Bedankt!quote:
Dank je wel! Ja eerste kindje en eerste echte poging afgelopen maand. Dus is allemaal nog een beetje zoeken hoe alles gaat. Vind het wel fijn dat ik hier verhalen van meer ervaren dames kan lezen zodat ik wat meer over alles te weten kom. Ik ben zelf al 30 jaar en dus na 15 jaar gestopt met de pil, dus het is even afwachten hoe snel alles weer op gang komt. Tot nu toe verloopt alles nog regelmatig in 28 dagen nadat ik gestopt ben dus ik kan goed berekenen wanneer ik vruchtbaar zou moeten zijn gelukkig.quote:
DOE NOG EEN TEST!!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!
Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.
Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar.Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!
Ik ben compleet in shock
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
WTF!
Ik heb een test gedaan. Omdat ik een muts ben. Jawel.
Dus, drie hele dagen voor mijn NOD, met middagurine, en er is een streepje zichtbaar.Een ienieminie-niet-op-de-foto-vast-te-leggen-streep, maar er is íets te zien. Vriendje beaamt het, ik ben niet gek, WE HEBBEN EEN STREEP, omg!
Ik ben compleet in shock
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
KAN PRIMA IK HEB ER OOK 3 ACHTER ELKAAR GEDAAN!!
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoegquote:Op woensdag 12 september 2012 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook
En de dag erna weer. En de dag erna. En....
En ik geloof het nog niet.
Verspreid door het hele huis liggen positieve testen en ik heb er nog 3 in de kast liggen die ik nog kan volplassenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer want vriend vond 3 wel genoeg
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog 1 test liggen. Daar wil ik zuinig mee zijn. Vrijdag testen? Of gewoon 3 pakken 2 voor 5 euro-testen bij KV halen.
Wat zij zegt! NUquote:Op woensdag 12 september 2012 15:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Like duh! Piesen! Hup en morgen nieuwe halen.
Als je er nu een aantal vol piest en naar ons op stuur?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne?
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduldquote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef L-E het volgende:
We krijgen dat streepje dus niet op de foto he. Zo onzichtbaar is het. Willen jullie even hierheen komen om de streep te bevestigen, gaarne?
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doh, je zit voor je menstruatie, stuk ongeduldDat hoort slecht zichtbaar te zijn! Maar je kunt niet "een beetje" zwanger zijn. ER GROEIT IETS IN JE BUIK!!!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat een lichte streep niet telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |