abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115942933
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Projskippy - 19 augustus
Martine1984 - 31 augustus

Users:
Aemelia (01-2012)
Babbel1 (02-2012)
Dushi2012(08-2012)
Chanty (09-2011)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa (11-2010)
Lijnloos (02-2011)
Lindala (10-2011)
Marijevdh
Martine1984
Poppejans
Projskippy
Sethiwe (08-2011)
Shandaly (08-2011)
.Sparkling. (09-2011)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-09-2012 07:35:53 ]
pi_115943417
Gefeliciteerd suikertante, snel gedaan!
E.
pi_115943492
Lief van je Sparkling. Ik wou dat we samen konden juichen, ik hoop echt dat je snel een mooie plakkerd hebt!
pi_115943529
Ik heb de OP trouwens al een beetje aangepast, als er nog meer gewijzigd moet worden, even laten weten!
pi_115946587
suikertante!!!! *O* van harte!
pi_115946632
kekaa, mijn nod is 31-8

kan t niet dik gedrukt doen, zit via mijn telefoon.....
pi_115952511
Ik ben weer bijna bloedvrij! *O*
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie ;)
E.
pi_115953051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben weer bijna bloedvrij! *O*
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie ;)
dat is dan ook wel snel gegaan! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_115953442
Jawel hè? Het zou best kunnen dat het bruinverlies nog een tijd gaat duren, dat weet ik niet. Maar het was natuurlijk ook wel een behoorlijk vroege miskraam dus heel anders dan een heftige menstruatie was het niet. Mij hoor je niet klagen in ieder geval ;)
E.
pi_115960470
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:15:33 #11
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115960588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Sethiwe het volgende:
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
Niet zo best. Het eitje is in 5 dagen gegroeid van 10 naar 12 mm (moet 20 zijn). Dus de eindconclusie is dat de chlomid bij mij niet aanslaat. Moet nu weer primolut gaan slikken om een bloeding op te wekken en dan gaan we starten met het spuiten van pregnyl... :{ Nou ja, ik had al een voorgevoel dat dit niet ging werken dus ik ging er al van uit.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115961334
Heb hier een hele tijd meegelurkt, nu zwanger en wel aangemeld, dus nu kan ik jullie nu ook een hart onder de riem steken: sommigen wachten al zo lang, hopelijk worden jullie niet langer op de proef gesteld en is het binnenkort raak. Dat iedereen maar snel een topic mag opschuiven!
pi_115962404
Wat rot dat de Chlomid niet aanslaat Chanty, dat moet vast een domper zijn. Hopelijk doet de pregnyl zijn werk wel en krijg je snel een eisprong :*

Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
E.
pi_115962623
Balen Chanty!
pi_115963070
balen chanty! :*

hier wederom zere tetten..... Zal t dan nu al raak zijn??? Ik baal wel een beetje dat ik nu nog betrouwbaar kan testen. Mn vader is zeeman en gaat zondag weer voor een week of 6 weg. Dus als het zover is dan kan ik het hem alleen maar telefonisch vertellen of heel lang wachten....
pi_115964479
Balen chanty! -O- En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?

Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is! :* Op naar een eisprong
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:01:48 #17
52229 Chanty
pi_115965009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Fieder het volgende:
Balen chanty! -O- En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?

Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is! :* Op naar een eisprong
Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plast :Y Dus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel O+
pi_115967036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plast :Y Dus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel O+
ik zal absoluut weer gaan plassen voor MvM, kleine moeite en een groots resultaat
pi_115967491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:

Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
Dank je! Ongeveer 7 maanden maar onregelmatige cyclus na t stoppen met de pil. Weet dus wat het is om in spanning te zitten...

En om die reden ook meegedaan met MvM. Kleine moeite voor mij maar hopelijk daarmee geholpen een ander óók zwanger te krijgen.
pi_115976211
Ik heb vorige keer ook meegedaan met MvM, ik kon alleen maar 2 weken plassen.
Deze keer ben ik niet zover gekomen helaas. Ik zat heel erg in twijfel, ik vond het zo'n gedoe om die kratten naar het ophaalpunt te brengen. Ik had het zeker wel gedaan als ze het gewoon thuis op kwamen halen. Ach, ik zie het wel als het opnieuw zo ver komt ooit..
E.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:31:45 #21
52229 Chanty
pi_115976800
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig :')
pi_115976889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Chanty het volgende:
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig :')
Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toilet _O-
pi_115977211
Inderdaad Chanty, gewoon alleen thuis doen is het makkelijkste. Ik had er toen 1 boven en 1 beneden bij de wc staan. Ik ging het liefste boven want die ruimte was groter dus minder stank. Of ik draaide de dop vast open in de gang, pieste in de beker en goot dat zo snel mogelijk in de kan. Ik werd er zo misselijk van, gadverdamme! :o
E.
pi_115978650
bij mijn eerste zwangerschap had ik echt last van die stank. 's morgens moest mijn man het gele goud erin gieten, anders nekte ik zo dat vat vol! :')
later op de dag ging het dan meestal wel.
vragen mag!
pi_115982710
Die enorme stank heeft me ervan weerhouden om de 2e en 3e zwangerschap te piesen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115982721
Als ik nog eens zwanger raak betwijfel ik ook of ik het opnieuw zou doen.. Ik vond het toch wel erg lastig, en de geur was niet om te harden. Of ik doe het wel, maar dan minder lang. 10 weken trouw in een bakkie piesen was ook wel erg lang..
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:50:47 #27
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115982759
Lieve Sparkling en vulpenballetje, wat k*t om jullie al weer zo snel hier terug te moeten zien... :( ik hoop dat het geluk jullie snel heel groots toelacht! :*

Suikertante, gefeliciteerd!!! *O*

Voor ieder ander die ik nu vergeet, :* . Mijn baarmoeder heeft besloten vandaag alles even snel eruit te willen gooien, dus ben niet helemaal helder merk ik. Wel exact na 34 dagen, dus dat is dan wel weer een pluspunt! Pijnstiller erin en kruikje dan maar...
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:15:49 #28
52229 Chanty
pi_115982851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toilet _O-
Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dicht :D

Vulplenballetje, ik lees het net in het andere topic ;( Heel veel sterkte :*
pi_115982980
ProjSkippy ging vandaag testen toch? Ben benieuwd...
pi_115983046
Ik vind het wel meevallen, die stank..!
pi_115983114
Suikertante, gefeliciteerd!!!! Wat goed, zo snel, heerlijk!!!!! *O*

Mijn wekelijkse test was (no surprise) weer negatief. Ben benieuwd wat de huisarts dinsdag voor me kan betekenen, blijf er toch erg bang en zenuwachtig voor maar het moet gebeuren....
pi_115983134
wekelijks?
een ovulatie test moet je toch dagelijks doen, en een zw. test maandelijks?? :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_115983882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:15 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dicht :D
zo deed ik dat ook, dat ging prima! :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115983931
die stank viel wel mee hoor. Maar lekker ruiken is anders hoor. Al was ik helemaal niet misselijk tijdens mn zwangerschap.

Heb net stiekem een test gedaan en natuurlijk was die negatief, tja wat ik dan verwacht een kleine week voor mn NOD. Maar mn tieten blijven zo'n pijn doen. Zeg dat gister tegen mn zoon (bijna 3), ikke kus op geven maar deed hij door me een knuffel te geven en mn fijn te drukken en dan een voorzichtig kusje. Heel lief bedoeld maar heel pijnlijk.... Tja dan kan je dus niet boos worden maar moest wel ff mn kiezen op elkaar zetten....
pi_115984408
Hè vulpenballetje, niet leuk om jou hier weer te zien! :*

Cheezburger, dit schiet niet op zo. Ik hoop oprecht dat de huisarts iets voor je kan betekenen.

Frummeltje, succes de komende dagen. Niet leuk! :(

Martine, dat klinkt anders best hoopvol hoor!

Ik vond die stank dus echt niet meevallen! In het begin wel, toen vroeg ik me af waar iedereen het over had maar zo gauw die kannen gevuld werden.. Ik was niet misselijk normaal gesproken maar die lucht was het enige waar ik echt misselijk van werd. En dan hield ik mijn adem nog wel in bij het gieten ;) maar in zo'n kleine ruimte als op de wc bleef het ook nog zo hangen die geur!
E.
pi_115984734
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
wekelijks?
een ovulatie test moet je toch dagelijks doen, en een zw. test maandelijks?? :)
Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.
pi_115996843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef cheezburger het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.
Wat een gedoe, he, al die onzekerheid... Ik hoop dat ik wat meer duidelijkheid ga krijgen bij de gynaecoloog.. Ik ben vandaag precies 8 weken niet ongesteld geweest. Ik doe eigenlijk geen zwangerschapstesten nu. Misschien dat ik er nog één doe voordat ik op vakantie ga (over 3 weken) als ik dan nog niet ongesteld ben (tenzij ik natuurlijk ineens kotsend boven de wc hang).. Mijn huisarts heeft trouwens geen enkel onderzoek bij mij gedaan, hij keek naar de data van mijn menstruatie en vroeg of het vroeger ook al zo was en toen lag de verwijsbrief al klaar... Ben wel benieuwd waar jouw huisarts naar gaat kijken...succes met alles! :*
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:53:00 #38
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116061386
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.

Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).

Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen. Aangepast

Verder, voor iedereen die het nodig heeft hier: :* :* :*

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 27-08-2012 17:13:10 ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:55:55 #39
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116061473
@Chanty: Ik heb eerder ook meegedaan met MvM. Je krijgt er een soort van maatbeker bij die je vol kunt pissen *O* . En dan inderdaad snel dat vat open en huppakee d'r in mikken.
pi_116063494
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.

Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).

Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.

Balen! Ik heb geen idee hoe dat zit met je NOD ben er nog niet zo ervaren mee.

Hier houden de klachten aan, mn borsten blijven gevoelig maar zijn t niet constant. Had van t weekend na de sex steken in mn liezen / onderbuik. Is dit normaal? Vrijdag mag ik testen maar wacht voor de zekerheid wacht ik tot zaterdag. Heb er niet zoveel vertrouwen in, bij mn eerste zwangerschap wist ik het zeker al voor dat ik getest had. Nu heb ik dat niet...... We zullen zien
pi_116066160
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:

Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.

Als je verder gewoon meestal/bijna altijd 29 dagen hebt, ja, gewoon 29 dagen verder.

Bij mij begint het eindelijk ook een beetje op gang te komen... schiet nog niet echt op. Volgens het ziekenhuis had ik zondag twee weken geleden mijn eisprong gehad, maar het zet nog niet echt door dus. (nee, niet zwanger, wel getest.)

Nu afwachten hoe lang deze cyclus duurt.
pi_116097522
Meiden ik duim voor jullie!! :*
Vanwege de bloeding die ik vorige week nog had heb ik voor de zekerheid zondag nog eens getest en het was nog steeds positief en het streepje was een stuk donkerder. O+
Tijd om naar het volgende topic te verhuizen dus. Houd jullie in de gaten en hoop jullie daar snel te zien!!
pi_116098662
suikertante veel plezier in t volgende topic, hoop je snel te zien.

Het is pas 10 uur en ik kijk nu al scheel van vermoeidheid...... Alle kenmerken van zwanger ben ik aan t vertonen behalve dan de misselijkheid gelukkig. Ik begin t nu wel spannend te vinden al heb ik niet veel hoop dan kan t altijd meevallen.

Hoe is t nu Keeka? Alles al in volle gang?
pi_116106789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:

Het is pas 10 uur en ik kijk nu al scheel van vermoeidheid...... Alle kenmerken van zwanger ben ik aan t vertonen behalve dan de misselijkheid gelukkig. Ik begin t nu wel spannend te vinden al heb ik niet veel hoop dan kan t altijd meevallen.

Dat klinkt veelbelovend! Ik hoop voor je dat het raak is... Ik hoop ook dat je de zenuwen in de hand kan houden, want dat kan er ook voor zorgen dat je cyclus langer duurt...

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:28 schreef Suikertante het volgende:
Meiden ik duim voor jullie!! :*
Vanwege de bloeding die ik vorige week nog had heb ik voor de zekerheid zondag nog eens getest en het was nog steeds positief en het streepje was een stuk donkerder. O+
Tijd om naar het volgende topic te verhuizen dus. Houd jullie in de gaten en hoop jullie daar snel te zien!!
Wat fijn, Suikertante! Geniet ervan!

Ik heb de verwijzingsbrief bij de huisarts opgehaald. Hij geeft daarin aan dat ze moeten onderzoeken of ik het PCO syndroom heb... Pff, toch wel een soort confronterend als het dan ineens zo zwart op wit staat... Nja, voor de rest 'wen' ik er een beetje aan dat ik niet ongesteld word. Geen idee hoe lang het zo blijft natuurlijk, maar ik merk dat ik niet meer zo aan het broekloeren ben.. Wel ben ik goed bezig met afvallen, ik sta al op -8! Over 2,5 gaan we op vakantie en direct daarna heb ik de afspraak bij de gynaecoloog.. Ik lurk af en toe nog wel mee, maar verder blijf ik even weg.. Ik vind het fijn om er even niet zo mee bezig te zijn.. Meiden, succes allemaal! Ik blijf voor jullie duimen! :*
pi_116107033
Oh Martine, dat klinkt heel veelbelovend. Hopelijk binnenkort 2 streepjes voor jou!

Babbel, wat goed dat je al 8 kilo bent afgevallen! En fijn dat er onderzoek komt waarom je niet ongesteld wordt. Mijn zus had dat ook, die is een jaar bezig geweest en werd 1 keer ongesteld, precies op haar trouwdag ;) Bij de gyn bleek ze geen eisprong te maken maar met Clomid was ze in een paar maanden zwanger. Haar dochter is nu 5!

Ik moet morgen naar de gyn, de afspraak staat eigenlijk nog voor de eerste echo maar die moest ik gewoon laten staan. Ik ben benieuwd of er nog iets te zien is van de zwangerschap, ik denk het niet. Ik ben wel erg nerveus in ieder geval..
E.
pi_116107330
Babbel geniet van je vakantie! Loslaten kan ineens dingen oplossen, ook al is dat niet het doel deze keer, ik duim toch voor je. En wat goed dat je al zoveel bent afgevallen, zeker als je je druk maakt om dingen, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik krijg dan extra veel zin om te eten..

Sparkling, ik hoop dat je weer helemaal clean to go bent!
pi_116115174
Sparkling, ik hoop dat alles op de echo in orde is. :* Ga je meteen de eerste eisprong weer aan de klus? Of heb je nog even tijd nodig?
pi_116115482
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Martine, dat klinkt heel veelbelovend. Hopelijk binnenkort 2 streepjes voor jou!

Babbel, wat goed dat je al 8 kilo bent afgevallen! En fijn dat er onderzoek komt waarom je niet ongesteld wordt. Mijn zus had dat ook, die is een jaar bezig geweest en werd 1 keer ongesteld, precies op haar trouwdag ;) Bij de gyn bleek ze geen eisprong te maken maar met Clomid was ze in een paar maanden zwanger. Haar dochter is nu 5!

Ik moet morgen naar de gyn, de afspraak staat eigenlijk nog voor de eerste echo maar die moest ik gewoon laten staan. Ik ben benieuwd of er nog iets te zien is van de zwangerschap, ik denk het niet. Ik ben wel erg nerveus in ieder geval..
Binnen een paar maanden zwanger zou ik ook heel fijn vinden.. Ik wacht rustig af!

Ik hoop voor je dat alles in orde is! :*
pi_116116404
Fieder, ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat gemengde gevoelens bij heb. De miskraam had dit keer lichamelijk geen enkele invloed maar ik ben wel nog banger dat het me niet lukt om zwanger te blijven en ik heb een gevoel dat dit ook niet de laatste miskraam was. Natuurlijk zal dat gevoel ook wel door angst komen maar ik heb altijd al het idee gehad dat zwanger zijn niet zomaar gaat. Daarom was ik ook zo verrast toen ik na 3 maanden al zwanger bleek.
Aan de andere kant denk ik ook niet dat ik een eisprong zo voorbij kan laten gaan en waarschijnlijk gaan we er ook gewoon meteen weer voor. Moeilijk is het!
E.
pi_116116522
Sparkling, even een virtuele dikke knuffel :* Ik snap je angst heel goed. Ik gun je zo erg een onbezorgde zwangerschap..
pi_116116808
Dankjewel Lot :* hoe gaat het bij jou? Zijn de zorgen al wat minder?
E.
pi_116117331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel Lot :* hoe gaat het bij jou? Zijn de zorgen al wat minder?
Ja het gaat wel oké hoor, ik denk dat de zorgen de komende tijd nog wel even zullen blijven maar voor nu probeer ik het een beetje los te laten. Lief dat je het vraagt :*
pi_116117587
Misschien kun je dat morgen op je controle ook nog aangeven? Kan je het er iig even met een deskundige over hebben, ook al kunnen ze nu nog niet veel voor je doen.
Je voelt vanzelf wel weer of je het aandurft. :* Sterkte he?
pi_116118432
Sparkling :* ik herken wel veel in je verhaal. Wat dat betreft lopen we een beetje gelijk.
Ik wil ook echt heel graag en ben als de dood dat het, mocht het binnenkort weer raak zijn, weer mis gaat. En het baggere is, dat ik weet dat ik het kan, aangezien ik al een kiddo heb rond hupsen hier.
Mijn man is er van overtuigd dat ik het wel aanvoel als het goed zit, ondanks mijn angst, net zoals ik bij de m.a. al de hele tijd het gevoel had dat het fout zat. We zullen zien!
Zo onbezorgd als mijn eerste en voldragen zwangerschap is verlopen, zo zal het in ieder geval nooit gaan.
Wij gaan waarschijnlijk niet wachten tot de volgende eisprong/menstruatie/blabla. Voelt dan als een gemiste kans. Het bloeden is bij mij al sinds gisteren over, dus dat is snel gegaan.
Nu duimen voor betere tijden!!
Ik ga je nog wel pmmen Sparkling!
vragen mag!
pi_116120468
Chanty balen dat er zo weinig gebeurd is. :*

sparkling en vulpenballetje jammer dat ik jullie hier weer terug zie. Hopelijk kunnen jullie snel terug naar Z&G en daar 9 maanden blijven :*

babbel wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Hopelijk helpt dat om je cyclus goed op gang te brengen.

Martine spannend hoor, ben benieuwd.
pi_116125647
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:

Hoe is t nu Keeka? Alles al in volle gang?
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.

Even geen chlomid nu, afgesproken met de gyneacoloog. We hebben 10 sept een tweede afspraak in het ziekenhuis met een sexuoloog. Daar zijn we eerder geweest voor het libido van mn man. En zeer waarschijnlijk beginnen we daarna weer.

Knuffels en succes voor iedereen die het nodig heeft!
En spannend voor jou Martine!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:05:56 #57
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116160777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.

Even geen chlomid nu, afgesproken met de gyneacoloog. We hebben 10 sept een tweede afspraak in het ziekenhuis met een sexuoloog. Daar zijn we eerder geweest voor het libido van mn man. En zeer waarschijnlijk beginnen we daarna weer.

Knuffels en succes voor iedereen die het nodig heeft!
En spannend voor jou Martine!
Dat wachten is altijd het minste.

Ik zit zelf nog altijd in spanning. De voorbije maanden had ik vanaf 4 dagen voor mijn ongi altijd last van een hele lichte bloeding. Nu zit ik op 1 dag voor NOD nog zonder lichte bloeding. Als er vrijdag nog geen rode vlag is, ga ik maar eens een test doen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116161021
Spannend Mandy!

Hier is het sinds vanmiddag goed rood! En ik voel me de hele dag al zooo beroerd ( of zou dat ook van een wespensteek kunnen komen?) Hopelijk morgen weer beter.
pi_116161034
Spannend Mandy! Waarom nu nog niet?
pi_116161037
Ik ben gister bij de HA geweest. Ze heeft wat vragen gesteld en inwendig gevoeld of alles in orde was. Dat was allemaal prima in orde. Het was een heel lieve dame en ik voelde me wel serieus genomen, dat is toch wel fijn.
Vanochtend heb ik bloed laten prikken, ze wilde wat hormoonwaardes en mijn schildklier checken. De uitslag verwacht ze volgende week donderdag, dan zullen we die bespreken. Als daar niets uitkomt wil ze me, als ik dat wil aangezien ze aangeeft dat ik me eigenlijk geen zorgen hoef te maken, wel doorverwijzen naar de gyn voor een inwendige echo. (en die geruststelling dat alles ok is zou ik graag willen hebben).
pi_116163654
spannend mandy! Ben benieuwd.

Keeka hopelijk voel je snel wat beter.... Beroerd zijn van een ongesteldheid is nooit leuk!

Cheezburger dat is fijn een HA die je serieus neemt, gelukkig zit alles goed! Hopelijk zijn er geen gekke dingen te vinden in je bloed. En kun je snel (met een beetje hulp misschien) 2 streepjes plassen!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:54:34 #62
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116168712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:17 schreef martine1984 het volgende:
spannend mandy! Ben benieuwd.

Ik ook! :D

quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Suikertante het volgende:
Spannend Mandy! Waarom nu nog niet?
Uit angst omdat het resultaat negatief kan zijn en weer teleurgesteld zijn omdat het niet gelukt is deze maand. Het klinkt heel dom, ik weet het.

Da's niet leuk om te horen Kekaa. Veel beterschap. En laat je maar eens goed verwennen deze dagen.

Mooi cheezburger! Dan weet je hopelijk snel dat er lichamelijks niets aan de hand is, en je met een gerust hart verder kunt klussen en snel 2 streepjes ziet!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116170771
Klinkt helemaal niet dom, je bent er vanzelf een keer klaar voor!
pi_116176990
Ik heb vanochtend toch maar een zwangerschapstest gedaan. Wel bang dat ie negatief zou zijn.
Maar het tegendeel was waar! Hij was positief!!!!!!! :D
En super duidelijk!
pi_116177072
Mandy!!! Wat leuk, van harte gefeliciteerd!!!
pi_116177081
Gefeliciteerd Mandy!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:35:24 #67
258612 nytar
boys boys boys
pi_116177109
dat is goed nieuws op de vroege ochtend! Gefeliciteerd mandy!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:36:54 #68
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116177118
Joepie mandy!!! *O*
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:44:00 #69
52229 Chanty
pi_116177162
Gefeliciteerd mandy *O*
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:56:13 #70
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116177907
Gefeliciteerd Mandy!!! *O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116177922
Wat goed! Gefeliciteerd mandy! *O*
pi_116178020
Gefeliciteerd Mandy! ^O^
vragen mag!
pi_116178315
Gefeliciteerd Mandy!
E.
pi_116178368
Het is hier de laatste tijd wel raak met de snelle tweede streepjes plassers hè?! ;) hoe doen jullie dat? Ik wil ook!
E.
pi_116178371
Gefeliciteerd Mandy! *O*
pi_116178395
Jij doet het ook Sparkling, maar ze moeten wat beter blijven plakken! Ik stuur plakstraling naar je toe! :%
pi_116178448
Dat is waar ook suikertante. Lief van je! :* ik gun het iedereen van harte trouwens hoor!! Genieten moeten jullie! ;)
E.
pi_116178564
Mandy! Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_116179027
dacht dat ik net een felicitatie gepost had.....

Mandy gefeliciteerd!
pi_116179531
Gefeliciteerd Mandy!
pi_116189561
Voor iedereen hartstikke bedankt voor jullie superlieve reacties!!!

Blijven oefenen sparkling! Ik duim voor je dat je straks ook weer 2 streepjes ziet!
pi_116189899
Hoi :W

Na lang rammelen, zijn wij eindelijk ook klaar voor 'het echte werk' *O*
Ondertussen ben ik 2 maanden gestopt met de pil en is de (natuurlijke) menstruatie goed op gang gekomen. Voor de pil had ik een regelmatige cyclus dus ben ik blij dat dit niet veranderd is.

Blijft allemaal erg spannend maar we proberen er toch nuchter onder te blijven (lees; voornamelijk mijn man :') ). Maar net gestart dus afwachten maar...

Mandy, nog gefeliciteerd, geniet ervan!
't es tit tat 't ut es!
pi_116192581
Mandy gefeliciteerd *O* *O*

Estelle welkom, hopelijk kan je je snel aansluiten bij de streepjesregen.
pi_116194866
Estelle welkom hier!
pi_116194935
mandy: Gefeliciteerd!!

Voor de anderen :* Ik blijf voor allemaal duimen op mooie tweede strepen.
.Sparkling. en vulpenballetje een extra :* Wat verdrietig bij jullie allebei, dat het wederom nog niet zo mag zijn...
pi_116197814
Welkom Estelle! Je man wat nuchterder dan jij ja? Herkenbaar! Iedere maand als ik weer ongesteld word zit ik te 'grmbldegodver' en mijn man echt zo van: 'ah joh, volgende ronde beter. Je hebt er toch niets over te zeggen.'. Dan wil ik hem liever voor zijn kop slaan maar hij heeft gewoon gelijk ;)
E.
pi_116198031
ik heb net toch maar ff getest...... Negatief :( al weet ik niet hoe betrouwbaar t is een dag voor mn NOD. Mn buik voelt als of ik ongesteld ga worden. Ben heel erg bang dat t niet gelukt is deze maand........ We gaan t gewoon weer opnieuw proberen
pi_116199021
Mandy gefeliciteerd *O*
pi_116200066
Welkom Estelle!
pi_116202317
Welkom Estelle!
pi_116203242
Martine jouw tijd komt nog wel!!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:09:16 #92
52229 Chanty
pi_116203904
Estelle welkom en succes ^O^

Martine balen, maar je weet het: geen bloed...

Ik ga morgen lekker vijf dagen op vakantie naar Parijs. Als ik terug kom, verwacht ik dat dit topic vol staat met streepjes en iedereen is doorgeschoven naar Z&G :+
pi_116204118
Haha chanty je bent wel heel optimistisch. Maar ik hoop dat het uitkomt.
Veel plezier.
pi_116222322
Veel plezier Chanty!

Martine, wat balen dat hij negatief is. Het zou leuk zijn als de streepjesregen doorgaat! Hopelijk volgende ronde meer succes :*
E.
pi_116224646
tot op heden nog geen bloed.... Denk dat t nog wel gaat komen. We wachten af. Anders zondag nog maar een testje. (het gaat wel hard met mn voorraad zo)

veel plezier Chanthy!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:27:22 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116233176
*O* *O* *O* Mandy, Feli!!!

Welkom Estelle :)

Martine, ik duim voor je :).

En een lieve :* voor iedereen die het nodig heeft.

Hier is de menstruatie over, dus we kunnen weer O+ .
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:36:02 #97
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116235987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef ProjSkippy het volgende:
*O* *O* *O* Mandy, Feli!!!

Welkom Estelle :)

Martine, ik duim voor je :).

En een lieve :* voor iedereen die het nodig heeft.

Hier is de menstruatie over, dus we kunnen weer O+ .
Nice! Hier ook, dus we gaan een fijn weekend tegemoet ;)
pi_116238225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Estelle! Je man wat nuchterder dan jij ja? Herkenbaar! Iedere maand als ik weer ongesteld word zit ik te 'grmbldegodver' en mijn man echt zo van: 'ah joh, volgende ronde beter. Je hebt er toch niets over te zeggen.'. Dan wil ik hem liever voor zijn kop slaan maar hij heeft gewoon gelijk ;)
Heel herkenbaar ja 8)7

Had jouw verhaal wel al een beetje gevolgd, hopelijk binnenkort een plakkertje!!

Bedankt iedereen voor de verwelkoming!

Hier in de wachtperiode, nod is 8 september.

Fijn weekend allemaal en veel klusplezier :Y)
't es tit tat 't ut es!
pi_116241532
nog steeds geen teken van een ongesteldheid. Normaal heb ik altijd wat slijm vooraf maar dat heb ik ook nog niet gezien.... We wachten gewoon maar weer verder.
pi_116241558
Heb je ook getemperatuurd Martine?
pi_116241655
Oh Martine, dat klinkt hoopvol! Ik heb het even gemist maar heb je je eisprong getest 2 weken terug of is het een gok? Want misschien ben je dan een paar dagen te vroeg? En test je over een paar dagen alsnog positief. Ik weet van afgelopen keer dat ik dit een slopende dag vind. Kun je je nog inhouden om vanavond niet te testen? ;)
E.
pi_116242769
nou ik vind t behoorlijk lastig om geduld te hebben ,ik heb niet getempratuurd en weet niet percies wanneer mn eisprong was. Maar t is vandaag 4 weken terug dat ik ongesteld werd. Mn cyclus is altijd heel regelmatig geweest voor mn eerste zwangerschap, maar heb zodra t kon een mirena laten plaatsen welke er nu ongeveer 3 maanden uit is. Ik verwacht niet dat ik deze positief ga testen heb nu wat last van buikpijn... Misschien toch een menstruatie die opgang komt al voel ik me helemaal belabberd (kop vol snot etc).
Ik ben iemand die niet veel geduld heeft, ik wilde al veel langer voor een 2de kindje gaan maar mn man hield de boot nog even af. Nu t dan eindelijk zover is wil ik ook heel graag zwanger zijn. Mn eerste zwangerschap was 1 lucky shot zullen we maar zeggen (dus dat had ik stiekum nu ook gehoopt). Daarbij is mn beste vriendin zwanger en t lijkt me zo leuk om saampjes zwanger te zijn.
Genoeg gezeurd... Over op de orde van de dag, straks met een bak B&J ijs op de bank voor de tv. Mn kleine man gaat zo naar bed en mn man gaat op verjaardag bij vrienden....

[ Bericht 55% gewijzigd door martine1984 op 31-08-2012 18:55:16 ]
pi_116242988
Spannend martine! Testje doen of gewoon nog even verder afwachten?
't es tit tat 't ut es!
pi_116243230
Zo duur zijn ze niet, en het geeft misschien weer even rust in je hoofd. En deze zeurmodus heeft iedereen wel eens ;)
pi_116250574
Inderdaad, ik zou morgen gewoon nog eens testen joh. Dan weet je het in ieder geval.

Ik hoop eind volgende week mijn eisprong weer te krijgen, al zou het me ook niet verbazen als het langer duurt door de miskraam. De vorige keer duurde het 12 weken maar dat was ook een langere zwangerschap natuurlijk. Het kan best dat mijn cyclus er dit keer niets van mee krijgt, dat hoop ik!
E.
pi_116253190
Ik hoop het ook!!
pi_116262663
nog steeds geen bloed hier, net ff een testje gedaan (kon me niet inhouden) maar wederom negatief... nu ga ik echt niet meer testen tot dat mn ongesteldheid opgang komt. zometeen maar eens even lezen hoe t werkt met temparaturen en ovulatie testen.
pi_116263313
Dat is jammer Martine.. Maar dat zou dan betekenen dat je eisprong later is geweest dus kan de test over een paar dagen alsnog positief zijn. En anders is het heel balen en hebben jullie volgende ronde meer succes hopelijk. Temperaturen doe ik niet, ovulatietesten wel. Die zijn heel goedkoop via internet te bestellen. Het werkt net zoals een zwangerschapstest, met urine. Enige verschil is dat bij een zwangerschapstest 2 streepjes altijd positief is en bij een ovulatietest niet. Daar moeten beide streepjes even donker of het teststreepje nog donkerder zijn om positief te zijn. Is hij positief heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong en kun je dus gericht seks gaan hebben. :*
E.
pi_116264099
jammer Martine, maar wie weet is het zoals sparkling zegt en test je over een paar dagen wel positief.

hier is het 'slakkengehalte' alweer hoog, :') dus ik verwacht ook volgende week mijn eisprong. ik ga niet temperaturen of ovulatietesten doen. we gaan gewoon voor de pret in bed! of op de bank of....ergens anders :P

ga jij wachten tot je weet of je cyclus weer op gang is sparkling?
vragen mag!
pi_116282691
Oeh vulpenballetje, veel plezier alvast dan. Ik hoop echt dat je niet lang hoeft te wachten op een mooie plakkerd :*

Wij gaan er direct weer voor deze ronde. Ik voel altijd goed wanneer mijn eisprong eraan komt en ik moet eerlijk zeggen dat we sowieso vaak genoeg seks hebben om raak te kunnen schieten ;) ik word erg nerveus van het idee weer zwanger te kunnen raken maar wachten helpt daarbij ook niet. En een angststoornis hebben ook niet. Ik heb hem tegenwoordig goed onder controle hoor, maar niet zo best als ik zwanger ben blijkbaar. Ik denk dat ik misschien begeleiding moet vragen bij het proces. Algemeen genomen gaat het hartstikke goed maar de vorige keer tijdens de zwangerschap was ik al zo vreselijk angstig, ik durf eigenlijk niet zo goed meer. Twijfels, twijfels.. Ik voel me ook zo falen als ik begeleiding nodig heb om een zwangerschap goed door te komen. En kan ik dan wel een goede moeder zijn? Stomme gedachtes!
E.
pi_116284832
Nee joh, helemaal geen stomme gedachtes... Nah ja, ze helpen ook niet, maar ik denk dat ze wel heel normaal zijn... En helaas, waarschijnlijk blijven ze (totdat je kind het huis uit gaat ofzo)
Succes met klussen!

Ik doe zelf mijn best ook er even niet mee bezig te zijn. Denk dat ik volgende week weer gewoon ongesteld word...

Heb wel het gevoel dat mijn peuter de laatste tijd weer ietsjes beter in zijn vel zit. Het is weer echt gezellig af en toe. Dat doet wel wonderen voor mijn twijfels..
pi_116300489
deze poging is definitief mislukt, t bloedbad is begonnen. Bleh.... Ach we gaan er gewoon weer opnieuw voor. Nieuwe ronde nieuwe kansen
  zondag 2 september 2012 @ 13:08:56 #113
58560 Oksel
Gezellig.
pi_116300812
Kun je ook testen of een dame daadwerkelijk een eisprong heeft?
pi_116301490
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Oksel het volgende:
Kun je ook testen of een dame daadwerkelijk een eisprong heeft?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat is jammer Martine.. Maar dat zou dan betekenen dat je eisprong later is geweest dus kan de test over een paar dagen alsnog positief zijn. En anders is het heel balen en hebben jullie volgende ronde meer succes hopelijk. Temperaturen doe ik niet, ovulatietesten wel. Die zijn heel goedkoop via internet te bestellen. Het werkt net zoals een zwangerschapstest, met urine. Enige verschil is dat bij een zwangerschapstest 2 streepjes altijd positief is en bij een ovulatietest niet. Daar moeten beide streepjes even donker of het teststreepje nog donkerder zijn om positief te zijn. Is hij positief heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong en kun je dus gericht seks gaan hebben. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_116302252
Precies dat hierboven dus, Oksel. Sensitest.nl is een goede en goedkope site. Ze leveren lekker snel!
Overigens wil een positieve test geen garantie geven dat er ook daadwerkelijk een eisprong komt. De test meet toename van het LH hormoon die vooraf gaat aan een eisprong. Een enkele keer komt het niet tot een eisprong en probeert het lichaam het later nog eens. Daarom temperaturen veel vrouwen ook nog, maar daar weet ik niets vanaf. Ik word altijd 2 weken na een positieve ovulatietest ongesteld en ook al 2x zwanger geraakt door het testen.
Even een kleine aanvulling: niet letterlijk door het testen natuurlijk hè ;) hahah!

Martine, jammer zeg! Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent :) op naar de volgende ronde!

[ Bericht 10% gewijzigd door .Sparkling. op 02-09-2012 13:57:11 (Nog een aanvulling ;)) ]
E.
pi_116324951
ik ben ergens wel blij met de ongesteldheid, nu is de onzekerheid afgelopen en weet ik dat t mislukt is. Al wist ik wel dat t mislukt was deze maand maar mn man dacht dat ik wel zwanger was. Dus dan ga je zelf ook weer twijfelen. Volgende ei sprong zal in onze vakantie vallen dus dan hebben de tijd om te klussen ;)
pi_116339431
Martine, dat is ook altijd gevaarlijk. Een paar maanden terug zei mijn zus dat ze het gevoel had dat ik zwanger was. Ik uiteraard al blij maar helaas.. Sinds die tijd heeft ze geleerd haar mond te houden ;) mijn man zegt sowieso nooit wat voor gevoel hij heeft, zelfs niet als ik dat aan hem vraag. Hij zegt altijd geen idee te hebben en gewoon af te wachten.
Gaan jullie ook op vakantie? Een kindje gemaakt op vakantie zou leuk zijn! :D

Hier nog geen teken van een aankomende eisprong. Maar de miskraam is morgen pas 2 weken geleden dus ik verwacht ook niets. Al hoop ik wel dat hij deze week nog komt ;) ik dacht eerst dat hij juist volgende week beter kon komen vanwege de vakantie. Maar juist als ik volgende week een eisprong krijg word ik ongesteld op vakantie. Dat zou toch behoorlijk balen zijn.. Dat is toch wel het grootste nadeel van geen pil meer slikken hè? Totaal geen controle meer over wanneer je menstruatie komt.
E.
pi_116343092
sparkling we gaan op vakantie. Onze zoon is in Barcelona verwekt en met een beetje mazzel de volgende in Weert, wel een stuk minder exotisch maar niet minder gewenst.

Die ongesteldheid is inderdaad niet meer te plannen helaas.... En dan is t ook nog eens een keer enorm heftig (tenminste bij mij). T is dat ik niet zwnager kan worden met een spiraal anders had ik hem mooi laten zitten :)
pi_116355662
Sparkling ook hier een angststoornis :W
Ik zak nu sinds een week elke morgen een put in dankzij die fijne hormonen. Heb de verloskundige gebeld en die begon over "Babyblues". Ik heb het nog niet opgezocht maar het is hulpverlening speciaal voor mensen zoals jij en ik. Ik twijfel zelf nog of ik er niet zelf doorheen kom, tot nu toe gaat het maar ik wil niet te laat zijn en echt diep vallen.

En je wordt heus wel een goede moeder, ik merk nu wel heel letterlijk dat het veel harder aankomt nu ik zwanger ben dus we mogen verwachten dat het na de bevalling ook weer wat minder heftig wordt. En nu aan de slag jij! ~O>
pi_116356150
Ik kom mij melden hier! 16 augustus is de Mirena verwijderd, wij gaan voor een tweede kindje. O+

Geen idee van mijn cyclus, allemaal erg onduidelijk, maar ik hoop evengoed dat het snel raak is. :)
pi_116356256
Post #100! Ik meld me dan ook maar hier. :7
pi_116356356
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef fokking.fokker het volgende:
Post #100! Ik meld me dan ook maar hier. :7
Hij hoort bij mij. :')
pi_116357332
Welkom fokking.fokker en L-E !
pi_116359311
Welkom samen! Succes en hopelijk zien we jullie niet te lang in dit topic ;)

Suikertante, dat ken ik nog helemaal niet. Ik denk dat ik het ook eens ga voorleggen als ik weer zwanger ben. Ik word echt al benauwd bij het idee aan een zwangerschap.. Of meer het idee om nog een miskraam door te maken. Misschien weet de huisarts hier ook wel iets over. Is er een therapie om me fatsoenlijk de eerste weken door te krijgen ofzo! Er is ook maar weinig dat zoveel invloed heeft op hoe ik mij voel dan de zwangerschappen en de kinderwens. Pff! Ik wil het heel graag maar, zoals wel vaker helaas, mijn angst is zo sterk dat ik het niet durf. Meestal moet ik het dan gewoon doen en komt het wel goed maar ik heb nooit eerder zoiets groots gehad. Het is een beetje een warrig verhaal geworden hè? ;)
E.
pi_116359819
Nee hoor, heel logisch. Met mij ging het hartstikke goed, ik was (en ben) er helemaal klaar voor, maar zes weken zwanger en ineens slaat het weer toe. Ik heb nog geen paniekaanvallen maar ik voel me 's morgens enorm opgejaagd, hartkloppingen, elke dag is het iets meer en de hormonenpiek moet nog komen. Dat maakt het er niet beter op.

Ik heb nog nooit een miskraam gehad. Mocht dit nu gebeuren, dan zou ik niet weten hoe ik ga reageren. Ik heb woensdag bloed gezien en ik dacht dat ik van mijn stokje ging. Ik heb de hele dag een hand om mijn keel gevoeld en het idee alleen al dat het mis kan gaan, pffff...
Ik vind het dus heel stom dat uitgerekend jij op deze manier wordt uitgedaagd. Maar je angst is niet rationeel en zolang je geen gezonde zwangerschap uitdraagt blijf je altijd bang denk ik! Ik zou niet de vraag stellen of je wel zwanger moet worden, maar hoe je (vooral) de eerste weken door gaat komen!
  maandag 3 september 2012 @ 23:01:34 #126
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116367837
Welkom en L-E en fokking.fokker!

Kekaa zou je mijn naam uit de op willen halen? Ik ben intussen verhuisd naar het zwangerschapsforum.
pi_116374671
Dank allen!

Meteen maar even een vraagje.. :)

Hebben jullie ervaring met (oud) bloedverlies bij een eisprong danwel innesteling? Hier sinds zondag heel licht bloedverlies, voelde me zondag en maandag ook echt niet lekker (menstruatiekrampen zondag, maandag extreem duizelig/licht in het hoofd). Voel me nu lichamelijk weer prima, maar nog steeds wat druppeltjes. Geen moment helder bloed gezien. Het is mijn eerste cyclus na de mirena, dus ik weet niet goed hoe lang hij is. Eerste dag van de cyclus was 18 augustus, denk ik.

Enniehoe, kan dat bloedverlies ook drie dagen duren bij een eisprong? Echt nog nooit gehad.
pi_116375203
Ik heb een heel klein beetje rood bloed gehad ongeveer een week na mijn eisprong en toen nog twee dagen flink wat bruin. Dacht dat ik vroeg ongesteld was maar mijn temperatuur bleef hoog, toch een test gedaan en zwanger! Dus het kan! Ik heb nog steeds wat bruinverlies trouwens, intussen 6,5 week zwanger.

Ik kan geen afscheid nemen van jullie dames, haha!
pi_116375489
Suikertante, dat biedt hoop! :) Dat bloedverlies een week na je eisprong was je innesteling zeker? Ben blij te lezen dat het niet perse geen zwangerschap betekent.
pi_116375763
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef -mandy- het volgende:
Welkom en L-E en fokking.fokker!

Kekaa zou je mijn naam uit de op willen halen? Ik ben intussen verhuisd naar het zwangerschapsforum.
Nee, want ik kan de op niet meer veranderen. De eerstvolgende die een nieuw topic opent zal dat even moeten doen.
pi_116379733
ik heb ook een beetje bruinig bloed verlies gehad bij mijn eerste zwangerschap zo rond de innestelling. Dus op zich klinkt het hoopvol L-E... Ik duim voor je!
pi_116403117
Suikertante, fijn om herkenning te zien bij jou. Hopelijk voel jij je snel weer wat beter, het is zo zonde om niet volop te kunnen genieten.
Ik was vandaag bij de kapper en ze wist van de vorige miskraam en ik vertelde haar dat ik er nog 1 had. En ze was zo lief! Toen ze mijn haren aan het uitspoelen was zei ze dat ze oprecht hoopt dat ik snel daar in de stoel zit met goed nieuws want als ze vond dat iemand er klaar voor was, dan was ik het. Ik begon direct een metertje te groeien hoor ;)

L-E, ik herken het niet maar heb wel vaker gelezen dat het voorkomt. Ik duim!

Hier is zoals VP dat zo mooi zei het slakkengehalte weer hoog. Dus ik denk dat mijn eisprong er aan komt! Precies volgens schema weer :)
E.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:43:59 #133
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116415085
Welkom L-E en bijbehorende fokking.fokker :W

Hier in de 'groene periode' op de kalender van mijn app, dus er zou een eisprong aan moeten komen O+ . Er wordt hier trouwens niet getemperatuurd etc. Batsen voor de fun als konijnen, zoals altijd. Dat wel. :9

Reden dat ik toch alles een beetje bijhoud met een zwangerschapsapp is dat ik wel wat inzicht in mijn cyclus en NOD wil hebben. Een app is daarbij natuurlijk haske handig.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:28:11 #134
52229 Chanty
pi_116418246
Hallo Ladies :W Ik ben ook weer in het land!
Had wel gehoopt dat dit topic leeg zou zijn :P
Martine balen dat het niet is gelukt, hopelijk de volgende ronde meer succes.
L-E welkom en natuurlijk ook veel succes gewenst :)

Hier was het ook even stressen tijdens de vakantie. Ik had zaterdag mijn laatste primolut genomen en naar verwachting zou maandag de bloeding moeten starten. Maar er kwam alleen wat bruinverlies en ook dinsdagmiddag was er nog geen rood bloed (en mocht pas het ziekenhuis bellen bij de rode vlag). Was al bang dat het niet zou doorzetten en ik opnieuw primolut zou moeten slikken (en langer wachten). Maar toen ik gisteravond thuis kwam en naar de wc ging kwam het bloed eruit gestroomd :+ Blijkbaar heeft de vakantiestress en het hopelijk-kan-ik-altijd-tijdig-een-wc-vinden-stress de boel vertraagd. Vanochtend meteen het ziekenhuis gebeld en krijg vrijdag weer een echo en als dan alles in orde is mag ik gaan spuiten :)
pi_116418400
Over een aantal weken (4-5 weken) zal ik hier ook weer mee gaan posten.
Ik hoop dan al wel een hoop van jullie (liefst allemaal) hier niet meer te zien!
pi_116418826
Leuk Ymme! Een broertje of zusje voor je peuter!
Welkom alvast!
pi_116419214
Alvast welkom Ymme! Leuk, weer een nieuw gezicht! :)
E.
pi_116421018
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef L-E het volgende:
Ik kom mij melden hier! 16 augustus is de Mirena verwijderd, wij gaan voor een tweede kindje. O+

Geen idee van mijn cyclus, allemaal erg onduidelijk, maar ik hoop evengoed dat het snel raak is. :)
:o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116426592
He Ymme dat is al weer een tijd geleden dat je hiermee schreef. Eind vorig jaar toch? Heb je bewust een pauze ingelast of was het vanwege het werk van je man?

LE hoe is het nu?

Sparkling wat lief en attent van de kapper.

Fijn Chanty dat het bloed is losgebarsten. Blijft gek zeggen want het liefst willen we allemaal dat het 9 maanden wegblijft. Hopelijk mag je vrijdag gaan spuiten.
pi_116427922
Hoi Ymme, welkom hier. Wat leuk jij was toch tegelijkertijd met mij in het Zwangerschapsforum een ruime 3 jaar geleden?

Sparkling wat lief van je kapper, het altijd fijn om een hart onder de riem te krijgen van iemand.

Chanty ik hoop dat je vrijdag mag beginnen met spuiten en dat je dan snel een plakker hebt!!!
pi_116435556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef martine1984 het volgende:
Hoi Ymme, welkom hier. Wat leuk jij was toch tegelijkertijd met mij in het Zwangerschapsforum een ruime 3 jaar geleden?

Sparkling wat lief van je kapper, het altijd fijn om een hart onder de riem te krijgen van iemand.

Chanty ik hoop dat je vrijdag mag beginnen met spuiten en dat je dan snel een plakker hebt!!!

Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.
Nu zijn we er helemaal klaar voor. Maar het zal niet makkelijk worden, omdat manlief int.chauffeur is.
Maar dit weten we, dus hopelijk gaan we er goed mee om.

Ik heb nu een zoon van 2,5 jaar.
pi_116451517
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.
Nu zijn we er helemaal klaar voor. Maar het zal niet makkelijk worden, omdat manlief int.chauffeur is.
Maar dit weten we, dus hopelijk gaan we er goed mee om.

Ik heb nu een zoon van 2,5 jaar.
dan klopt t inderdaad wel, die van mij is bijna 3.
  donderdag 6 september 2012 @ 11:07:59 #143
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116452584
Leuk dat je er weer voor gaat, Ymme!

Nou, ik vind dat het ondertussen wel eens mag lukken... Als deze cyclus raak is, wordt het al een juni-kindje. Ik haal het al niet eens meer om op mijn 26e mama te worden...
pi_116452864
Welkom L-E, fokking.fokker en Ymme!

Irritant he Frummeltje... Leek mij zo leuk om net moeder te zijn, als moederdag op mijn verjaardag viel. Helaas mislukt. Was geloof ik al vorig jaar.

Voor degenen die temperatuur bij houden. Hoe doen jullie dat precies qua tijd en meten en hoe lang al wakker zijn voordat je meet etc....
Ik ben er net pas mee begonnen (natuurlijk zegt het nog helemaal niks).. eerste dag was het 36,2 toen 36,3 en nu 36,5... gister niet gemeten, want heeeeeeeel vroeg opgestaan. En vandaag was een uur later, maakt dat heel veel uit?
Vind het nu in ieder geval al een heel gedoe.
pi_116452867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Leuk dat je er weer voor gaat, Ymme!

Nou, ik vind dat het ondertussen wel eens mag lukken... Als deze cyclus raak is, wordt het al een juni-kindje. Ik haal het al niet eens meer om op mijn 26e mama te worden...
Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt.. :( Stik, ik ben oud!
Juni is wel een leuke maand om jarig te zijn trouwens (sprak ze uit ervaring)
pi_116453160
Kekaa, ik heb elke morgen zodra ik wakker werd gemeten. Hoe laat het ook was. En dan echt ogen open, thermometer erin (vaginaal). Ik had altijd tussen de 36,4 en de 36,6. Toen ik mijn eisprong gehad had zat ik ineens op 36,9 tot 37,1 dus dat was een duidelijk verschil. Gewoon blijven meten, dan merk je vanzelf wat je gemiddelde temperatuur is.
pi_116453552
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt.. :( Stik, ik ben oud!
Nou en of! Ik kom ook uit juni en mijn zus ook ;)
E.
pi_116460198
Nog geen positieve ovulatietest gehad maar ik ben er vrij zeker van dat dat niet lang meer kan duren. Het is dan in ieder geval onvermijdelijk dat ik ongesteld word op vakantie. Of positief test :D
E.
pi_116460403
Spannend Sparkling!! :o
Ik ga voor je duimen.
Ik heb nog nooit een ovutest gedaan, mijn telefoon app zegt dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. :P Geen idee of het daadwerkelijk zo is, heb niks gevoeld, maar dat heb ik volgens mij nog nooit. Andere keren klopte het volgens mij altijd prima, nu is het nog maar afwachten zo na de miskraam. We shall see!
vragen mag!
pi_116460543
Hoi Ymme, welkom hier!
Waarom kom je pas over 4/5 weken hier mee posten en niet nu al?! (just curious)
vragen mag!
pi_116488784
Aargh!!!!
Kijk dit nou:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116488821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:44 schreef Shandaly het volgende:
Aargh!!!!
Kijk dit nou:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!! *O*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2012 @ 08:47:39 #153
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116488836
Gefeliciteerd!!!

*O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116488992
Jaaaaaa Shandaly, wat goehooeedd! Van harte gefeliciteerd!! *O* :*
pi_116489067
Jaaaaa, Shandaly! *O* ik duim voor een mooie plakkerd! :D

Gefeliciteerd!!
E.
pi_116489283
Jee, hoe kan ik me nu in hemelsnaam concentreren op mijn werk..
Ik voel ineens ook vanalles, en heb zelfs het idee dat mijn broek al wat strakker zit... dat kan toch helemaal nu nog niet?
pi_116489305
Shandaly! *O* *O* *O*
pi_116489438
Shandaly!! Dat is echt al een hele duidelijke sensitest!! Gefeliciteeeerd *O*
pi_116489442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:11 schreef Shandaly het volgende:
Jee, hoe kan ik me nu in hemelsnaam concentreren op mijn werk..
Ik voel ineens ook vanalles, en heb zelfs het idee dat mijn broek al wat strakker zit... dat kan toch helemaal nu nog niet?
Misschien ben je een beetje opgeblazen, dat kan prima. En dat je je niet kunt concentreren is logisch; je hebt veel leukere dingen om aan te denken nu!! Dat blijft ook nog wel even, maar voel je daar maar niet schuldig over ;)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:22:36 #160
52229 Chanty
pi_116489579
Jaaaaa Shandaly wat fantastisch *O* Gefeliciteerd!

Ymme welkom alvast! :)
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:32:39 #161
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116489840
quote:
Aargh!!!!
Kijk dit nou:
SPOILER
Feli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:36:34 #162
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116489929
Hier (volgens de planner) vandaag de eisprong *O* . Gisteren gevreeen. Ik vond het ineens best een beetje eng! :@

Meer mensen die een soortgelijke gedachte hadden op het moment dat ze wisten dat als ze nu seks hadden het nog best wel eens raak zou kunnen zijn?
pi_116489960
Gefeliciteerd Shandaly *O* *O*
pi_116489992
Wat fijn!! Gefeliciteerd! Je bent zwangerrrrr!
  vrijdag 7 september 2012 @ 10:25:50 #165
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116491198
Shandaly, gefeliciteerd!!!
pi_116491240
Shandaly! *O* Gefeliciteerd!! *O*
pi_116491992
Gefeliciteerd Shandaly!

ProjSkippy, ja, heb ik ook wel eens. Maar eigenlijk vind ik dat heel irritant op die momenten.
pi_116492101
Shandaly van harte! *O*
pi_116492105
Shandaly! *O*
pi_116492128
Projskippy, ik herken dat ook wel een beetje ja. Al ben ik het onderhand wel gewend, al spookt het tijdens 'de daad :')' wel regelmatig even door mijn hoofd. Ik had gisteren trouwens een positieve ovulatietest dus ik denk dat mijn NOD op 21 of 22 september is!
E.
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:27:39 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_116493013
Shandaly wat leuk! Van harte joh! *O*
pi_116493421
Ja wat goed!! *O* Gefeliciteerd Shandaly! Ik ga duimen voor een mooie plakker!
vragen mag!
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:46:39 #173
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116493561
Shandaly gefeliciteerd! :D *O*
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:55:58 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_116493860
Shandaly gefeliciteerd! *O* Ik duim voor een plakker! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 7 september 2012 @ 12:00:11 #175
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116493975
Shandaly gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116494007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hmm... denk dat ik toch die 34 nog ga halen! Ik had het écht niet verwacht deze maand...
pi_116494670
quote:
Aargh!!!!
Kijk dit nou:
SPOILER
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 7 september 2012 @ 12:51:17 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116495427
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:01 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hmm... denk dat ik toch die 34 nog ga halen! Ik had het écht niet verwacht deze maand...
:D
mijn eerste komt pas als ik 34 ben.. ( als alles goed gaat.. ) dus.. }:|
pi_116495543
quote:
Aargh!!!!
Kijk dit nou:
SPOILER
*O* *O* *O* Yes weer een dubbele streep!!!!! gefeliciteerd *O* *O*
pi_116495657
Hier is mn ongesteld weer bijna voorbij. Het lijkt er op dat t weer net zo is al voor mijn eerste zwangerschap gewoon 5 dagen en niet super heftig. Misschien had mn lijf gewoon de afgelopen 2,5 maand nodig om schoon te raken van de hormonen van mn spiraal enzo. We gaan er weer voor deze maand!

mijn NOD 30/09
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:09:54 #181
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116500422
Jup, ik vind het ook vervelend! Ik vond het, naar mijn mening, net iets té spannend. Ineens zo'n gedachte waar je dan een beetje van in de stress raakt ofzo. Het is niet echt stress, maar een bepaald bangig gevoel. Geen weg meer terug, blabla. En nou wil ik ook helemaal niet dat die weg er is. Daarom vond ik het raar dat ik me zo voelde.

We proberen al wat 'langer', maar eerder gebruikte ik nog geen kalenderapp, dus toen hield ik mijn eisprong etc nog niet echt bij. Toen wist ik wel ongeveer wanneer het kon gebeuren, maar niet precies wanneer (en nou weet ik ook wel dat die app ook geen 100 % zekerheid geeft) . Dat voelde toch anders.

Mweh, vervelend gevoel. Ik neuk liever als een mega konijn zonder 'stress'.

* ProjSkippy pakt extra kaarsjes en massageolie.
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:11:38 #182
52229 Chanty
pi_116500472
Terug uit het ziekenhuis.
Het goede nieuws: de echo was prima.
Het slechte nieuws: ik had de medicatie eigenlijk al moeten hebben maar de gyneacoloog heeft de vorige keer niks daarover gezegd en geen recept meegegeven -O-. Ben echt helemaal klaar met die vent (er is bij hem al meer niet goed gegaan). Ik ga daar dus niet meer heen, heb geen vertrouwen meer in die man :(. De gyn die ik nu had was heel vriendelijk en heeft wel alles uitgelegd.

De medicatie die ik nodig had moest besteld worden dus kan nu maandag starten ( *O*). Mijn voordeel is dat ik geen eigen cyclus heb, anders had ik nu dus een ronde gemist dankzij meneer de prutser.
pi_116500853
Owwww wat stom Chanty!

Wel fijn dat de echo goed was, en dat je maandag kan beginnen!
pi_116501883
Shandaly *O*!!! Herkenbaar, dat je dan ineens vanalles voelt :D

Mag mijn NOD op 4 oktober O-)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:33:05 #185
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_116503351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:54 schreef Twinkly het volgende:

succes!!! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:04:26 #186
279894 winka
There is no place like home..
pi_116504627
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:D
mijn eerste komt pas als ik 34 ben.. ( als alles goed gaat.. ) dus.. }:|
Same here :)

Gefeliciteerd Shandaly *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:05:48 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116504666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef winka het volgende:

[..]

Same here :)

Gefeliciteerd Shandaly *O* *O* *O* *O*
pfieuw.. ik voelde me al oud zijn enzo :@
pi_116505380
Gefeliciteerd Shandaly! *O* O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_116508640
Shandaly! *O* Wat een mooie, duidelijke streep! *O*
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:25:56 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116509142
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:54 schreef Twinkly het volgende:

Oh, wat goed en dapper en fijn! :*
pi_116510343
Twinkly O+ *O* zet 'm op!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116513218
Twinkly, gezellig jij ook hier. Welkom enne zet hem op ;)
pi_116514027
Shandaly *O* wat leuuuuuuuuuk!!!

Twinkly :* O+
pi_116521965
Hoi Twinkly! :*

Chanty, wat een stomme gyn zeg. Logisch dat je er niet meer naar toe wil. Wel fijn dat je maandag mag beginnen. Vind je het spannend?

Ik had vandaag ook nog een positieve ovulatietest dus ik word denk ik ongesteld op zaterdag. Precies de dag dat we op vakantie gaan. Positief testen op die dag zou ook leuk zijn ;)
Morgen komt een van mijn beste vriendinnen langs om afscheid te nemen. Zij vertrekt voor minimaal een jaar naar Australië en ik ben er best heel verdrietig door. Als ik nu zwanger raak is zij er niet meer, als ik zou bevallen ook niet. Bah, nu moet ik weer huilen :(
E.
pi_116538719
welkom twinkly! hopelijk ben je hier snel weer weg!! :* en de andere wachtenden ook!

shit dat he vriendin weg gaat sparkling. hopelijk kun je haar snel op de hoogte brengen van heel goed nieuws! :*

ik zit intussen (denk ik) ook weerin de wachtweken. ben wel gisteren en vandaag aan de wijn gegaan. nu kan het nog en we zijn er even een weekendje tussenuit en het is lekker weer. dus even een soort van. vakantiegevoel met een glaasje wijn!
vragen mag!
  zondag 9 september 2012 @ 12:10:12 #196
52229 Chanty
pi_116559417
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoi Twinkly! :*

Chanty, wat een stomme gyn zeg. Logisch dat je er niet meer naar toe wil. Wel fijn dat je maandag mag beginnen. Vind je het spannend?

Ik had vandaag ook nog een positieve ovulatietest dus ik word denk ik ongesteld op zaterdag. Precies de dag dat we op vakantie gaan. Positief testen op die dag zou ook leuk zijn ;)
Morgen komt een van mijn beste vriendinnen langs om afscheid te nemen. Zij vertrekt voor minimaal een jaar naar Australië en ik ben er best heel verdrietig door. Als ik nu zwanger raak is zij er niet meer, als ik zou bevallen ook niet. Bah, nu moet ik weer huilen :(
Ik vind het doodeng (naalden :') ), maar gisteren weer tussen de babies gezeten en mijn god wat wil ik dit graag... Foto's gemaakt van een tien dagen oud babietje. Tussendoor kreeg ze de fles en ik stond gewoon op het punt om te gaan janken bij het zien van dat tafereeltje en en horen van die schattige smakgeluidjes. Het ik-wil-ook-gevoel deed gewoon pijn ;( Maar goed, morgen starten en misschien mag ik over negen maanden dan ook O+

Moeilijk als een van je beste vrienden zo lang weggaat, maar gelukkig is ze niet van plan daar te blijven :*
pi_116586072
Chanty, het lijkt mij ook heel eng maar je doel voor het mooiste dat er is volgens mij. Ik gun het je van harte dus mijn duimen draaien overuren dat het aanslaat en jij ook met dat smakkende babietje in je armen zit, eentje die van jezelf is :*

Ik zit weer in de wachtweken. Ik ben (nog) totaal niet zenuwachtig, een beetje het gevoel alsof het me ook niet zoveel interesseert. Dat herken ik helemaal niet trouwens.. Ik heb zoiets dat ik wel zwanger kan zijn maar dat zegt toch niets, dus waarom zou ik zenuwachtig zijn? Zenuwachtig kan ik wel zijn als ik weer 2 streepjes pies ;)
Gisteren afscheid genomen van mijn vriendin. Er zijn bij ons beide wel wat traantjes gaan vloeien en wie weet wanneer we elkaar zien. Het is trouwens niet zeker of ze daar gaat blijven, nog rottiger. Ze bekijkt hoe ze het vindt en past daar haar leven op aan. Stoer wijf!
En tegelijkertijd bizar, zij is van mijn leeftijd en wat een verschillende levens hebben wij. Zij vrijgezel en trekt de wereld over, ik getrouwd, huis gekocht en bezig zwanger te raken.
E.
pi_116586615
Opposites attrack... En gelukkig leven we in de tijd van het internet, in contact blijven met iemand aan de andere kant van de wereld was nog nooit zo gemakkelijk. Sterkte!
Op kraamvisite komen bij jou is vast een hele goede reden voor haar om terug te komen ;-) Ik duim voor je!
pi_116597427
Welkom Twinky! (volgens mij had ik dat even gemist)

Kom net bij de seksuoloog in het ziekenhuis vandaan. Vraag gesteld over de eisprong, of het de ene keer links en de andere keer rechts is. Maar dat schijnt erg random te zijn. Kan ook tien keer links en een keertje rechts zijn.
want ik dacht, met die cyste in de weg zal ik om de maand vast minder kans hebben. Maar ook dat is niet zo, want in mijn bloed was niks geks te zien. Dus de cyste maakt geen hormonen aan o.i.d. Aan beide kanten evenveel kans dus.

Maar ik heb wel PCOS. Had de gyneacoloog niet gezegd :N Stond wel in de computer, dat ik de kenmerken had. Fijn.... Nu dus een foldertje mee gekregen (en ik dacht het zelf al wel.. dus al wel veel gegoogled).

Lang verhaal, korte versie: We gaan door met de chlomid een half jaar. Als er dan nog steeds niks is mag ik weer bellen voor vervolgstappen.
pi_116598199
Jeetje Kekaa, wat ontzettend slecht van je gyneacoloog. Het lijkt me toch best belangrijk om te weten. Ik ben benieuwd of de chlomid aanslaat, hopelijk wel!
Ik dacht trouwens ook dat de eisprongen steeds om en om gingen, grappig om te weten dat dat niet zo is.
E.
pi_116598622
Chlomid werkt. Althans... de vorige cyclus wel, want toen was er een eisprong. Er kan misschien natuurlijk ook nog wel een kans zijn dat het geluk was... maar denk het niet.
Deze cyclus niet gebruikt, dus vanaf de volgende weer aan de slag. En dan alles zelf bijhouden ipv telkens een echo in het ziekenhuis.

Heb trouwens het idee dat ik gister, vandaag, morgen mijn eisprong heb. Straks na mn werk weer even testen.
pi_116602302
Oh sorry, dat heb ik dan even gemist. Gelukkig maar, fijn dat het werkt!
E.
pi_116603186
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
  maandag 10 september 2012 @ 19:44:04 #204
52229 Chanty
pi_116614116
Kekaa wat fijn dat de chlomid in ieder geval werkt :)

Hier is het spuiten is weer uitgesteld ;(
Ze hebben me bij de apotheek het verkeerde meegegeven. Ik had een prikpen moeten krijgen, maar heb spuiten meegekregen (had notabene nog gevraagd of dat geen pen moest zijn maar nee dit was goed volgens die vrouw). De vrouw die me prikinstructies zou geven, heeft nog de gyneacoloog gebeld en die gaat er niet mee akkoord dat we het met spuiten doen. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder qua doseren. Sowieso had ik te weinig meegekregen. maw: het schiet allemaal niet op en ik baal als een stekker :'(

Morgenochtend naar de apotheek en een prikpen eisen. Maar ik weet nu al dat ze die niet hebben en moeten bestellen en ik die dus niet morgen ga krijgen. Dus dan moet ik de afdeling gyneacologie bellen om te besluiten hoe verder...
pi_116622707
Owww Chanty......
Wat een gedoe! Vind het helemaal niet leuk voor je.
  maandag 10 september 2012 @ 22:05:21 #206
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116622968
Jeetje wat balen!
Eventueel kunnen ze misschien andere apotheken bellen om je te helpen? Zij hebben per slot van rekening een fout gemaakt...

Succes! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 10 september 2012 @ 22:17:04 #207
52229 Chanty
pi_116623681
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje wat balen!
Eventueel kunnen ze misschien andere apotheken bellen om je te helpen? Zij hebben per slot van rekening een fout gemaakt...

Succes! :*
Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.
pi_116623988
Tjonge zeg Chanty, het zit jullie ook echt niet mee hè! Bah :*
E.
  maandag 10 september 2012 @ 22:51:46 #209
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116626059
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.
Oh goed zo!
Kun je niet gewoon de spullen terugbrengen en 'ruilen' zonder nieuw recept? Dat de apotheek van vandaag zorgt dat je de juiste recepten weer hebt om bij de andere apotheken in te leveren?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 10 september 2012 @ 23:19:39 #210
52229 Chanty
pi_116627667
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Oh goed zo!
Kun je niet gewoon de spullen terugbrengen en 'ruilen' zonder nieuw recept? Dat de apotheek van vandaag zorgt dat je de juiste recepten weer hebt om bij de andere apotheken in te leveren?
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxen :)
Bovendien is het recept vorige week vrijdag al ingeleverd dus betwijfel of ze dat nog hebben of dat ze zomaar een nieuwe mogen uitschrijven.
pi_116632832
Bah wat een gedoe Chanty. Als je dan toch mag beginnen, wil je ook echt beginnen en niet met al die tegenslag. Je hebt al tegenslag genoeg dat je dat spul überhaupt nodig hebt!
Wel goed van jullie dat je zelf bent gaan bellen! Succes!

Ik geloof dat hier langzaamaan het besef begint te komen dat het echt echt gelukt is... gisteren heb ik een afspraak met de verloskundige gemaakt. Ze maken tegenwoordig zelf echos bij mijn praktijk! En vanwege mijn miskraam begin dit jaar mag ik de 27e al komen voor een eerste echo... Eerder had echt nog geen zin zeiden ze. Ik vind het zo eng!
Ow, en heb me gisteren ook maar alvast aangemeld voor MvM. Denk dat als ik vrijdag die potten krijg dat het besef dan echt goed doordringt...
pi_116634613
Chanty, balen dat het allemaal zo tegen zit. Maar al t slechte komt in 3en, en die 3 keer heb je al achter de rug. Dus nu is het tijd voor de goede dingen zoals binnenkort een vette 2de streep!!! :*

Shandaly, fijn dat t door dringt.. ik weet nog dat t voor mij pas echt werd toen ik het voor t eerst op de echo kon zien. Wel fijn dat je de 27ste al mag voor de echo dan kan je het met eigen ogen aanschouwen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:05:36 #213
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116635429
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Chanty het volgende:

[..]

Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxen :)
Bovendien is het recept vorige week vrijdag al ingeleverd dus betwijfel of ze dat nog hebben of dat ze zomaar een nieuwe mogen uitschrijven.
Ik begrijp 't :)
Hoop dat het je toch allemaal lukt!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:12:59 #214
52229 Chanty
pi_116638681
Laten we daar maar op hopen Martine :) En voor jou natuurlijk ook en iedereen hier.

Prikpen ligt inmiddels in de koelkast :) Ben heel blij dat de verzekering dit dekt (380 euries :X)
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:46:46 #215
52229 Chanty
pi_116652549
Zo eerste shotje gehad :+
pi_116659491
Fijn Chanty dat het toch allemaal goed lijkt te komen.
Maar kan me voorstellen dat dit een hoop stress geeft.
Nu hopen dat dit snel het juiste resultaat geeft.
pi_116679836
Ik meld me ook aan hier. Eerste poging afgelopen maand mislukt, nieuwe NOD 8 oktober 2012.
De 22e weer klusweekend!
Oost west, mij best.
pi_116683816
Hoe was het Chanty? Ging het goed! Gelukkig is het toch allemaal nog gelukt!

Welkom zomerzon!
E.
pi_116684934
Chanty: wat een gedoe zeg, respect voor je wilskracht. Ik had allang ergens in foetushouding gaan liggen huilen denk ik :@

Zomerzon: welkom! Eerste kindje? :)

Hier alles rustig. Dit weekend mijn NOD, maar voel me zo enorm niet zwanger dat ik er vanuit ga gewoon ongesteld te worden. Volgende ronde weer een kans. :)
pi_116685224
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus... ;)
E.
pi_116685271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus... ;)
Wie spreek jij? Ik hoor dat nooit! :P
pi_116685337
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:42 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie spreek jij? Ik hoor dat nooit! :P
Kijk naar Shandaly deze maand, die zei een paar dagen ervoor nog dat ze vrij zeker was dat het niet was gelukt.
En ik had bij beide keren ook totaal geen gevoel dat het wel eens raak kon zijn hoor. Beide keren was ik er juist zeker van dat het niet was gelukt. Het komt best wel vaak voor hoor! Dus geef je moed niet op voor je bloed ziet ;)
E.
pi_116685343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!
pi_116685370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!
Ah kijk, hier ben je ;) Jij was mijn voorbeeld in het verhaal :*
E.
pi_116685394
Nu is mijn gevoel daarin ook niet even betrouwbaar hoor. Vorige keer merkte ik pas iets toen ik 8 dagen over tijd was. :')

Ik durf gewoon niet zo goed te hopen, ofzo. Zo eng. :@
pi_116685475
Dat is ook wel herkenbaar. Afgelopen maand werd ik niet ongesteld op mijn NOD en iedereen hier was minstens zo zenuwachtig als ik. Maar ik durfde geen test te doen en al helemaal niet te hopen dat het zo kon zijn. Die avond plaste ik twee streepjes!
E.
pi_116685709
Hoopvolle verhalen. :)

Zaterdag is mijn NOD, pas als ik niet ongesteld word ga ik testen.

Als ik durf. :')
pi_116685721
Ja, zo herkenbaar...
Vorige week had ik mezelf ook al wijsgemaakt dat ik het helemaal niet erg zou vinden als het deze maand niet gelukt zou zijn. Hebben we straks alle 4 onze verjaardagen binnen 6 weken tijd enzo, en ga ik op zwangerschapsverlof in dezelfde week als mijn directe collega (in ons team van 2 :X) met pensioen gaat... en toch zat er wel een sprankje hoop, en vond ik het testen heel spannend. Ik kan ook nog steeds niet uitleggen waarom ik getest heb, ik dacht immers toch dat ik wel gewoon ongesteld zou gaan worden dat weekend?
Ik duim voor je! (en voor alle anderen natuurlijk ook)
pi_116685913
Shandaly, dat is dan ook weer herkenbaar. Met name van de eerste keer in januari dit jaar. Ik stond op de kop van de buikkrampen, menstruatiekrampen dacht ik. Ik zei nog tegen mijn man voor hij ging werken dat ik zeker wist ieder moment ongesteld te kunnen worden. En toch deed ik om onbekende redenen een test en die was positief. Man, ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik belde toen nog helemaal van slag mijn man en mompelde iets van: 'streepjes, er staan 2 streepjes :o'. Hij begreep er niets van ;)
E.
pi_116686315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom zomerzon!
Bedankt!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef L-E het volgende:
Zomerzon: welkom! Eerste kindje? :)
Dank je wel! Ja eerste kindje en eerste echte poging afgelopen maand. Dus is allemaal nog een beetje zoeken hoe alles gaat. Vind het wel fijn dat ik hier verhalen van meer ervaren dames kan lezen zodat ik wat meer over alles te weten kom. Ik ben zelf al 30 jaar en dus na 15 jaar gestopt met de pil, dus het is even afwachten hoe snel alles weer op gang komt. Tot nu toe verloopt alles nog regelmatig in 28 dagen nadat ik gestopt ben dus ik kan goed berekenen wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn gelukkig.
Oost west, mij best.
pi_116690043
WTF!

Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.

Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar. :o Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!

Ik ben compleet in shock :o
pi_116690273
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!

Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar. :o Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!

DOE NOG EEN TEST!!!! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_116690294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!

:o
LE!!!!!
pi_116690303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

DOE NOG EEN TEST!!!! :D
JA NIET VANDAAG GEK!
pi_116690320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef L-E het volgende:

[..]

JA NIET VANDAAG GEK!
KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!! :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116690387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!! :P
Ik ook :')
En de dag erna weer. En de dag erna. En.... :')
En ik geloof het nog niet.
pi_116690447
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ook :')
En de dag erna weer. En de dag erna. En.... :')
En ik geloof het nog niet.
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116690493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg ;(
Verspreid door het hele huis liggen positieve testen en ik heb er nog 3 in de kast liggen die ik nog kan volplassen :')
pi_116690512
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen. :')
pi_116690545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen. :')
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
pi_116690586
En nu ga ik eerst kotsen en mezelf bij een rapen na een powernap in het archief :X
Hoezo zwanger :')
pi_116690699
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
Wat zij zegt! NU :(
Sarcasme. Herken het.
pi_116690910
Yay!!! L-E! Ik zou bijna zeggen... zie je wel?!
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_116691089
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne? :7
pi_116691569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne? :7
Als je er nu een aantal vol piest en naar ons op stuur?
pi_116691983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduld ;) Dat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!! O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:55:15 #247
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116692951
Ja wat goed!!!
Ik stem voor morgenochtend nog eens testen met ochtendurine en dan goedkope testen bij de kv inslaan! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116694344
We hebben kv-testen gehaald. We hadden er nog een liggen ook. Morgenochtend testen, ik doe het!
pi_116694414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduld ;) Dat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!! O+
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt. :(
pi_116694434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt. :(
:{w zenuwpees.
Sarcasme. Herken het.
pi_116694603
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:{w zenuwpees.
Ik heb hoop. *O*
pi_116695029
L-E, een streep = een streep!! *O* Mijn streepje 4 dagen voor mn NOD was ook superrrrlicht en niet op foto vast te leggen, inmiddels toch al weer 10 weken zwanger ;)
pi_116695466
Haha, L-E! Zie je wel! :D sorry, die kon ik niet laten. Gefeliciteerd! *O*
E.
  woensdag 12 september 2012 @ 20:41:24 #254
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116703879
Mijn was eerst ook echt uberlicht!
6 dagen voor NOD positief getest, nu 21 weken zwanger! :Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116714047
L-E alvast een voorzichtige felicitatie, gefeliciteerd *O*.
Streep is streep.

Hier al weer wat bruinverlies dag 22.
Verder baal ik een beetje vorige week een collega en nu weer een teamgenootje zwanger. Wanneer mogen wij een keer denk ik dan. :'(
maar nog een klein maandje en dan heerlijk ruim 3 weken op vakantie. Om nog een klein beetje positief te blijven.
pi_116717226
Hè bah Sethiwe.. Logisch dat je baalt, je wacht ook al hartstikke lang. Ik vind dat het nu eens jouw tijd moet worden! :*

Oh en alvast veel plezier op vakantie. Geniet!
E.
pi_116729872
Jullie willen het vast weten.. de test vanmorgen was hartstikke negatief. Kan er met de beste wil van de wereld geen streep in zien. Misschien toch niet zwanger dus?
pi_116729963
dat is wel heel rot -O-
Misschien over 2 dagen nog een keer proberen? HCG verdubbeld snel.
Welke test heb je gebruikt? Dat wil ook nog wel eens uitmaken. De kruidvat-test 2voor5euro zijn erg goed.
Succes :*
pi_116730330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 05:58 schreef L-E het volgende:
Jullie willen het vast weten.. de test vanmorgen was hartstikke negatief. Kan er met de beste wil van de wereld geen streep in zien. Misschien toch niet zwanger dus?
Was de streep van gisteren wel gewoon binnen de tijd verschenen? Daar heb ik me eens gek mee gemaakt namelijk, keek ik een poosje later nog eens, en toen zag ik ineens wél een streepje.

En wat kwisted zegt, kan ook aan de test liggen. Sommige testen zijn wat gevoeliger dan andere.

Succes :*
pi_116730393
Hè bah L-E, wat stom. Idd morgen nog eens testen. Ik duim voor je :*
pi_116730897
-O-
Sarcasme. Herken het.
pi_116732705
Hè bah LE.. Dat kan ook meteen het grootste nadeel zijn van positief testen voor NOD. Er is dan nog zo'n grote kans dat het nog mis gaat..
Hopelijk is dat bij jou niet het geval! En test je over een paar dagen alsnog die 2 streepjes!!
E.
pi_116732885
Hey bah L-E -O- Misschien is het gewoon nog te vroeg en test je over een paar dagen nog een keer positief
pi_116733020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:20 schreef martine1984 het volgende:
Hey bah L-E -O- Misschien is het gewoon nog te vroeg en test je over een paar dagen nog een keer positief
Dit kan goed! Vorige maand deed ik veel te vroeg een test en toen kwam er een heel licht lijntje, niet vast te leggen en alleen te zien na turen. Maar ook mijn man zag hem. De dag erna deed ik er nog 1 en die was negatief.
En toen, op NOD, deed ik er weer 1 en die was toch positief! Dus blijf hoop houden hoor :*
E.
pi_116733568
ola!

Ik keek in het buikentopic, dus ik denk ik kijk even hoe het er hier voor staat.

Zie dat er een aantal nieuwen zijn en dat er nog een aantal zijn die nog steeds wachten -O- :*

Hier nog steeds SSDD, al heb ik het redelijk losgelaten, het is zoals het is.....voor nu. Uit mijn hoofd zou ik 3 maanden na de HSG een hogere kans hebben om zwanger te worden en volgens mij is dit de 2e of 3e maand.

Samenvattend: ik zie het wel :+

ik zit nu wel beter in mijn vel dan een paar maanden geleden, dus dat is ook wat waard :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116733675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
ola!

Ik keek in het buikentopic, dus ik denk ik kijk even hoe het er hier voor staat.

Zie dat er een aantal nieuwen zijn en dat er nog een aantal zijn die nog steeds wachten -O- :*

Hier nog steeds SSDD, al heb ik het redelijk losgelaten, het is zoals het is.....voor nu. Uit mijn hoofd zou ik 3 maanden na de HSG een hogere kans hebben om zwanger te worden en volgens mij is dit de 2e of 3e maand.

Samenvattend: ik zie het wel :+

ik zit nu wel beter in mijn vel dan een paar maanden geleden, dus dat is ook wat waard :Y
:W
:)
ik dacht van de week nog aan je.. ik was je een beetje "kwijt" :@

goed in je vel zitten is altijd goed! ^O^
pi_116733816
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.

Dus dan maar niet :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116733955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.

kan me voorstellen.. heb ik ook af en toe nog last van ;)

en zo weer op dat kruisje klikken dan he! ;)
pi_116734578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:

Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.
pi_116734780
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.
Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.

Hoi aurum! Leuk weer even iets van je te horen!
E.
pi_116734984
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.

Hoi aurum! Leuk weer even iets van je te horen!
Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...
pi_116735062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...
Begrijpelijk.. Ik schaam me er ook best wel voor ;(
E.
pi_116741801
ach, je hoeft je imo niet te schamen. Is mens eigen, als we iets willen dan willen we het gister ;)

Ik ging me juist ontzettend ergeren aan mijn lijf, wáárom doet het niet wat het moet doen. We zijn allebei gezond, gelukkig etc.

Maarja, het komt of het komt niet. Worst case scenario is dat we nooit kinderen kunnen krijgen, ook daarmee zal je dan moeten leren leven. /zwart-wit

En nu gooi ik het topic weer uit mijn AT :)
pi_116772884
LE, heb je nog getest vandaag?

Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen jongens.. Volgende week zaterdag is mijn NOD en of het raak is heb ik geen idee van maar ik ben bang! Bang voor het idee dat ik zaterdag ineens zwanger blijk te zijn. En die dag gaan we op vakantie dus panieker ik meteen weer want stel dat ik dan weer zo snel een miskraam krijg? Dan krijg ik een miskraam op vakantie :{
Nou ja, waarschijnlijk is het niet raak en daar zou ik best eventjes van balen maar verder vind ik het ook niet zo heel erg deze keer.
Ik moet stoppen met zo doemdenken, ik weet het!
E.
pi_116773528
Is makkelijker gezegd dan gedaan he? "Stoppen met doemdenken"..
Sterkte! :*
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:56:53 #276
52229 Chanty
pi_116773785
Ook weer even bijgelezen :)

Zomerzon: welkom en succes! Hopelijk ben je hier snel weer weg ;)
LE: Wat balen! ;( Heb je nog getest? Hopelijk krijg je alsnog een dikke tweede streep.
Sethiwe, Aurum, Kekaa :* :* :*

Sparkling niet zo gek dat je het eng vindt toch. Ik zou na twee MK's ook gaan doemdenken. Maar ik duim dat de volgende keer een dikke plakkerd is :*

Het spuiten gaat goed hier. De eerste keer was het wel pijnlijk, maar nu weten we dat we de huid iets strakker tussen de vingers moeten klemmen en dan voel je er eigenlijk niks van. Ook nog geen last van bijwerkingen :)
pi_116774775
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!! :o :)
pi_116775055
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Gefeliciteerd venco! Jij hoeft dus niet meer te wachten maar kunt meteen door naar Z&G ;) Zwangerschap en geboorte deel 1026
pi_116775205
Gefeliciteerd Vencodark!
pi_116775320
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
:o Venco!!!!

Wat doen die R&P dames toch allemaal :o
pi_116775372
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Tally het volgende:

[..]

:o Venco!!!!

Wat doen die R&P dames toch allemaal :o
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen. :)
pi_116775408
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen. :)
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend ;)
pi_116775453
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend ;)
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is. :P
pi_116775520
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is. :P
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen :')
pi_116775563
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Tally het volgende:

[..]

De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen :')
Ik heb hm volgende week donderdag. Kan het nog niet geloven dus een echo is pas het echte bewijs ofzo. :')
Succes met de combinatietest!
pi_116778513
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Women86 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
nog even in de herhaling!
pi_116838625
Venco: gefeliciteerd! *O*

Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende. :*

Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam? :)

Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom he :@ Overigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
  zondag 16 september 2012 @ 09:49:45 #288
52229 Chanty
pi_116839417
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 07:50 schreef L-E het volgende:
Venco: gefeliciteerd! *O*

Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende. :*

Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam? :)

Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom he :@ Overigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
Ik spuit hormomen. Ik heb geen eisprong en de hormomen moeten ervoor zorgen dat er wel eitjes gaan groeien en uiteindelijk springen :)

En kan me voorstellen dat je niet meer durft te testen. Anders gewoon wat daagjes nog afwachten en dan testen met de instelling dat je niet zwanger bent? Mijn tactiek is altijd: uitgaan van het slechtste, dan kan het alleen maar meevallen :')
pi_116842865
Oh LE, wel spannend! Wanneer neem je je voor om te testen? Begrijpelijk dat het je het eng vindt.. :*

Ik voel nog niets. Behalve dat ik afgelopen nacht echt kotsmisselijk wakker werd door maagzuur. Ik dacht echt dat ik ging overgeven, bah! Maar dat kwam denk ik meer door de gourmet gisterenavond ;)
Mijn NOD is zaterdag maar ik ga vrijdag testen denk ik. We vertrekken vrijdag naar een hotel in de buurt van Schiphol zodat we iets ontspannender de dag kunnen beginnen zaterdag. De kriebels beginnen flink te komen nu!
E.
pi_116846187
Waar gaan jullie heen Sparkling? Lekker zeg, vakantie nog tegoed hebben!

Blijft spannend L-E, zolang er nog geen bloed te bekennen is... ik duim voor je!
pi_116846845
L-E, als je zwanger bent, is er nu echt wel een duidelijke streep te zien. Realiseer je ook dat van de spanning je menstruatie ook uit kan blijven.

(ik testte vroeger ( :') )ook vaak vlak voor mijn nod om niet onnodig in spanning te zitten. Want als je overmorgen toch ongesteld wordt dan ben je ook teleurgesteld)
pi_116851337
Shandaly, we gaan naar Italië. We zijn niet eerder gegaan dit jaar vanwege de oplevering van ons huis. Heerlijk, iedereen weer aan het werk en wij knijpen er nog even tussenuit ;)
E.
pi_116883825
Sparkling, wat heerlijk zeg! Waar in Italie? O+

Ik zou heel goed kunnen testen nu, ik weet het. Maar ik durf en wil nog echt even niet. Ik maak mezelf gek met die testen, dus laat maar even hoor. :)
pi_116883981
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is :)
pi_116884343
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ik mij ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is :)
8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_116884520
Ik maak me niet gek, ik ben dolgelukkig zo. Ignorance is bliss. O+
pi_116885464
LE!! Hoe doe je dat? Ik had al 3 testen gedaan joh! Je weet zeker dat je NOD al geweest is? Misschien kun jij wel wachten, ik niet! :D

Wij gaan trouwens naar de Toscane. Ik ben nog nooit in Italië geweest, heb er echt zin in!

[ Bericht 9% gewijzigd door .Sparkling. op 17-09-2012 13:36:51 ]
E.
pi_116889634
Ik weet niets zeker. Ik weet dat ik normaal een cyclus van 28 dagen heb.

Vanmiddag haal ik wel een testje dan, als jullie dat zo graag willen. :7
pi_116889770
*O* *O*
E.
  maandag 17 september 2012 @ 17:07:56 #300
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116896246
En en en en?? :)
pi_116896419
Ook benieuwd! En meteen vol!
E.