quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef borisz het volgende:
AZ Moet lakei spelen voor zijn kinderen
Op AZ die de lapo had van het vorige deel, maar geen nieuwe opendequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:34 schreef borisz het volgende:
Extra krant op de mat morgen. Telstar wint twee duels op een rij
Yordanov heeft de verkeerde club gekochtquote:
Ik weet naar welke zender jij luistertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:16 schreef Againzender het volgende:
Johnny Cash met zijn uitvoering van Hurt. Blijft kippenvel.
Die hebben net als ik een dikke buik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zijn die kindjes in Afrika dan zielig?
Hier was het beetje donker maar aangenaam. Zon breekt nu door. Lekker gewoon nog ramen en deuren open.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:04 schreef Againzender het volgende:
jemig, de herfst is begonnen hier!
vrijwel droog gebleven hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:04 schreef Againzender het volgende:
jemig, de herfst is begonnen hier!
Jopenkerk is leuk voor het bier. Maar voor eten raad ik toch andere tenten aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef borisz het volgende:
Hier ook wel. Zo richting trein en dan weer terug naar IJmuiden. Vanavond eten in de Jopenkerk
schop het ff deze kant op!quote:
The Call. Nooit van gehoordquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:05 schreef Againzender het volgende:
Dus luister je maar muziek. The Call in dit geval, ouwe lul dat ik ben.
Ik was al een uur eerder afgehaakt. Was niks. Niet eens cult.quote:
Je kunt beter geen Armstrong heten deze dagen.quote:
Dat zijn de mooie dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef Againzender het volgende:
Maar leukste was dat ik na 8 maanden weer met mijn moeder in het stadion zat na haar ziekte
Dan kom ik op A Basket Case van Greenday, waarvan de zanger Billie Joe ARMSTRONG heetquote:Op zondag 26 augustus 2012 06:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt beter geen Armstrong heten deze dagen.
Mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:42 schreef Againzender het volgende:
toen greenday nog leuke muziek maakte.
Hotze Schuilquote:
[SPT] Feedback enzulksquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
Tong wellicht een idee om een Sochi topic te openen in SPT?
edit: Olympische Winterspelen 2014 in Sochi
Die is er eigenlijk al
Maar je weet wat ik bedoel.
Okquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef Ole het volgende:
Vraag het even in FB tong. OS is dicht en daarmee het topic ook. Moet door een admin verplaatst
Is tijdelijk.quote:
Hoi Rubbereend. Hoe is het met jou eigenlijk behalve dat je naar Lowlands bent geweest ?quote:
Had slechter gekund. Ze is niet dom. Andere tuthola's die er soms zitten zijn erger.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef borisz het volgende:
Daphne Dekkers de nieuwe Humberto bij blvd
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had slechter gekund. Ze is niet dom. Andere tuthola's die er soms zitten zijn erger.
Heb er nog een haat topic over geopend. Dat ze lelijk is en niks kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef Bos81 het volgende:
NIet haten op Lieke van Lexmond. Of zij er wat aan kan doen, dat het een onuitstaanbaar kutwijf is.
Trusten Bossie en de rest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Tong, ik zie dat je gaat slapen.
Wel te rusten
Doe jij dat bij een reguliere rijschool of bij een aangepaste?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:25 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo een poging doen om gevaar op de weg te zijn. Eerste rijles.
Coolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:25 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo een poging doen om gevaar op de weg te zijn. Eerste rijles.
sowieso een ranzig programmaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef borisz het volgende:
Daphne Dekkers de nieuwe Humberto bij blvd
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef Bos81 het volgende:
NIet haten op Lieke van Lexmond. Of zij er wat aan kan doen, dat het een onuitstaanbaar kutwijf is.
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi Rubbereend. Hoe is het met jou eigenlijk behalve dat je naar Lowlands bent geweest ?
Studie ?
jaquote:Werk ?
neequote:Vriendinnetje ?
nee dank jequote:Vriendje ?
jaquote:Sport ?
nee dank jequote:Postzegels verzamelen ?
quote:
graag gedaanquote:
Kan niet slapen. Beetje aan het kwakkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 04:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nog vroeger, de tering wat is er aan de hand??
Daarom ben ik ook terug naar bed gegaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef borisz het volgende:
Om 4.45 kan je de kassameisjes nog niet laten schrikken hoor.
Nu je het zegt iddquote:
dan komt het toch fijn uit dat je geen kaartje hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef Bos81 het volgende:
Zal PSV de dubbele cijfers gaan halen![]()
![]()
En nee ik ben er een keer niet bij, was op vakantie toen de kaartjes het goedkoopst waren en bij naderinzien is het misschien wel goed dat ik thuis ben, flinke somberheidsaanval en hier kan ik me ws net iets beter vermaken dan tussen de mensen..
Ja precies en morgen zie ik de spelers toch weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt het toch fijn uit dat je geen kaartje hebt
maar leuk voor de mensen in het stadion dat der een doelpuntenfestijn van gemaakt wordt
Hoe kunnen we je opvrolijken ?quote:
Niet, daar heb ik andere middelen voorquote:
Niet het hele kratje opdrinken Bossie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet, daar heb ik andere middelen voor
Ik heb nooit zoveel bier in huisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet het hele kratje opdrinken Bossie.
Ik heb al bijna 2 maanden niet meer gedronken.quote:
knap manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 maanden niet meer gedronken.
Nu vol zien te houden.
Knapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 maanden niet meer gedronken.
Nu vol zien te houden.
Misschien kunnen ze nu wel gewoon thuis om 21.00 uur en uit om 19.00 uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef rubbereend het volgende:
nou één ding is zeker, alle wedstrijden van PSV worden live uitgezonden
Voor jou helemaal ja en voor mensen die nog verder weg wonen nog meer.quote:
Loting en computer afhankelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nu wel gewoon thuis om 21.00 uur en uit om 19.00 uur
Tja typisch Uefa. Daarin wel de hi-tech snufjes toepassen, maar op het veld blijft het primitief...quote:
Ze zijn de A2 aan het verbouwen en de A50 wordt steeds drukkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor jou helemaal ja en voor mensen die nog verder weg wonen nog meer.
Ai, het is dat jij niet via Tilburg kan, anders was dat nog een optie geweest...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze zijn de A2 aan het verbouwen en de A50 wordt steeds drukker
Tilburg is vanaf hier helemaal een ramp, niet eens via alleen snelweg direct te bereikenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, het is dat jij niet via Tilburg kan, anders was dat nog een optie geweest...
Anders gewoon verhuizen naar Eindhoven, heb ik ook gedaan![]()
Weet ik. Mijn broer woont en werkt nu in Tilburg, maar heeft ook vanwege een eerdere baan in Wageningen gewoond. In het begin moest hij dus vanuit Wageningen naar Tilburg. Hemelsbreed niet heel erg ver, maar ja je moet via Den Bosch en dan vandaaruit naar Tilburg. Dat is echt erg jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tilburg is vanaf hier helemaal een ramp, niet eens via alleen snelweg direct te bereiken
gelukkig gaan ze de Eftelingweg aanpakken dat gaat het al wat makkelijker makenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn broer woont en werkt nu in Tilburg, maar heeft ook vanwege een eerdere baan in Wageningen gewoond. In het begin moest hij dus vanuit Wageningen naar Tilburg. Hemelsbreed niet heel erg ver, maar ja je moet via Den Bosch en dan vandaaruit naar Tilburg. Dat is echt erg ja
Okee, Ze zijn ook daar flink aan het werken ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig gaan ze de Eftelingweg aanpakken dat gaat het al wat makkelijker maken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Ze zijn ook daar flink aan het werken ja.
Zaterdag zie ik hem en de kids weer. Kleine R. zal vast wel weer foto's willen maken met mijn laptop![]()
hartstikke goedquote:
Hij heeft 6 jaar op voetballen gezeten. Precies één keer gescoord. Geen talent voor die sport.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef rubbereend het volgende:
gaaf. Is hij ook heel goed in sport?
Volgens bij mijn neefje ook. Geen examenvak maar wel breed geörienteerd. Volgens mijn broer is het ook stimulerend voor maatschappelijke ontplooing enzo. Fysiotherapeut of educatief iets later.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:13 schreef borisz het volgende:
Hier heb je ook een aantal scholen met extra gym en. Op mijn oude school is het zelfs een vak waar je examen in kan doen. Krijg je ook theorie, EHBO, trainingsleer enz enz enz
Erg hè dat ik het me nog kan herinneren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef borisz het volgende:
Vandaag 40 jaar geleden dat Wim Ruska zijn eerste gouden medaille won.
Ja heel erg, maar wel een mooie herinnering. Speciaal een Kleuren TV voor aangeschaft toen ... (Voor de OS dan , niet speciaal voor Ruska) .Spannend om die met je vader uit te zoeken in de speciaalzaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg hè dat ik het me nog kan herinneren.
quote:
Ik ga vandeweek denk ik toch wel de EL kaarten halen. 45 Euro voor drie wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:55 schreef Againzender het volgende:
Zo. CL kaarten rijker, 101,50 euro armer
dat zou ik voor dat geld niet laten inderdaad! en tegen Napoli zal er wel sfeer zijn, fanatieke tifosi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek denk ik toch wel de EL kaarten halen. 45 Euro voor drie wedstrijden
Kost veul duur geld tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:55 schreef Againzender het volgende:
Zo. CL kaarten rijker, 101,50 euro armer
Da's een mooie prijs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek denk ik toch wel de EL kaarten halen. 45 Euro voor drie wedstrijden
Ja, is nog een kortingsactie. 3 voor de prijs van 2. Los kosten ze dus ¤22.50 nu ¤15.00quote:
passe partout voor CL was ik in 94-95 geloof ik 60 gulden kwijt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kost veul duur geld tegenwoordig.
Mijn EK-88 halve finalekaartje kostte me 20 gulden.
Lowlands kostte 100 gulden. Nu 160 euro. Inflatie ? M'n reet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
passe partout voor CL was ik in 94-95 geloof ik 60 gulden kwijt.
inflatie zullen we maar denken.
wow en dat terwijl het in Duitsland wasquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kost veul duur geld tegenwoordig.
Mijn EK-88 halve finalekaartje kostte me 20 gulden.
Lowlands van nu is wel wat anders dan toen het 100 gulden was natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lowlands kostte 100 gulden. Nu 160 euro. Inflatie ? M'n reet.![]()
Ik heb het kaartje nog van die wedstrijd. Via google een exemplaar gevonden en er een topic over geopend in het EK-Forum. Er staat echt 20 gulden op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow en dat terwijl het in Duitsland was
[..]
Lowlands van nu is wel wat anders dan toen het 100 gulden was natuurlijk
niet zoveel, maar 11 jaar geleden was het kaartje dan ook 195,00 gulden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje nog van die wedstrijd. Via google een exemplaar gevonden en er een topic over geopend in het EK-Forum. Er staat echt 20 gulden op.
Wat is er anders op Lowlands dan 11 jaar geleden ?
Meen je dat nou ? In mijn geheugen was het goedkoper. Laatste keer dat ik ben geweest is 2011.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet zoveel, maar 11 jaar geleden was het kaartje dan ook 195,00 gulden.
Vorig jaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? In mijn geheugen was het goedkoper. Laatste keer dat ik ben geweest is 2011.
quote:
Enige idee wie er spelen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu trouwens Triggerfinger en Blaudzun op NED-3 en straks nog een uurtje Lowlands.
[TV-TIP] Vanavond Twee keer een uur Lowlands op NED-3.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Enige idee wie er spelen?
quote:Op zondag 2 september 2012 10:46 schreef Ole het volgende:
Ik vind tong een beetje eng laatste tijd
Nee hoor, respect!
Had het op dat moment al wel moeten zijn jaquote:
2e manche ook.quote:Op zondag 2 september 2012 14:55 schreef borisz het volgende:
Herlings geeft iedereen een lap aan zijn broek
Met hangen en wurgen. Maar wel belangrijk. Kan een paar jaar in de ontwikkeling en herstel van de volleyballers schelen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef borisz het volgende:
Van Boekel!
Volleybalploeg terug op het hoogste niveau
Tegen wie ?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef borisz het volgende:
Komende week weken worden ook belangrijk. Wil NL weer hoger op de ranking komen moeten ze ook op het EK meedoen.
Komende twee weken zijn daar de kwalificaties van.
ja dat meen ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? In mijn geheugen was het goedkoper. Laatste keer dat ik ben geweest is 2011.
goed om te horen tongquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Gaat steeds beter met me. Krijg de laatste tijd ook complimentjes. Dat ik ben afgevallen en er beter uit zie enzo. De dreun kwam 2 maanden geleden hard aan, maar het is wel nodig geweest en het begin van een nieuwe start. Heb ook weer meer energie, heel m'n flatje winterklaar gemaakt bijvoorbeeld. 6 zakken met zooi uit slaapkamer en kamer verwijderd. 2 zakken met kleren alleen al.
Later met broer nieuwe vloerbedekking leggen en alles schilderen.
Opweg weer de oude Tong te worden.
Straks moet ik de cassieres weer van me afslaan.
Marathonpartij monopoly?quote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wat zal er toch met appelsientje zijn gebeurd ?
Of in een sektequote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
eendje:
De groepsfoto van de BBQ laatst stond vandaag in het programmaboekje. Je staat er goed (en duidelijk) op
Ik had maar 10 seconden nodig om je te vindenquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had maar 10 seconden nodig om je te vinden. Je zit dan ook vrij centraal
Die dame naast je ziet er niet slecht uitquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef borisz het volgende:
Hertha wint voor het eerst sinds 78 jaar weer eens bij Union Berlin. 1-2
Oh dat is triest. Ook om dan plots zo'n bericht te horen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:08 schreef Againzender het volgende:
helaas hadden enkele ouders niet doorgekregen dat er een kind was overleden deze vakantie. Goed opgevangen door de school verder.
Ekdom is afgelopen sinds afdgelopen week ´s nachts, was altijd wel het leukste op 3FM.quote:Op maandag 3 september 2012 23:08 schreef tong80 het volgende:
Luister nooit meer naar 3FM. Alleen naar Giel en Ekdom 's nachts op vrijdag. Maar dit is een leuk programma van de VPRO van 22.00 tot 0.100 lekker alternatief soms en leuke items
Enige moment dat 3fm nog een beetje alternatief is.quote:Op maandag 3 september 2012 23:08 schreef tong80 het volgende:
Luister nooit meer naar 3FM. Alleen naar Giel en Ekdom 's nachts op vrijdag. Maar dit is een leuk programma van de VPRO van 22.00 tot 0.100 lekker alternatief soms en leuke items
kreeg het vrijdag via de mail door. maar niet iedereen krijgt dat door dus...quote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat is triest. Ook om dan plots zo'n bericht te horen.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:08 schreef Againzender het volgende:
Zo. Als laatste in hetr land zijn nu ook de scholen in regio noord begonnen, en daar valt 020 onder.
Axel en Marc hadden er zin in, helaas hadden enkele ouders niet doorgekregen dat er een kind was overleden deze vakantie. Goed opgevangen door de school verder.
Ik vond Roos verschrikkelijk, sinds ze er zit bij 3voor12 luister ik helemaal niet meerquote:Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ekdom is afgelopen sinds afdgelopen week ´s nachts, was altijd wel het leukste op 3FM.
3voor12 heb je het over met Roosmarijn? Tof wijf met goede muzieksmaak.
ik vind het zo raar. ik mag haar wel, tof wijf, goede muzieksmaak. maar smaken verschillen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vond Roos verschrikkelijk, sinds ze er zit bij 3voor12 luister ik helemaal niet meer
Ik kende haar eerst niet. Zag haar vorige week op TV met Lowlands. Viel me reuze mee.quote:Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef Againzender het volgende:
3voor12 heb je het over met Roosmarijn? Tof wijf met goede muzieksmaak.
Trusten.quote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Againzender het volgende:
Maar voor tong: goed bezig jongen!
Ik ga ook eens goed bezig zijn. lenzen van mijn ogen krabben en slapen.
trusten
Ik ben niet weg.quote:
Dat was wel de bedoeling maar het boek is te spannend en mijn bier is daardoor nog niet opquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling maar het boek is te spannend en mijn bier is daardoor nog niet op
Hou de FP maar in de gaten vanaf donderdagquote:
Doe ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hou de FP maar in de gaten vanaf donderdag![]()
WIe zegt dat ik dat niet doe?quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik.
Trouwens moet je wel mijn CUL-recensies lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WIe zegt dat ik dat niet doe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Tot 4u in de kroeg?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:57 schreef Ole het volgende:
Ik ben er al hoor. Mijn verjaardag in stijl gevierd
Samen met je kater ?quote:
Verrassend.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef borisz het volgende:
Hmmmm Federer in de QF uitgeschakeld van de USopen.
sinds gisterenmiddag al weekendquote:
<-------------------------------------------------quote:
Reden ?quote:
Het laatste dus.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:39 schreef borisz het volgende:
Officieel: Structuurwijziging van de ploeg en voor hem is geen plaats meer.
Onofficieel: Te weinig resultaten.
Schoot ie van A tot Z raak ?quote:Op maandag 10 september 2012 07:47 schreef borisz het volgende:
Een onbekend persoon. Beste bekende voetballer was Barry Opdam.
Hij had van te voren Red BUll gedronken, wat hem vleugeltjes gafquote:
FC Twente zit in de Europaleague bij Levante in de poule, maar die moeten pas eind Oktober daar heen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
Moet er nog een Nederlandse club in Valencia voetballen? Ben er nu toch
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
Moet er nog een Nederlandse club in Valencia voetballen? Ben er nu toch
eSPeequote:
PIratenpartij duhquote:Het moge duidelijk zijn waar ik op gestemd heb.
Volgens mij zijn drie vierde van die stemmen op dat soort partijen niet serieus te nemen en stemmen ze of voor de naam, of voor de fun op die partijen.quote:
http://d66velsen.nl/verkiezingvelsen2010quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef borisz het volgende:
En waar hebben we op gestemd?
Het moge duidelijk zijn waar ik op gestemd heb.
BOSSIE IK LIG IN EEN DEUK _Oquote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Terug van het Philips stadion
Ik had via de zorgverzekeraar iets heel leuks gewonnen. Er werden vandaag selectiefoto's gemaakt van de volledige PSV selectie waar een paar winnaars tussen mochten staan, daar was ik er dus 1 van. (1 van de 2 van Menzis, en er was ook 1 winnaar + introducee van ONS PSV XL).
Hardstikke leuk, Gewoon in volledige PSV tenue, dus shirtje, broekje, sokken. Ik stond achter Lens en Mertens en die 2, met name Dries hadden de lol te pakken. Die waren lekker aan het dollen![]()
Al met alen o ja het was dus op het veld van het stadion, waar je dus normaal een torenhoge boete voor krijgt als je er op komt
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze foto staat al op twitter maar is uiteraard niet de foto die ik krijg
En ik krijg die foto op posterformaat en als het goed is ook digitaal![]()
![]()
Ik heb gewoon onwijs mazzel gehad dat ik dit heb gewonnen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
BOSSIE IK LIG IN EEN DEUK _O![]()
Wat een held ben je toch
Lens ook nietquote:
Bossie. Met je baard zit het wel snorquote:
Zit ik voor niets te F5-en in de VBL indexquote:Op donderdag 13 september 2012 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bossie. Met je baard zit het wel snor
Ik wilde een topic openen over deze foto. Weet dat je er niet van houdt. Dus ik hou me in.
Weg met de lensen dacht PSV. We trekken een Briljante Fok!ker aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit ik voor niets te F5-en in de VBL index![]()
![]()
Ik las het net. Is te triest Ole. We hebben een herindeling van gemeente gekregen. Rechtsdraaiende zwarte kousen erbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Ole het volgende:
Hoop SGP stemmers trouwens in Bommel tong!
Bij mij ging het mis. Moest naar een kaakchirurg. Botte bijl en veel kracht. Eenmaal thuis bleef het bloeden. Moest terug naar het ziekenhuis om het dicht te laten branden. Was echt the horror.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:25 schreef borisz het volgende:
Mogge
Mijn tweede verstandskies is eruit getrokken vanmorgen.
derde partij hoorde ikquote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las het net. Is te triest Ole. We hebben een herindeling van gemeente gekregen. Rechtsdraaiende zwarte kousen erbij.
Die partij van jou is de eerste in Nederland. Vind ik net zo erg.quote:
Hier een prikje en na een paar minuten kon ik weer uit de stoel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij ging het mis. Moest naar een kaakchirurg. Botte bijl en veel kracht. Eenmaal thuis bleef het bloeden. Moest terug naar het ziekenhuis om het dicht te laten branden. Was echt the horror.
goed voor het evenwichtquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die partij van jou is de eerste in Nederland. Vind ik net zo erg.
had ik ook bij mijn bovenste kiezen. Een tik en het was gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier een prikje en na een paar minuten kon ik weer uit de stoel.
Zo typisch D66.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:41 schreef borisz het volgende:
Maar goed. Als goedmaker trakteer ik mijzelf op een saucijzenbroodje
ik heb mn verstandskiezen er gewoon nog in zitten. Gewoon, omdat het pastquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier een prikje en na een paar minuten kon ik weer uit de stoel.
Ik ben er al drie kwijtquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb mn verstandskiezen er gewoon nog in zitten. Gewoon, omdat het past
En OK, ik heb er maar twee, dat helpt oook wel. Vriend van mij had er 6
Ik vroeg me al af, waar je was gebleven..quote:
druk druk drukquote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, waar je was gebleven..
en dan ook nog vorig weekend zeker Appelpop?quote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
druk druk druk
klinkt interessant hè
quote:Op zondag 16 september 2012 01:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan ook nog vorig weekend zeker Appelpop?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |