Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje wat balen!
Eventueel kunnen ze misschien andere apotheken bellen om je te helpen? Zij hebben per slot van rekening een fout gemaakt...
Succes!
Oh goed zo!quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxenquote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oh goed zo!
Kun je niet gewoon de spullen terugbrengen en 'ruilen' zonder nieuw recept? Dat de apotheek van vandaag zorgt dat je de juiste recepten weer hebt om bij de andere apotheken in te leveren?
Ik begrijp 'tquote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxen
Bovendien is het recept vorige week vrijdag al ingeleverd dus betwijfel of ze dat nog hebben of dat ze zomaar een nieuwe mogen uitschrijven.
Wie spreek jij? Ik hoor dat nooit!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus...
Kijk naar Shandaly deze maand, die zei een paar dagen ervoor nog dat ze vrij zeker was dat het niet was gelukt.quote:
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus...
Ah kijk, hier ben jequote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |