quote:1. 2 NOR19840514 NORDHAUG Lars-Petter SKY 4.43'01" 10"
2. 25 NED 19910325 KELDERMAN Wilco RAB 4.43'01" 6"
3. 34 LTU 19880130 NAVARDAUSKAS Ramunas GRS 4.43'01" 4"
4. 142 GER 19810721 SCHUMACHER Stefan CWO 4.43'01"
5. 53 BEL 19850219 VANENDERT Jelle LTB 4.43'01"
6. 141 DEN 19890309 GULDHAMMER Rasmus CWO 4.43'01"
7. 84 ITA 19890927 BOEM Nicola COG 4.43'01"
8. 118 CAN 19871126 VEILLEUX David EUC 4.43'01"
9. 5 GBR 19900310 ROWE Luke SKY 4.43'04" 3"
10. 113 FRA 19860820 GAUDIN Damien EUC 4.43'04" 3"
11. 12 ITA 19871203 BOARO Manuele STB 4.43'04" 3"
12. 106 BEL 19890511 WALLAYS Jelle TSV 4.43'04" 3"
13. 75 NOR19870705 KRISTOFF Alexander KAT 4.43'04" 3"
14. 114 FRA 19871101 HUREL Tony EUC 4.43'10" 9"
15. 68 NED 19820911 WESTRA Lieuwe VCD 4.43'12" 11"
16. 166 DEN 19910227 HAUGAARD Kristian DEN 4.43'14" 13"
17. 26 NED 19851226 LEEZER Tom RAB 4.43'14" 13"
18. 127 DEN 19920207 ANDERSEN Michael Valgren GLU 4.43'14" 13"
19. 74 BEL 19860308 VANTOMME Maxime KAT 4.43'14" 13"
20. 51 DEN 19800116 BAK Lars LTB 4.43'14" 13"
Dat hadden ze wel even bij de contractonderhandelingen kunnen afspreken zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef TheArt het volgende:
Schijnbaar kwam Nordhaug in de laatste meters nog over Kelderman. Zonde.
ik heb denk ik wat gemist?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat hadden ze wel even bij de contractonderhandelingen kunnen afspreken zeg![]()
In het vorige topic zei iemand wat over volgend jaar ploeggenoten, dat was dus bs?quote:
Oh, nee, Nordhaug rijdt voor Rabo volgend jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
In het vorige topic zei iemand wat over volgend jaar ploeggenoten, dat was dus bs?
Nordhaug naar Rabo volgend jaar inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
In het vorige topic zei iemand wat over volgend jaar ploeggenoten, dat was dus bs?
Westra ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Rogers en Larsson doen ook nog mee (op 23 seconden van Nordhaug).
Mads Christensen staat er ook nog tussen. Ook een gevaarlijk figuur voor de top-5.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Westra ook.
1. Lars Petter Nordhaug 14:50.19
2. André Greipel +0.03
3. Wilco Keldermann +0.04
4. Ramunas Navardauskas +0.06
5. Alexander Kristoff +0.07
6. Stefan Schumacher +0.10
7. Nicola Boem +0.10
8. Rasmus Guldhammer +0.10
9. David Veilleux +0.10
10. Jelle Vanendert +0.10
13. Manuele Boaro + 0.13
16. Lieuwe Westra + 0.21
19. Lars Bak +0.23
20. Michael Rogers +0.23
22. Gustav Larsson +0.23
Vanochtend was een ochtendrit. Gewonnen door Kristoff voor Fenn, Bos en Cavendish.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:24 schreef Pedroso het volgende:
Wat is het routeschema nog in Denemarken ? Komt er nog een tijdrit en zo ja, hoelang ?
quote:Bobbie Traksel loopt meerdere zware blessures op
Wielrenner Bobbie Traksel is voorlopig uit de roulatie nadat hij meerdere zware blessures heeft opgelopen bij een val in de Franse rittenkoers Poitou-Charentes. De renner van Landbouwkrediet-Euphony brak drie ribben en liep verschillende breuken op in zijn schouderblad toen hij ongelukkig ten val kwam bij het aantrekken van de sprint in de derde etappe van de rittenkoers.
Vrijdag werd de 30-jarige renner geopereerd in Antwerpen. Een dag later mocht hij het ziekenhuis alweer verlaten. Traksel mist in ieder geval de World Ports Classic, de tweedaagse koers van Rotterdam naar Antwerpen en terug.
Haha, lekkere steek onder water.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Naar aanleiding van z'n goede rijden in dienst van Degenkolb een interview met Koen de Kort. Hij hoopt op selectie voor het WK in Valkenburg:
"Ik zou het WK, in eigen land, heel graag rijden. Met mijn vorm zit wel goed. Nu maar hopen dat de bondscoach iets meekrijgt van de Vuelta."
Hmmmmquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de podiumdames hoef je het niet te doen daar trouwens
Gaat een gooi doen naar de eindoverwinning ! Geweldige tijdrit, heeft het 2e deel zelfs nog meer tijd gepakt op Thomas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Ut Beest 19 seconden sneller dan Thomas aan de meet
Jongere, denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn die sterretjes voor de namen op de liveticker ?
Die in aanmerking komen voor het jongerenklassement denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat zijn die sterretjes voor de namen op de liveticker ?
Is ook nog wel heel jong natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:25 schreef Zelva het volgende:
Kelderman blijft toch raar wisselvallig. In de ene koers rijdt hij de ritten-in-lijn heel goed, en blijft hij achter bij het tijdrijden, en dan in een andere koers is ie weer subliem aan het tijdrijden, maar lukt het in lijn niet zo.
Er is morgen wel nog een etappequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef Marcoss het volgende:
Navar haalt het niet, Westra zo goed als zeker eindwinnaar
Het is een Nederlander, die vallen nooit van hun fiets!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er is morgen wel nog een etappeals hij op de fiets blijft zitten dus.
idd want denkt die jongen wel niet met zon mentaliteit kan hij beter thuis blijvenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Kelderman 17:24, nee dat is hem dus niet. Bijna 50 seconden op Westra, hoewel die wel erg sterk was.....
Helaas, zoek maar een ander topic opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd want denkt die jongen wel niet met zon mentaliteit kan hij beter thuis blijven
Heb geen idee, maar kan me idd niet herinneren dat ik het ooit eerder op tv heb gezien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor het eerst in de moderne geschiedenis dat deze wedstrijd live uitgezonden wordt?
Bron: NOSquote:Westra wint Ronde van Denemarken
Lieuwe Westra heeft de 23ste editie
van de Ronde van Denemarken op z'n naam
geschreven.De Fries uit de Vacansoleil-
ploeg handhaafde zich zondag in de gele
trui,die hij zaterdag door een zege in
de tijdrit had veroverd.
De zege in de slotrit van Slagelse naar
Fredriksberg ging naar Mark Cavendish.
De Brit van Team Sky won de massaspurt,
voor de Duitser André Greipel die de
eerste en tweede etappe had gewonnen.
Westra is na Servais Knaven (1997) de
tweede Nederlander die de Deense ronde
wint.Het is voor Westra (29) zijn derde
grote succes van dit jaar.Eerder boekte
hij een ritzege in Parijs-Nice en werd
hij Nederlands kampioen tijdrijden.
Farrar lijkt me vrij onmogelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef DeeBee het volgende:
GP Plouay
1. Boasson Hagen
2. Faria da Costa
3. Farrar?
4. Goss?
Lol, inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Farrar lijkt me vrij onmogelijk.
quote:41-jarige Eeckhout kan het nog altijd
Oude vos Niko Eeckhout heeft in de herfst van zijn carrière zijn palmares nog opgesmukt met een zege in de Schaal Sels. De 41-jarige Belg van An Post-Sean Kelly hield een spurtend peloton net af.
Ondanks de regen in Merksem had Niko Eeckhout er toch zin in. "Ik had geen zin om in het gewriemel te zitten", zou hij na de finish zeggen.
Onder anderen Gijs Van Hoecke en Kenneth Vanbilsen verleenden hun medewerking aan Eeckhout, maar in de slotfase moesten zijn metgezellen een voor een passen toen het peloton het tempo opvoerde.
Met een jagend peloton op zijn hielen hield Eeckhout nog net stand. Aan de finish had hij tien seconden voorsprong op de Zweed Christian Bertilsson, die de sprint van het peloton won.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Marcoss het volgende:
Voor de streep al juichen gaat ook niet altijd goed..
zn eerste grote test na de valpartij, mentaal dan vooralquote:
Nee, dat is vooral bij PenW, die helemaal niks van sport weten. KVDB hebben dat nog enigzins.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
zn eerste grote test na de valpartij, mentaal dan vooral
Vorig jaar PenW na de Vuelta met Mollema aan tafel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral bij PenW, die helemaal niks van sport weten. KVDB hebben dat nog enigzins.
Vd Brink is toch wielerfan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral bij PenW, die helemaal niks van sport weten. KVDB hebben dat nog enigzins.
volgens mij wel, fiets iig bijna altijd naar zn werkquote:
Eerste etappe gewonnen door Dillier in een sprint van een kopgroep van 4. Van Poppel zat oorspronkelijk ook in die kopgroep, maar werd gelost. Wippert wint de pelotonsprint voor plek 5 (jammer voor hem dat er nog 4 voor zaten). Morgen nieuwe kans voor Wouter. Dillier is overigens ook de nieuwe leider.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef Doff het volgende:
Jay McCarthy wint de proloog in de Tour de l'Avenir. Van Poppel en Hofland worden vierde en vijfde op 2 seconden. Daan Olivier verliest 13 seconden.
Ik zie trouwens ook dat Ian Boswell als stagiar bij Argos rijdt, leuk. Reed een goede Tour of Utah.
WK Wegwedstrijd (zaterdag 22 september 2012)quote:Marianne Vos
Ellen van Dijk
Anna van der Breggen
Vooral de selectie van Van der Breggen is niet meer dan logisch. Is aan een fantastisch tweede deel van het seizoen bezig, waarin ze bewezen heeft de stap naar de wereldtop gemaakt te hebben.quote:Marianne Vos
Kirsten Wild
Iris Slappendel
Annemiek van Vleuten
Loes Gunnewijk
Adrie Visser
Anna van der Breggen
Ellen van Dijk
Het valt vaak op dat Kreder weinig inhoud heeft, met het NK als enige uitzondering tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:26 schreef MichelWuyts het volgende:
Valt me mee dat hij niet nog een sprinter heeft geselecteerd:p.
Al hoop ik dat M Kreder nog wat laat zien in deze Vuelta. Want dat lijkt me een ideale man voor het parcours en op het Nk toch ook niet onaardig.
We sprinten de rest echt compleet naar huis, OMGquote:1 Moreno Hofland (Pays-Bas)
2 Danny Van Poppel (Pays-Bas)
3 Wouter Wippert (Pays-Bas)
4 Michael Koch (Allemagne)
5 Jan Sokol (Autriche)
14 juli 2002.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom lukt dat bij de profs nooit
Nog wel jammer dat ze Goos niet mee hebben genomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef TheArt het volgende:
2e etappe Tour de l'Avenir:
[..]
We sprinten de rest echt compleet naar huis, OMG
Die is goed bezig ja. Al was Boy ook altijd goed bezig bij de jeugd en bij de profs wil het er nog niet echt uitkomen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef Gillingham het volgende:
Danny van Poppel rijdt een sterk jaar en is nog maar net 19. Dat is piepjong.
Olivier is er ook al voor het klassement. Met Goos erbij waren er helemaal geen knechten meer over die een gat konden dichtrijden, zoals Schoonbroodt en Kouwenhoven vandaag deden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nog wel jammer dat ze Goos niet mee hebben genomen.
Waarom nemen ze dan wel 3 sprinters mee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Olivier is er ook al voor het klassement. Met Goos erbij waren er helemaal geen knechten meer over die een gat konden dichtrijden, zoals Schoonbroodt en Kouwenhoven vandaag deden.
Wippert rijdt voor Lotto toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom nemen ze dan wel 3 sprinters mee?
Ah, dat wist ik niet, dan is het wel vreemd ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maakt toch niet zoveel uit? Ze rijden met landenteams
De enige echt pure sprinter in de selectie is Wippert. Hofland en Van Poppel kunnen beide een stuk meer dan alleen sprinten. Dat bewezen ze al in de proloog. En waarom wel die 3 en geen Goos. Tsja, geen idee. Stuur een mailtje naar Aartquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom nemen ze dan wel 3 sprinters mee?
quote:BOOGERD: "HEB NOG 33.000 EURO TE GOED"
———————————————————————————————————————
Michael Boogerd heeft nog geld te goed van Oscar Camenzind. Dat zegt de oud-renner in het blad Wielerland Magazine. In een interview over het WK 1998, net als dit jaar in Valkenburg, en de Ronde van Lombardije even later vertelt Boogerd over de finales die hij reed. Op het WK in een groep met Camenzind, maar in Lombardije slechts met zijn tweeen.
"We spraken af: wie wint betaalt", zegt Boogerd. "Dat gebeurt soms in het wielrennen, al was ik er een fan van want het levert dikwijks gezeur op. We spraken 40.000 Zwitserse frank af (33.000 euro) en reden met tweeen vol door."
"Op het einde was Camenzind iets sterker en won", gaat Boogerd door. "Ik dacht: hij de zege, ik het geld. Maar tot op vandaag heb ik niets gekregen. Ik heb Camenzind eens opgezocht in de Ronde van Valencia en daarna nog eens in de Ronde van Zwitserland. Hij was al gestopt, maar ik hoorde dat hij er gasten rondreed in een auto. Ik vond hem niet en wacht nog altijd op mijn geld."
quote:Camenzind reageert geprikkeld. "Hij is in Valencia naar me toegekomen met dat verhaal. Wie komt er 2 jaar later nu ineens om geld vragen? Toen dacht ik al: die is niet goed bij zijn hoofd. En dat denk ik nog altijd. Boogerd bood me zelf geld als hij mocht winnen, maar ik zei hem dat ik liever zelf wou winnen."
en Ivar Slik doet het ook vrij goed bergop dit jaar. Maar Goos is nu staigaire bij Rabok toch? Dus misschien denken ze dat hij in profkoersen meer ervaring kan opdoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nog wel jammer dat ze Goos niet mee hebben genomen.
Eerste drie waren een half minuutje vooruit. Kortom, voor de 2e keer wordt er een pelotonsprint gewonnen na een vluchtersgroepje (Wippert deed het ook in etappe 1).quote:1 Lukas Pöstlberger (Autriche)
2 Vegard Breen (Norvège)
3 Bob Jungels (Luxembourg)
4 Danny Van Poppel (Pays Bas)
5 Angelo Tulik (France)
wat zei Breuk deze keer?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Boogerd heeft wel een beetje de schijn tegen in dit soort verhalen.
Goos had het wel terug gereden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:47 schreef TheArt het volgende:
3e etappe Avenir:
[..]
Eerste drie waren een half minuutje vooruit. Kortom, voor de 2e keer wordt er een pelotonsprint gewonnen na een vluchtersgroepje (Wippert deed het ook in etappe 1).
Jungels neemt een leuke optie op de eindzege.
Nooit gewonnen door een Nederlanderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:43 schreef Steven184 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Milano-Torino komt terug!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overdreven, ik weet het
Die gaan er gelikt uit zien volgend jaar.. Voor de niet fietsers, Rapha is op dit moment het meest stijlvolle (en toegegeven ook meest dure) wielerkleding merk op de markt. Ziet er allemaal super netjes en beetje retro uit. Wat voorbeelden:quote:EAM SKY CHOOSE RAPHA ON AND OFF THE BIKE
Rapha Performance Roadwear will become the official clothing provider to Sky Pro Cycling from January 2013. Rapha will provide a complete range of clothing and accessories to dress Team Sky – the world’s highest ranked team – both on and off the bike.
As part of the four-year agreement, Rapha will develop a full collection of top-end, high-performance racing and training kit and off-bike dress for both riders and staff. The Rapha offering will also extend to the best selection of riding and fan wear for supporters of Team Sky.
“We are delighted that, after only eight years as a business, we have been chosen by Team Sky, the world’s number one team, as their partner. We share their passion for performance and team ethic and are enthusiastic to inspire and engage a wider fan base around the globe,” – Simon Mottram, Founder and Chief Executive of Rapha.
Goeie zet van Rabo!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Blik het volgende:
Breschel gaat weg bij Rabo, gaat naar Saxobank. Vanmarcke komt waarschijnlijk naar Rabobank toe
Ik zie het inderdaad al voor me, Wiggo die na een zware training in Rapha snit met hipstersnor en bakkebaarden een glas Vettel wegtiktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef Tommeke het volgende:
Die Rapha shit is wel wat voor onze hipster Wiggo
Wiggins is een mod.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef Tommeke het volgende:
Die Rapha shit is wel wat voor onze hipster Wiggo
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad al voor me, Wiggo die na een zware training in Rapha snit met hipstersnor en bakkebaarden een glas Vettel wegtikt
Prima werk van Daan. Barguil is trouwens stagiair bij Argos.quote:1 Warren Barguil (France)
2 Gennady Tatarinov (Russie)
3 Juan Chamarro (Colombie)
4 Daan Olivier (Pays-Bas)
5 Sergey Chernetski (Russie)
6 Mattia Cattaneo (Italie)
7 Jay McCarthy (Autralie)
8 Sergey Pomoshnikov (Russie)
9 Pierre Paolo Penesa (Italie)
10 Antoine Lavieu (France)
Barguil 2 seconden voor een groepje van vijf, rest op 21 seconden of meer.quote:
Matsport is heel goed met uitslagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Zelva het volgende:
Vroeger stond de Tour de L'Avenir nog gewoon op Letour.fr. Nu moeten we het doen met een of andere gare kutsite
Thanks,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Barguil 2 seconden voor een groepje van vijf, rest op 21 seconden of meer.
Jungels weggereden trouwens. Verloor meer dan 7 minuten.
quote:First group of 20: Brown/Renshaw/Leezer (RAB), Boonen/Ciolek/Fenn/Maes/Van Keirsbulck (OPQ), Kittel/Kluge/Sinkeldam/Veelers (ARG) Sieberg (LTB), Freire/Kristoff (KAT), Hoogerland (VCD), Mørkøv (STB), Schorn (APP), Vachon (BSC) & Van Hoecke (TSV)
In waaierkoersen is Kittel vaak nog prima, maar als er maar één moeilijkheid opduikt, is hij weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerste de beste versnelling van Boonen en Kittel is al, dat gaat toch altijd veel te simpel.
In de 2de groep ook alleen Bos toch? De knechten zijn dus helemaal naar achteren gewaaid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:07 schreef franklop het volgende:
Rabo had nog wel een extra knecht in de eerste groep willen hebben lijkt me
Klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Boivin, dat is toch ook een sprinter?
Kevin Van Impequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:47 schreef Sasman het volgende:
Wie is die mede commentator bij sporza?
Zitten in de groep. 2e waaier kwam aansluiten en daar zaten beide in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:57 schreef Marcoss het volgende:
Kittel en Bos alweer terug of nog steeds op achterstand?
Ah oké, ben benieuwd of ze voor Bos of Renshaw gaan bij Rabo danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zitten in de groep. 2e waaier kwam aansluiten en daar zaten beide in.
quote:Renaat Schotte@wielerman
UCI considering exclusion peloton. Limit was 18'58" #worldportsclassic
twitter:wielerman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 16:03:29Time limit raised from 8 to 12%. Peloton saved. #worldportsclassic reageer retweet
Sneeuwtwitter:Cyclingnewsfeed twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:09:15News: Tour de l'Avenir stage shortened due to snow on Col de la Madeleine: Les Saisies stage reduced to just 44km http://t.co/KBZT02Qn reageer retweet
Etappe van 44 km. , waren snel thuis dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Sneeuwtwitter:Cyclingnewsfeed twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:09:15News: Tour de l'Avenir stage shortened due to snow on Col de la Madeleine: Les Saisies stage reduced to just 44km http://t.co/KBZT02Qn reageer retweet
Klopt:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Etappe van 44 km. , waren snel thuis dus.
Olivier gelost en binnengekomen in een groepje op 1'06". Daardoor nu 8e in het klassement.quote:1 55 Alexey LUTSENKO KAZAKHSTAN 01:18:38
2 162 Ian BOSWELL ÉTATS-UNIS 00:00:03
3 21 Mattia CATTANEO ITALIE 00:00:26
4 192 Juan Ernesto CHAMORRO CHITAN COLOMBIE 00:00:26
5 11 Tim WELLENS BELGIQUE 00:00:26
6 1 Warren BARGUIL FRANCE 00:00:26
7 25 Davide VILLELLA ITALIE 00:00:29
8 144 Sergey POMOSHNIKOV RUSSIE 00:00:31
9 141 Sergey CHERNETSKI RUSSIE 00:00:35
10 35 Jan POLANC SLOVÉNIE 00:00:37
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Steele Von Hoff.
Blijft klinken als iemand die moet meedoen in The Bold & the Beautiful.
Was wellicht interessanter geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom is deze koers niet op zaterdag en zondag?
Ik denk om de GP Jef Scherens niet in de weg te zitten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom is deze koers niet op zaterdag en zondag?
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik denk om de GP Jef Scherens niet in de weg te zitten.
Morgen weer zo vroeg. Ga denk ik even kijken, ze komen in de buurt langs hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Was wellicht interessanter geweest.
Keek vanmiddag rond 16u even tv (ja die heb ik hangen op het werk) en bleken ze al lang en breed gefinisht te zijn.
De NOS zendt de World Ports Classic vanmiddag ook live uit vanaf 15.00 trouwens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgen weer zo vroeg. Ga denk ik even kijken, ze komen in de buurt langs hier.
Sporza en Eurosport vanaf 14:00quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De NOS zendt de World Ports Classic vanmiddag ook live uit vanaf 15.00 trouwens.
Dat was ook wat mij op viel.. de laatste 15 km, vanaf Barendrecht niemand te zien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
Bedroevend weinig publiek, behoorlijk saaie kutkoers ook.
tis voor het eerstquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
Bedroevend weinig publiek, behoorlijk saaie kutkoers ook.
Zou mooi zijn, als ze er bv 's morgens nog een tijdritje inplaatsen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis voor het eerstbovendien is een leuke waaier sprinterswedstrijd ook niet weg. Het kan niet allemaal spektakel zijn.
ik vind het concept zo eigenlijk wel mooi. Heen terug, de ene keer langs de kust. Kunnen sprinters ook eens een eindklassement pakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als ze er bv 's morgens nog een tijdritje inplaatsen.
Ik vind het klassementgedeelte nogal overbodig. Maak er gewoon 2 zusterkoersen van. Beetje belachelijk om daar met een trui of 4 te staan zwaaien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het concept zo eigenlijk wel mooi. Heen terug, de ene keer langs de kust. Kunnen sprinters ook eens een eindklassement pakken.
Ze gaan kijken of ze in de toekomst bijvoorbeeld met een proloog kunnen beginnen, las ik wel in de krant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als ze er bv 's morgens nog een tijdritje inplaatsen.
Waarom nou weer zulke grote plannen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze gaan kijken of ze in de toekomst bijvoorbeeld met een proloog kunnen beginnen, las ik wel in de krant.
Mwah dan gewoon een 2 daagse.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom nou weer zulke grote plannen?![]()
Doe gewoon 2 koersen, eventueel zonder klassement.
Ze kunnen die misschien organiseren op de Ring rond Brussel ofzo , om het verkeer volledig strop te zetten ...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze gaan kijken of ze in de toekomst bijvoorbeeld met een proloog kunnen beginnen, las ik wel in de krant.
Verdommequote:Renner Van Baarle breekt heupkom in België
LEUVEN - Raborenner Dylan van Baarle heeft zondag bij een val in de GP Jef Scherens zijn rechter heupkom gebroken. Dat heeft onderzoek in het ziekenhuis in Leuven uitgewezen.
Hij hoeft geen operatie te ondergaan, maar is wel enige tijd uit de roulatie, zo meldde zijn ploeg.
Van Baarle kwam zwaar ten val toen bij een renner voor hem het stuur afbrak. Hij kon die collega niet meer ontwijken.
De zege in de wedstrijd over 183 kilometer was voor de Belg Steven Caethoven. Huub Duijn was op de vijfde plaats de beste Nederlander.
NU.nl
quote:
haha, gezellig daarquote:
Friese nuchterheid. Die vindt dit vast maar overdreven.quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bescheiden rolletje voor Pieter.
Klopt jaquote:Op maandag 3 september 2012 12:15 schreef Leatherface het volgende:
Die met de hoed is wel een baas trouwens. Is dat Neil Stephens?
Die's wel leuk ja. Velen hebben zich vast afgevraagd wat die nou weer in godsnaam op dat podium deed, maar da's dus duidelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Die actie van Clarke op het podium blijf ik koning vinden
Met de Fokkers van het wielersubforum uiteraardquote:Op maandag 3 september 2012 12:09 schreef Leatherface het volgende:
Begint een irritante rage te worden, dat Carly Rae lipsynchen. Of is het de bedoeling dat ik er met mijn biermakkers in de kroeg ook één maak?
Ja, laten we een tijd en locatie afspreken.quote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Met de Fokkers van het wielersubforum uiteraard
Ik ben alvast mijn telefoongebaartje aan het oefenen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Met de Fokkers van het wielersubforum uiteraard
Ik zet me videospullen alvast klaar.quote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, laten we een tijd en locatie afspreken.
Geen sexy dansmoves van jou?quote:Op maandag 3 september 2012 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben alvast mijn telefoongebaartje aan het oefenen.
Tweet jij Allison Steinkamp even om haar uit te nodigenquote:Op maandag 3 september 2012 13:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zet me videospullen alvast klaar.
Moeten we nog wel een lekker wijf hebben, een leuke rondemiss ofzo. Iemand suggesties, in Californie liep toch nog wel wat leuks rond?
Die meidenZo Amerikaans..
Zo van dat semi-geile waar Davis en Travis Meyer mee bezig waren in dat filmpje bedoel je? Kan ik ook eens proberenquote:
Komt in ordequote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tweet jij Allison Steinkamp even om haar uit te nodigen
Lijkt me prachtig, zoiets als die gozer op 1.27 lijkt me ook wel watquote:[..]
Zo van dat semi-geile waar Davis en Travis Meyer mee bezig waren in dat filmpje bedoel je? Kan ik ook eens proberen
Dat is Travis Meyer idd. Is het proberen waardquote:Op maandag 3 september 2012 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Komt in orde
[..]
Lijkt me prachtig, zoiets als die gozer op 1.27 lijkt me ook wel wat
Nee, die knakker erna natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2012 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is Travis Meyer idd. Is het proberen waard
Ik heb dat wel eens in de trein als ik niet op letquote:Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef franklop het volgende:
Ik speel die gozert op 0:55 wel na, had zomaar ikzelf kunnen zijn
quote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef Leatherface het volgende:
Zal ik die rennert doen die op zijn rugnummer wijst?
Ach, Booko en van Riessen zijn volgens mij echt niet veel braver hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 14:25 schreef Tommeke het volgende:
Die Annette is wel een beetje het matras van het schaatspeloton hè?
Tevens: Hege Bokko <3
Ook Cunego niet in ieder geval.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Volgens Gazzetta zijn 8 Italianen zeker van het WK: Paolini, Nibali, Moser, Capecchi, Ulissi, Gatto, Favilli en Nocentini. Negende renner wordt later bekend.
Zoals bekend worden alle renners die op de één of andere manier genoemd zijn in een dopingzaak (in heden of verleden) niet geselecteerd, dus geen Ballan, Visconti, Pozzato, Basso, Di Luca, Garzelli, Pellizotti, Ponzi, Scarponi, Santambrogio enz enz
[..]
quote:
Ik ken em qua gezicht niet zo goed, is het hem op die massagetafel of die gast daarna zittend op de bank?quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bescheiden rolletje voor Pieter.
Die zittend op de bank dus. Thnxquote:Op maandag 3 september 2012 23:11 schreef Marcoss het volgende:
Weening heeft het bordje voor zich met "They made me do this"
Op papier vind ik dit de zwakste Italiaanse selectie van de voorbije 50 WK's ofzo ...quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Volgens Gazzetta zijn 8 Italianen zeker van het WK: Paolini, Nibali, Moser, Capecchi, Ulissi, Gatto, Favilli en Nocentini. Negende renner wordt later bekend.
Zoals bekend worden alle renners die op de één of andere manier genoemd zijn in een dopingzaak (in heden of verleden) niet geselecteerd, dus geen Ballan, Visconti, Pozzato, Basso, Di Luca, Garzelli, Pellizotti, Ponzi, Scarponi, Santambrogio enz enz
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op papier vind ik dit de zwakste Italiaanse selectie van de voorbije 50 WK's ofzo ...
waarom gasparotto niet? lees het al, geblesseerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.
Het is maar goed dat ze Nibali nog hebben.
En Moserquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.
Het is maar goed dat ze Nibali nog hebben.
quote:eams aan de start in Parijs-Tours:
Ag2r-La Mondiale (Frankrijk)
BMC Racing Team (Verenigde Staten)
Euskaltel-Euskadi (Spanje)
FDJ-BigMat (Frankrijk)
Garmin-Sharp (Verenigde Staten)
Orica-GreenEDGE (Australië)
Team Katusha (Rusland)
Lotto-Belisol (België)
Omega Pharma-QuickStep (België)
Rabobank (Nederland)
RadioShack-Nissan (Luxemburg)