Farrar lijkt me vrij onmogelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef DeeBee het volgende:
GP Plouay
1. Boasson Hagen
2. Faria da Costa
3. Farrar?
4. Goss?
Lol, inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Farrar lijkt me vrij onmogelijk.
quote:41-jarige Eeckhout kan het nog altijd
Oude vos Niko Eeckhout heeft in de herfst van zijn carrière zijn palmares nog opgesmukt met een zege in de Schaal Sels. De 41-jarige Belg van An Post-Sean Kelly hield een spurtend peloton net af.
Ondanks de regen in Merksem had Niko Eeckhout er toch zin in. "Ik had geen zin om in het gewriemel te zitten", zou hij na de finish zeggen.
Onder anderen Gijs Van Hoecke en Kenneth Vanbilsen verleenden hun medewerking aan Eeckhout, maar in de slotfase moesten zijn metgezellen een voor een passen toen het peloton het tempo opvoerde.
Met een jagend peloton op zijn hielen hield Eeckhout nog net stand. Aan de finish had hij tien seconden voorsprong op de Zweed Christian Bertilsson, die de sprint van het peloton won.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Marcoss het volgende:
Voor de streep al juichen gaat ook niet altijd goed..
zn eerste grote test na de valpartij, mentaal dan vooralquote:
Nee, dat is vooral bij PenW, die helemaal niks van sport weten. KVDB hebben dat nog enigzins.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
zn eerste grote test na de valpartij, mentaal dan vooral
Vorig jaar PenW na de Vuelta met Mollema aan tafel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral bij PenW, die helemaal niks van sport weten. KVDB hebben dat nog enigzins.
Vd Brink is toch wielerfan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral bij PenW, die helemaal niks van sport weten. KVDB hebben dat nog enigzins.
volgens mij wel, fiets iig bijna altijd naar zn werkquote:
Eerste etappe gewonnen door Dillier in een sprint van een kopgroep van 4. Van Poppel zat oorspronkelijk ook in die kopgroep, maar werd gelost. Wippert wint de pelotonsprint voor plek 5 (jammer voor hem dat er nog 4 voor zaten). Morgen nieuwe kans voor Wouter. Dillier is overigens ook de nieuwe leider.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef Doff het volgende:
Jay McCarthy wint de proloog in de Tour de l'Avenir. Van Poppel en Hofland worden vierde en vijfde op 2 seconden. Daan Olivier verliest 13 seconden.
Ik zie trouwens ook dat Ian Boswell als stagiar bij Argos rijdt, leuk. Reed een goede Tour of Utah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |