abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 23:01:34 #126
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116367837
Welkom en L-E en fokking.fokker!

Kekaa zou je mijn naam uit de op willen halen? Ik ben intussen verhuisd naar het zwangerschapsforum.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116374671
Dank allen!

Meteen maar even een vraagje.. :)

Hebben jullie ervaring met (oud) bloedverlies bij een eisprong danwel innesteling? Hier sinds zondag heel licht bloedverlies, voelde me zondag en maandag ook echt niet lekker (menstruatiekrampen zondag, maandag extreem duizelig/licht in het hoofd). Voel me nu lichamelijk weer prima, maar nog steeds wat druppeltjes. Geen moment helder bloed gezien. Het is mijn eerste cyclus na de mirena, dus ik weet niet goed hoe lang hij is. Eerste dag van de cyclus was 18 augustus, denk ik.

Enniehoe, kan dat bloedverlies ook drie dagen duren bij een eisprong? Echt nog nooit gehad.
pi_116375203
Ik heb een heel klein beetje rood bloed gehad ongeveer een week na mijn eisprong en toen nog twee dagen flink wat bruin. Dacht dat ik vroeg ongesteld was maar mijn temperatuur bleef hoog, toch een test gedaan en zwanger! Dus het kan! Ik heb nog steeds wat bruinverlies trouwens, intussen 6,5 week zwanger.

Ik kan geen afscheid nemen van jullie dames, haha!
pi_116375489
Suikertante, dat biedt hoop! :) Dat bloedverlies een week na je eisprong was je innesteling zeker? Ben blij te lezen dat het niet perse geen zwangerschap betekent.
pi_116375763
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef -mandy- het volgende:
Welkom en L-E en fokking.fokker!

Kekaa zou je mijn naam uit de op willen halen? Ik ben intussen verhuisd naar het zwangerschapsforum.
Nee, want ik kan de op niet meer veranderen. De eerstvolgende die een nieuw topic opent zal dat even moeten doen.
pi_116379733
ik heb ook een beetje bruinig bloed verlies gehad bij mijn eerste zwangerschap zo rond de innestelling. Dus op zich klinkt het hoopvol L-E... Ik duim voor je!
pi_116403117
Suikertante, fijn om herkenning te zien bij jou. Hopelijk voel jij je snel weer wat beter, het is zo zonde om niet volop te kunnen genieten.
Ik was vandaag bij de kapper en ze wist van de vorige miskraam en ik vertelde haar dat ik er nog 1 had. En ze was zo lief! Toen ze mijn haren aan het uitspoelen was zei ze dat ze oprecht hoopt dat ik snel daar in de stoel zit met goed nieuws want als ze vond dat iemand er klaar voor was, dan was ik het. Ik begon direct een metertje te groeien hoor ;)

L-E, ik herken het niet maar heb wel vaker gelezen dat het voorkomt. Ik duim!

Hier is zoals VP dat zo mooi zei het slakkengehalte weer hoog. Dus ik denk dat mijn eisprong er aan komt! Precies volgens schema weer :)
E.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:43:59 #133
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116415085
Welkom L-E en bijbehorende fokking.fokker :W

Hier in de 'groene periode' op de kalender van mijn app, dus er zou een eisprong aan moeten komen O+ . Er wordt hier trouwens niet getemperatuurd etc. Batsen voor de fun als konijnen, zoals altijd. Dat wel. :9

Reden dat ik toch alles een beetje bijhoud met een zwangerschapsapp is dat ik wel wat inzicht in mijn cyclus en NOD wil hebben. Een app is daarbij natuurlijk haske handig.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:28:11 #134
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116418246
Hallo Ladies :W Ik ben ook weer in het land!
Had wel gehoopt dat dit topic leeg zou zijn :P
Martine balen dat het niet is gelukt, hopelijk de volgende ronde meer succes.
L-E welkom en natuurlijk ook veel succes gewenst :)

Hier was het ook even stressen tijdens de vakantie. Ik had zaterdag mijn laatste primolut genomen en naar verwachting zou maandag de bloeding moeten starten. Maar er kwam alleen wat bruinverlies en ook dinsdagmiddag was er nog geen rood bloed (en mocht pas het ziekenhuis bellen bij de rode vlag). Was al bang dat het niet zou doorzetten en ik opnieuw primolut zou moeten slikken (en langer wachten). Maar toen ik gisteravond thuis kwam en naar de wc ging kwam het bloed eruit gestroomd :+ Blijkbaar heeft de vakantiestress en het hopelijk-kan-ik-altijd-tijdig-een-wc-vinden-stress de boel vertraagd. Vanochtend meteen het ziekenhuis gebeld en krijg vrijdag weer een echo en als dan alles in orde is mag ik gaan spuiten :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116418400
Over een aantal weken (4-5 weken) zal ik hier ook weer mee gaan posten.
Ik hoop dan al wel een hoop van jullie (liefst allemaal) hier niet meer te zien!
pi_116418826
Leuk Ymme! Een broertje of zusje voor je peuter!
Welkom alvast!
pi_116419214
Alvast welkom Ymme! Leuk, weer een nieuw gezicht! :)
E.
pi_116421018
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef L-E het volgende:
Ik kom mij melden hier! 16 augustus is de Mirena verwijderd, wij gaan voor een tweede kindje. O+

Geen idee van mijn cyclus, allemaal erg onduidelijk, maar ik hoop evengoed dat het snel raak is. :)
:o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116426592
He Ymme dat is al weer een tijd geleden dat je hiermee schreef. Eind vorig jaar toch? Heb je bewust een pauze ingelast of was het vanwege het werk van je man?

LE hoe is het nu?

Sparkling wat lief en attent van de kapper.

Fijn Chanty dat het bloed is losgebarsten. Blijft gek zeggen want het liefst willen we allemaal dat het 9 maanden wegblijft. Hopelijk mag je vrijdag gaan spuiten.
pi_116427922
Hoi Ymme, welkom hier. Wat leuk jij was toch tegelijkertijd met mij in het Zwangerschapsforum een ruime 3 jaar geleden?

Sparkling wat lief van je kapper, het altijd fijn om een hart onder de riem te krijgen van iemand.

Chanty ik hoop dat je vrijdag mag beginnen met spuiten en dat je dan snel een plakker hebt!!!
pi_116435556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef martine1984 het volgende:
Hoi Ymme, welkom hier. Wat leuk jij was toch tegelijkertijd met mij in het Zwangerschapsforum een ruime 3 jaar geleden?

Sparkling wat lief van je kapper, het altijd fijn om een hart onder de riem te krijgen van iemand.

Chanty ik hoop dat je vrijdag mag beginnen met spuiten en dat je dan snel een plakker hebt!!!

Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.
Nu zijn we er helemaal klaar voor. Maar het zal niet makkelijk worden, omdat manlief int.chauffeur is.
Maar dit weten we, dus hopelijk gaan we er goed mee om.

Ik heb nu een zoon van 2,5 jaar.
pi_116451517
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.
Nu zijn we er helemaal klaar voor. Maar het zal niet makkelijk worden, omdat manlief int.chauffeur is.
Maar dit weten we, dus hopelijk gaan we er goed mee om.

Ik heb nu een zoon van 2,5 jaar.
dan klopt t inderdaad wel, die van mij is bijna 3.
  donderdag 6 september 2012 @ 11:07:59 #143
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116452584
Leuk dat je er weer voor gaat, Ymme!

Nou, ik vind dat het ondertussen wel eens mag lukken... Als deze cyclus raak is, wordt het al een juni-kindje. Ik haal het al niet eens meer om op mijn 26e mama te worden...
pi_116452864
Welkom L-E, fokking.fokker en Ymme!

Irritant he Frummeltje... Leek mij zo leuk om net moeder te zijn, als moederdag op mijn verjaardag viel. Helaas mislukt. Was geloof ik al vorig jaar.

Voor degenen die temperatuur bij houden. Hoe doen jullie dat precies qua tijd en meten en hoe lang al wakker zijn voordat je meet etc....
Ik ben er net pas mee begonnen (natuurlijk zegt het nog helemaal niks).. eerste dag was het 36,2 toen 36,3 en nu 36,5... gister niet gemeten, want heeeeeeeel vroeg opgestaan. En vandaag was een uur later, maakt dat heel veel uit?
Vind het nu in ieder geval al een heel gedoe.
pi_116452867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Leuk dat je er weer voor gaat, Ymme!

Nou, ik vind dat het ondertussen wel eens mag lukken... Als deze cyclus raak is, wordt het al een juni-kindje. Ik haal het al niet eens meer om op mijn 26e mama te worden...
Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt.. :( Stik, ik ben oud!
Juni is wel een leuke maand om jarig te zijn trouwens (sprak ze uit ervaring)
pi_116453160
Kekaa, ik heb elke morgen zodra ik wakker werd gemeten. Hoe laat het ook was. En dan echt ogen open, thermometer erin (vaginaal). Ik had altijd tussen de 36,4 en de 36,6. Toen ik mijn eisprong gehad had zat ik ineens op 36,9 tot 37,1 dus dat was een duidelijk verschil. Gewoon blijven meten, dan merk je vanzelf wat je gemiddelde temperatuur is.
pi_116453552
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt.. :( Stik, ik ben oud!
Juni is wel een leuke maand om jarig te zijn trouwens (sprak ze uit ervaring)
Nou en of! Ik kom ook uit juni en mijn zus ook ;)
E.
pi_116460198
Nog geen positieve ovulatietest gehad maar ik ben er vrij zeker van dat dat niet lang meer kan duren. Het is dan in ieder geval onvermijdelijk dat ik ongesteld word op vakantie. Of positief test :D
E.
pi_116460403
Spannend Sparkling!! :o
Ik ga voor je duimen.
Ik heb nog nooit een ovutest gedaan, mijn telefoon app zegt dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. :P Geen idee of het daadwerkelijk zo is, heb niks gevoeld, maar dat heb ik volgens mij nog nooit. Andere keren klopte het volgens mij altijd prima, nu is het nog maar afwachten zo na de miskraam. We shall see!
vragen mag!
pi_116460543
Hoi Ymme, welkom hier!
Waarom kom je pas over 4/5 weken hier mee posten en niet nu al?! (just curious)
vragen mag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')