Gefeliciteerd venco! Jij hoeft dus niet meer te wachten maar kunt meteen door naar Z&Gquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!!![]()
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]Venco!!!!
Wat doen die R&P dames toch allemaal
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen.
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is.
Ik heb hm volgende week donderdag. Kan het nog niet geloven dus een echo is pas het echte bewijs ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen
nog even in de herhaling!quote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Women86 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
Ik spuit hormomen. Ik heb geen eisprong en de hormomen moeten ervoor zorgen dat er wel eitjes gaan groeien en uiteindelijk springenquote:Op zondag 16 september 2012 07:50 schreef L-E het volgende:
Venco: gefeliciteerd!
Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende.
Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam?![]()
Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom heOverigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
quote:Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ik mij ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |