Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vakantie hebben we dit jaar niet goedkoop gedaan. 3 weken Thailand, maar goed zit er voorlopig even niet meer in denk ik.
Nu nog weekje ofzo weg voor k weer moet werken. Gewoon huisje in Nederland ergens.
Echt joh alles waar baby opstaat worden de prijzen x10 gedaan, wat een mongolen die een kinderkamer van 5k kopen , of een wandelwagen van 1200 euquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als wij ooit nog zoiets veroorzaken (wat theoretisch aan het onmogelijke grenst) koop ik écht helemaal níks meer nieuw. Jemig wat een oplichterij, die babymeuk zeg. En driekwart gaat bijna ongebruikt naar de kringloop idd
.
Ja precies, zoiets idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzen
Nou ik zou het wel willen , maar het was dit jaar financieel niet zo een topjaar op zn zachtst gezegd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
De auto werd wel ff een puntje zo met nr 3 opkomstquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Luigi het volgende:
Sowieso ben ik enorm fan van 1 kind gezinnen als ik al dat getob van mensen die hun 2e krijgen of hebben zo om me heen eens zie..
Wij waren in januari 2009 voor t laatst echt op vakantie geweest (wel weekjes landal enzo). Dus ik wilde dit jaar echt naar de zon. Vriend zag t met 1,5 jarige eigenlijk niet zitten naar Thailand (ivm reis), maar in januari is dichterbij te weinig warmte naar mn zin. Zomer ging m niet worden ivm bevalling, dus dan maar ver wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstelquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij vonden het ook wel ff spannend, maar ze heeft zich prima vermaakt én gedragen. We zijn naar de dierentuin geweest, we hebben fietstochtjes gedaan, ze is gaan logeren bij opa's en oma's, speeltuin links en rechts, keertje zwemmen... Echt die drie weken vlogen voorbij!
Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstel![]()
Logeren hebben ze gedaan, over en weer, zwembad op twee keer vallen maar dat verveelt ook na een paar weken. Dierentuin is niet te betalen zodra je volwassenenprijzen moet betalen vanaf 10, en de vakantie duurt 6 weken basisschool en 8(!) weken middelbare school.
Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.
En kinderen moéten zich af en toe ook eens stierlijk vervelen. Dat is goed voor ze! Al dat ge-entertain de hele tijd. Van vervelen wordt je creatief, ga je zelf dingen verzinnen, ga je nadenken...
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...
En dan ga je op vakantie, dan zitten ze de eerste week met datzelfde smoelwerk voor je tent.. Geen leuke mensen op de camping, noem maar op...
Ik heb nog 10 jaar... Dan heb ik dat x3...
Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermakenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.
Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.
Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
Ik had daar vroeger eigenlijk nooit zo heel veel problemen mee... maar goed, ik kan me dan ook erg goed vervelen zonder vervelend te zijn. Hele vakanties thuis doorgebracht zonder problemen. En toen ik eenmaal oud genoeg was om zelf de stad in te gaan met vrienden was het helemaal geen probleem meer, toen was ik gewoon nooit thuisquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermaken
Met die van 5 en 2 kijk ik zeker gewoon uit dat ze er zijn... Het gelach en geren door mn huis, heerlijk. Dat ze binnen een uur mn huis overhoop gooien en lekker bezig zijn. Ja daar kan ik wel van genieten...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.
Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.
Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |