Ja het gaat wel oké hoor, ik denk dat de zorgen de komende tijd nog wel even zullen blijven maar voor nu probeer ik het een beetje los te laten. Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel Lothoe gaat het bij jou? Zijn de zorgen al wat minder?
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:
Hoe is t nu Keeka? Alles al in volle gang?
Dat wachten is altijd het minste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.
Even geen chlomid nu, afgesproken met de gyneacoloog. We hebben 10 sept een tweede afspraak in het ziekenhuis met een sexuoloog. Daar zijn we eerder geweest voor het libido van mn man. En zeer waarschijnlijk beginnen we daarna weer.
Knuffels en succes voor iedereen die het nodig heeft!
En spannend voor jou Martine!
Ik ook!quote:
Uit angst omdat het resultaat negatief kan zijn en weer teleurgesteld zijn omdat het niet gelukt is deze maand. Het klinkt heel dom, ik weet het.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Suikertante het volgende:
Spannend Mandy! Waarom nu nog niet?
Nice! Hier ook, dus we gaan een fijn weekend tegemoetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef ProjSkippy het volgende:
![]()
![]()
Mandy, Feli!!!
Welkom Estelle
Martine, ik duim voor je.
En een lievevoor iedereen die het nodig heeft.
Hier is de menstruatie over, dus we kunnen weer.
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Estelle! Je man wat nuchterder dan jij ja? Herkenbaar! Iedere maand als ik weer ongesteld word zit ik te 'grmbldegodver' en mijn man echt zo van: 'ah joh, volgende ronde beter. Je hebt er toch niets over te zeggen.'. Dan wil ik hem liever voor zijn kop slaan maar hij heeft gewoon gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |