En hakken lopen kan ze ook niet.quote:
Da's ook niet lievquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt zelfs een beetje op Trijntje.
Ik denk dat ze wel willen, maar het nooit gaan doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Livra het volgende:
Dat huwelijk gaat ook nog eens springen gok ik, van Marco en Leontine.
Een tablet of drie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Apotheose het volgende:
Zo. Ik ben net ingeschakeld. Iets gemist?
Staat hij ook op hakken?quote:
Ze hebben een zetje nodigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel willen, maar het nooit gaan doen.
Wat zijn adlibs?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Domme muts...
Van Trijntje leer je niets...
Ja je nummer vol met adlibs knallen
een hele goede auditiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Apotheose het volgende:
Zo. Ik ben net ingeschakeld. Iets gemist?
Echt? Waarom denk je dat ze wel willen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel willen, maar het nooit gaan doen.
Spoorloos.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, kijk ik nu naar The Voice of naar de babyfluisteraar?
Qua haar is 't net Sugar Lee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Livra het volgende:
Qua mond lijkt ze echt enorm op Gerda Havertong!
Volgende week doet Ceasr Milan meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, kijk ik nu naar The Voice of naar de babyfluisteraar?
En het spleetje tussen haar tanden a la Anita Meyer.quote:
Ik denk dat de vonk (teveel) weg isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Waarom denk je dat ze wel willen?
Ja helemaal ingestuurd met haar, waar ben je geboren en zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef vencodark het volgende:
Stom interview van Wendy. Zo voorgespeeld.
In de winter en dan sterft ie van de kouquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Injetta het volgende:
Dus.. als ze doorgaat kunnen ze die vader over laten komen vlak voor een liveshow.
Oh, en datquote:
"En weet je wie je vader is?" Hoer, waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja helemaal ingestuurd met haar, waar ben je geboren en zo
dat vind ik niet zo erg..quote:
Komt het omdat ze een negerin is?quote:
Welk haar, ze is kaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe zei ook al.
Ik vind haar wel goed.
zo klinkt hetinderdaad en daar ben ik ook niet kapot van..quote:
Badr ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, omdat ze vast ook in een snelle auto rijdt met haar vriend.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, omdat ze vast ook in een snelle auto rijdt met haar vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |