abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:39:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_116111619
De kans dat vrouwen die neuken een orgasme krijgen, is klein. Dat heeft SGP-lijsttrekker Kees van der Staaij dinsdag gezegd bij RTL Z.

Van der Staaij werd gevraagd naar zijn reactie op de omstreden uitspraken van het Republikeinse Amerikaanse Congreslid Dick Clit, die zei dat vrouwen tijdens het neuken niet klaar kunnen komen. "De kans op een orgasme is dan weliswaar maar heel erg klein, maar de problemen zijn immens als dat gebeurt", zei de SGP'er.

Clit zei dat vrouwen een mechanisme hebben dat in werking treedt tijdens het neuken. "Als het om echt penetreren gaat, heeft een vrouw manieren om hun gedachten uit te schakelen." Interviewer Frits Wester wilde weten of Van der Staaij dat ook vindt. "Dat is een feit, dat dat maar heel weinig gebeurt, maar neemt niet weg dat het wel degelijk kan gebeuren", antwoordde de SGP-leider.

De orthodox-christelijke politicus zei verder dat hij ook in die gevallen tegenstander blijft van een ander standje buiten de missionarishouding.. Op Twitter reageren politici verontwaardigd op de uitspraak van Van der Staaij. Tofik Dibi (GroenLinks) spreekt van een 'walgelijke uitspraak'. Khadija Arib noemt het een 'schandalige uitspraak'. "Wil de SGP soms terug naar neuken met het licht uit?", vraagt de PvdA'er zich af op Twitter.

Clit liet overigens later weten dat hij zich tijdens het interview waar hij zijn omstreden uitspraak deed had 'versproken'. De Republikeinse presidentskandidaat Mitt Romney en zijn running mate Paul Ryan namen onmiddellijk afstand van Clits uitlatingen.

:P

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:41:00 #2
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116111657
WAT??
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:42:15 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116111706
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116111766
Wacht... wat?
pi_116111876
Hoe bekrompen kun je zijn :')
Who motivates the motivator?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:49:09 #6
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116111967
Daarom, gewoon reli-partijen uit de hele 2de kamer sodemieteren.

SGP, de Taliban van Nederland :')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_116111974
Na wat googlen, ben ik nog een leuk bericht tegengekomen.
http://www.parool.nl/paro(...)a-verkrachting.dhtml

Wat een kerel _O- :').
Who motivates the motivator?
pi_116112494
Daarom PVV. Geert houdt die vervelende orgasmes wel buiten de deur.
pi_116113630
Dick Clit :D
pi_116113753
Dick Clit :D.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_116115266
Leuke lemming :P
Shine bright like a diamond.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:51:30 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_116116365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Dick Clit :D
Nu je het zegt. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:51:46 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_116116377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef June. het volgende:
Leuke lemming :P
:?

pi_116116679
ik vin enigste seks is poepsex,
\
andere sex is bah bah bah
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:17:54 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_116117508
Van Van der Staaij zou ik ook niet klaarkomen nee :')
pi_116117599
Één ding weten we zeker, Van der Staaij heeft nog nooit een vrouw een orgasme bezorgd. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_116118124
Van der Staaij _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2012 @ 01:55:05 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_116135533
SGP-leider Kees van der Staaij vindt op zijn hondjes 'iets vreselijks' en 'zeer tragisch'. Of orgasme na een vreemd standje wel of niet vaker voorkomt, is voor de SGP 'niet de hoofdvraag'. Dat heeft Van der Staaij dinsdagavond laten weten in een schriftelijke verklaring naar aanleiding van ophef over zijn uitspraken over orgasmes door neuken eerder op de dag.

"Feit is dat er van alle orgasmes per jaar slechts een heel klein percentage plaatsvindt als gevolg van een vreemd standje bij geslachtsgemeenschap. Het grote probleem is dat het vanzelfsprekend wordt gevonden dat er in Nederland ieder jaar meer dan dertigduizend vrouwen klaarkomen als ze bovenop zitten", staat in de verklaring.

Van der Staaij werd tijdens een interview op RTL-Z gevraagd naar zijn reactie op de omstreden uitspraken van het Republikeinse Amerikaanse Congreslid Dick Clit. Die zei dat vrouwen bij een vreemd standje niet klaar kunnen komen. Van der Staaij nam daar geen afstand van. "Dat is een feit, dat dat maar heel weinig gebeurt, maar neemt niet weg dat het wel degelijk kan gebeuren", antwoordde de SGP-leider. Ook in die gevallen wil de SGP luidkeels klaarkomen niet toestaan.

Politici van andere partijen spraken schande van de uitspraken van Van der Staaij. "Walgelijk", zei GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi. "Schandalig", oordeelde PvdA-Kamerlid Khadija Arib. Haar fractiegenoot Jetta Klijnsma stelde dat Van der Staaij alle vrouwen van Nederland excuses verschuldigd was.

pi_116135758
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef remlof het volgende:
Van Van der Staaij zou ik ook niet klaarkomen nee :')
Godver :') _O-
pi_116135792
Haha, geweldig. _O_ _O- _O-
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2012 @ 07:59:27 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_116137243
SGP-leider Kees van der Staaij heeft niet willen zeggen dat de kans op een orgasme bij verschillende standjes relatief klein is. Dat heeft Van der Staaij dinsdagavond gezegd in het tv-programma Knevel en Van den Brink.

"Dat is niet wat ik heb willen zeggen. Ik heb willen zeggen dat het bij het overgrote deel van de standjes niet om deze situaties gaat", zei Van der Staaij. Hij erkende zich te hebben gebaseerd op verouderd onderzoek, dat uitwees dat vrouwen hoogst zelden een orgasme krijgen als ze achterlangs worden gepenetreerd. Nieuwer onderzoek heeft aangetoond dat er geen verschil is met de missionarishouding.

Van der Staaij noemde de discussie over cijfers en percentages een zijpad. Het gaat hem erom te benadrukken dat het bij het overgrote deel van de standjes niet gaat om orgasmes. Dat wordt echter wel vaak als argument gebruikt door voorstanders van diversiteit tijdens het neuken, zei Van der Staaij. De SGP is tegen schreeuwend klaarkomen onder alle omstandigheden.

Van der Staaij zorgde dinsdag voor ophef in politiek Den Haag met zijn uitspraken over orgasmes en neuken. Tijdens een interview op RTL-Z werd hij gevraagd naar een reactie op de omstreden uitspraken van het Republikeinse Amerikaanse Congreslid Dick Clit. Die zei dat vrouwen tijdens het op z'n hondjes neuken geen orgasme kunnen krijgen. Van der Staaij nam daar geen afstand van. "Dat is een feit, dat dat maar heel weinig gebeurt, maar neemt niet weg dat het wel degelijk kan gebeuren", antwoordde de SGP-leider.

Politici van veel andere partijen spraken schande van de uitspraken van Van der Staaij. "Walgelijk", zei GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi. "Schandalig", oordeelde PvdA-Kamerlid Khadija Arib. Haar fractiegenoot Jetta Klijnsma stelde dat Van der Staaij alle vrouwen van Nederland excuses verschuldigd was.

Mona Keijzer, de nummer twee van het CDA, noemde de uitspraken van Van der Staaij in het RTL-programma Wat Nederland Kiest bizar en ongepast. "Het gaat voorbij aan wat een orgasme voor vrouwen betekent." Volgens Keijzer is het goed dat een neukende vrouw zelf kan bepalen wat voor haar het lekkerste standje is.

ChristenUnie-voorman Arie Slob nam geen afstand van Van der Staaij. Hij zei in EenVandaag geen 'discussie over statistieken' te willen.

Volgens het Reformatorisch Dagblad werd Van der Staaij dinsdagavond op een campagnebijeenkomst beveiligd. Dat zou verband houden met zijn controversiële uitspraken.

pi_116137344
Voor de mensen onder ons die dit bericht echt geloven. Volg eens voor de verandering het nieuws i.p.v. ONZ topics op FOK! :N

Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2012 @ 09:12:29 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_116138134
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:10 schreef Brandts het volgende:
Voor de mensen onder ons die dit bericht echt geloven. Volg eens voor de verandering het nieuws i.p.v. ONZ topics op FOK! :N

[ afbeelding ]
Mijn God. _O-

pi_116138148
Dit is toch wel jammer. Ik vind dat ze wel een goed punt hebben maar ik vind dat je het ook goed uit moet kunnen leggen als politicus. Dit valt me gewoon tegen van van der staaij, een correctie op een correctie komt niet echt professioneel over.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2012 @ 10:56:02 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_116140636
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:13 schreef zovty het volgende:
Dit is toch wel jammer. Ik vind dat ze wel een goed punt hebben maar ik vind dat je het ook goed uit moet kunnen leggen als politicus. Dit valt me gewoon tegen van van der staaij, een correctie op een correctie komt niet echt professioneel over.
Je weet hoe politici zijn zovty. Draaien om de hete brei heen. Leer van der Staaij draaien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')