Ja dat dus! Wij gaan ook gewoon nog naar het theater enzo hoor. Of uit eten. Moet je gewoon blijven doen. Alleen ff nadenken over de manier waarop.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef Nielsch het volgende:
Stoppen met rugbyen zou mij ook heel erg veel schelen. Aan contributie en aan bier. Maarja, veel te leuk. Sowieso moet er genoeg leuke dingen gedaan worden. Echter, ook daar kun je op bezuinigen. Laatst naar de Efteling geweest met kortingskaartjes van de AH en dan gewoon zelf krentenbollen en pakjes drinken mee.
En het hoeft ook niet altijd gelijk de Efteling te zijn. Pas in de vakantie naar een ooievaarsdorp hier in de buurt geweest en daar hebben we ons eigenlijk ook prima vermaaktquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Wij smeren ook altijd broodjes en nemen pakjes mee als we met de kinderen wat gaan doen. Ik wil best een bakje patat voor ze kopen, dat hoort wel een beetje soms, maar de hele dag eten en drinken in een park, nee bedankt.
Dat zijn dingen die je 1 x per jaar, of 1 x per 2 jaar doet. Was vroeger heel normaal. Maar tegenwoordig is het al armoede als je niet naar de gewone Efteling én de Winter Efteling kunt ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Joene het volgende:
Er is alternatief genoeg voor dure pretparkdieven als de efteling , 100 eurootjes om binnen te komen vind ik niet zo grappig
Inderdaad, het kan ook erg goedkoop en je kan bijvoorbeeld een beetje letten op acties. Zo was hier in de zomer een actie waarbij je in ruil voor een knuffel gratis het Centraal Museum / Dick Bruna huis in kon. Twee keer naar toe geweest dus voor niets (ja, twee oude knuffels, maar daar hebben we er genoeg van). De kleine vindt het Dick Bruna huis echt superleuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
En het hoeft ook niet altijd gelijk de Efteling te zijn. Pas in de vakantie naar een ooievaarsdorp hier in de buurt geweest en daar hebben we ons eigenlijk ook prima vermaakt. Als er een speeltuin is, is het goed he.
.
Nou dikke... Ik ben toen geweest met vrijkaartjes en Jen mocht nog eigenlijk nergens in. En waar ze in mocht durfde ze niet...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je 1 x per jaar, of 1 x per 2 jaar doet. Was vroeger heel normaal. Maar tegenwoordig is het al armoede als je niet naar de gewone Efteling én de Winter Efteling kunt ofzo.
Waar is dat eerste dan precies?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
De speeltuin ding met water in berkel was iets van 4 eu entree...
Of zwemmen, daar doe ik de dames heel veel plezier mee.. Voor 15 eu ben je allemaal binnen.
Voor het (echt voor een dorpje geweldig leuke) lokale zwembadje krijgen wij (stomtoevallig) een gratis abbo via onze sportschool kwamen we achterquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
Of zwemmen, daar doe ik de dames heel veel plezier mee.. Voor 15 eu ben je allemaal binnen.
de kievit in berkel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Waar is dat eerste dan precies?
Leuk voor volgend jaar
Of gewoon de kinderboerderij , prima vermaak, kosten een bos wortels.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
inderdaad, of een zakje voer voor de geitjes a 25 eurocent.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Of gewoon de kinderboerderij , prima vermaak, kosten een bos wortels.
Wel bio wortels he, weet je hoe duur?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg prima deal ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Voor het (echt voor een dorpje geweldig leuke) lokale zwembadje krijgen wij (stomtoevallig) een gratis abbo via onze sportschool kwamen we achter. Alleen nog een abbo voor de kleine en hop, hele zomer zwemmen op 5 minuten afstand
.
Ja een cavia op schoot en je bent een ochtend van de straat...quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Desnoods Bio Wortels !quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wel bio wortels he, weet je hoe duur?!
Bospeen, 1 eu ofzo..quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wel bio wortels he, weet je hoe duur?!
Maar het veegt zo lastig je aarsch af met drinkyoghurt he ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Luigi het volgende:
Ook zoiets, ik weet nu opeens hoe duur dingen zijn. Dat een pak wc papier dus 2 euro 40 kost voor 8 rollen en dat ik 94 cent betaal voor een pak AH drinkyoghurt..
Inderdaad. Heb er ook één en ga eigenlijk best vaak naar het Spoorwegmuseum, wat hier dan ook om de hoek ligt. Na 3 keer heb je het er al uit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Museumjaarkaart vind ik ook een aanschaf die loont. Laatst hystorische driehoek gedaan hoorn-medemblik-enkhuizen met museumtram, kasteelbezoek en zuiderzeemuseum. Kosten: de trein van enkhuizen Hoorn 15 euro in totaal en twee keer koffie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |