Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje wat balen!
Eventueel kunnen ze misschien andere apotheken bellen om je te helpen? Zij hebben per slot van rekening een fout gemaakt...
Succes!
Oh goed zo!quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn man is zelf rond gaan bellen (9 apotheken die dienst hadden). Twee in de omgeving hebben iets op voorraad. Nu moeten we eerst weer een nieuw recept regelen morgen.
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxenquote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oh goed zo!
Kun je niet gewoon de spullen terugbrengen en 'ruilen' zonder nieuw recept? Dat de apotheek van vandaag zorgt dat je de juiste recepten weer hebt om bij de andere apotheken in te leveren?
Ik begrijp 'tquote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk dat dat omslachtiger is dan even bellen en een nieuw recept laten faxen
Bovendien is het recept vorige week vrijdag al ingeleverd dus betwijfel of ze dat nog hebben of dat ze zomaar een nieuwe mogen uitschrijven.
Wie spreek jij? Ik hoor dat nooit!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus...
Kijk naar Shandaly deze maand, die zei een paar dagen ervoor nog dat ze vrij zeker was dat het niet was gelukt.quote:
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef .Sparkling. het volgende:
L-E, je hoort vaak dat mensen denken dat het niet gelukt is en dat het dan juist raak is, dus...
Ah kijk, hier ben jequote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Meld! Ik dacht vorige week ook dat ik écht niet zwanger zou zijn deze ronde, en kijk hoeveel streepjes ik tevoorschijn toverde!
Bedankt!quote:
Dank je wel! Ja eerste kindje en eerste echte poging afgelopen maand. Dus is allemaal nog een beetje zoeken hoe alles gaat. Vind het wel fijn dat ik hier verhalen van meer ervaren dames kan lezen zodat ik wat meer over alles te weten kom. Ik ben zelf al 30 jaar en dus na 15 jaar gestopt met de pil, dus het is even afwachten hoe snel alles weer op gang komt. Tot nu toe verloopt alles nog regelmatig in 28 dagen nadat ik gestopt ben dus ik kan goed berekenen wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn gelukkig.quote:
DOE NOG EEN TEST!!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!
Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.
Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar.Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!
Ik ben compleet in shock
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!
Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.
Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar.Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!
Ik ben compleet in shock
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!!
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoegquote:Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook
En de dag erna weer. En de dag erna. En....
En ik geloof het nog niet.
Verspreid door het hele huis liggen positieve testen en ik heb er nog 3 in de kast liggen die ik nog kan volplassenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen.
Wat zij zegt! NUquote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
Als je er nu een aantal vol piest en naar ons op stuur?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne?
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduldquote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne?
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduldDat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt.
Was de streep van gisteren wel gewoon binnen de tijd verschenen? Daar heb ik me eens gek mee gemaakt namelijk, keek ik een poosje later nog eens, en toen zag ik ineens wél een streepje.quote:Op donderdag 13 september 2012 05:58 schreef L-E het volgende:
Jullie willen het vast weten.. de test vanmorgen was hartstikke negatief. Kan er met de beste wil van de wereld geen streep in zien. Misschien toch niet zwanger dus?
Dit kan goed! Vorige maand deed ik veel te vroeg een test en toen kwam er een heel licht lijntje, niet vast te leggen en alleen te zien na turen. Maar ook mijn man zag hem. De dag erna deed ik er nog 1 en die was negatief.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:20 schreef martine1984 het volgende:
Hey bah L-EMisschien is het gewoon nog te vroeg en test je over een paar dagen nog een keer positief
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
ola!
Ik keek in het buikentopic, dus ik denk ik kijk even hoe het er hier voor staat.
Zie dat er een aantal nieuwen zijn en dat er nog een aantal zijn die nog steeds wachten![]()
Hier nog steeds SSDD, al heb ik het redelijk losgelaten, het is zoals het is.....voor nu. Uit mijn hoofd zou ik 3 maanden na de HSG een hogere kans hebben om zwanger te worden en volgens mij is dit de 2e of 3e maand.
Samenvattend: ik zie het wel
ik zit nu wel beter in mijn vel dan een paar maanden geleden, dus dat is ook wat waard
kan me voorstellen.. heb ik ook af en toe nog last vanquote:Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.
Dus dan maar niet
Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook bewust genokt met posten hier en het uit mijn AT gegooid. Ik werd er sip van en daar heb ik geen zin in.
Dus dan maar niet
Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Daar zit ik soms ook aan te denken. Voor iets meer rust. Want ik blijf maar checken elke keer.
Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik ook ja. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik soms stikjaloers ben op iedereen die 2 streepjes piest en die net bezig zijn en zo wil ik helemaal niet zijn! Lastig, het topic kan helpen om er door te komen maar me ook helemaal gek maken soms.
Hoi aurum! Leuk weer even iets van je te horen!
Begrijpelijk.. Ik schaam me er ook best wel voorquote:Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Echt... dat had ik er net ook onder getiept, maar weer weggehaald...
Gefeliciteerd venco! Jij hoeft dus niet meer te wachten maar kunt meteen door naar Z&Gquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!!![]()
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]Venco!!!!
Wat doen die R&P dames toch allemaal
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen.
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is.
Ik heb hm volgende week donderdag. Kan het nog niet geloven dus een echo is pas het echte bewijs ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen
nog even in de herhaling!quote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Women86 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
Ik spuit hormomen. Ik heb geen eisprong en de hormomen moeten ervoor zorgen dat er wel eitjes gaan groeien en uiteindelijk springenquote:Op zondag 16 september 2012 07:50 schreef L-E het volgende:
Venco: gefeliciteerd!
Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende.
Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam?![]()
Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom heOverigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
quote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ik mij ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |