abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116061289
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wel bio wortels he, weet je hoe duur?!
Desnoods Bio Wortels !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116061291
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wel bio wortels he, weet je hoe duur?!
Bospeen, 1 eu ofzo.. :)

Kunnen alle konijnen een wortel krijgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116061318
Er is echt genoeg te vinden wat betaalbaar is en zodat je toch redelijk vaak een uitje kan doen met de kinderen , en eerlijk ik ga liever om de paar weken wat doen wat minder kost , dan 1x duur en op zo een dag toevallig de kinderen een kuthumeur en klote gevoel aan de dag over houden.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116061329
Ook zoiets, ik weet nu opeens hoe duur dingen zijn. Dat een pak wc papier dus 2 euro 40 kost voor 8 rollen en dat ik 94 cent betaal voor een pak AH drinkyoghurt. 8)7 .
pi_116061348
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Luigi het volgende:
Ook zoiets, ik weet nu opeens hoe duur dingen zijn. Dat een pak wc papier dus 2 euro 40 kost voor 8 rollen en dat ik 94 cent betaal voor een pak AH drinkyoghurt. 8)7 .
Maar het veegt zo lastig je aarsch af met drinkyoghurt he ?
pi_116061351
de werkgever van mijn vrouw biedt ook wegnahetwerk.nl aan... staan vaak ook hele leuke aanbiedingen op. sowieso al dikke korting op bioscoopbezoek en dergelijke...
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:52:57 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116061381
Museumjaarkaart vind ik ook een aanschaf die loont. Laatst hystorische driehoek gedaan hoorn-medemblik-enkhuizen met museumtram, kasteelbezoek en zuiderzeemuseum. Kosten: de trein van enkhuizen Hoorn 15 euro in totaal en twee keer koffie. :D

We bezoeken nu best eens een museum en als er niks aan is ben je ook zo weer weg. Hoef je je niet schuldig over te voelen. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116061382
Dit jaar met z'n tweeën ook al twee keer gratis naar de sauna geweest... gewoon de acties in de gaten houden. Scheelt toch alweer bijna 100 euro aan entree.
pi_116061393
Wij zijn dit jaar geeneens op vakantie geweest (niet heel bewust ofzo hoor, meer met het idee nog een last minute te pakken) en dat was echt zo fijn :@. Gewoon lekker met z'n 3-en thuis, kneuteren, dagje weg hier, fietstochtje daar, lekker uitslapen... Zo goddelijk. Hele jaar door lukt het niet om echt met z'n drieen lekker thuis te zijn en dan kan het eindelijk en dan ga je in een tentje of veel te kleine hotelkamer zitten... Zo krom eigenlijk.

Plus je bespaart zo een paar duizend euro :').
pi_116061407
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Museumjaarkaart vind ik ook een aanschaf die loont. Laatst hystorische driehoek gedaan hoorn-medemblik-enkhuizen met museumtram, kasteelbezoek en zuiderzeemuseum. Kosten: de trein van enkhuizen Hoorn 15 euro in totaal en twee keer koffie. :D
Inderdaad. Heb er ook één en ga eigenlijk best vaak naar het Spoorwegmuseum, wat hier dan ook om de hoek ligt. Na 3 keer heb je het er al uit.
pi_116061430
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Dit jaar met z'n tweeën ook al twee keer gratis naar de sauna geweest... gewoon de acties in de gaten houden. Scheelt toch alweer bijna 100 euro aan entree.
Oh, sauna's kunnen we echt helemaal los op gaan :@. Ik hou meestal niet zo van die sauna acties dus we komen meestal uit bij de wat duurdere en dan nog lekker eten en alles erbij, daar veroorzaken we flinke rekeningen meestal _O- }) .
pi_116061437
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Luigi het volgende:
Wij zijn dit jaar geeneens op vakantie geweest (niet heel bewust ofzo hoor, meer met het idee nog een last minute te pakken) en dat was echt zo fijn :@. Gewoon lekker met z'n 3-en thuis, kneuteren, dagje weg hier, fietstochtje daar, lekker uitslapen... Zo goddelijk. Hele jaar door lukt het niet om echt met z'n drieen lekker thuis te zijn en dan kan het eindelijk en dan ga je in een tentje of veel te kleine hotelkamer zitten... Zo krom eigenlijk.

Plus je bespaart zo een paar duizend euro :').
Ik vond het dubbeldwars waard dat we een weekendje weg zijn geweest.
pi_116061460
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Sauna kan je altijd bijelkaar sparen met optimel als je het toch drinkt , of via vakantieveilingen even een halfuurtje voor gaan zitten en je ramt zo een arrangementje bijelkaar met bieden , meestal voor 2 personen rond de 30 eu.
pi_116061483
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

maar we hebben ook niet de hoofdprijs betaald en het was superfijn maar voor 500/600 eu was het wel minder fijn denk ik :P
pi_116061497
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is ook fijn, en ik heb niks tegen vakantie ofzo hoor maar ik vond het dit jaar gewoon zo goddelijk om gewoon eens écht lange tijd thuis te zijn met z'n allen. Weekendjes zijn leuk, maar vaak is echt op vakantie gaan ook een berg stress die ik prima kan missen...
pi_116061503
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

de kievit in berkel?
Oh oké, ben niet zo bekend met speeltuinen hier *lol*
Die ga k iig onthouden!
pi_116061513
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Joene het volgende:

[..]

maar we hebben ook niet de hoofdprijs betaald en het was superfijn maar voor 500/600 eu was het wel minder fijn denk ik :P
Voor 600 eu zit ik een maand in zuid frankrijk, in september... :(
pi_116061525
Dit jaar via belvilla.nl een huisje geboekt nabij Berlijn. Was echt superleuk. Tijdens het boeken nog even gegoogled op een kortingscode en tsjakka, zo 10% van de rekening af. Op een boekingsprijs van 450 euro is dat toch lekker.
pi_116061559
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor 600 eu zit ik een maand in zuid frankrijk, in september... :(
of 2 weken in augustus *O* daarom dat varken!
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:59:45 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116061595
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het is ook fijn, en ik heb niks tegen vakantie ofzo hoor maar ik vond het dit jaar gewoon zo goddelijk om gewoon eens écht lange tijd thuis te zijn met z'n allen. Weekendjes zijn leuk, maar vaak is echt op vakantie gaan ook een berg stress die ik prima kan missen...
Mijn kinderen zitten er helemaal niet op te wachten om zolang bij ons thuis te zijn. :D nou gaan wij redelijk goedkoop op vakantie dus t kan wat lijen. Maar ik moet nodig op aanbiedingenles begrijp ik?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116061607
Oh en nu met nieuwe baby op komst... We hebben echt alles via de kringloop, incl een mooie bugaboo... :')
pi_116061627
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Mijn kinderen zitten er helemaal niet op te wachten om zolang bij ons thuis te zijn. :D nou gaan wij redelijk goedkoop op vakantie dus t kan wat lijen. Maar ik moet nodig op aanbiedingenles begrijp ik?
Wij vonden het ook wel ff spannend, maar ze heeft zich prima vermaakt én gedragen. We zijn naar de dierentuin geweest, we hebben fietstochtjes gedaan, ze is gaan logeren bij opa's en oma's, speeltuin links en rechts, keertje zwemmen... Echt die drie weken vlogen voorbij!
pi_116061631
Vakantie hebben we dit jaar niet goedkoop gedaan. 3 weken Thailand, maar goed zit er voorlopig even niet meer in denk ik.
Nu nog weekje ofzo weg voor k weer moet werken. Gewoon huisje in Nederland ergens.
pi_116061638
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Na een jaar waar alles voor de kindjes op zn kop kwam te staan vond ik gewoon dat we er echt even uit moesten.. Gewoon 4 dagen zwemmen. En als Jen filmpjes ziet van het zwembad in centerparks begint ze meteen weer, ik wil wel weer naar een huisje.
pi_116061657
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Oh en nu met nieuwe baby op komst... We hebben echt alles via de kringloop, incl een mooie bugaboo... :')
Als wij ooit nog zoiets veroorzaken (wat theoretisch aan het onmogelijke grenst) koop ik écht helemaal níks meer nieuw :D. Jemig wat een oplichterij, die babymeuk zeg. En driekwart gaat bijna ongebruikt naar de kringloop idd :D.
pi_116061676
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vakantie hebben we dit jaar niet goedkoop gedaan. 3 weken Thailand, maar goed zit er voorlopig even niet meer in denk ik.
Nu nog weekje ofzo weg voor k weer moet werken. Gewoon huisje in Nederland ergens.
Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzen O+
pi_116061702
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Als wij ooit nog zoiets veroorzaken (wat theoretisch aan het onmogelijke grenst) koop ik écht helemaal níks meer nieuw :D. Jemig wat een oplichterij, die babymeuk zeg. En driekwart gaat bijna ongebruikt naar de kringloop idd :D.
Echt joh alles waar baby opstaat worden de prijzen x10 gedaan, wat een mongolen die een kinderkamer van 5k kopen , of een wandelwagen van 1200 eu :')
pi_116061712
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja precies, zoiets idd.
pi_116061713
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
pi_116061739
Wij hebben ook onze kinderkamer bijeengesprokkeld via Marktplaats. Niet dat dat qua financiele situatie nodig was, maar ik vond het onzin om voor 2500 euro een bij elkaar passende kamer (bed, commode en kast) te kopen. Nu waren we geloof ik voor 300 euro klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 12:05:07 ]
pi_116061755
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
Nou ik zou het wel willen , maar het was dit jaar financieel niet zo een topjaar op zn zachtst gezegd.
pi_116061797
Enige wat we voor de tweede nieuw moeten kopen is zo'n flessensterilisator (plus flessen) voor in de magnetron. De vorige heeft standje 'grill' namelijk niet overleeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 12:06:54 ]
pi_116061828
Sowieso ben ik enorm fan van 1 kind gezinnen als ik al dat getob van mensen die hun 2e krijgen of hebben zo om me heen eens zie. :D.
pi_116061847
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Luigi het volgende:
Sowieso ben ik enorm fan van 1 kind gezinnen als ik al dat getob van mensen die hun 2e krijgen of hebben zo om me heen eens zie. :D.
De auto werd wel ff een puntje zo met nr 3 opkomst :D
pi_116061889
Speelotheek is trouwens ook nog steeds een prima uitvinding. Was een paar euro om lid te worden en kost 25 eurocent om iets te lenen. Daar is ze dan 3 weken zoet mee. Op het moment dat ze dan interesse begint te verliezen gaat het terug en komt er iets nieuws.
pi_116061895
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Wij waren in januari 2009 voor t laatst echt op vakantie geweest (wel weekjes landal enzo). Dus ik wilde dit jaar echt naar de zon. Vriend zag t met 1,5 jarige eigenlijk niet zitten naar Thailand (ivm reis), maar in januari is dichterbij te weinig warmte naar mn zin. Zomer ging m niet worden ivm bevalling, dus dan maar ver weg :D

Bij mn nichtje merkte k ook dat vakantie niet per se nodig was. Heeft hele vakantie buitengespeeld. Vriendinnetjes gingen om en om weg, dus ze had genoeg te doen.
Maar denk dat t ook aan de leeftijd ligt, kan me voorstellen dat ze t over een paar jaar niet leuk vindt om 6 weken thuis te zitten
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:12:58 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116062034
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wij vonden het ook wel ff spannend, maar ze heeft zich prima vermaakt én gedragen. We zijn naar de dierentuin geweest, we hebben fietstochtjes gedaan, ze is gaan logeren bij opa's en oma's, speeltuin links en rechts, keertje zwemmen... Echt die drie weken vlogen voorbij!
ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstel :D

Logeren hebben ze gedaan, over en weer, zwembad op twee keer vallen maar dat verveelt ook na een paar weken. Dierentuin is niet te betalen zodra je volwassenenprijzen moet betalen vanaf 10, en de vakantie duurt 6 weken basisschool en 8(!) weken middelbare school.
pi_116062172
Hier hadden we ook allemaal leuke, simpele dingen die weinig tot geen geld kosten ingepland voor de vakantie. Uiteindelijk hebben we alleen het ziekenhuis van binnen gezien }:| Nu gaan we die dingen maar verplaatsten naar de herfstvakantie!!

Mijn lief krijgt van het werk ook geregeld een groene pluim. Daar gaan we meestal een dagje van weg. Kost dan ook niks!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116062380
Wij hadden ook dit jaar ook allemaal dagjes uit gedaan.
Dierentuin is ze vandaag voor 2e keer heen maar dit keer met opa en oma. Tickets zijn gratis door spaaractie bij de dekamarkt.

Verder andere familieleden die mijn dochter dagje uit hebben genomen. ( Geluk dat ze de jongste is van de familie). En verder strand paar keer geweest, speeltuinen af gegaan. Ikea heeft zo'n indoor speelding wat ze heel leuk vind.. we moesten tog klussen. Nouja zo vul je het wel op en verder van te voren acties van supermarkt of kruidvat in de gaten houden voor pakjes drinken en tussendoortjes om mee te nemen.
pi_116062457
Mijn kinderen hebben het niet echt nodig om weg te zijn maar ik wel hoor.
Ben in januari even weg geweest met mijn O+
We zijn deze zomer een week weggeweest wel in nederland maar was heerlijk O+
En begin november ga ik weer 3 daagjes weg met mijn O+

En dit jaar is het veel, voorgaande jaren kon ik steeds niet of was het geld er niet voor.

Maar wij gaan wel elke maand sowieso naar de dierentuin, pretpark of wat dan ook.
En vaak andere dingen doen :Y
pi_116062524
nog 3.5 week en we gaan een weekje weg *O*
ik ben deze vakantie inmiddels echt helemaal zat. kinders wel vakantie en papa niet is na 5 weken toch erg vervelend aan het worden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116062681
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstel :D

Logeren hebben ze gedaan, over en weer, zwembad op twee keer vallen maar dat verveelt ook na een paar weken. Dierentuin is niet te betalen zodra je volwassenenprijzen moet betalen vanaf 10, en de vakantie duurt 6 weken basisschool en 8(!) weken middelbare school.
Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.

En kinderen moéten zich af en toe ook eens stierlijk vervelen. Dat is goed voor ze! Al dat ge-entertain de hele tijd. Van vervelen wordt je creatief, ga je zelf dingen verzinnen, ga je nadenken...
pi_116062746
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef Luigi het volgende:

[..]

Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.

En kinderen moéten zich af en toe ook eens stierlijk vervelen. Dat is goed voor ze! Al dat ge-entertain de hele tijd. Van vervelen wordt je creatief, ga je zelf dingen verzinnen, ga je nadenken...
Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...
En dan ga je op vakantie, dan zitten ze de eerste week met datzelfde smoelwerk voor je tent.. Geen leuke mensen op de camping, noem maar op...

Ik heb nog 10 jaar... Dan heb ik dat x3...
pi_116062831
Trouwens 8 weken vakantie... Hoe absurd is dat?! Dat mogen ze van mij ook wel afschaffen.. Week of 4 /5 is meer dan zat. Geef ze dan 2 weken meivakantie en 2 weken herfst ofzo... Kun je nog kiezen welke vakantie je lang weg gaat.
pi_116062961
of gewoon dat nieuwe plan , iedereen is vrij te bepalen wanneer je vakantie opneemt. Ideaal lijkt me dat ook geen gezeik meer met hoogseizoenen.
pi_116063079
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...
En dan ga je op vakantie, dan zitten ze de eerste week met datzelfde smoelwerk voor je tent.. Geen leuke mensen op de camping, noem maar op...

Ik heb nog 10 jaar... Dan heb ik dat x3...
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.

Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen :D. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.

Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
pi_116063167
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.

Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen :D. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.

Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermaken :D
pi_116063224
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:52 schreef Joene het volgende:

[..]

Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermaken :D
Ik had daar vroeger eigenlijk nooit zo heel veel problemen mee... maar goed, ik kan me dan ook erg goed vervelen zonder vervelend te zijn. Hele vakanties thuis doorgebracht zonder problemen. En toen ik eenmaal oud genoeg was om zelf de stad in te gaan met vrienden was het helemaal geen probleem meer, toen was ik gewoon nooit thuis :P.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:56:08 #249
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116063264
Wat een goed onderwerp! Wat ook goed werkt qua vermaak is speelgoed ruilen met familie of vrienden met kinderen in dezelfde leeftijd. En idd speeltuinen, rondje bos en dan van alles 'zoeken'. Hier altijd een topper!
pi_116063265
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Met die van 5 en 2 kijk ik zeker gewoon uit dat ze er zijn... Het gelach en geren door mn huis, heerlijk. Dat ze binnen een uur mn huis overhoop gooien en lekker bezig zijn. Ja daar kan ik wel van genieten...

Maar dat chaggo gepuber, nee sorry daar ben ik absoluut allergisch voor. Ik zou de hele houding van mijn meiden ook gewoon niet accepteren.
pi_116063276
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Met die van 5 en 2 kijk ik zeker gewoon uit dat ze er zijn... Het gelach en geren door mn huis, heerlijk. Dat ze binnen een uur mn huis overhoop gooien en lekker bezig zijn. Ja daar kan ik wel van genieten...

Maar dat chaggo gepuber, nee sorry daar ben ik absoluut allergisch voor. Ik zou de hele houding van mijn meiden ook gewoon niet accepteren.
Je hebt toch helemaal geen pubers? :?.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:57:02 #252
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116063286

[ Bericht 100% gewijzigd door mikoxx op 27-08-2012 12:58:21 (dubbel...) ]
pi_116063287
Ik kijk uit naar de herfst... Het bos in met de meiden en dan van alles verzamelen. Thuis een herfsttafel maken.
pi_116063294
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef Luigi het volgende:

[..]

Je hebt toch helemaal geen pubers? :?.
Ik had een stiefpuber?
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:57:41 #255
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116063305
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Joene het volgende:

[..]

tell me, hoe werkt dat???
pi_116063319
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:57 schreef mikoxx het volgende:

[..]

tell me
www.bungalows.nl , en dan centerparcs mysteriepark.
pi_116063350
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik had een stiefpuber?
Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik dan :D. Je moet er ook de lol van in kunnen zien hoor.
pi_116063424
Ik zeg maar even niks over vakantie... :D

Wij kunnen ongetwijfeld ook op het een en ander bezuinigen maar uhhhhhh we doen het ewoonweg niet :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116063454
Nou ik vind 6 weken thuis zitten met een kleuter en peuter anders best pittig hoor. Het ging even goed en daarna sloegen ze elkaar bijna de hersens in. "Gelukkig" kon de oudste nog naar zijn vader bijna 3 weken lang!!
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:05:35 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063491
Als het goed is ( :') ) "krijg" ik zeer binnenkort boven dubbelglas, nieuwe geisoleerde voor- en achterdeur, bepaalde nieuwe ventilatie, vloer en zolderisolatie en 6 m2 zonnepanelen op het dak. En een nieuw badkamerraam. Huur gaat wel omhoog, maar volgens de berekeningen (die ik deels zelf gemaakt heb, omdat ik qua verbruik niet in de buurt kwam bij de voorbeeldberekeningen en ik het voor geen meter vertrouwde), word ik er uiteindelijk niet slechter van. Maar ik heb wel een stuk extra comfort dan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116063492
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Nou ik vind 6 weken thuis zitten met een kleuter en peuter anders best pittig hoor. Het ging even goed en daarna sloegen ze elkaar bijna de hersens in. "Gelukkig" kon de oudste nog naar zijn vader bijna 3 weken lang!!
Zes weken thuis zitten is natuurlijk wel ff wat anders dan 3 weken werken en gebruik maken van opvang in welke vorm dan ook en dan 3 weken vakantie en leuke dingen doen.
pi_116063517
Vorig jaar waren we 2,5 op vakantie, 1,5 week thuis, 1w op vakantie en 1w thuis.. Prima verdeling..

Dit jaar 1w op vakantie, 3w thuis, 1w op vakantie, 1w thuis.

Volgend jr hopelijk 3 w op vakantie en 3w thuis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:07:30 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063540
We zien volgend jaar wel. Dit jaar was de verdeling ook niet echt handig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116063563
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:07 schreef Troel het volgende:
We zien volgend jaar wel. Dit jaar was de verdeling ook niet echt handig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat koooort ;)
Ik in oktober 13jr
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:09:08 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063582
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:08 schreef Vicky het volgende:

[..]

Wat koooort ;)
Ik in oktober 13jr
Mijn ex zat er ongeveer vanaf dag drie ofzo. Qua account dan, ik gok dat hij nog steeds iets van 10 posts heeft :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116063672
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Luigi het volgende:

[..]

Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik dan :D. Je moet er ook de lol van in kunnen zien hoor.
Oh ik ben niet zo van wacht maar af...
Maar mijn idee is nu wel dat dat ongeveer het lot is wat me over 10 jaar te wachten staat...

Ik geniet nu juist van de wacht maar af tot ze 2 is... Waar de dame na 2 weken terug kwam van papa en hele verhalen aan het vertellen is, maar zonder ondertiteling..
En de dame van wacht maar tot ze op school zitten, vanmorgen keurig een plaatsje in de kring koos, dicht bij de juf en me een zoen gaf en dat ik ook echt weg mocht zonder huilen of om mn nek vastgrijpen..
pi_116063739
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat herken ik wel, die waarschuwingen. Vind het tnt ook erg meevallen.

Wij zitten sinds gisteren in Kroatie. Heet! En kan iemand me vertellen waarom ik de eerste dagen van de vakantie altijd! Kapot ga van de koppijn? Ik weet al twee dagen niet waar ik het zoeken moet.
pi_116063770
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Ticootje het volgende:

Ik geniet nu juist van de wacht maar af tot ze 2 is... Waar de dame na 2 weken terug kwam van papa en hele verhalen aan het vertellen is, maar zonder ondertiteling..
En de dame van wacht maar tot ze op school zitten, vanmorgen keurig een plaatsje in de kring koos, dicht bij de juf en me een zoen gaf en dat ik ook echt weg mocht zonder huilen of om mn nek vastgrijpen..
Een jaar geleden werd ik voorgelaten bij de supermarkt 'want in de rij staan met zo'n kleine is geen pretje he'. Toen ik daarvoor bedankte en vriendelijk vertelde dat wij, in tegenstelling tot driekwart van Nederland, wél gewoon aan opvoeden doen, kreeg ik ook zo'n blik. Maar na het afrekenen moest die mevrouw me toch even een complimentje maken, de uk had gewoon netjes en rustig staan te wachten :).

Als ik sommige kinderen op school zie dan denk ik toch, ergens hebben we iets goed gedaan ;). Maar goed als je ook al ziet hoe sommige ouders met elkaar omgaan... brrrrr.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:15:53 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_116063793
Ik lees al mee op Fok, vanaf het moment dat Danny iets scooperigs had gepost over BigBrother1.

Ik was helemaal in de ban van dat programma en sindsdien ook van Fok. Maar ik was te schijterig om een account aan te maken. De eerste jaren waren ze ook nog best wel streng en vervelend tegen newbees en moest je een bepaald postgemiddelde hebben of zoiets. Ik weet het niet meer precies, maar het kwam er op neer dat ik dat niet zag zitten.

Ik geloof dat het dik 3 jaar later was dat ik me eindelijk durfde te registreren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:15:54 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063794
Alsof de manier waarop sommige ouders met elkaar omgaan gelijk staat aan de manier waarop kinderen opgevoed worden :N
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:16:22 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063810
Wij gaan weer naar school :W
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116063823
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef -Spring het volgende:

[..]

Wij zitten sinds gisteren in Kroatie. Heet! En kan iemand me vertellen waarom ik de eerste dagen van de vakantie altijd! Kapot ga van de koppijn? Ik weet al twee dagen niet waar ik het zoeken moet.
Ik ken dat!!! Migraine altijd de eerste dag.. Van de stress die wegvalt ofzo?
pi_116063830
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon erg leuk, het hele leven eigenlijk wel :D. We hebben beide een vaste baan, een eigen huis, we zijn dol op elkaar, geen deurwaarders achter onze reet, we wonen in 1 van de welvarendste landen ter wereld, ik kan zeggen en doen wat ik wil, echt, ik snap dat geklaag om me heen niet hoor. Sommige mensen moet je gewoon een een goede trap onder de reet geven denk ik dan. Of een weekje in Polen parkeren.

Maar goed als je dat zegt wordt je aangekeken alsof je van Mars komt, terwijl als je loopt te kreunen en steunen iedereen begripvol knikt :').
pi_116063852
Ik iok Livelink!!

Herkenbaar Spring.... Stresssssss
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116063888
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:15 schreef Troel het volgende:
Alsof de manier waarop sommige ouders met elkaar omgaan gelijk staat aan de manier waarop kinderen opgevoed worden :N
Mwoch, al die korte lontjes om niks zeggen wel íets hoor. En als je elkaar verrot scheld waar de kinderen niet bij zijn: prima, leef je uit. Maar er zijn er genoeg die echt van alles tegen elkaar zeggen waar ze gewoon bij lopen. :').
pi_116063913
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:15 schreef Luigi het volgende:

[..]

Een jaar geleden werd ik voorgelaten bij de supermarkt 'want in de rij staan met zo'n kleine is geen pretje he'. Toen ik daarvoor bedankte en vriendelijk vertelde dat wij, in tegenstelling tot driekwart van Nederland, wél gewoon aan opvoeden doen, kreeg ik ook zo'n blik. Maar na het afrekenen moest die mevrouw me toch even een complimentje maken, de uk had gewoon netjes en rustig staan te wachten :).

Als ik sommige kinderen op school zie dan denk ik toch, ergens hebben we iets goed gedaan ;). Maar goed als je ook al ziet hoe sommige ouders met elkaar omgaan... brrrrr.
Nou, we hebben ook wel supermarkt momenten dat ik heel veel commentaar krijg van mensen. Jen kan behoorlijk volhardend zijn. Maar als ik nee zeg, dan is het nee. En als madam dan beslist om op de grond te gaan liggen krijsen, dan is dat maar zo. Ik ga gewoon verder boodschappen doen en haal haar weer op als ik bij de kassa sta...
Ja dan krijg ik commentaar van de kassajuf, dat ze wel een volhoudertje is, of van een andere meneer uit de rij dat ze anders best een lief kind is... Maar zulk gedrag beloon ik dus niet, en haar op zo'n moment toespreken of tot reden brengen is onbegonnen werk. Als ze dan eindelijk eens stopt met gillen leg ik uit waarom...
pi_116063934
Dat herken ik in Tess tico...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:21:06 #278
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_116063945
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:17 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon erg leuk, het hele leven eigenlijk wel :D. We hebben beide een vaste baan, een eigen huis, we zijn dol op elkaar, geen deurwaarders achter onze reet, we wonen in 1 van de welvarendste landen ter wereld, ik kan zeggen en doen wat ik wil, echt, ik snap dat geklaag om me heen niet hoor. Sommige mensen moet je gewoon een een goede trap onder de reet geven denk ik dan. Of een weekje in Polen parkeren.

Maar goed als je dat zegt wordt je aangekeken alsof je van Mars komt, terwijl als je loopt te kreunen en steunen iedereen begripvol knikt :').
Totdat 1 van de twee z'n baan verliest voor een jaar of twee of dat je elkaar in één keer niet meer ziet zitten. Dan ben je in één keer niet zo dol meer op je leven. ;)
pi_116063961
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ken dat!!! Migraine altijd de eerste dag.. Van de stress die wegvalt ofzo?
Ik denk het. En het totaal andere klimaat, ritme, enz. Ach, ik weet ook wel waar het van komt, denk ik, ik wil er alleen zsm vanaf. Vorig jaar duurde het een week.

En Luigi, jouw opmerking bij de kassa, had bij mij ook zo'n blik opgeroepen. Je kan van jezelf best vinden dat je het beter doet dan anderen, maar dat mens probeerde alleen maar aardig te zijn.
pi_116063963
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:21 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Totdat 1 van de twee z'n baan verliest voor een jaar of twee of dat je elkaar in één keer niet meer ziet zitten. Dan ben je in één keer niet zo dol meer op je leven. ;)
Dan wordt het tijdelijk even lastiger ja.
pi_116063967
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Mwoch, al die korte lontjes om niks zeggen wel íets hoor. En als je elkaar verrot scheld waar de kinderen niet bij zijn: prima, leef je uit. Maar er zijn er genoeg die echt van alles tegen elkaar zeggen waar ze gewoon bij lopen. :').
Wat me soms wel eens opvalt is hoe chaggo ouders soms ook tegen kinderen praten.. Natuurlijk weet je niet hoe die dag verloopt voor die betreffende persoon, maar luister eens naar de toon om je heen in bijvoorbeeld dierentuinen, speelparken, enz.. Gezellig een dagje weg..
pi_116063968
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:21 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Is dit weer zo'n 'wacht maar af...'? 8-).
pi_116064017
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat me soms wel eens opvalt is hoe chaggo ouders soms ook tegen kinderen praten.. Natuurlijk weet je niet hoe die dag verloopt voor die betreffende persoon, maar luister eens naar de toon om je heen in bijvoorbeeld dierentuinen, speelparken, enz.. Gezellig een dagje weg..
Maar ook op dagjes weg moeten ze gewoon luisteren :P
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:24:08 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_116064018
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:15 schreef Luigi het volgende:

[..]

Toen ik daarvoor bedankte en vriendelijk vertelde dat wij, in tegenstelling tot driekwart van Nederland, wél gewoon aan opvoeden doen,
Je denkt dat je niet meedoet aan al dat geklaag, maar deze zin heeft anders wel een heel klagerig ondertoontje. Ik denk, ik zeg het maar even.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:24:31 #285
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_116064032
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef Luigi het volgende:

[..]

Is dit weer zo'n 'wacht maar af...'? 8-).
Ow nee hoor. Heb het alleen een paar keer gezien van dichtbij. Vroeger kon je gewoon normaal rondkomen van 1 salaris. Tegenwoordig niet meer. M'n vader was postbode. Kon ie een heel gezin van onderhouden. Hoef je tegenwoordig niet meer mee aan te komen. 8-)
pi_116064036
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef Vicky het volgende:
Dat herken ik in Tess tico...
Vorige keer begon het met dat mevrouw een crossantje wilde, bij de bakker. Nu doen we dat als ik op vrijdag naar de winkel ga met ze. Maar het was gewoon boodschappendag, dan doen we dat nooit, want elke dag naar de bakker vind ik onzin.
Dus ze mocht van mij cossantjes uitzoeken in de supermarkt. Die werden op de grond gesmeten, dus prima, dan helemaal niet.
Ja toen wilde ze opeens wel die crossantjes, maar die had ze met haar gedrag al verspilt. Jammer dus, volgende keer beter.
pi_116064056
quote:

[..]

Ja dat! Zo genant is dat altijd ook :@. Dat je je wijf kut vind is 1 ding maar gedraag je gewoon tegen je kinderen die je zelf op de wereld hebt geschopt denk ik dan.
pi_116064088
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vorige keer begon het met dat mevrouw een crossantje wilde, bij de bakker. Nu doen we dat als ik op vrijdag naar de winkel ga met ze. Maar het was gewoon boodschappendag, dan doen we dat nooit, want elke dag naar de bakker vind ik onzin.
Dus ze mocht van mij cossantjes uitzoeken in de supermarkt. Die werden op de grond gesmeten, dus prima, dan helemaal niet.
Ja toen wilde ze opeens wel die crossantjes, maar die had ze met haar gedrag al verspilt. Jammer dus, volgende keer beter.
Schaamrood krijg ik er nog een beetje van van dat soort gedrag... .maar toegeven is helemaal verkeerd... :{
pi_116064091
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Maar ook op dagjes weg moeten ze gewoon luisteren :P
Oh ja zeker! Maar hoe korter af ik ben tegen de kinderen, hoe meer de hakken in het zand gaan. Als ik gewoon vriendelijk iets vraag, eigenlijk luisteren ze dan 9 van de 10 keer wel.. Die ene keer dat de jongste boef dan toch de trap op gaat (ik noem maar wat) dan volgt er ook dat ik wel even boos word. Maar als het verdriet dan over is omdat iets niet mag, dan is het ook klaar. Er over door blijven gaan vind ik zo nare smaak hebben voor een leuke dag.
pi_116064100
Bij ons bij de bakker vragen ze altijd aan Leander of een broodje wil. als ie nee zegt is het ook nee. Als we de winkel uitlopen en bedenkt zich dat ie toch wel wil kan ie ook op de grond gaan liggen. Soms willen ze dan alsnog een broodje geven maar dat mag van mij dan niet. Was zijn eigen keuze. En ja soms vinden voorbijgangers me dan gemeen maar hij leert wel de gevolgen van zijn eigen keuze!
pi_116064103
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef livelink het volgende:

[..]

Je denkt dat je niet meedoet aan al dat geklaag, maar deze zin heeft anders wel een heel klagerig ondertoontje. Ik denk, ik zeg het maar even.
Iets zeggen is iets anders als klagen. Ik bedoel er ook iets anders mee. Heb het meer over de mensen voor wie niks goed is, Nederland naar de klote gaat, kinderen niks dan lastig zijn, dat soort volk. Verder hoef je mij niks aan te praten hoor! :D.
pi_116064109
quote:

[..]

Nou idd!

Nou had k laatst ook een momentje dat ik wat onaardiger tegen m was, maar dan voel k mezelf er al rot over.

En wat betreft opvoeden, soms denk ik dat k t best goed doe ;)
Zaterdag waren we op een feestje en heb geen kind aan m gehad, lekker spelen enzo.
En op sommige momenten ben ik blij dat ik een winkel uit ben ;) hij houdt niet zo van wachten :') en dan heb je wel s.drama bij de kassa
pi_116064148
En natuurlijk faal ik soms behoorlijk. Dat we zitten te kaarten en ik uit de mond van de 5 jarige hoor, dat is echt kut he?
pi_116064152
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja zeker! Maar hoe korter af ik ben tegen de kinderen, hoe meer de hakken in het zand gaan. Als ik gewoon vriendelijk iets vraag, eigenlijk luisteren ze dan 9 van de 10 keer wel.. Die ene keer dat de jongste boef dan toch de trap op gaat (ik noem maar wat) dan volgt er ook dat ik wel even boos word. Maar als het verdriet dan over is omdat iets niet mag, dan is het ook klaar. Er over door blijven gaan vind ik zo nare smaak hebben voor een leuke dag.
Precies. Maar moet wel zeggen dat die van mij bij aan dagje weg altijd heel goed luisteren. Ze zijn teveel onder de indruk om dingen te doen die we niet willen hebben!!
pi_116064189
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Schaamrood krijg ik er nog een beetje van van dat soort gedrag... .maar toegeven is helemaal verkeerd... :{
Ja, de situatie was binnen 3 minuten op te lossen, door naar de bakker te lopen. Maar wat geef je dan mee idd...
Dat je met gillen en krijsen wel je zin krijgt. Daar krijg je hele vervelende kinderen van.
pi_116064203
Natuurlijk kan er altijd iets ellendigs gebeuren, maar atm ben ik ook erg blij met ons leven en dochter. Ik vind het zelfs leuker om een kind te hebben dan ik verwachtte. Ik heb zeker elke dag wel een momenje waarop ik me verbaas over het feit dat ik überhaupt een kind heb en me ervan bewust ben hoe graag ik dit wilde en hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen.

Ik denk dat dat me ook helpt om op moeilijke momenten, zoals toen ze in het wegrestaurant uit boosheid een stoel omgooide en op de grond ging liggen krijsen, te relativeren en het grotere geheel voor ogen te houden.
pi_116064204
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:
En natuurlijk faal ik soms behoorlijk. Dat we zitten te kaarten en ik uit de mond van de 5 jarige hoor, dat is echt kut he?
Mijn 2 jarige kan de k niet uitspreken...das best handig met kut :') is.niet zo verstaanbaar als kut :')
pi_116064213
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ow nee hoor. Heb het alleen een paar keer gezien van dichtbij. Vroeger kon je gewoon normaal rondkomen van 1 salaris. Tegenwoordig niet meer. M'n vader was postbode. Kon ie een heel gezin van onderhouden. Hoef je tegenwoordig niet meer mee aan te komen. 8-)
Al sinds ik van school ben is het duidelijk dat 1 inkomen gezinnen geen huis (of geen luxe huis, iig) meer kunnen kopen. Dat is echt iets van +/- 30 jaar geleden. En dat mag je best kut vinden, het is nu eenmaal een kenmerk van deze tijd. Dus dan kun je twee dingen doen. Of het kut blíjven vinden, óf je leven zo inrichten dat je dit feit op een zo acceptabel mogelijke wijze aan kunt nemen.

Wij hadden ook nog met gemak 30k extra of meer kunnen lenen voor een leuke tophypotheek. Niet gedaan, we willen wat overhouden. We hadden ook best wat meer carriere kunnen hebben, niet gedaan, heel bewust. Dichtbij gaan werken (en nee, zo'n baan vind je niet in 1 dag), dat soort dingen. Tijd voor jezelf, niet voor dat dure huis.

Ik vind iedereen in Nederland zo... slachtofferig altijd. DOE EENS WAT, wil ik dan gillen. Actie!
pi_116064220
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:27 schreef Luigi het volgende:

[..]

Iets zeggen is iets anders als klagen. Ik bedoel er ook iets anders mee. Heb het meer over de mensen voor wie niks goed is, Nederland naar de klote gaat, kinderen niks dan lastig zijn, dat soort volk. Verder hoef je mij niks aan te praten hoor! :D.
Nou, nederland gaat behoorlijk naar de klote denk ik.. Dat wel.
pi_116064231
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:
goffedomme!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')