abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116060935
Sportschool kost mij 26,50 per maand ofzo. Laatste maand was zonde geld want niet geweest , mezelf voorgenomen dat vanaf 1 september op te pakken weer. Kut das zaterdag!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116060975
We kunnen ook vanavond hoor.

Ik vond het met die bloedhitte een goed excuus om niet te hoeven.. Ik ging zonder iets te doen al een paar keer bijna onderuit..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116060984
Stoppen met rugbyen zou mij ook heel erg veel schelen. Aan contributie en aan bier. Maarja, veel te leuk. Sowieso moet er genoeg leuke dingen gedaan worden. Echter, ook daar kun je op bezuinigen. Laatst naar de Efteling geweest met kortingskaartjes van de AH en dan gewoon zelf krentenbollen en pakjes drinken mee. Zelfde straks met Parijs; 2 gratis kaartjes voor Disneyland via de ANWB en een wat goedkoper hotelletje buiten het centrum waar je gratis kan parkeren.
pi_116061008
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:38 schreef Nielsch het volgende:
Stoppen met rugbyen zou mij ook heel erg veel schelen. Aan contributie en aan bier. Maarja, veel te leuk. Sowieso moet er genoeg leuke dingen gedaan worden. Echter, ook daar kun je op bezuinigen. Laatst naar de Efteling geweest met kortingskaartjes van de AH en dan gewoon zelf krentenbollen en pakjes drinken mee.
Ja dat dus! Wij gaan ook gewoon nog naar het theater enzo hoor. Of uit eten. Moet je gewoon blijven doen. Alleen ff nadenken over de manier waarop.
pi_116061045
Wij smeren ook altijd broodjes en nemen pakjes mee als we met de kinderen wat gaan doen. Ik wil best een bakje patat voor ze kopen, dat hoort wel een beetje soms, maar de hele dag eten en drinken in een park, nee bedankt.
pi_116061049
En aan prijsvragen meedoen werkt ook supergoed. We winnen best veel eigenlijk. Zo heb ik via FOK! een collectors edition Harry Potter toverstaf gewonnen die ik voor 40 euro heb verkocht op Marktplaats en wonnen we laatst ook een dinerbon van 50 euro.
pi_116061105
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Wij smeren ook altijd broodjes en nemen pakjes mee als we met de kinderen wat gaan doen. Ik wil best een bakje patat voor ze kopen, dat hoort wel een beetje soms, maar de hele dag eten en drinken in een park, nee bedankt.
En het hoeft ook niet altijd gelijk de Efteling te zijn. Pas in de vakantie naar een ooievaarsdorp hier in de buurt geweest en daar hebben we ons eigenlijk ook prima vermaakt :D. Als er een speeltuin is, is het goed he. ;).
pi_116061170
Er is alternatief genoeg voor dure pretparkdieven als de efteling , 100 eurootjes om binnen te komen vind ik niet zo grappig :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116061203
De speeltuin ding met water in berkel was iets van 4 eu entree...

Of zwemmen, daar doe ik de dames heel veel plezier mee.. Voor 15 eu ben je allemaal binnen.
pi_116061212
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:45 schreef Joene het volgende:
Er is alternatief genoeg voor dure pretparkdieven als de efteling , 100 eurootjes om binnen te komen vind ik niet zo grappig :{
Dat zijn dingen die je 1 x per jaar, of 1 x per 2 jaar doet. Was vroeger heel normaal. Maar tegenwoordig is het al armoede als je niet naar de gewone Efteling én de Winter Efteling kunt ofzo.
pi_116061218
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Luigi het volgende:

[..]

En het hoeft ook niet altijd gelijk de Efteling te zijn. Pas in de vakantie naar een ooievaarsdorp hier in de buurt geweest en daar hebben we ons eigenlijk ook prima vermaakt :D. Als er een speeltuin is, is het goed he. ;).
Inderdaad, het kan ook erg goedkoop en je kan bijvoorbeeld een beetje letten op acties. Zo was hier in de zomer een actie waarbij je in ruil voor een knuffel gratis het Centraal Museum / Dick Bruna huis in kon. Twee keer naar toe geweest dus voor niets (ja, twee oude knuffels, maar daar hebben we er genoeg van). De kleine vindt het Dick Bruna huis echt superleuk.

Met CJP krijg ik ook erg veel korting. Lidmaatschap is geloof ik 15 euro per jaar en ik geloof dat we in totaal al 70 euro korting bij de kunstuitleen hebben gekregen en 40 euro korting op tickets voor Soldaat van Oranje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 11:47:43 ]
pi_116061235
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat zijn dingen die je 1 x per jaar, of 1 x per 2 jaar doet. Was vroeger heel normaal. Maar tegenwoordig is het al armoede als je niet naar de gewone Efteling én de Winter Efteling kunt ofzo.
Nou dikke... Ik ben toen geweest met vrijkaartjes en Jen mocht nog eigenlijk nergens in. En waar ze in mocht durfde ze niet...
pi_116061239
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:

Of zwemmen, daar doe ik de dames heel veel plezier mee.. Voor 15 eu ben je allemaal binnen.
Waar is dat eerste dan precies?
Leuk voor volgend jaar :D
pi_116061241
quote:

Voor het (echt voor een dorpje geweldig leuke) lokale zwembadje krijgen wij (stomtoevallig) een gratis abbo via onze sportschool kwamen we achter :D. Alleen nog een abbo voor de kleine en hop, hele zomer zwemmen op 5 minuten afstand :+.
pi_116061257
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Waar is dat eerste dan precies?
Leuk voor volgend jaar :D
de kievit in berkel?
pi_116061259
quote:

Of gewoon de kinderboerderij , prima vermaak, kosten een bos wortels.
pi_116061265
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Joene het volgende:

[..]

inderdaad, of een zakje voer voor de geitjes a 25 eurocent.
pi_116061267
quote:

[..]

Wel bio wortels he, weet je hoe duur?!
pi_116061270
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Luigi het volgende:

[..]

Voor het (echt voor een dorpje geweldig leuke) lokale zwembadje krijgen wij (stomtoevallig) een gratis abbo via onze sportschool kwamen we achter :D. Alleen nog een abbo voor de kleine en hop, hele zomer zwemmen op 5 minuten afstand :+.
ik zeg prima deal ?
pi_116061271
quote:

[..]

Ja een cavia op schoot en je bent een ochtend van de straat...
pi_116061289
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Desnoods Bio Wortels !
pi_116061291
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Bospeen, 1 eu ofzo.. :)

Kunnen alle konijnen een wortel krijgen.
pi_116061318
Er is echt genoeg te vinden wat betaalbaar is en zodat je toch redelijk vaak een uitje kan doen met de kinderen , en eerlijk ik ga liever om de paar weken wat doen wat minder kost , dan 1x duur en op zo een dag toevallig de kinderen een kuthumeur en klote gevoel aan de dag over houden.
pi_116061329
Ook zoiets, ik weet nu opeens hoe duur dingen zijn. Dat een pak wc papier dus 2 euro 40 kost voor 8 rollen en dat ik 94 cent betaal voor een pak AH drinkyoghurt. 8)7 .
pi_116061348
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:51 schreef Luigi het volgende:
Ook zoiets, ik weet nu opeens hoe duur dingen zijn. Dat een pak wc papier dus 2 euro 40 kost voor 8 rollen en dat ik 94 cent betaal voor een pak AH drinkyoghurt. 8)7 .
Maar het veegt zo lastig je aarsch af met drinkyoghurt he ?
pi_116061351
de werkgever van mijn vrouw biedt ook wegnahetwerk.nl aan... staan vaak ook hele leuke aanbiedingen op. sowieso al dikke korting op bioscoopbezoek en dergelijke...
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:52:57 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116061381
Museumjaarkaart vind ik ook een aanschaf die loont. Laatst hystorische driehoek gedaan hoorn-medemblik-enkhuizen met museumtram, kasteelbezoek en zuiderzeemuseum. Kosten: de trein van enkhuizen Hoorn 15 euro in totaal en twee keer koffie. :D

We bezoeken nu best eens een museum en als er niks aan is ben je ook zo weer weg. Hoef je je niet schuldig over te voelen. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116061382
Dit jaar met z'n tweeën ook al twee keer gratis naar de sauna geweest... gewoon de acties in de gaten houden. Scheelt toch alweer bijna 100 euro aan entree.
pi_116061393
Wij zijn dit jaar geeneens op vakantie geweest (niet heel bewust ofzo hoor, meer met het idee nog een last minute te pakken) en dat was echt zo fijn :@. Gewoon lekker met z'n 3-en thuis, kneuteren, dagje weg hier, fietstochtje daar, lekker uitslapen... Zo goddelijk. Hele jaar door lukt het niet om echt met z'n drieen lekker thuis te zijn en dan kan het eindelijk en dan ga je in een tentje of veel te kleine hotelkamer zitten... Zo krom eigenlijk.

Plus je bespaart zo een paar duizend euro :').
pi_116061407
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Museumjaarkaart vind ik ook een aanschaf die loont. Laatst hystorische driehoek gedaan hoorn-medemblik-enkhuizen met museumtram, kasteelbezoek en zuiderzeemuseum. Kosten: de trein van enkhuizen Hoorn 15 euro in totaal en twee keer koffie. :D
Inderdaad. Heb er ook één en ga eigenlijk best vaak naar het Spoorwegmuseum, wat hier dan ook om de hoek ligt. Na 3 keer heb je het er al uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')