Je hebt toch helemaal geen pubers?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met die van 5 en 2 kijk ik zeker gewoon uit dat ze er zijn... Het gelach en geren door mn huis, heerlijk. Dat ze binnen een uur mn huis overhoop gooien en lekker bezig zijn. Ja daar kan ik wel van genieten...
Maar dat chaggo gepuber, nee sorry daar ben ik absoluut allergisch voor. Ik zou de hele houding van mijn meiden ook gewoon niet accepteren.
Ik had een stiefpuber?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen pubers?.
tell me, hoe werkt dat???quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzen
www.bungalows.nl , en dan centerparcs mysteriepark.quote:
Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik danquote:
Zes weken thuis zitten is natuurlijk wel ff wat anders dan 3 weken werken en gebruik maken van opvang in welke vorm dan ook en dan 3 weken vakantie en leuke dingen doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Nou ik vind 6 weken thuis zitten met een kleuter en peuter anders best pittig hoor. Het ging even goed en daarna sloegen ze elkaar bijna de hersens in. "Gelukkig" kon de oudste nog naar zijn vader bijna 3 weken lang!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:07 schreef Troel het volgende:
We zien volgend jaar wel. Dit jaar was de verdeling ook niet echt handig.Wat koooortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in oktober 13jr♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Mijn ex zat er ongeveer vanaf dag drie ofzo. Qua account dan, ik gok dat hij nog steeds iets van 10 posts heeftquote:
Oh ik ben niet zo van wacht maar af...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik dan. Je moet er ook de lol van in kunnen zien hoor.
Dat herken ik wel, die waarschuwingen. Vind het tnt ook erg meevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan weer niet geloof ik. Nouja ik hoor al sinds we die muppet hebben van 'wacht maar af...' ("tot ze 2 zijn!" - "tot ze naar school gaan!" - "tot ze in groep 3 zitten!") en van al die doemverhalen komt er altijd maar verdomd weinig uit. Ik geloof het allemaal wel, het komt zoals het komt en ook puberen hoort erbij. Een slaafse volgzame 15 jarige is tegennatuurlijk denk ik dan. Je moet er ook de lol van in kunnen zien hoor.
Een jaar geleden werd ik voorgelaten bij de supermarkt 'want in de rij staan met zo'n kleine is geen pretje he'. Toen ik daarvoor bedankte en vriendelijk vertelde dat wij, in tegenstelling tot driekwart van Nederland, wél gewoon aan opvoeden doen, kreeg ik ook zo'n blik. Maar na het afrekenen moest die mevrouw me toch even een complimentje maken, de uk had gewoon netjes en rustig staan te wachtenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik geniet nu juist van de wacht maar af tot ze 2 is... Waar de dame na 2 weken terug kwam van papa en hele verhalen aan het vertellen is, maar zonder ondertiteling..
En de dame van wacht maar tot ze op school zitten, vanmorgen keurig een plaatsje in de kring koos, dicht bij de juf en me een zoen gaf en dat ik ook echt weg mocht zonder huilen of om mn nek vastgrijpen..
Ik ken dat!!! Migraine altijd de eerste dag.. Van de stress die wegvalt ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, die waarschuwingen. Vind het tnt ook erg meevallen.
Wij zitten sinds gisteren in Kroatie. Heet! En kan iemand me vertellen waarom ik de eerste dagen van de vakantie altijd! Kapot ga van de koppijn? Ik weet al twee dagen niet waar ik het zoeken moet.
Ik vind het gewoon erg leuk, het hele leven eigenlijk welquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, die waarschuwingen. Vind het tnt ook erg meevallen.
Mwoch, al die korte lontjes om niks zeggen wel íets hoor. En als je elkaar verrot scheld waar de kinderen niet bij zijn: prima, leef je uit. Maar er zijn er genoeg die echt van alles tegen elkaar zeggen waar ze gewoon bij lopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:15 schreef Troel het volgende:
Alsof de manier waarop sommige ouders met elkaar omgaan gelijk staat aan de manier waarop kinderen opgevoed worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |