Ach, Booko en van Riessen zijn volgens mij echt niet veel braver hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 14:25 schreef Tommeke het volgende:
Die Annette is wel een beetje het matras van het schaatspeloton hè?
Tevens: Hege Bokko <3
Ook Cunego niet in ieder geval.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Volgens Gazzetta zijn 8 Italianen zeker van het WK: Paolini, Nibali, Moser, Capecchi, Ulissi, Gatto, Favilli en Nocentini. Negende renner wordt later bekend.
Zoals bekend worden alle renners die op de één of andere manier genoemd zijn in een dopingzaak (in heden of verleden) niet geselecteerd, dus geen Ballan, Visconti, Pozzato, Basso, Di Luca, Garzelli, Pellizotti, Ponzi, Scarponi, Santambrogio enz enz
[..]
quote:
Ik ken em qua gezicht niet zo goed, is het hem op die massagetafel of die gast daarna zittend op de bank?quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bescheiden rolletje voor Pieter.
Die zittend op de bank dus. Thnxquote:Op maandag 3 september 2012 23:11 schreef Marcoss het volgende:
Weening heeft het bordje voor zich met "They made me do this"
Op papier vind ik dit de zwakste Italiaanse selectie van de voorbije 50 WK's ofzo ...quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Volgens Gazzetta zijn 8 Italianen zeker van het WK: Paolini, Nibali, Moser, Capecchi, Ulissi, Gatto, Favilli en Nocentini. Negende renner wordt later bekend.
Zoals bekend worden alle renners die op de één of andere manier genoemd zijn in een dopingzaak (in heden of verleden) niet geselecteerd, dus geen Ballan, Visconti, Pozzato, Basso, Di Luca, Garzelli, Pellizotti, Ponzi, Scarponi, Santambrogio enz enz
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op papier vind ik dit de zwakste Italiaanse selectie van de voorbije 50 WK's ofzo ...
waarom gasparotto niet? lees het al, geblesseerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.
Het is maar goed dat ze Nibali nog hebben.
En Moserquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.
Het is maar goed dat ze Nibali nog hebben.
quote:eams aan de start in Parijs-Tours:
Ag2r-La Mondiale (Frankrijk)
BMC Racing Team (Verenigde Staten)
Euskaltel-Euskadi (Spanje)
FDJ-BigMat (Frankrijk)
Garmin-Sharp (Verenigde Staten)
Orica-GreenEDGE (Australië)
Team Katusha (Rusland)
Lotto-Belisol (België)
Omega Pharma-QuickStep (België)
Rabobank (Nederland)
RadioShack-Nissan (Luxemburg)