Dat was ook wat mij op viel.. de laatste 15 km, vanaf Barendrecht niemand te zien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
Bedroevend weinig publiek, behoorlijk saaie kutkoers ook.
tis voor het eerstquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
Bedroevend weinig publiek, behoorlijk saaie kutkoers ook.
Zou mooi zijn, als ze er bv 's morgens nog een tijdritje inplaatsen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis voor het eerstbovendien is een leuke waaier sprinterswedstrijd ook niet weg. Het kan niet allemaal spektakel zijn.
ik vind het concept zo eigenlijk wel mooi. Heen terug, de ene keer langs de kust. Kunnen sprinters ook eens een eindklassement pakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als ze er bv 's morgens nog een tijdritje inplaatsen.
Ik vind het klassementgedeelte nogal overbodig. Maak er gewoon 2 zusterkoersen van. Beetje belachelijk om daar met een trui of 4 te staan zwaaien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het concept zo eigenlijk wel mooi. Heen terug, de ene keer langs de kust. Kunnen sprinters ook eens een eindklassement pakken.
Ze gaan kijken of ze in de toekomst bijvoorbeeld met een proloog kunnen beginnen, las ik wel in de krant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als ze er bv 's morgens nog een tijdritje inplaatsen.
Waarom nou weer zulke grote plannen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze gaan kijken of ze in de toekomst bijvoorbeeld met een proloog kunnen beginnen, las ik wel in de krant.
Mwah dan gewoon een 2 daagse.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom nou weer zulke grote plannen?![]()
Doe gewoon 2 koersen, eventueel zonder klassement.
Ze kunnen die misschien organiseren op de Ring rond Brussel ofzo , om het verkeer volledig strop te zetten ...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze gaan kijken of ze in de toekomst bijvoorbeeld met een proloog kunnen beginnen, las ik wel in de krant.
Verdommequote:Renner Van Baarle breekt heupkom in België
LEUVEN - Raborenner Dylan van Baarle heeft zondag bij een val in de GP Jef Scherens zijn rechter heupkom gebroken. Dat heeft onderzoek in het ziekenhuis in Leuven uitgewezen.
Hij hoeft geen operatie te ondergaan, maar is wel enige tijd uit de roulatie, zo meldde zijn ploeg.
Van Baarle kwam zwaar ten val toen bij een renner voor hem het stuur afbrak. Hij kon die collega niet meer ontwijken.
De zege in de wedstrijd over 183 kilometer was voor de Belg Steven Caethoven. Huub Duijn was op de vijfde plaats de beste Nederlander.
NU.nl
quote:
haha, gezellig daarquote:
Friese nuchterheid. Die vindt dit vast maar overdreven.quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bescheiden rolletje voor Pieter.
Klopt jaquote:Op maandag 3 september 2012 12:15 schreef Leatherface het volgende:
Die met de hoed is wel een baas trouwens. Is dat Neil Stephens?
Die's wel leuk ja. Velen hebben zich vast afgevraagd wat die nou weer in godsnaam op dat podium deed, maar da's dus duidelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Die actie van Clarke op het podium blijf ik koning vinden
Met de Fokkers van het wielersubforum uiteraardquote:Op maandag 3 september 2012 12:09 schreef Leatherface het volgende:
Begint een irritante rage te worden, dat Carly Rae lipsynchen. Of is het de bedoeling dat ik er met mijn biermakkers in de kroeg ook één maak?
Ja, laten we een tijd en locatie afspreken.quote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Met de Fokkers van het wielersubforum uiteraard
Ik ben alvast mijn telefoongebaartje aan het oefenen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Met de Fokkers van het wielersubforum uiteraard
Ik zet me videospullen alvast klaar.quote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, laten we een tijd en locatie afspreken.
Geen sexy dansmoves van jou?quote:Op maandag 3 september 2012 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben alvast mijn telefoongebaartje aan het oefenen.
Tweet jij Allison Steinkamp even om haar uit te nodigenquote:Op maandag 3 september 2012 13:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zet me videospullen alvast klaar.
Moeten we nog wel een lekker wijf hebben, een leuke rondemiss ofzo. Iemand suggesties, in Californie liep toch nog wel wat leuks rond?
Die meidenZo Amerikaans..
Zo van dat semi-geile waar Davis en Travis Meyer mee bezig waren in dat filmpje bedoel je? Kan ik ook eens proberenquote:
Komt in ordequote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tweet jij Allison Steinkamp even om haar uit te nodigen
Lijkt me prachtig, zoiets als die gozer op 1.27 lijkt me ook wel watquote:[..]
Zo van dat semi-geile waar Davis en Travis Meyer mee bezig waren in dat filmpje bedoel je? Kan ik ook eens proberen
Dat is Travis Meyer idd. Is het proberen waardquote:Op maandag 3 september 2012 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Komt in orde
[..]
Lijkt me prachtig, zoiets als die gozer op 1.27 lijkt me ook wel wat
Nee, die knakker erna natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2012 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is Travis Meyer idd. Is het proberen waard
Ik heb dat wel eens in de trein als ik niet op letquote:Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef franklop het volgende:
Ik speel die gozert op 0:55 wel na, had zomaar ikzelf kunnen zijn
quote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef Leatherface het volgende:
Zal ik die rennert doen die op zijn rugnummer wijst?
Ach, Booko en van Riessen zijn volgens mij echt niet veel braver hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 14:25 schreef Tommeke het volgende:
Die Annette is wel een beetje het matras van het schaatspeloton hè?
Tevens: Hege Bokko <3
Ook Cunego niet in ieder geval.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Volgens Gazzetta zijn 8 Italianen zeker van het WK: Paolini, Nibali, Moser, Capecchi, Ulissi, Gatto, Favilli en Nocentini. Negende renner wordt later bekend.
Zoals bekend worden alle renners die op de één of andere manier genoemd zijn in een dopingzaak (in heden of verleden) niet geselecteerd, dus geen Ballan, Visconti, Pozzato, Basso, Di Luca, Garzelli, Pellizotti, Ponzi, Scarponi, Santambrogio enz enz
[..]
quote:
Ik ken em qua gezicht niet zo goed, is het hem op die massagetafel of die gast daarna zittend op de bank?quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bescheiden rolletje voor Pieter.
Die zittend op de bank dus. Thnxquote:Op maandag 3 september 2012 23:11 schreef Marcoss het volgende:
Weening heeft het bordje voor zich met "They made me do this"
Op papier vind ik dit de zwakste Italiaanse selectie van de voorbije 50 WK's ofzo ...quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef TheArt het volgende:
Volgens Gazzetta zijn 8 Italianen zeker van het WK: Paolini, Nibali, Moser, Capecchi, Ulissi, Gatto, Favilli en Nocentini. Negende renner wordt later bekend.
Zoals bekend worden alle renners die op de één of andere manier genoemd zijn in een dopingzaak (in heden of verleden) niet geselecteerd, dus geen Ballan, Visconti, Pozzato, Basso, Di Luca, Garzelli, Pellizotti, Ponzi, Scarponi, Santambrogio enz enz
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op papier vind ik dit de zwakste Italiaanse selectie van de voorbije 50 WK's ofzo ...
waarom gasparotto niet? lees het al, geblesseerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.
Het is maar goed dat ze Nibali nog hebben.
En Moserquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het Italiaanse wielrennen is natuurlijk laatste paar jaar al een stuk minder, maar nu ze alle in opspraak geraakte wielrenners ook niet selecteren wordt het wel heel mager.
Het is maar goed dat ze Nibali nog hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |