abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116061676
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vakantie hebben we dit jaar niet goedkoop gedaan. 3 weken Thailand, maar goed zit er voorlopig even niet meer in denk ik.
Nu nog weekje ofzo weg voor k weer moet werken. Gewoon huisje in Nederland ergens.
Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzen O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116061702
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Als wij ooit nog zoiets veroorzaken (wat theoretisch aan het onmogelijke grenst) koop ik écht helemaal níks meer nieuw :D. Jemig wat een oplichterij, die babymeuk zeg. En driekwart gaat bijna ongebruikt naar de kringloop idd :D.
Echt joh alles waar baby opstaat worden de prijzen x10 gedaan, wat een mongolen die een kinderkamer van 5k kopen , of een wandelwagen van 1200 eu :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116061712
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Mysteriegedoe van centerparcs , lachen prijzen O+
Ja precies, zoiets idd.
pi_116061713
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
pi_116061739
Wij hebben ook onze kinderkamer bijeengesprokkeld via Marktplaats. Niet dat dat qua financiele situatie nodig was, maar ik vond het onzin om voor 2500 euro een bij elkaar passende kamer (bed, commode en kast) te kopen. Nu waren we geloof ik voor 300 euro klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 12:05:07 ]
pi_116061755
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien zitten wij volgend jaar ook drie weken in Verweggistan hoor, maar het vanzelfsprekende van vakantie (dat dat dus elk jaar moét) is er wel af voor mij iig.
Nou ik zou het wel willen , maar het was dit jaar financieel niet zo een topjaar op zn zachtst gezegd.
pi_116061797
Enige wat we voor de tweede nieuw moeten kopen is zo'n flessensterilisator (plus flessen) voor in de magnetron. De vorige heeft standje 'grill' namelijk niet overleeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2012 12:06:54 ]
pi_116061828
Sowieso ben ik enorm fan van 1 kind gezinnen als ik al dat getob van mensen die hun 2e krijgen of hebben zo om me heen eens zie. :D.
pi_116061847
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Luigi het volgende:
Sowieso ben ik enorm fan van 1 kind gezinnen als ik al dat getob van mensen die hun 2e krijgen of hebben zo om me heen eens zie. :D.
De auto werd wel ff een puntje zo met nr 3 opkomst :D
pi_116061889
Speelotheek is trouwens ook nog steeds een prima uitvinding. Was een paar euro om lid te worden en kost 25 eurocent om iets te lenen. Daar is ze dan 3 weken zoet mee. Op het moment dat ze dan interesse begint te verliezen gaat het terug en komt er iets nieuws.
pi_116061895
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Luigi het volgende:
Wij waren in januari 2009 voor t laatst echt op vakantie geweest (wel weekjes landal enzo). Dus ik wilde dit jaar echt naar de zon. Vriend zag t met 1,5 jarige eigenlijk niet zitten naar Thailand (ivm reis), maar in januari is dichterbij te weinig warmte naar mn zin. Zomer ging m niet worden ivm bevalling, dus dan maar ver weg :D

Bij mn nichtje merkte k ook dat vakantie niet per se nodig was. Heeft hele vakantie buitengespeeld. Vriendinnetjes gingen om en om weg, dus ze had genoeg te doen.
Maar denk dat t ook aan de leeftijd ligt, kan me voorstellen dat ze t over een paar jaar niet leuk vindt om 6 weken thuis te zitten
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:12:58 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116062034
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wij vonden het ook wel ff spannend, maar ze heeft zich prima vermaakt én gedragen. We zijn naar de dierentuin geweest, we hebben fietstochtjes gedaan, ze is gaan logeren bij opa's en oma's, speeltuin links en rechts, keertje zwemmen... Echt die drie weken vlogen voorbij!
ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstel :D

Logeren hebben ze gedaan, over en weer, zwembad op twee keer vallen maar dat verveelt ook na een paar weken. Dierentuin is niet te betalen zodra je volwassenenprijzen moet betalen vanaf 10, en de vakantie duurt 6 weken basisschool en 8(!) weken middelbare school.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116062172
Hier hadden we ook allemaal leuke, simpele dingen die weinig tot geen geld kosten ingepland voor de vakantie. Uiteindelijk hebben we alleen het ziekenhuis van binnen gezien }:| Nu gaan we die dingen maar verplaatsten naar de herfstvakantie!!

Mijn lief krijgt van het werk ook geregeld een groene pluim. Daar gaan we meestal een dagje van weg. Kost dan ook niks!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116062380
Wij hadden ook dit jaar ook allemaal dagjes uit gedaan.
Dierentuin is ze vandaag voor 2e keer heen maar dit keer met opa en oma. Tickets zijn gratis door spaaractie bij de dekamarkt.

Verder andere familieleden die mijn dochter dagje uit hebben genomen. ( Geluk dat ze de jongste is van de familie). En verder strand paar keer geweest, speeltuinen af gegaan. Ikea heeft zo'n indoor speelding wat ze heel leuk vind.. we moesten tog klussen. Nouja zo vul je het wel op en verder van te voren acties van supermarkt of kruidvat in de gaten houden voor pakjes drinken en tussendoortjes om mee te nemen.
pi_116062457
Mijn kinderen hebben het niet echt nodig om weg te zijn maar ik wel hoor.
Ben in januari even weg geweest met mijn O+
We zijn deze zomer een week weggeweest wel in nederland maar was heerlijk O+
En begin november ga ik weer 3 daagjes weg met mijn O+

En dit jaar is het veel, voorgaande jaren kon ik steeds niet of was het geld er niet voor.

Maar wij gaan wel elke maand sowieso naar de dierentuin, pretpark of wat dan ook.
En vaak andere dingen doen :Y
pi_116062524
nog 3.5 week en we gaan een weekje weg *O*
ik ben deze vakantie inmiddels echt helemaal zat. kinders wel vakantie en papa niet is na 5 weken toch erg vervelend aan het worden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116062681
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik weet nietnhoe oud ze is, maar ik krijg rollende ogen hoor, als ik een fietstochtje voorstel :D

Logeren hebben ze gedaan, over en weer, zwembad op twee keer vallen maar dat verveelt ook na een paar weken. Dierentuin is niet te betalen zodra je volwassenenprijzen moet betalen vanaf 10, en de vakantie duurt 6 weken basisschool en 8(!) weken middelbare school.
Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.

En kinderen moéten zich af en toe ook eens stierlijk vervelen. Dat is goed voor ze! Al dat ge-entertain de hele tijd. Van vervelen wordt je creatief, ga je zelf dingen verzinnen, ga je nadenken...
pi_116062746
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef Luigi het volgende:

[..]

Eenmaal op de middelbare school vermaken ze zichzelf wel, toch? Alhoewel ik me kan voorstellen dat de leeftijd 7-12 wel lastig is qua 'dingen doen' ja.

En kinderen moéten zich af en toe ook eens stierlijk vervelen. Dat is goed voor ze! Al dat ge-entertain de hele tijd. Van vervelen wordt je creatief, ga je zelf dingen verzinnen, ga je nadenken...
Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...
En dan ga je op vakantie, dan zitten ze de eerste week met datzelfde smoelwerk voor je tent.. Geen leuke mensen op de camping, noem maar op...

Ik heb nog 10 jaar... Dan heb ik dat x3...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116062831
Trouwens 8 weken vakantie... Hoe absurd is dat?! Dat mogen ze van mij ook wel afschaffen.. Week of 4 /5 is meer dan zat. Geef ze dan 2 weken meivakantie en 2 weken herfst ofzo... Kun je nog kiezen welke vakantie je lang weg gaat.
pi_116062961
of gewoon dat nieuwe plan , iedereen is vrij te bepalen wanneer je vakantie opneemt. Ideaal lijkt me dat ook geen gezeik meer met hoogseizoenen.
pi_116063079
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat denk jij? De eerste dag hoor je al ik verveel me, en vervolgens zitten ze als het tegenzit 8 weken met een chaggo smoelwerk op je bank thuis... Want niemand wilt afspreken, of die en die zijn op vakantie...
En dan ga je op vakantie, dan zitten ze de eerste week met datzelfde smoelwerk voor je tent.. Geen leuke mensen op de camping, noem maar op...

Ik heb nog 10 jaar... Dan heb ik dat x3...
Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.

Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen :D. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.

Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
pi_116063167
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Oh, ik zie dat niet zo, eigenlijk. Ben wat positiever qua insteek en de afgelopen 6 jaar heeft me dat nog niet tegengewerkt moet ik zeggen. Maar als je er zo negatief naar uitkijkt komt het misschien ook uit.

Ik vind het heerlijk om samen te zijn, samen dingen te doen, maar ook om samen te vervelen :D. Hangen we gewoon een beetje op de bank, en op een gegegeven moment gaat ze kleuren, boven spelen of d'r DS pakken. Of een treinbaan bouwen.

Maar goed, nogmaals, met 1 zal het makkelijker zijn dan met 2 wellicht (alhoewel het ook wel eens fijn is als er een vriendinnetje is want dan houden ze elkaar bezig).
Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermaken :D
pi_116063224
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:52 schreef Joene het volgende:

[..]

Het is niet negatief hoor , maar pubers kunnen zichzelf nou eenmaal niet vermaken :D
Ik had daar vroeger eigenlijk nooit zo heel veel problemen mee... maar goed, ik kan me dan ook erg goed vervelen zonder vervelend te zijn. Hele vakanties thuis doorgebracht zonder problemen. En toen ik eenmaal oud genoeg was om zelf de stad in te gaan met vrienden was het helemaal geen probleem meer, toen was ik gewoon nooit thuis :P.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:56:08 #249
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116063264
Wat een goed onderwerp! Wat ook goed werkt qua vermaak is speelgoed ruilen met familie of vrienden met kinderen in dezelfde leeftijd. En idd speeltuinen, rondje bos en dan van alles 'zoeken'. Hier altijd een topper!
pi_116063265
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Met die van 5 en 2 kijk ik zeker gewoon uit dat ze er zijn... Het gelach en geren door mn huis, heerlijk. Dat ze binnen een uur mn huis overhoop gooien en lekker bezig zijn. Ja daar kan ik wel van genieten...

Maar dat chaggo gepuber, nee sorry daar ben ik absoluut allergisch voor. Ik zou de hele houding van mijn meiden ook gewoon niet accepteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')