Die discussie is zo 22 uur 02quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ken je klassiekers, Tears for Fears uiteraard 1983
Ohw jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets langer, vanwege de uitloop... en daarna de Gypsies
quote:
Travellersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef Stickertje het volgende:
wat is dat voor een tokkie volk O.o
Lees ff een stukje terugquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ken je klassiekers, Tears for Fears uiteraard 1983
OMG!quote:
Nog steedsquote:
Paul Turner (Voice), Willie Wartaal (Jeugd van Tegenwoordig), jipiejippie. De Meloena bblabla (hockey en poker)quote:
Ze waren 15 toen we ze voor t laatst hebben gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja door die ander leken ze een stuk jonger
Dat ja, die grootste heeft echt een moeke kapsel zo met die krullen, zondequote:
Maar ze lijken echt ouder dan ca 27. Vooral die met dat zwarte aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze waren 15 toen we ze voor t laatst hebben gezien
Ik ken ze ook alleen van balabajawerju liedjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
Waarom kent iedereen hun zo goed?
Ik heb dat nummer 1 x gehoord ofzo
Ja iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze lijken echt ouder dan ca 27. Vooral die met dat zwarte aan.
Het heeft ons land vertegenwoordigd op het Songfestivalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
Eurovisie Songfestival meegedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leona_Philippoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland, een Jazz-zangeres
en
Leona Philippa, bekend van Zomer op je Radio en als achtergrondzangeres van Trijntje
Ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het heeft ons land vertegenwoordigd op het Songfestival
Daar deed je lang over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef winterapfel het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leona_Philippo
o.a. van
Phileine zegt sorry, alles is Liefde en Lijn 32, en Aide
Ik spoog zowat cabernet sauvignon over de ipad toen ik zag dat Paul in ER zatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paul Turner (Voice), Willie Wartaal (Jeugd van Tegenwoordig), jipiejippie. De Meloena bblabla (hockey en poker)
Edquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik spoog zowat cabernet sauvignon over de ipad toen ik zag dat Paul in ER zat
Zaligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik spoog zowat cabernet sauvignon over de ipad toen ik zag dat Paul in ER zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |