Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstel![]()
Logeren hebben ze gedaan, over en weer, zwembad op twee keer vallen maar dat verveelt ook na een paar weken. Dierentuin is niet te betalen zodra je volwassenenprijzen moet betalen vanaf 10, en de vakantie duurt 6 weken basisschool en 8(!) weken middelbare school.
Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.
En kinderen moéten zich af en toe ook eens stierlijk vervelen. Dat is goed voor ze! Al dat ge-entertain de hele tijd. Van vervelen wordt je creatief, ga je zelf dingen verzinnen, ga je nadenken...
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...
En dan ga je op vakantie, dan zitten ze de eerste week met datzelfde smoelwerk voor je tent.. Geen leuke mensen op de camping, noem maar op...
Ik heb nog 10 jaar... Dan heb ik dat x3...
Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermakenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.
Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.
Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
Ik had daar vroeger eigenlijk nooit zo heel veel problemen mee... maar goed, ik kan me dan ook erg goed vervelen zonder vervelend te zijn. Hele vakanties thuis doorgebracht zonder problemen. En toen ik eenmaal oud genoeg was om zelf de stad in te gaan met vrienden was het helemaal geen probleem meer, toen was ik gewoon nooit thuisquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermaken
Met die van 5 en 2 kijk ik zeker gewoon uit dat ze er zijn... Het gelach en geren door mn huis, heerlijk. Dat ze binnen een uur mn huis overhoop gooien en lekker bezig zijn. Ja daar kan ik wel van genieten...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.
Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.
Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
Je hebt toch helemaal geen pubers?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met die van 5 en 2 kijk ik zeker gewoon uit dat ze er zijn... Het gelach en geren door mn huis, heerlijk. Dat ze binnen een uur mn huis overhoop gooien en lekker bezig zijn. Ja daar kan ik wel van genieten...
Maar dat chaggo gepuber, nee sorry daar ben ik absoluut allergisch voor. Ik zou de hele houding van mijn meiden ook gewoon niet accepteren.
Ik had een stiefpuber?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen pubers?.
tell me, hoe werkt dat???quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzen
www.bungalows.nl , en dan centerparcs mysteriepark.quote:
Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik danquote:
Zes weken thuis zitten is natuurlijk wel ff wat anders dan 3 weken werken en gebruik maken van opvang in welke vorm dan ook en dan 3 weken vakantie en leuke dingen doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Nou ik vind 6 weken thuis zitten met een kleuter en peuter anders best pittig hoor. Het ging even goed en daarna sloegen ze elkaar bijna de hersens in. "Gelukkig" kon de oudste nog naar zijn vader bijna 3 weken lang!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:07 schreef Troel het volgende:
We zien volgend jaar wel. Dit jaar was de verdeling ook niet echt handig.Wat koooortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in oktober 13jr♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Mijn ex zat er ongeveer vanaf dag drie ofzo. Qua account dan, ik gok dat hij nog steeds iets van 10 posts heeftquote:
Oh ik ben niet zo van wacht maar af...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik dan. Je moet er ook de lol van in kunnen zien hoor.
Dat herken ik wel, die waarschuwingen. Vind het tnt ook erg meevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik dan. Je moet er ook de lol van in kunnen zien hoor.
Een jaar geleden werd ik voorgelaten bij de supermarkt 'want in de rij staan met zo'n kleine is geen pretje he'. Toen ik daarvoor bedankte en vriendelijk vertelde dat wij, in tegenstelling tot driekwart van Nederland, wél gewoon aan opvoeden doen, kreeg ik ook zo'n blik. Maar na het afrekenen moest die mevrouw me toch even een complimentje maken, de uk had gewoon netjes en rustig staan te wachtenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik geniet nu juist van de wacht maar af tot ze 2 is... Waar de dame na 2 weken terug kwam van papa en hele verhalen aan het vertellen is, maar zonder ondertiteling..
En de dame van wacht maar tot ze op school zitten, vanmorgen keurig een plaatsje in de kring koos, dicht bij de juf en me een zoen gaf en dat ik ook echt weg mocht zonder huilen of om mn nek vastgrijpen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |