quote:Op zondag 2 september 2012 13:08 schreef Oksel het volgende:
Kun je ook testen of een dame daadwerkelijk een eisprong heeft?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat is jammer Martine.. Maar dat zou dan betekenen dat je eisprong later is geweest dus kan de test over een paar dagen alsnog positief zijn. En anders is het heel balen en hebben jullie volgende ronde meer succes hopelijk. Temperaturen doe ik niet, ovulatietesten wel. Die zijn heel goedkoop via internet te bestellen. Het werkt net zoals een zwangerschapstest, met urine. Enige verschil is dat bij een zwangerschapstest 2 streepjes altijd positief is en bij een ovulatietest niet. Daar moeten beide streepjes even donker of het teststreepje nog donkerder zijn om positief te zijn. Is hij positief heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong en kun je dus gericht seks gaan hebben.![]()
Hij hoort bij mij.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef fokking.fokker het volgende:
Post #100! Ik meld me dan ook maar hier.
Nee, want ik kan de op niet meer veranderen. De eerstvolgende die een nieuw topic opent zal dat even moeten doen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef -mandy- het volgende:
Welkom en L-E en fokking.fokker!
Kekaa zou je mijn naam uit de op willen halen? Ik ben intussen verhuisd naar het zwangerschapsforum.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef L-E het volgende:
Ik kom mij melden hier! 16 augustus is de Mirena verwijderd, wij gaan voor een tweede kindje.
Geen idee van mijn cyclus, allemaal erg onduidelijk, maar ik hoop evengoed dat het snel raak is.
Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef martine1984 het volgende:
Hoi Ymme, welkom hier. Wat leuk jij was toch tegelijkertijd met mij in het Zwangerschapsforum een ruime 3 jaar geleden?
Sparkling wat lief van je kapper, het altijd fijn om een hart onder de riem te krijgen van iemand.
Chanty ik hoop dat je vrijdag mag beginnen met spuiten en dat je dan snel een plakker hebt!!!
dan klopt t inderdaad wel, die van mij is bijna 3.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Vorig jaar inderdaad even een bewuste keuze gemaakt nog even te wachten.
Nu zijn we er helemaal klaar voor. Maar het zal niet makkelijk worden, omdat manlief int.chauffeur is.
Maar dit weten we, dus hopelijk gaan we er goed mee om.
Ik heb nu een zoon van 2,5 jaar.
Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:07 schreef Frummeltje86 het volgende:
Leuk dat je er weer voor gaat, Ymme!
Nou, ik vind dat het ondertussen wel eens mag lukken... Als deze cyclus raak is, wordt het al een juni-kindje. Ik haal het al niet eens meer om op mijn 26e mama te worden...
Nou en of! Ik kom ook uit juni en mijn zus ookquote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hmm... realiseer me nu dat ik waarschijnlijk ook alweer 35 ga zijn als er een tweede komt..Stik, ik ben oud!
Juni is wel een leuke maand om jarig te zijn trouwens (sprak ze uit ervaring)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |