dat is dan ook wel snel gegaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben weer bijna bloedvrij!
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie
Niet zo best. Het eitje is in 5 dagen gegroeid van 10 naar 12 mm (moet 20 zijn). Dus de eindconclusie is dat de chlomid bij mij niet aanslaat. Moet nu weer primolut gaan slikken om een bloeding op te wekken en dan gaan we starten met het spuiten van pregnyl...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Sethiwe het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Fieder het volgende:
Balen chanty!En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?
Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is!Op naar een eisprong
ik zal absoluut weer gaan plassen voor MvM, kleine moeite en een groots resultaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plastDus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel
Dank je! Ongeveer 7 maanden maar onregelmatige cyclus na t stoppen met de pil. Weet dus wat het is om in spanning te zitten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toiletquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Chanty het volgende:
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig
Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toilet
zo deed ik dat ook, dat ging prima!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dicht
Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
wekelijks?
een ovulatie test moet je toch dagelijks doen, en een zw. test maandelijks??
Wat een gedoe, he, al die onzekerheid... Ik hoop dat ik wat meer duidelijkheid ga krijgen bij de gynaecoloog.. Ik ben vandaag precies 8 weken niet ongesteld geweest. Ik doe eigenlijk geen zwangerschapstesten nu. Misschien dat ik er nog één doe voordat ik op vakantie ga (over 3 weken) als ik dan nog niet ongesteld ben (tenzij ik natuurlijk ineens kotsend boven de wc hang).. Mijn huisarts heeft trouwens geen enkel onderzoek bij mij gedaan, hij keek naar de data van mijn menstruatie en vroeg of het vroeger ook al zo was en toen lag de verwijsbrief al klaar... Ben wel benieuwd waar jouw huisarts naar gaat kijken...succes met alles!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef cheezburger het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.
Balen! Ik heb geen idee hoe dat zit met je NOD ben er nog niet zo ervaren mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.
Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).
Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.
Verder, voor iedereen die het nodig heeft hier:![]()
![]()
Als je verder gewoon meestal/bijna altijd 29 dagen hebt, ja, gewoon 29 dagen verder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.
Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).
Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.
Verder, voor iedereen die het nodig heeft hier:![]()
![]()
Dat klinkt veelbelovend! Ik hoop voor je dat het raak is... Ik hoop ook dat je de zenuwen in de hand kan houden, want dat kan er ook voor zorgen dat je cyclus langer duurt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:
Het is pas 10 uur en ik kijk nu al scheel van vermoeidheid...... Alle kenmerken van zwanger ben ik aan t vertonen behalve dan de misselijkheid gelukkig. Ik begin t nu wel spannend te vinden al heb ik niet veel hoop dan kan t altijd meevallen.
Wat fijn, Suikertante! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:28 schreef Suikertante het volgende:
Meiden ik duim voor jullie!!![]()
Vanwege de bloeding die ik vorige week nog had heb ik voor de zekerheid zondag nog eens getest en het was nog steeds positief en het streepje was een stuk donkerder.![]()
Tijd om naar het volgende topic te verhuizen dus. Houd jullie in de gaten en hoop jullie daar snel te zien!!
Binnen een paar maanden zwanger zou ik ook heel fijn vinden.. Ik wacht rustig af!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Martine, dat klinkt heel veelbelovend. Hopelijk binnenkort 2 streepjes voor jou!
Babbel, wat goed dat je al 8 kilo bent afgevallen! En fijn dat er onderzoek komt waarom je niet ongesteld wordt. Mijn zus had dat ook, die is een jaar bezig geweest en werd 1 keer ongesteld, precies op haar trouwdagBij de gyn bleek ze geen eisprong te maken maar met Clomid was ze in een paar maanden zwanger. Haar dochter is nu 5!
Ik moet morgen naar de gyn, de afspraak staat eigenlijk nog voor de eerste echo maar die moest ik gewoon laten staan. Ik ben benieuwd of er nog iets te zien is van de zwangerschap, ik denk het niet. Ik ben wel erg nerveus in ieder geval..
Ja het gaat wel oké hoor, ik denk dat de zorgen de komende tijd nog wel even zullen blijven maar voor nu probeer ik het een beetje los te laten. Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel Lothoe gaat het bij jou? Zijn de zorgen al wat minder?
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:
Hoe is t nu Keeka? Alles al in volle gang?
Dat wachten is altijd het minste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.
Even geen chlomid nu, afgesproken met de gyneacoloog. We hebben 10 sept een tweede afspraak in het ziekenhuis met een sexuoloog. Daar zijn we eerder geweest voor het libido van mn man. En zeer waarschijnlijk beginnen we daarna weer.
Knuffels en succes voor iedereen die het nodig heeft!
En spannend voor jou Martine!
Ik ook!quote:
Uit angst omdat het resultaat negatief kan zijn en weer teleurgesteld zijn omdat het niet gelukt is deze maand. Het klinkt heel dom, ik weet het.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Suikertante het volgende:
Spannend Mandy! Waarom nu nog niet?
Nice! Hier ook, dus we gaan een fijn weekend tegemoetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef ProjSkippy het volgende:
![]()
![]()
Mandy, Feli!!!
Welkom Estelle
Martine, ik duim voor je.
En een lievevoor iedereen die het nodig heeft.
Hier is de menstruatie over, dus we kunnen weer.
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Estelle! Je man wat nuchterder dan jij ja? Herkenbaar! Iedere maand als ik weer ongesteld word zit ik te 'grmbldegodver' en mijn man echt zo van: 'ah joh, volgende ronde beter. Je hebt er toch niets over te zeggen.'. Dan wil ik hem liever voor zijn kop slaan maar hij heeft gewoon gelijk
quote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Oksel het volgende:
Kun je ook testen of een dame daadwerkelijk een eisprong heeft?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat is jammer Martine.. Maar dat zou dan betekenen dat je eisprong later is geweest dus kan de test over een paar dagen alsnog positief zijn. En anders is het heel balen en hebben jullie volgende ronde meer succes hopelijk. Temperaturen doe ik niet, ovulatietesten wel. Die zijn heel goedkoop via internet te bestellen. Het werkt net zoals een zwangerschapstest, met urine. Enige verschil is dat bij een zwangerschapstest 2 streepjes altijd positief is en bij een ovulatietest niet. Daar moeten beide streepjes even donker of het teststreepje nog donkerder zijn om positief te zijn. Is hij positief heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong en kun je dus gericht seks gaan hebben.![]()
Hij hoort bij mij.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef fokking.fokker het volgende:
Post #100! Ik meld me dan ook maar hier.
Nee, want ik kan de op niet meer veranderen. De eerstvolgende die een nieuw topic opent zal dat even moeten doen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef -mandy- het volgende:
Welkom en L-E en fokking.fokker!
Kekaa zou je mijn naam uit de op willen halen? Ik ben intussen verhuisd naar het zwangerschapsforum.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef L-E het volgende:
Ik kom mij melden hier! 16 augustus is de Mirena verwijderd, wij gaan voor een tweede kindje.
Geen idee van mijn cyclus, allemaal erg onduidelijk, maar ik hoop evengoed dat het snel raak is.
Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef martine1984 het volgende:
Hoi Ymme, welkom hier. Wat leuk jij was toch tegelijkertijd met mij in het Zwangerschapsforum een ruime 3 jaar geleden?
Sparkling wat lief van je kapper, het altijd fijn om een hart onder de riem te krijgen van iemand.
Chanty ik hoop dat je vrijdag mag beginnen met spuiten en dat je dan snel een plakker hebt!!!
dan klopt t inderdaad wel, die van mij is bijna 3.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.
Nu zijn we er helemaal klaar voor. Maar het zal niet makkelijk worden, omdat manlief int.chauffeur is.
Maar dit weten we, dus hopelijk gaan we er goed mee om.
Ik heb nu een zoon van 2,5 jaar.
Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Leuk dat je er weer voor gaat, Ymme!
Nou, ik vind dat het ondertussen wel eens mag lukken... Als deze cyclus raak is, wordt het al een juni-kindje. Ik haal het al niet eens meer om op mijn 26e mama te worden...
Nou en of! Ik kom ook uit juni en mijn zus ookquote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt..Stik, ik ben oud!
Juni is wel een leuke maand om jarig te zijn trouwens (sprak ze uit ervaring)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:44 schreef Shandaly het volgende:
Aargh!!!!
Kijk dit nou:Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Misschien ben je een beetje opgeblazen, dat kan prima. En dat je je niet kunt concentreren is logisch; je hebt veel leukere dingen om aan te denken nu!! Dat blijft ook nog wel even, maar voel je daar maar niet schuldig overquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:11 schreef Shandaly het volgende:
Jee, hoe kan ik me nu in hemelsnaam concentreren op mijn werk..
Ik voel ineens ook vanalles, en heb zelfs het idee dat mijn broek al wat strakker zit... dat kan toch helemaal nu nog niet?
Aargh!!!!
Kijk dit nou:Feli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm... denk dat ik toch die 34 nog ga halen! Ik had het écht niet verwacht deze maand...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt..Stik, ik ben oud!
Juni is wel een leuke maand om jarig te zijn trouwens (sprak ze uit ervaring)
Aargh!!!!
Kijk dit nou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:01 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hmm... denk dat ik toch die 34 nog ga halen! Ik had het écht niet verwacht deze maand...
Aargh!!!!
Kijk dit nou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yes weer een dubbele streep!!!!! gefeliciteerd
![]()
![]()
succes!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:54 schreef Twinkly het volgende:
Shandaly!!! Herkenbaar, dat je dan ineens vanalles voelt
Mag mijn NOD op 4 oktober
Same herequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
mijn eerste komt pas als ik 34 ben.. ( als alles goed gaat.. ) dus..
pfieuw.. ik voelde me al oud zijn enzoquote:
Oh, wat goed en dapper en fijn!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:54 schreef Twinkly het volgende:
Shandaly!!! Herkenbaar, dat je dan ineens vanalles voelt
Mag mijn NOD op 4 oktober
Ik vind het doodeng (naaldenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoi Twinkly!
Chanty, wat een stomme gyn zeg. Logisch dat je er niet meer naar toe wil. Wel fijn dat je maandag mag beginnen. Vind je het spannend?
Ik had vandaag ook nog een positieve ovulatietest dus ik word denk ik ongesteld op zaterdag. Precies de dag dat we op vakantie gaan. Positief testen op die dag zou ook leuk zijn
Morgen komt een van mijn beste vriendinnen langs om afscheid te nemen. Zij vertrekt voor minimaal een jaar naar Australië en ik ben er best heel verdrietig door. Als ik nu zwanger raak is zij er niet meer, als ik zou bevallen ook niet. Bah, nu moet ik weer huilen
Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje wat balen!
Eventueel kunnen ze misschien andere apotheken bellen om je te helpen? Zij hebben per slot van rekening een fout gemaakt...
Succes!
Oh goed zo!quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxenquote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oh goed zo!
Kun je niet gewoon de spullen terugbrengen en 'ruilen' zonder nieuw recept? Dat de apotheek van vandaag zorgt dat je de juiste recepten weer hebt om bij de andere apotheken in te leveren?
Ik begrijp 'tquote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxen
Bovendien is het recept vorige week vrijdag al ingeleverd dus betwijfel of ze dat nog hebben of dat ze zomaar een nieuwe mogen uitschrijven.
Wie spreek jij? Ik hoor dat nooit!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus...
Kijk naar Shandaly deze maand, die zei een paar dagen ervoor nog dat ze vrij zeker was dat het niet was gelukt.quote:
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus...
Ah kijk, hier ben jequote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!
Bedankt!quote:
Dank je wel! Ja eerste kindje en eerste echte poging afgelopen maand. Dus is allemaal nog een beetje zoeken hoe alles gaat. Vind het wel fijn dat ik hier verhalen van meer ervaren dames kan lezen zodat ik wat meer over alles te weten kom. Ik ben zelf al 30 jaar en dus na 15 jaar gestopt met de pil, dus het is even afwachten hoe snel alles weer op gang komt. Tot nu toe verloopt alles nog regelmatig in 28 dagen nadat ik gestopt ben dus ik kan goed berekenen wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn gelukkig.quote:
DOE NOG EEN TEST!!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!
Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.
Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar.Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!
Ik ben compleet in shock
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!
Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.
Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar.Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!
Ik ben compleet in shock
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!!
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoegquote:Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook
En de dag erna weer. En de dag erna. En....
En ik geloof het nog niet.
Verspreid door het hele huis liggen positieve testen en ik heb er nog 3 in de kast liggen die ik nog kan volplassenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen.
Wat zij zegt! NUquote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
Als je er nu een aantal vol piest en naar ons op stuur?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne?
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduldquote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne?
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduldDat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt.
Was de streep van gisteren wel gewoon binnen de tijd verschenen? Daar heb ik me eens gek mee gemaakt namelijk, keek ik een poosje later nog eens, en toen zag ik ineens wél een streepje.quote:Op donderdag 13 september 2012 05:58 schreef L-E het volgende:
Jullie willen het vast weten.. de test vanmorgen was hartstikke negatief. Kan er met de beste wil van de wereld geen streep in zien. Misschien toch niet zwanger dus?
Dit kan goed! Vorige maand deed ik veel te vroeg een test en toen kwam er een heel licht lijntje, niet vast te leggen en alleen te zien na turen. Maar ook mijn man zag hem. De dag erna deed ik er nog 1 en die was negatief.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:20 schreef martine1984 het volgende:
Hey bah L-EMisschien is het gewoon nog te vroeg en test je over een paar dagen nog een keer positief
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
ola!
Ik keek in het buikentopic, dus ik denk ik kijk even hoe het er hier voor staat.
Zie dat er een aantal nieuwen zijn en dat er nog een aantal zijn die nog steeds wachten![]()
Hier nog steeds SSDD, al heb ik het redelijk losgelaten, het is zoals het is.....voor nu. Uit mijn hoofd zou ik 3 maanden na de HSG een hogere kans hebben om zwanger te worden en volgens mij is dit de 2e of 3e maand.
Samenvattend: ik zie het wel
ik zit nu wel beter in mijn vel dan een paar maanden geleden, dus dat is ook wat waard
kan me voorstellen.. heb ik ook af en toe nog last vanquote:Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.
Dus dan maar niet
Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.
Dus dan maar niet
Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.
Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.
Hoi aurum! Leuk weer even iets van je te horen!
Begrijpelijk.. Ik schaam me er ook best wel voorquote:Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...
Gefeliciteerd venco! Jij hoeft dus niet meer te wachten maar kunt meteen door naar Z&Gquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!!![]()
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]Venco!!!!
Wat doen die R&P dames toch allemaal
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen.
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is.
Ik heb hm volgende week donderdag. Kan het nog niet geloven dus een echo is pas het echte bewijs ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen
nog even in de herhaling!quote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Women86 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
Ik spuit hormomen. Ik heb geen eisprong en de hormomen moeten ervoor zorgen dat er wel eitjes gaan groeien en uiteindelijk springenquote:Op zondag 16 september 2012 07:50 schreef L-E het volgende:
Venco: gefeliciteerd!
Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende.
Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam?![]()
Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom heOverigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
quote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ik mij ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |