abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116598622
Chlomid werkt. Althans... de vorige cyclus wel, want toen was er een eisprong. Er kan misschien natuurlijk ook nog wel een kans zijn dat het geluk was... maar denk het niet.
Deze cyclus niet gebruikt, dus vanaf de volgende weer aan de slag. En dan alles zelf bijhouden ipv telkens een echo in het ziekenhuis.

Heb trouwens het idee dat ik gister, vandaag, morgen mijn eisprong heb. Straks na mn werk weer even testen.
pi_116602302
Oh sorry, dat heb ik dan even gemist. Gelukkig maar, fijn dat het werkt!
E.
pi_116603186
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
  maandag 10 september 2012 @ 19:44:04 #204
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116614116
Kekaa wat fijn dat de chlomid in ieder geval werkt :)

Hier is het spuiten is weer uitgesteld ;(
Ze hebben me bij de apotheek het verkeerde meegegeven. Ik had een prikpen moeten krijgen, maar heb spuiten meegekregen (had notabene nog gevraagd of dat geen pen moest zijn maar nee dit was goed volgens die vrouw). De vrouw die me prikinstructies zou geven, heeft nog de gyneacoloog gebeld en die gaat er niet mee akkoord dat we het met spuiten doen. Dat maakt het alleen maar ingewikkelder qua doseren. Sowieso had ik te weinig meegekregen. maw: het schiet allemaal niet op en ik baal als een stekker :'(

Morgenochtend naar de apotheek en een prikpen eisen. Maar ik weet nu al dat ze die niet hebben en moeten bestellen en ik die dus niet morgen ga krijgen. Dus dan moet ik de afdeling gyneacologie bellen om te besluiten hoe verder...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116622707
Owww Chanty......
Wat een gedoe! Vind het helemaal niet leuk voor je.
  maandag 10 september 2012 @ 22:05:21 #206
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116622968
Jeetje wat balen!
Eventueel kunnen ze misschien andere apotheken bellen om je te helpen? Zij hebben per slot van rekening een fout gemaakt...

Succes! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 10 september 2012 @ 22:17:04 #207
52229 Chanty
pi_116623681
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje wat balen!
Eventueel kunnen ze misschien andere apotheken bellen om je te helpen? Zij hebben per slot van rekening een fout gemaakt...

Succes! :*
Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.
pi_116623988
Tjonge zeg Chanty, het zit jullie ook echt niet mee hè! Bah :*
E.
  maandag 10 september 2012 @ 22:51:46 #209
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116626059
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.
Oh goed zo!
Kun je niet gewoon de spullen terugbrengen en 'ruilen' zonder nieuw recept? Dat de apotheek van vandaag zorgt dat je de juiste recepten weer hebt om bij de andere apotheken in te leveren?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 10 september 2012 @ 23:19:39 #210
52229 Chanty
pi_116627667
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Oh goed zo!
Kun je niet gewoon de spullen terugbrengen en 'ruilen' zonder nieuw recept? Dat de apotheek van vandaag zorgt dat je de juiste recepten weer hebt om bij de andere apotheken in te leveren?
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxen :)
Bovendien is het recept vorige week vrijdag al ingeleverd dus betwijfel of ze dat nog hebben of dat ze zomaar een nieuwe mogen uitschrijven.
pi_116632832
Bah wat een gedoe Chanty. Als je dan toch mag beginnen, wil je ook echt beginnen en niet met al die tegenslag. Je hebt al tegenslag genoeg dat je dat spul überhaupt nodig hebt!
Wel goed van jullie dat je zelf bent gaan bellen! Succes!

Ik geloof dat hier langzaamaan het besef begint te komen dat het echt echt gelukt is... gisteren heb ik een afspraak met de verloskundige gemaakt. Ze maken tegenwoordig zelf echos bij mijn praktijk! En vanwege mijn miskraam begin dit jaar mag ik de 27e al komen voor een eerste echo... Eerder had echt nog geen zin zeiden ze. Ik vind het zo eng!
Ow, en heb me gisteren ook maar alvast aangemeld voor MvM. Denk dat als ik vrijdag die potten krijg dat het besef dan echt goed doordringt...
pi_116634613
Chanty, balen dat het allemaal zo tegen zit. Maar al t slechte komt in 3en, en die 3 keer heb je al achter de rug. Dus nu is het tijd voor de goede dingen zoals binnenkort een vette 2de streep!!! :*

Shandaly, fijn dat t door dringt.. ik weet nog dat t voor mij pas echt werd toen ik het voor t eerst op de echo kon zien. Wel fijn dat je de 27ste al mag voor de echo dan kan je het met eigen ogen aanschouwen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:05:36 #213
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116635429
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Chanty het volgende:

[..]

Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxen :)
Bovendien is het recept vorige week vrijdag al ingeleverd dus betwijfel of ze dat nog hebben of dat ze zomaar een nieuwe mogen uitschrijven.
Ik begrijp 't :)
Hoop dat het je toch allemaal lukt!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:12:59 #214
52229 Chanty
pi_116638681
Laten we daar maar op hopen Martine :) En voor jou natuurlijk ook en iedereen hier.

Prikpen ligt inmiddels in de koelkast :) Ben heel blij dat de verzekering dit dekt (380 euries :X)
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:46:46 #215
52229 Chanty
pi_116652549
Zo eerste shotje gehad :+
pi_116659491
Fijn Chanty dat het toch allemaal goed lijkt te komen.
Maar kan me voorstellen dat dit een hoop stress geeft.
Nu hopen dat dit snel het juiste resultaat geeft.
pi_116679836
Ik meld me ook aan hier. Eerste poging afgelopen maand mislukt, nieuwe NOD 8 oktober 2012.
De 22e weer klusweekend!
Oost west, mij best.
pi_116683816
Hoe was het Chanty? Ging het goed! Gelukkig is het toch allemaal nog gelukt!

Welkom zomerzon!
E.
pi_116684934
Chanty: wat een gedoe zeg, respect voor je wilskracht. Ik had allang ergens in foetushouding gaan liggen huilen denk ik :@

Zomerzon: welkom! Eerste kindje? :)

Hier alles rustig. Dit weekend mijn NOD, maar voel me zo enorm niet zwanger dat ik er vanuit ga gewoon ongesteld te worden. Volgende ronde weer een kans. :)
pi_116685224
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus... ;)
E.
pi_116685271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus... ;)
Wie spreek jij? Ik hoor dat nooit! :P
pi_116685337
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:42 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie spreek jij? Ik hoor dat nooit! :P
Kijk naar Shandaly deze maand, die zei een paar dagen ervoor nog dat ze vrij zeker was dat het niet was gelukt.
En ik had bij beide keren ook totaal geen gevoel dat het wel eens raak kon zijn hoor. Beide keren was ik er juist zeker van dat het niet was gelukt. Het komt best wel vaak voor hoor! Dus geef je moed niet op voor je bloed ziet ;)
E.
pi_116685343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!
pi_116685370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!
Ah kijk, hier ben je ;) Jij was mijn voorbeeld in het verhaal :*
E.
pi_116685394
Nu is mijn gevoel daarin ook niet even betrouwbaar hoor. Vorige keer merkte ik pas iets toen ik 8 dagen over tijd was. :')

Ik durf gewoon niet zo goed te hopen, ofzo. Zo eng. :@
pi_116685475
Dat is ook wel herkenbaar. Afgelopen maand werd ik niet ongesteld op mijn NOD en iedereen hier was minstens zo zenuwachtig als ik. Maar ik durfde geen test te doen en al helemaal niet te hopen dat het zo kon zijn. Die avond plaste ik twee streepjes!
E.
pi_116685709
Hoopvolle verhalen. :)

Zaterdag is mijn NOD, pas als ik niet ongesteld word ga ik testen.

Als ik durf. :')
pi_116685721
Ja, zo herkenbaar...
Vorige week had ik mezelf ook al wijsgemaakt dat ik het helemaal niet erg zou vinden als het deze maand niet gelukt zou zijn. Hebben we straks alle 4 onze verjaardagen binnen 6 weken tijd enzo, en ga ik op zwangerschapsverlof in dezelfde week als mijn directe collega (in ons team van 2 :X) met pensioen gaat... en toch zat er wel een sprankje hoop, en vond ik het testen heel spannend. Ik kan ook nog steeds niet uitleggen waarom ik getest heb, ik dacht immers toch dat ik wel gewoon ongesteld zou gaan worden dat weekend?
Ik duim voor je! (en voor alle anderen natuurlijk ook)
pi_116685913
Shandaly, dat is dan ook weer herkenbaar. Met name van de eerste keer in januari dit jaar. Ik stond op de kop van de buikkrampen, menstruatiekrampen dacht ik. Ik zei nog tegen mijn man voor hij ging werken dat ik zeker wist ieder moment ongesteld te kunnen worden. En toch deed ik om onbekende redenen een test en die was positief. Man, ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik belde toen nog helemaal van slag mijn man en mompelde iets van: 'streepjes, er staan 2 streepjes :o'. Hij begreep er niets van ;)
E.
pi_116686315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom zomerzon!
Bedankt!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef L-E het volgende:
Zomerzon: welkom! Eerste kindje? :)
Dank je wel! Ja eerste kindje en eerste echte poging afgelopen maand. Dus is allemaal nog een beetje zoeken hoe alles gaat. Vind het wel fijn dat ik hier verhalen van meer ervaren dames kan lezen zodat ik wat meer over alles te weten kom. Ik ben zelf al 30 jaar en dus na 15 jaar gestopt met de pil, dus het is even afwachten hoe snel alles weer op gang komt. Tot nu toe verloopt alles nog regelmatig in 28 dagen nadat ik gestopt ben dus ik kan goed berekenen wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn gelukkig.
Oost west, mij best.
pi_116690043
WTF!

Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.

Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar. :o Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!

Ik ben compleet in shock :o
pi_116690273
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!

Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar. :o Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!

DOE NOG EEN TEST!!!! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_116690294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!

:o
LE!!!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116690303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

DOE NOG EEN TEST!!!! :D
JA NIET VANDAAG GEK!
pi_116690320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef L-E het volgende:

[..]

JA NIET VANDAAG GEK!
KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!! :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116690387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!! :P
Ik ook :')
En de dag erna weer. En de dag erna. En.... :')
En ik geloof het nog niet.
pi_116690447
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ook :')
En de dag erna weer. En de dag erna. En.... :')
En ik geloof het nog niet.
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116690493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg ;(
Verspreid door het hele huis liggen positieve testen en ik heb er nog 3 in de kast liggen die ik nog kan volplassen :')
pi_116690512
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen. :')
pi_116690545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen. :')
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
pi_116690586
En nu ga ik eerst kotsen en mezelf bij een rapen na een powernap in het archief :X
Hoezo zwanger :')
pi_116690699
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
Wat zij zegt! NU :(
Sarcasme. Herken het.
pi_116690910
Yay!!! L-E! Ik zou bijna zeggen... zie je wel?!
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_116691089
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne? :7
pi_116691569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne? :7
Als je er nu een aantal vol piest en naar ons op stuur?
pi_116691983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduld ;) Dat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!! O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:55:15 #247
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116692951
Ja wat goed!!!
Ik stem voor morgenochtend nog eens testen met ochtendurine en dan goedkope testen bij de kv inslaan! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116694344
We hebben kv-testen gehaald. We hadden er nog een liggen ook. Morgenochtend testen, ik doe het!
pi_116694414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduld ;) Dat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!! O+
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt. :(
pi_116694434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt. :(
:{w zenuwpees.
Sarcasme. Herken het.
pi_116694603
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:{w zenuwpees.
Ik heb hoop. *O*
pi_116695029
L-E, een streep = een streep!! *O* Mijn streepje 4 dagen voor mn NOD was ook superrrrlicht en niet op foto vast te leggen, inmiddels toch al weer 10 weken zwanger ;)
pi_116695466
Haha, L-E! Zie je wel! :D sorry, die kon ik niet laten. Gefeliciteerd! *O*
E.
  woensdag 12 september 2012 @ 20:41:24 #254
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116703879
Mijn was eerst ook echt uberlicht!
6 dagen voor NOD positief getest, nu 21 weken zwanger! :Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116714047
L-E alvast een voorzichtige felicitatie, gefeliciteerd *O*.
Streep is streep.

Hier al weer wat bruinverlies dag 22.
Verder baal ik een beetje vorige week een collega en nu weer een teamgenootje zwanger. Wanneer mogen wij een keer denk ik dan. :'(
maar nog een klein maandje en dan heerlijk ruim 3 weken op vakantie. Om nog een klein beetje positief te blijven.
pi_116717226
Hè bah Sethiwe.. Logisch dat je baalt, je wacht ook al hartstikke lang. Ik vind dat het nu eens jouw tijd moet worden! :*

Oh en alvast veel plezier op vakantie. Geniet!
E.
pi_116729872
Jullie willen het vast weten.. de test vanmorgen was hartstikke negatief. Kan er met de beste wil van de wereld geen streep in zien. Misschien toch niet zwanger dus?
pi_116729963
dat is wel heel rot -O-
Misschien over 2 dagen nog een keer proberen? HCG verdubbeld snel.
Welke test heb je gebruikt? Dat wil ook nog wel eens uitmaken. De kruidvat-test 2voor5euro zijn erg goed.
Succes :*
pi_116730330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 05:58 schreef L-E het volgende:
Jullie willen het vast weten.. de test vanmorgen was hartstikke negatief. Kan er met de beste wil van de wereld geen streep in zien. Misschien toch niet zwanger dus?
Was de streep van gisteren wel gewoon binnen de tijd verschenen? Daar heb ik me eens gek mee gemaakt namelijk, keek ik een poosje later nog eens, en toen zag ik ineens wél een streepje.

En wat kwisted zegt, kan ook aan de test liggen. Sommige testen zijn wat gevoeliger dan andere.

Succes :*
pi_116730393
Hè bah L-E, wat stom. Idd morgen nog eens testen. Ik duim voor je :*
pi_116730897
-O-
Sarcasme. Herken het.
pi_116732705
Hè bah LE.. Dat kan ook meteen het grootste nadeel zijn van positief testen voor NOD. Er is dan nog zo'n grote kans dat het nog mis gaat..
Hopelijk is dat bij jou niet het geval! En test je over een paar dagen alsnog die 2 streepjes!!
E.
pi_116732885
Hey bah L-E -O- Misschien is het gewoon nog te vroeg en test je over een paar dagen nog een keer positief
pi_116733020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:20 schreef martine1984 het volgende:
Hey bah L-E -O- Misschien is het gewoon nog te vroeg en test je over een paar dagen nog een keer positief
Dit kan goed! Vorige maand deed ik veel te vroeg een test en toen kwam er een heel licht lijntje, niet vast te leggen en alleen te zien na turen. Maar ook mijn man zag hem. De dag erna deed ik er nog 1 en die was negatief.
En toen, op NOD, deed ik er weer 1 en die was toch positief! Dus blijf hoop houden hoor :*
E.
pi_116733568
ola!

Ik keek in het buikentopic, dus ik denk ik kijk even hoe het er hier voor staat.

Zie dat er een aantal nieuwen zijn en dat er nog een aantal zijn die nog steeds wachten -O- :*

Hier nog steeds SSDD, al heb ik het redelijk losgelaten, het is zoals het is.....voor nu. Uit mijn hoofd zou ik 3 maanden na de HSG een hogere kans hebben om zwanger te worden en volgens mij is dit de 2e of 3e maand.

Samenvattend: ik zie het wel :+

ik zit nu wel beter in mijn vel dan een paar maanden geleden, dus dat is ook wat waard :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116733675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
ola!

Ik keek in het buikentopic, dus ik denk ik kijk even hoe het er hier voor staat.

Zie dat er een aantal nieuwen zijn en dat er nog een aantal zijn die nog steeds wachten -O- :*

Hier nog steeds SSDD, al heb ik het redelijk losgelaten, het is zoals het is.....voor nu. Uit mijn hoofd zou ik 3 maanden na de HSG een hogere kans hebben om zwanger te worden en volgens mij is dit de 2e of 3e maand.

Samenvattend: ik zie het wel :+

ik zit nu wel beter in mijn vel dan een paar maanden geleden, dus dat is ook wat waard :Y
:W
:)
ik dacht van de week nog aan je.. ik was je een beetje "kwijt" :@

goed in je vel zitten is altijd goed! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_116733816
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.

Dus dan maar niet :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116733955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.

kan me voorstellen.. heb ik ook af en toe nog last van ;)

en zo weer op dat kruisje klikken dan he! ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_116734578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:

Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.
pi_116734780
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.
Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.

Hoi aurum! Leuk weer even iets van je te horen!
E.
pi_116734984
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.

Hoi aurum! Leuk weer even iets van je te horen!
Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...
pi_116735062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...
Begrijpelijk.. Ik schaam me er ook best wel voor ;(
E.
pi_116741801
ach, je hoeft je imo niet te schamen. Is mens eigen, als we iets willen dan willen we het gister ;)

Ik ging me juist ontzettend ergeren aan mijn lijf, wáárom doet het niet wat het moet doen. We zijn allebei gezond, gelukkig etc.

Maarja, het komt of het komt niet. Worst case scenario is dat we nooit kinderen kunnen krijgen, ook daarmee zal je dan moeten leren leven. /zwart-wit

En nu gooi ik het topic weer uit mijn AT :)
pi_116772884
LE, heb je nog getest vandaag?

Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen jongens.. Volgende week zaterdag is mijn NOD en of het raak is heb ik geen idee van maar ik ben bang! Bang voor het idee dat ik zaterdag ineens zwanger blijk te zijn. En die dag gaan we op vakantie dus panieker ik meteen weer want stel dat ik dan weer zo snel een miskraam krijg? Dan krijg ik een miskraam op vakantie :{
Nou ja, waarschijnlijk is het niet raak en daar zou ik best eventjes van balen maar verder vind ik het ook niet zo heel erg deze keer.
Ik moet stoppen met zo doemdenken, ik weet het!
E.
pi_116773528
Is makkelijker gezegd dan gedaan he? "Stoppen met doemdenken"..
Sterkte! :*
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:56:53 #276
52229 Chanty
pi_116773785
Ook weer even bijgelezen :)

Zomerzon: welkom en succes! Hopelijk ben je hier snel weer weg ;)
LE: Wat balen! ;( Heb je nog getest? Hopelijk krijg je alsnog een dikke tweede streep.
Sethiwe, Aurum, Kekaa :* :* :*

Sparkling niet zo gek dat je het eng vindt toch. Ik zou na twee MK's ook gaan doemdenken. Maar ik duim dat de volgende keer een dikke plakkerd is :*

Het spuiten gaat goed hier. De eerste keer was het wel pijnlijk, maar nu weten we dat we de huid iets strakker tussen de vingers moeten klemmen en dan voel je er eigenlijk niks van. Ook nog geen last van bijwerkingen :)
pi_116774775
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!! :o :)
pi_116775055
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Gefeliciteerd venco! Jij hoeft dus niet meer te wachten maar kunt meteen door naar Z&G ;) Zwangerschap en geboorte deel 1026
pi_116775205
Gefeliciteerd Vencodark!
pi_116775320
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
:o Venco!!!!

Wat doen die R&P dames toch allemaal :o
pi_116775372
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Tally het volgende:

[..]

:o Venco!!!!

Wat doen die R&P dames toch allemaal :o
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen. :)
pi_116775408
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen. :)
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend ;)
pi_116775453
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend ;)
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is. :P
pi_116775520
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is. :P
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen :')
pi_116775563
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Tally het volgende:

[..]

De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen :')
Ik heb hm volgende week donderdag. Kan het nog niet geloven dus een echo is pas het echte bewijs ofzo. :')
Succes met de combinatietest!
pi_116778513
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Women86 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
nog even in de herhaling!
pi_116838625
Venco: gefeliciteerd! *O*

Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende. :*

Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam? :)

Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom he :@ Overigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
  zondag 16 september 2012 @ 09:49:45 #288
52229 Chanty
pi_116839417
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 07:50 schreef L-E het volgende:
Venco: gefeliciteerd! *O*

Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende. :*

Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam? :)

Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom he :@ Overigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
Ik spuit hormomen. Ik heb geen eisprong en de hormomen moeten ervoor zorgen dat er wel eitjes gaan groeien en uiteindelijk springen :)

En kan me voorstellen dat je niet meer durft te testen. Anders gewoon wat daagjes nog afwachten en dan testen met de instelling dat je niet zwanger bent? Mijn tactiek is altijd: uitgaan van het slechtste, dan kan het alleen maar meevallen :')
pi_116842865
Oh LE, wel spannend! Wanneer neem je je voor om te testen? Begrijpelijk dat het je het eng vindt.. :*

Ik voel nog niets. Behalve dat ik afgelopen nacht echt kotsmisselijk wakker werd door maagzuur. Ik dacht echt dat ik ging overgeven, bah! Maar dat kwam denk ik meer door de gourmet gisterenavond ;)
Mijn NOD is zaterdag maar ik ga vrijdag testen denk ik. We vertrekken vrijdag naar een hotel in de buurt van Schiphol zodat we iets ontspannender de dag kunnen beginnen zaterdag. De kriebels beginnen flink te komen nu!
E.
pi_116846187
Waar gaan jullie heen Sparkling? Lekker zeg, vakantie nog tegoed hebben!

Blijft spannend L-E, zolang er nog geen bloed te bekennen is... ik duim voor je!
pi_116846845
L-E, als je zwanger bent, is er nu echt wel een duidelijke streep te zien. Realiseer je ook dat van de spanning je menstruatie ook uit kan blijven.

(ik testte vroeger ( :') )ook vaak vlak voor mijn nod om niet onnodig in spanning te zitten. Want als je overmorgen toch ongesteld wordt dan ben je ook teleurgesteld)
pi_116851337
Shandaly, we gaan naar Italië. We zijn niet eerder gegaan dit jaar vanwege de oplevering van ons huis. Heerlijk, iedereen weer aan het werk en wij knijpen er nog even tussenuit ;)
E.
pi_116883825
Sparkling, wat heerlijk zeg! Waar in Italie? O+

Ik zou heel goed kunnen testen nu, ik weet het. Maar ik durf en wil nog echt even niet. Ik maak mezelf gek met die testen, dus laat maar even hoor. :)
pi_116883981
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is :)
pi_116884343
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ik mij ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is :)
8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_116884520
Ik maak me niet gek, ik ben dolgelukkig zo. Ignorance is bliss. O+
pi_116885464
LE!! Hoe doe je dat? Ik had al 3 testen gedaan joh! Je weet zeker dat je NOD al geweest is? Misschien kun jij wel wachten, ik niet! :D

Wij gaan trouwens naar de Toscane. Ik ben nog nooit in Italië geweest, heb er echt zin in!

[ Bericht 9% gewijzigd door .Sparkling. op 17-09-2012 13:36:51 ]
E.
pi_116889634
Ik weet niets zeker. Ik weet dat ik normaal een cyclus van 28 dagen heb.

Vanmiddag haal ik wel een testje dan, als jullie dat zo graag willen. :7
pi_116889770
*O* *O*
E.
  maandag 17 september 2012 @ 17:07:56 #300
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116896246
En en en en?? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: