abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116685475
Dat is ook wel herkenbaar. Afgelopen maand werd ik niet ongesteld op mijn NOD en iedereen hier was minstens zo zenuwachtig als ik. Maar ik durfde geen test te doen en al helemaal niet te hopen dat het zo kon zijn. Die avond plaste ik twee streepjes!
E.
pi_116685709
Hoopvolle verhalen. :)

Zaterdag is mijn NOD, pas als ik niet ongesteld word ga ik testen.

Als ik durf. :')
pi_116685721
Ja, zo herkenbaar...
Vorige week had ik mezelf ook al wijsgemaakt dat ik het helemaal niet erg zou vinden als het deze maand niet gelukt zou zijn. Hebben we straks alle 4 onze verjaardagen binnen 6 weken tijd enzo, en ga ik op zwangerschapsverlof in dezelfde week als mijn directe collega (in ons team van 2 :X) met pensioen gaat... en toch zat er wel een sprankje hoop, en vond ik het testen heel spannend. Ik kan ook nog steeds niet uitleggen waarom ik getest heb, ik dacht immers toch dat ik wel gewoon ongesteld zou gaan worden dat weekend?
Ik duim voor je! (en voor alle anderen natuurlijk ook)
pi_116685913
Shandaly, dat is dan ook weer herkenbaar. Met name van de eerste keer in januari dit jaar. Ik stond op de kop van de buikkrampen, menstruatiekrampen dacht ik. Ik zei nog tegen mijn man voor hij ging werken dat ik zeker wist ieder moment ongesteld te kunnen worden. En toch deed ik om onbekende redenen een test en die was positief. Man, ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ik belde toen nog helemaal van slag mijn man en mompelde iets van: 'streepjes, er staan 2 streepjes :o'. Hij begreep er niets van ;)
E.
pi_116686315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom zomerzon!
Bedankt!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef L-E het volgende:
Zomerzon: welkom! Eerste kindje? :)
Dank je wel! Ja eerste kindje en eerste echte poging afgelopen maand. Dus is allemaal nog een beetje zoeken hoe alles gaat. Vind het wel fijn dat ik hier verhalen van meer ervaren dames kan lezen zodat ik wat meer over alles te weten kom. Ik ben zelf al 30 jaar en dus na 15 jaar gestopt met de pil, dus het is even afwachten hoe snel alles weer op gang komt. Tot nu toe verloopt alles nog regelmatig in 28 dagen nadat ik gestopt ben dus ik kan goed berekenen wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn gelukkig.
Oost west, mij best.
pi_116690043
WTF!

Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.

Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar. :o Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!

Ik ben compleet in shock :o
pi_116690273
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!

Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar. :o Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!

DOE NOG EEN TEST!!!! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_116690294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!

:o
LE!!!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116690303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

DOE NOG EEN TEST!!!! :D
JA NIET VANDAAG GEK!
pi_116690320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef L-E het volgende:

[..]

JA NIET VANDAAG GEK!
KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!! :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116690387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!! :P
Ik ook :')
En de dag erna weer. En de dag erna. En.... :')
En ik geloof het nog niet.
pi_116690447
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ook :')
En de dag erna weer. En de dag erna. En.... :')
En ik geloof het nog niet.
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116690493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg ;(
Verspreid door het hele huis liggen positieve testen en ik heb er nog 3 in de kast liggen die ik nog kan volplassen :')
pi_116690512
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen. :')
pi_116690545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen. :')
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
pi_116690586
En nu ga ik eerst kotsen en mezelf bij een rapen na een powernap in het archief :X
Hoezo zwanger :')
pi_116690699
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
Wat zij zegt! NU :(
Sarcasme. Herken het.
pi_116690910
Yay!!! L-E! Ik zou bijna zeggen... zie je wel?!
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_116691089
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne? :7
pi_116691569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne? :7
Als je er nu een aantal vol piest en naar ons op stuur?
pi_116691983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduld ;) Dat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!! O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:55:15 #247
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116692951
Ja wat goed!!!
Ik stem voor morgenochtend nog eens testen met ochtendurine en dan goedkope testen bij de kv inslaan! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116694344
We hebben kv-testen gehaald. We hadden er nog een liggen ook. Morgenochtend testen, ik doe het!
pi_116694414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduld ;) Dat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!! O+
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt. :(
pi_116694434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt. :(
:{w zenuwpees.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: