abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:56:53 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116773785
Ook weer even bijgelezen :)

Zomerzon: welkom en succes! Hopelijk ben je hier snel weer weg ;)
LE: Wat balen! ;( Heb je nog getest? Hopelijk krijg je alsnog een dikke tweede streep.
Sethiwe, Aurum, Kekaa :* :* :*

Sparkling niet zo gek dat je het eng vindt toch. Ik zou na twee MK's ook gaan doemdenken. Maar ik duim dat de volgende keer een dikke plakkerd is :*

Het spuiten gaat goed hier. De eerste keer was het wel pijnlijk, maar nu weten we dat we de huid iets strakker tussen de vingers moeten klemmen en dan voel je er eigenlijk niks van. Ook nog geen last van bijwerkingen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116774775
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Wow!!! :o :)
pi_116775055
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ahum, hier afgelopen dinsdag ook 2 knalroze streepjes! Volgende ochtend weer een test gedaan en weer gelijk duidelijk.
We zijn verbaast, overrompeld, geschrokken, bezorgd maar, na de schrik, eigenlijk ook heel blij!
Was niet gepland en de timing is niet ideaal maar het is welkom. We wonen in een appartement dat toevallig net een week te koop staat. We hebben nieuwbouw op het oog maar de bouw begint pas in december en ik ben mogelijk ergens april uitgerekend.
Gefeliciteerd venco! Jij hoeft dus niet meer te wachten maar kunt meteen door naar Z&G ;) Zwangerschap en geboorte deel 1026
pi_116775205
Gefeliciteerd Vencodark!
pi_116775320
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
:o Venco!!!!

Wat doen die R&P dames toch allemaal :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116775372
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Tally het volgende:

[..]

:o Venco!!!!

Wat doen die R&P dames toch allemaal :o
Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen. :)
pi_116775408
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik moest wel even aan jou denken toen bleek dat ik zo makkelijk en snel zwanger kan raken en zoveel andere vrouwen niet.
Al moeten wij ook maar de drie maanden nog doorkomen. :)
Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend ;)
pi_116775453
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben ook weer zwanger (een gelukje dit keer) en ook in april uitgerekend ;)
Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is. :P
pi_116775520
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik had het begrepen, gefeliciteerd nog! Ik moet de eerste echo nog krijgen maar teruggetelt denk ik dat 8 weken vrij redelijk ingeschat is. :P
De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen :')
pi_116775563
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Tally het volgende:

[..]

De eerste echo heb ik inmiddels achter de rug. Volgende week echo nummer 2 en de week er op de combinatietest. En nu ga ik even spugen en de kleine naar bed brengen :')
Ik heb hm volgende week donderdag. Kan het nog niet geloven dus een echo is pas het echte bewijs ofzo. :')
Succes met de combinatietest!
pi_116778513
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Women86 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in ovulatietesten? Ik heb er hier nog 17 liggen, houdbaar tot 04 2013.
Bij interesse graag pm.
nog even in de herhaling!
pi_116838625
Venco: gefeliciteerd! *O*

Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende. :*

Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam? :)

Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom he :@ Overigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
  zondag 16 september 2012 @ 09:49:45 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116839417
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 07:50 schreef L-E het volgende:
Venco: gefeliciteerd! *O*

Sparkling: een miskraam lijkt me heel erg eng. En naar. Ben ik echt bang voor, dat er iets mis gaat waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Je staat zo machteloos, lijkt me echt verdrietig. Maar ooit moet het goed gaan, toch? Ik hoop dat je snel mag genieten van een probleemloze zwangerschap, is wel verdiend na alle ellende. :*

Chanty: ik ben er niet thuis in, maar wat spuit je precies? En wat moet dat dan doen in je lichaam? :)

Hier was gisteren mijn NOD, nog niets te bekennen. Maar ik durf niet meer goed te testen, na de teleurstelling van afgelopen week, stom he :@ Overigens nu ook geen testen liggen hoor. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht of er een menstruatie op gang komt, kan ook gewoon wat later zijn door alle toestanden. Geduld is een schone zaak! (Ofzo..)
Ik spuit hormomen. Ik heb geen eisprong en de hormomen moeten ervoor zorgen dat er wel eitjes gaan groeien en uiteindelijk springen :)

En kan me voorstellen dat je niet meer durft te testen. Anders gewoon wat daagjes nog afwachten en dan testen met de instelling dat je niet zwanger bent? Mijn tactiek is altijd: uitgaan van het slechtste, dan kan het alleen maar meevallen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116842865
Oh LE, wel spannend! Wanneer neem je je voor om te testen? Begrijpelijk dat het je het eng vindt.. :*

Ik voel nog niets. Behalve dat ik afgelopen nacht echt kotsmisselijk wakker werd door maagzuur. Ik dacht echt dat ik ging overgeven, bah! Maar dat kwam denk ik meer door de gourmet gisterenavond ;)
Mijn NOD is zaterdag maar ik ga vrijdag testen denk ik. We vertrekken vrijdag naar een hotel in de buurt van Schiphol zodat we iets ontspannender de dag kunnen beginnen zaterdag. De kriebels beginnen flink te komen nu!
E.
pi_116846187
Waar gaan jullie heen Sparkling? Lekker zeg, vakantie nog tegoed hebben!

Blijft spannend L-E, zolang er nog geen bloed te bekennen is... ik duim voor je!
pi_116846845
L-E, als je zwanger bent, is er nu echt wel een duidelijke streep te zien. Realiseer je ook dat van de spanning je menstruatie ook uit kan blijven.

(ik testte vroeger ( :') )ook vaak vlak voor mijn nod om niet onnodig in spanning te zitten. Want als je overmorgen toch ongesteld wordt dan ben je ook teleurgesteld)
pi_116851337
Shandaly, we gaan naar Italië. We zijn niet eerder gegaan dit jaar vanwege de oplevering van ons huis. Heerlijk, iedereen weer aan het werk en wij knijpen er nog even tussenuit ;)
E.
pi_116883825
Sparkling, wat heerlijk zeg! Waar in Italie? O+

Ik zou heel goed kunnen testen nu, ik weet het. Maar ik durf en wil nog echt even niet. Ik maak mezelf gek met die testen, dus laat maar even hoor. :)
pi_116883981
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is :)
pi_116884343
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Neeeee LE doe nou! Dan hoef je je ik mij ook niet gek te maken of het nu wel zo ver is :)
8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_116884520
Ik maak me niet gek, ik ben dolgelukkig zo. Ignorance is bliss. O+
pi_116885464
LE!! Hoe doe je dat? Ik had al 3 testen gedaan joh! Je weet zeker dat je NOD al geweest is? Misschien kun jij wel wachten, ik niet! :D

Wij gaan trouwens naar de Toscane. Ik ben nog nooit in Italië geweest, heb er echt zin in!

[ Bericht 9% gewijzigd door .Sparkling. op 17-09-2012 13:36:51 ]
E.
pi_116889634
Ik weet niets zeker. Ik weet dat ik normaal een cyclus van 28 dagen heb.

Vanmiddag haal ik wel een testje dan, als jullie dat zo graag willen. :7
pi_116889770
*O* *O*
E.
  maandag 17 september 2012 @ 17:07:56 #300
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116896246
En en en en?? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: