame beter dan Leona.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef JRRY het volgende:
Had nog iets meer wow-momenten verwacht...
Leona was natuurlijk wel veruit de beste
Ja, bizar. Laat dan Nathalie maar weer Tina Turner doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:48 schreef Stickertje het volgende:
al de gefaalde talent-zoekende-programmas winnaars komen allemaal weer voorbij... en toch proberen mensen het nog steeds bij dit soort programmas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |