Oh, sauna's kunnen we echt helemaal los op gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Dit jaar met z'n tweeën ook al twee keer gratis naar de sauna geweest... gewoon de acties in de gaten houden. Scheelt toch alweer bijna 100 euro aan entree.
Ik vond het dubbeldwars waard dat we een weekendje weg zijn geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef Luigi het volgende:
Wij zijn dit jaar geeneens op vakantie geweest (niet heel bewust ofzo hoor, meer met het idee nog een last minute te pakken) en dat was echt zo fijn. Gewoon lekker met z'n 3-en thuis, kneuteren, dagje weg hier, fietstochtje daar, lekker uitslapen... Zo goddelijk. Hele jaar door lukt het niet om echt met z'n drieen lekker thuis te zijn en dan kan het eindelijk en dan ga je in een tentje of veel te kleine hotelkamer zitten... Zo krom eigenlijk.
Plus je bespaart zo een paar duizend euro.
Sauna kan je altijd bijelkaar sparen met optimel als je het toch drinkt , of via vakantieveilingen even een halfuurtje voor gaan zitten en je ramt zo een arrangementje bijelkaar met bieden , meestal voor 2 personen rond de 30 eu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Dit jaar met z'n tweeën ook al twee keer gratis naar de sauna geweest... gewoon de acties in de gaten houden. Scheelt toch alweer bijna 100 euro aan entree.
maar we hebben ook niet de hoofdprijs betaald en het was superfijn maar voor 500/600 eu was het wel minder fijn denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond het dubbeldwars waard dat we een weekendje weg zijn geweest.
Het is ook fijn, en ik heb niks tegen vakantie ofzo hoor maar ik vond het dit jaar gewoon zo goddelijk om gewoon eens écht lange tijd thuis te zijn met z'n allen. Weekendjes zijn leuk, maar vaak is echt op vakantie gaan ook een berg stress die ik prima kan missen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond het dubbeldwars waard dat we een weekendje weg zijn geweest.
Voor 600 eu zit ik een maand in zuid frankrijk, in september...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
maar we hebben ook niet de hoofdprijs betaald en het was superfijn maar voor 500/600 eu was het wel minder fijn denk ik
of 2 weken in augustusquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor 600 eu zit ik een maand in zuid frankrijk, in september...
Mijn kinderen zitten er helemaal niet op te wachten om zolang bij ons thuis te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is ook fijn, en ik heb niks tegen vakantie ofzo hoor maar ik vond het dit jaar gewoon zo goddelijk om gewoon eens écht lange tijd thuis te zijn met z'n allen. Weekendjes zijn leuk, maar vaak is echt op vakantie gaan ook een berg stress die ik prima kan missen...
Wij vonden het ook wel ff spannend, maar ze heeft zich prima vermaakt én gedragen. We zijn naar de dierentuin geweest, we hebben fietstochtjes gedaan, ze is gaan logeren bij opa's en oma's, speeltuin links en rechts, keertje zwemmen... Echt die drie weken vlogen voorbij!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn kinderen zitten er helemaal niet op te wachten om zolang bij ons thuis te zijn.nou gaan wij redelijk goedkoop op vakantie dus t kan wat lijen. Maar ik moet nodig op aanbiedingenles begrijp ik?
Na een jaar waar alles voor de kindjes op zn kop kwam te staan vond ik gewoon dat we er echt even uit moesten.. Gewoon 4 dagen zwemmen. En als Jen filmpjes ziet van het zwembad in centerparks begint ze meteen weer, ik wil wel weer naar een huisje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn kinderen zitten er helemaal niet op te wachten om zolang bij ons thuis te zijn.nou gaan wij redelijk goedkoop op vakantie dus t kan wat lijen. Maar ik moet nodig op aanbiedingenles begrijp ik?
Als wij ooit nog zoiets veroorzaken (wat theoretisch aan het onmogelijke grenst) koop ik écht helemaal níks meer nieuwquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Oh en nu met nieuwe baby op komst... We hebben echt alles via de kringloop, incl een mooie bugaboo...
Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vakantie hebben we dit jaar niet goedkoop gedaan. 3 weken Thailand, maar goed zit er voorlopig even niet meer in denk ik.
Nu nog weekje ofzo weg voor k weer moet werken. Gewoon huisje in Nederland ergens.
Echt joh alles waar baby opstaat worden de prijzen x10 gedaan, wat een mongolen die een kinderkamer van 5k kopen , of een wandelwagen van 1200 euquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als wij ooit nog zoiets veroorzaken (wat theoretisch aan het onmogelijke grenst) koop ik écht helemaal níks meer nieuw. Jemig wat een oplichterij, die babymeuk zeg. En driekwart gaat bijna ongebruikt naar de kringloop idd
.
Ja precies, zoiets idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzen
Nou ik zou het wel willen , maar het was dit jaar financieel niet zo een topjaar op zn zachtst gezegd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
De auto werd wel ff een puntje zo met nr 3 opkomstquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Luigi het volgende:
Sowieso ben ik enorm fan van 1 kind gezinnen als ik al dat getob van mensen die hun 2e krijgen of hebben zo om me heen eens zie..
Wij waren in januari 2009 voor t laatst echt op vakantie geweest (wel weekjes landal enzo). Dus ik wilde dit jaar echt naar de zon. Vriend zag t met 1,5 jarige eigenlijk niet zitten naar Thailand (ivm reis), maar in januari is dichterbij te weinig warmte naar mn zin. Zomer ging m niet worden ivm bevalling, dus dan maar ver wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstelquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij vonden het ook wel ff spannend, maar ze heeft zich prima vermaakt én gedragen. We zijn naar de dierentuin geweest, we hebben fietstochtjes gedaan, ze is gaan logeren bij opa's en oma's, speeltuin links en rechts, keertje zwemmen... Echt die drie weken vlogen voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |