quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef borisz het volgende:
AZ Moet lakei spelen voor zijn kinderen
Op AZ die de lapo had van het vorige deel, maar geen nieuwe opendequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:34 schreef borisz het volgende:
Extra krant op de mat morgen. Telstar wint twee duels op een rij
Yordanov heeft de verkeerde club gekochtquote:
Ik weet naar welke zender jij luistertquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:16 schreef Againzender het volgende:
Johnny Cash met zijn uitvoering van Hurt. Blijft kippenvel.
Die hebben net als ik een dikke buik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zijn die kindjes in Afrika dan zielig?
Hier was het beetje donker maar aangenaam. Zon breekt nu door. Lekker gewoon nog ramen en deuren open.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:04 schreef Againzender het volgende:
jemig, de herfst is begonnen hier!
vrijwel droog gebleven hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:04 schreef Againzender het volgende:
jemig, de herfst is begonnen hier!
Jopenkerk is leuk voor het bier. Maar voor eten raad ik toch andere tenten aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef borisz het volgende:
Hier ook wel. Zo richting trein en dan weer terug naar IJmuiden. Vanavond eten in de Jopenkerk
schop het ff deze kant op!quote:
The Call. Nooit van gehoordquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:05 schreef Againzender het volgende:
Dus luister je maar muziek. The Call in dit geval, ouwe lul dat ik ben.
Ik was al een uur eerder afgehaakt. Was niks. Niet eens cult.quote:
Je kunt beter geen Armstrong heten deze dagen.quote:
Dat zijn de mooie dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef Againzender het volgende:
Maar leukste was dat ik na 8 maanden weer met mijn moeder in het stadion zat na haar ziekte
Dan kom ik op A Basket Case van Greenday, waarvan de zanger Billie Joe ARMSTRONG heetquote:Op zondag 26 augustus 2012 06:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt beter geen Armstrong heten deze dagen.
Mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:42 schreef Againzender het volgende:
toen greenday nog leuke muziek maakte.
Hotze Schuilquote:
[SPT] Feedback enzulksquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
Tong wellicht een idee om een Sochi topic te openen in SPT?
edit: Olympische Winterspelen 2014 in Sochi
Die is er eigenlijk al
Maar je weet wat ik bedoel.
Okquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef Ole het volgende:
Vraag het even in FB tong. OS is dicht en daarmee het topic ook. Moet door een admin verplaatst
Is tijdelijk.quote:
Hoi Rubbereend. Hoe is het met jou eigenlijk behalve dat je naar Lowlands bent geweest ?quote:
Had slechter gekund. Ze is niet dom. Andere tuthola's die er soms zitten zijn erger.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef borisz het volgende:
Daphne Dekkers de nieuwe Humberto bij blvd
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had slechter gekund. Ze is niet dom. Andere tuthola's die er soms zitten zijn erger.
Heb er nog een haat topic over geopend. Dat ze lelijk is en niks kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef Bos81 het volgende:
NIet haten op Lieke van Lexmond. Of zij er wat aan kan doen, dat het een onuitstaanbaar kutwijf is.
Trusten Bossie en de rest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef Bos81 het volgende:
Tong, ik zie dat je gaat slapen.
Wel te rusten
Doe jij dat bij een reguliere rijschool of bij een aangepaste?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:25 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo een poging doen om gevaar op de weg te zijn. Eerste rijles.
Coolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:25 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo een poging doen om gevaar op de weg te zijn. Eerste rijles.
sowieso een ranzig programmaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef borisz het volgende:
Daphne Dekkers de nieuwe Humberto bij blvd
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef Bos81 het volgende:
NIet haten op Lieke van Lexmond. Of zij er wat aan kan doen, dat het een onuitstaanbaar kutwijf is.
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi Rubbereend. Hoe is het met jou eigenlijk behalve dat je naar Lowlands bent geweest ?
Studie ?
jaquote:Werk ?
neequote:Vriendinnetje ?
nee dank jequote:Vriendje ?
jaquote:Sport ?
nee dank jequote:Postzegels verzamelen ?
quote:
graag gedaanquote:
Kan niet slapen. Beetje aan het kwakkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 04:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nog vroeger, de tering wat is er aan de hand??
Daarom ben ik ook terug naar bed gegaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef borisz het volgende:
Om 4.45 kan je de kassameisjes nog niet laten schrikken hoor.
Nu je het zegt iddquote:
dan komt het toch fijn uit dat je geen kaartje hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef Bos81 het volgende:
Zal PSV de dubbele cijfers gaan halen![]()
![]()
En nee ik ben er een keer niet bij, was op vakantie toen de kaartjes het goedkoopst waren en bij naderinzien is het misschien wel goed dat ik thuis ben, flinke somberheidsaanval en hier kan ik me ws net iets beter vermaken dan tussen de mensen..
Ja precies en morgen zie ik de spelers toch weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt het toch fijn uit dat je geen kaartje hebt
maar leuk voor de mensen in het stadion dat der een doelpuntenfestijn van gemaakt wordt
Hoe kunnen we je opvrolijken ?quote:
Niet, daar heb ik andere middelen voorquote:
Niet het hele kratje opdrinken Bossie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet, daar heb ik andere middelen voor
Ik heb nooit zoveel bier in huisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet het hele kratje opdrinken Bossie.
Ik heb al bijna 2 maanden niet meer gedronken.quote:
knap manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 maanden niet meer gedronken.
Nu vol zien te houden.
Knapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 maanden niet meer gedronken.
Nu vol zien te houden.
Misschien kunnen ze nu wel gewoon thuis om 21.00 uur en uit om 19.00 uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef rubbereend het volgende:
nou één ding is zeker, alle wedstrijden van PSV worden live uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |