abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115942933
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Projskippy - 19 augustus
Martine1984 - 31 augustus

Users:
Aemelia (01-2012)
Babbel1 (02-2012)
Dushi2012(08-2012)
Chanty (09-2011)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa (11-2010)
Lijnloos (02-2011)
Lindala (10-2011)
Marijevdh
Martine1984
Poppejans
Projskippy
Sethiwe (08-2011)
Shandaly (08-2011)
.Sparkling. (09-2011)
Winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-09-2012 07:35:53 ]
pi_115943417
Gefeliciteerd suikertante, snel gedaan!
E.
pi_115943492
Lief van je Sparkling. Ik wou dat we samen konden juichen, ik hoop echt dat je snel een mooie plakkerd hebt!
pi_115943529
Ik heb de OP trouwens al een beetje aangepast, als er nog meer gewijzigd moet worden, even laten weten!
pi_115946587
suikertante!!!! *O* van harte!
pi_115946632
kekaa, mijn nod is 31-8

kan t niet dik gedrukt doen, zit via mijn telefoon.....
pi_115952511
Ik ben weer bijna bloedvrij! *O*
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie ;)
E.
pi_115953051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben weer bijna bloedvrij! *O*
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie ;)
dat is dan ook wel snel gegaan! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_115953442
Jawel hè? Het zou best kunnen dat het bruinverlies nog een tijd gaat duren, dat weet ik niet. Maar het was natuurlijk ook wel een behoorlijk vroege miskraam dus heel anders dan een heftige menstruatie was het niet. Mij hoor je niet klagen in ieder geval ;)
E.
pi_115960470
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:15:33 #11
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115960588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Sethiwe het volgende:
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
Niet zo best. Het eitje is in 5 dagen gegroeid van 10 naar 12 mm (moet 20 zijn). Dus de eindconclusie is dat de chlomid bij mij niet aanslaat. Moet nu weer primolut gaan slikken om een bloeding op te wekken en dan gaan we starten met het spuiten van pregnyl... :{ Nou ja, ik had al een voorgevoel dat dit niet ging werken dus ik ging er al van uit.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115961334
Heb hier een hele tijd meegelurkt, nu zwanger en wel aangemeld, dus nu kan ik jullie nu ook een hart onder de riem steken: sommigen wachten al zo lang, hopelijk worden jullie niet langer op de proef gesteld en is het binnenkort raak. Dat iedereen maar snel een topic mag opschuiven!
pi_115962404
Wat rot dat de Chlomid niet aanslaat Chanty, dat moet vast een domper zijn. Hopelijk doet de pregnyl zijn werk wel en krijg je snel een eisprong :*

Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
E.
pi_115962623
Balen Chanty!
pi_115963070
balen chanty! :*

hier wederom zere tetten..... Zal t dan nu al raak zijn??? Ik baal wel een beetje dat ik nu nog betrouwbaar kan testen. Mn vader is zeeman en gaat zondag weer voor een week of 6 weg. Dus als het zover is dan kan ik het hem alleen maar telefonisch vertellen of heel lang wachten....
pi_115964479
Balen chanty! -O- En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?

Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is! :* Op naar een eisprong
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:01:48 #17
52229 Chanty
pi_115965009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Fieder het volgende:
Balen chanty! -O- En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?

Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is! :* Op naar een eisprong
Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plast :Y Dus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel O+
pi_115967036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plast :Y Dus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel O+
ik zal absoluut weer gaan plassen voor MvM, kleine moeite en een groots resultaat
pi_115967491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:

Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
Dank je! Ongeveer 7 maanden maar onregelmatige cyclus na t stoppen met de pil. Weet dus wat het is om in spanning te zitten...

En om die reden ook meegedaan met MvM. Kleine moeite voor mij maar hopelijk daarmee geholpen een ander óók zwanger te krijgen.
pi_115976211
Ik heb vorige keer ook meegedaan met MvM, ik kon alleen maar 2 weken plassen.
Deze keer ben ik niet zover gekomen helaas. Ik zat heel erg in twijfel, ik vond het zo'n gedoe om die kratten naar het ophaalpunt te brengen. Ik had het zeker wel gedaan als ze het gewoon thuis op kwamen halen. Ach, ik zie het wel als het opnieuw zo ver komt ooit..
E.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:31:45 #21
52229 Chanty
pi_115976800
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig :')
pi_115976889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Chanty het volgende:
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig :')
Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toilet _O-
pi_115977211
Inderdaad Chanty, gewoon alleen thuis doen is het makkelijkste. Ik had er toen 1 boven en 1 beneden bij de wc staan. Ik ging het liefste boven want die ruimte was groter dus minder stank. Of ik draaide de dop vast open in de gang, pieste in de beker en goot dat zo snel mogelijk in de kan. Ik werd er zo misselijk van, gadverdamme! :o
E.
pi_115978650
bij mijn eerste zwangerschap had ik echt last van die stank. 's morgens moest mijn man het gele goud erin gieten, anders nekte ik zo dat vat vol! :')
later op de dag ging het dan meestal wel.
vragen mag!
pi_115982710
Die enorme stank heeft me ervan weerhouden om de 2e en 3e zwangerschap te piesen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115982721
Als ik nog eens zwanger raak betwijfel ik ook of ik het opnieuw zou doen.. Ik vond het toch wel erg lastig, en de geur was niet om te harden. Of ik doe het wel, maar dan minder lang. 10 weken trouw in een bakkie piesen was ook wel erg lang..
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:50:47 #27
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_115982759
Lieve Sparkling en vulpenballetje, wat k*t om jullie al weer zo snel hier terug te moeten zien... :( ik hoop dat het geluk jullie snel heel groots toelacht! :*

Suikertante, gefeliciteerd!!! *O*

Voor ieder ander die ik nu vergeet, :* . Mijn baarmoeder heeft besloten vandaag alles even snel eruit te willen gooien, dus ben niet helemaal helder merk ik. Wel exact na 34 dagen, dus dat is dan wel weer een pluspunt! Pijnstiller erin en kruikje dan maar...
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:15:49 #28
52229 Chanty
pi_115982851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toilet _O-
Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dicht :D

Vulplenballetje, ik lees het net in het andere topic ;( Heel veel sterkte :*
pi_115982980
ProjSkippy ging vandaag testen toch? Ben benieuwd...
pi_115983046
Ik vind het wel meevallen, die stank..!
pi_115983114
Suikertante, gefeliciteerd!!!! Wat goed, zo snel, heerlijk!!!!! *O*

Mijn wekelijkse test was (no surprise) weer negatief. Ben benieuwd wat de huisarts dinsdag voor me kan betekenen, blijf er toch erg bang en zenuwachtig voor maar het moet gebeuren....
pi_115983134
wekelijks?
een ovulatie test moet je toch dagelijks doen, en een zw. test maandelijks?? :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_115983882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:15 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dicht :D
zo deed ik dat ook, dat ging prima! :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115983931
die stank viel wel mee hoor. Maar lekker ruiken is anders hoor. Al was ik helemaal niet misselijk tijdens mn zwangerschap.

Heb net stiekem een test gedaan en natuurlijk was die negatief, tja wat ik dan verwacht een kleine week voor mn NOD. Maar mn tieten blijven zo'n pijn doen. Zeg dat gister tegen mn zoon (bijna 3), ikke kus op geven maar deed hij door me een knuffel te geven en mn fijn te drukken en dan een voorzichtig kusje. Heel lief bedoeld maar heel pijnlijk.... Tja dan kan je dus niet boos worden maar moest wel ff mn kiezen op elkaar zetten....
pi_115984408
Hè vulpenballetje, niet leuk om jou hier weer te zien! :*

Cheezburger, dit schiet niet op zo. Ik hoop oprecht dat de huisarts iets voor je kan betekenen.

Frummeltje, succes de komende dagen. Niet leuk! :(

Martine, dat klinkt anders best hoopvol hoor!

Ik vond die stank dus echt niet meevallen! In het begin wel, toen vroeg ik me af waar iedereen het over had maar zo gauw die kannen gevuld werden.. Ik was niet misselijk normaal gesproken maar die lucht was het enige waar ik echt misselijk van werd. En dan hield ik mijn adem nog wel in bij het gieten ;) maar in zo'n kleine ruimte als op de wc bleef het ook nog zo hangen die geur!
E.
pi_115984734
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
wekelijks?
een ovulatie test moet je toch dagelijks doen, en een zw. test maandelijks?? :)
Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.
pi_115996843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef cheezburger het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.
Wat een gedoe, he, al die onzekerheid... Ik hoop dat ik wat meer duidelijkheid ga krijgen bij de gynaecoloog.. Ik ben vandaag precies 8 weken niet ongesteld geweest. Ik doe eigenlijk geen zwangerschapstesten nu. Misschien dat ik er nog één doe voordat ik op vakantie ga (over 3 weken) als ik dan nog niet ongesteld ben (tenzij ik natuurlijk ineens kotsend boven de wc hang).. Mijn huisarts heeft trouwens geen enkel onderzoek bij mij gedaan, hij keek naar de data van mijn menstruatie en vroeg of het vroeger ook al zo was en toen lag de verwijsbrief al klaar... Ben wel benieuwd waar jouw huisarts naar gaat kijken...succes met alles! :*
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:53:00 #38
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116061386
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.

Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).

Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen. Aangepast

Verder, voor iedereen die het nodig heeft hier: :* :* :*

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 27-08-2012 17:13:10 ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:55:55 #39
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116061473
@Chanty: Ik heb eerder ook meegedaan met MvM. Je krijgt er een soort van maatbeker bij die je vol kunt pissen *O* . En dan inderdaad snel dat vat open en huppakee d'r in mikken.
pi_116063494
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.

Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).

Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.

Balen! Ik heb geen idee hoe dat zit met je NOD ben er nog niet zo ervaren mee.

Hier houden de klachten aan, mn borsten blijven gevoelig maar zijn t niet constant. Had van t weekend na de sex steken in mn liezen / onderbuik. Is dit normaal? Vrijdag mag ik testen maar wacht voor de zekerheid wacht ik tot zaterdag. Heb er niet zoveel vertrouwen in, bij mn eerste zwangerschap wist ik het zeker al voor dat ik getest had. Nu heb ik dat niet...... We zullen zien
pi_116066160
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:

Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.

Als je verder gewoon meestal/bijna altijd 29 dagen hebt, ja, gewoon 29 dagen verder.

Bij mij begint het eindelijk ook een beetje op gang te komen... schiet nog niet echt op. Volgens het ziekenhuis had ik zondag twee weken geleden mijn eisprong gehad, maar het zet nog niet echt door dus. (nee, niet zwanger, wel getest.)

Nu afwachten hoe lang deze cyclus duurt.
pi_116097522
Meiden ik duim voor jullie!! :*
Vanwege de bloeding die ik vorige week nog had heb ik voor de zekerheid zondag nog eens getest en het was nog steeds positief en het streepje was een stuk donkerder. O+
Tijd om naar het volgende topic te verhuizen dus. Houd jullie in de gaten en hoop jullie daar snel te zien!!
pi_116098662
suikertante veel plezier in t volgende topic, hoop je snel te zien.

Het is pas 10 uur en ik kijk nu al scheel van vermoeidheid...... Alle kenmerken van zwanger ben ik aan t vertonen behalve dan de misselijkheid gelukkig. Ik begin t nu wel spannend te vinden al heb ik niet veel hoop dan kan t altijd meevallen.

Hoe is t nu Keeka? Alles al in volle gang?
pi_116106789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:

Het is pas 10 uur en ik kijk nu al scheel van vermoeidheid...... Alle kenmerken van zwanger ben ik aan t vertonen behalve dan de misselijkheid gelukkig. Ik begin t nu wel spannend te vinden al heb ik niet veel hoop dan kan t altijd meevallen.

Dat klinkt veelbelovend! Ik hoop voor je dat het raak is... Ik hoop ook dat je de zenuwen in de hand kan houden, want dat kan er ook voor zorgen dat je cyclus langer duurt...

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:28 schreef Suikertante het volgende:
Meiden ik duim voor jullie!! :*
Vanwege de bloeding die ik vorige week nog had heb ik voor de zekerheid zondag nog eens getest en het was nog steeds positief en het streepje was een stuk donkerder. O+
Tijd om naar het volgende topic te verhuizen dus. Houd jullie in de gaten en hoop jullie daar snel te zien!!
Wat fijn, Suikertante! Geniet ervan!

Ik heb de verwijzingsbrief bij de huisarts opgehaald. Hij geeft daarin aan dat ze moeten onderzoeken of ik het PCO syndroom heb... Pff, toch wel een soort confronterend als het dan ineens zo zwart op wit staat... Nja, voor de rest 'wen' ik er een beetje aan dat ik niet ongesteld word. Geen idee hoe lang het zo blijft natuurlijk, maar ik merk dat ik niet meer zo aan het broekloeren ben.. Wel ben ik goed bezig met afvallen, ik sta al op -8! Over 2,5 gaan we op vakantie en direct daarna heb ik de afspraak bij de gynaecoloog.. Ik lurk af en toe nog wel mee, maar verder blijf ik even weg.. Ik vind het fijn om er even niet zo mee bezig te zijn.. Meiden, succes allemaal! Ik blijf voor jullie duimen! :*
pi_116107033
Oh Martine, dat klinkt heel veelbelovend. Hopelijk binnenkort 2 streepjes voor jou!

Babbel, wat goed dat je al 8 kilo bent afgevallen! En fijn dat er onderzoek komt waarom je niet ongesteld wordt. Mijn zus had dat ook, die is een jaar bezig geweest en werd 1 keer ongesteld, precies op haar trouwdag ;) Bij de gyn bleek ze geen eisprong te maken maar met Clomid was ze in een paar maanden zwanger. Haar dochter is nu 5!

Ik moet morgen naar de gyn, de afspraak staat eigenlijk nog voor de eerste echo maar die moest ik gewoon laten staan. Ik ben benieuwd of er nog iets te zien is van de zwangerschap, ik denk het niet. Ik ben wel erg nerveus in ieder geval..
E.
pi_116107330
Babbel geniet van je vakantie! Loslaten kan ineens dingen oplossen, ook al is dat niet het doel deze keer, ik duim toch voor je. En wat goed dat je al zoveel bent afgevallen, zeker als je je druk maakt om dingen, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik krijg dan extra veel zin om te eten..

Sparkling, ik hoop dat je weer helemaal clean to go bent!
pi_116115174
Sparkling, ik hoop dat alles op de echo in orde is. :* Ga je meteen de eerste eisprong weer aan de klus? Of heb je nog even tijd nodig?
pi_116115482
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Martine, dat klinkt heel veelbelovend. Hopelijk binnenkort 2 streepjes voor jou!

Babbel, wat goed dat je al 8 kilo bent afgevallen! En fijn dat er onderzoek komt waarom je niet ongesteld wordt. Mijn zus had dat ook, die is een jaar bezig geweest en werd 1 keer ongesteld, precies op haar trouwdag ;) Bij de gyn bleek ze geen eisprong te maken maar met Clomid was ze in een paar maanden zwanger. Haar dochter is nu 5!

Ik moet morgen naar de gyn, de afspraak staat eigenlijk nog voor de eerste echo maar die moest ik gewoon laten staan. Ik ben benieuwd of er nog iets te zien is van de zwangerschap, ik denk het niet. Ik ben wel erg nerveus in ieder geval..
Binnen een paar maanden zwanger zou ik ook heel fijn vinden.. Ik wacht rustig af!

Ik hoop voor je dat alles in orde is! :*
pi_116116404
Fieder, ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat gemengde gevoelens bij heb. De miskraam had dit keer lichamelijk geen enkele invloed maar ik ben wel nog banger dat het me niet lukt om zwanger te blijven en ik heb een gevoel dat dit ook niet de laatste miskraam was. Natuurlijk zal dat gevoel ook wel door angst komen maar ik heb altijd al het idee gehad dat zwanger zijn niet zomaar gaat. Daarom was ik ook zo verrast toen ik na 3 maanden al zwanger bleek.
Aan de andere kant denk ik ook niet dat ik een eisprong zo voorbij kan laten gaan en waarschijnlijk gaan we er ook gewoon meteen weer voor. Moeilijk is het!
E.
pi_116116522
Sparkling, even een virtuele dikke knuffel :* Ik snap je angst heel goed. Ik gun je zo erg een onbezorgde zwangerschap..
pi_116116808
Dankjewel Lot :* hoe gaat het bij jou? Zijn de zorgen al wat minder?
E.
pi_116117331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel Lot :* hoe gaat het bij jou? Zijn de zorgen al wat minder?
Ja het gaat wel oké hoor, ik denk dat de zorgen de komende tijd nog wel even zullen blijven maar voor nu probeer ik het een beetje los te laten. Lief dat je het vraagt :*
pi_116117587
Misschien kun je dat morgen op je controle ook nog aangeven? Kan je het er iig even met een deskundige over hebben, ook al kunnen ze nu nog niet veel voor je doen.
Je voelt vanzelf wel weer of je het aandurft. :* Sterkte he?
pi_116118432
Sparkling :* ik herken wel veel in je verhaal. Wat dat betreft lopen we een beetje gelijk.
Ik wil ook echt heel graag en ben als de dood dat het, mocht het binnenkort weer raak zijn, weer mis gaat. En het baggere is, dat ik weet dat ik het kan, aangezien ik al een kiddo heb rond hupsen hier.
Mijn man is er van overtuigd dat ik het wel aanvoel als het goed zit, ondanks mijn angst, net zoals ik bij de m.a. al de hele tijd het gevoel had dat het fout zat. We zullen zien!
Zo onbezorgd als mijn eerste en voldragen zwangerschap is verlopen, zo zal het in ieder geval nooit gaan.
Wij gaan waarschijnlijk niet wachten tot de volgende eisprong/menstruatie/blabla. Voelt dan als een gemiste kans. Het bloeden is bij mij al sinds gisteren over, dus dat is snel gegaan.
Nu duimen voor betere tijden!!
Ik ga je nog wel pmmen Sparkling!
vragen mag!
pi_116120468
Chanty balen dat er zo weinig gebeurd is. :*

sparkling en vulpenballetje jammer dat ik jullie hier weer terug zie. Hopelijk kunnen jullie snel terug naar Z&G en daar 9 maanden blijven :*

babbel wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Hopelijk helpt dat om je cyclus goed op gang te brengen.

Martine spannend hoor, ben benieuwd.
pi_116125647
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:

Hoe is t nu Keeka? Alles al in volle gang?
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.

Even geen chlomid nu, afgesproken met de gyneacoloog. We hebben 10 sept een tweede afspraak in het ziekenhuis met een sexuoloog. Daar zijn we eerder geweest voor het libido van mn man. En zeer waarschijnlijk beginnen we daarna weer.

Knuffels en succes voor iedereen die het nodig heeft!
En spannend voor jou Martine!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:05:56 #57
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116160777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.

Even geen chlomid nu, afgesproken met de gyneacoloog. We hebben 10 sept een tweede afspraak in het ziekenhuis met een sexuoloog. Daar zijn we eerder geweest voor het libido van mn man. En zeer waarschijnlijk beginnen we daarna weer.

Knuffels en succes voor iedereen die het nodig heeft!
En spannend voor jou Martine!
Dat wachten is altijd het minste.

Ik zit zelf nog altijd in spanning. De voorbije maanden had ik vanaf 4 dagen voor mijn ongi altijd last van een hele lichte bloeding. Nu zit ik op 1 dag voor NOD nog zonder lichte bloeding. Als er vrijdag nog geen rode vlag is, ga ik maar eens een test doen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116161021
Spannend Mandy!

Hier is het sinds vanmiddag goed rood! En ik voel me de hele dag al zooo beroerd ( of zou dat ook van een wespensteek kunnen komen?) Hopelijk morgen weer beter.
pi_116161034
Spannend Mandy! Waarom nu nog niet?
pi_116161037
Ik ben gister bij de HA geweest. Ze heeft wat vragen gesteld en inwendig gevoeld of alles in orde was. Dat was allemaal prima in orde. Het was een heel lieve dame en ik voelde me wel serieus genomen, dat is toch wel fijn.
Vanochtend heb ik bloed laten prikken, ze wilde wat hormoonwaardes en mijn schildklier checken. De uitslag verwacht ze volgende week donderdag, dan zullen we die bespreken. Als daar niets uitkomt wil ze me, als ik dat wil aangezien ze aangeeft dat ik me eigenlijk geen zorgen hoef te maken, wel doorverwijzen naar de gyn voor een inwendige echo. (en die geruststelling dat alles ok is zou ik graag willen hebben).
pi_116163654
spannend mandy! Ben benieuwd.

Keeka hopelijk voel je snel wat beter.... Beroerd zijn van een ongesteldheid is nooit leuk!

Cheezburger dat is fijn een HA die je serieus neemt, gelukkig zit alles goed! Hopelijk zijn er geen gekke dingen te vinden in je bloed. En kun je snel (met een beetje hulp misschien) 2 streepjes plassen!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:54:34 #62
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116168712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:17 schreef martine1984 het volgende:
spannend mandy! Ben benieuwd.

Ik ook! :D

quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Suikertante het volgende:
Spannend Mandy! Waarom nu nog niet?
Uit angst omdat het resultaat negatief kan zijn en weer teleurgesteld zijn omdat het niet gelukt is deze maand. Het klinkt heel dom, ik weet het.

Da's niet leuk om te horen Kekaa. Veel beterschap. En laat je maar eens goed verwennen deze dagen.

Mooi cheezburger! Dan weet je hopelijk snel dat er lichamelijks niets aan de hand is, en je met een gerust hart verder kunt klussen en snel 2 streepjes ziet!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116170771
Klinkt helemaal niet dom, je bent er vanzelf een keer klaar voor!
pi_116176990
Ik heb vanochtend toch maar een zwangerschapstest gedaan. Wel bang dat ie negatief zou zijn.
Maar het tegendeel was waar! Hij was positief!!!!!!! :D
En super duidelijk!
pi_116177072
Mandy!!! Wat leuk, van harte gefeliciteerd!!!
pi_116177081
Gefeliciteerd Mandy!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:35:24 #67
258612 nytar
boys boys boys
pi_116177109
dat is goed nieuws op de vroege ochtend! Gefeliciteerd mandy!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:36:54 #68
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116177118
Joepie mandy!!! *O*
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:44:00 #69
52229 Chanty
pi_116177162
Gefeliciteerd mandy *O*
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:56:13 #70
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116177907
Gefeliciteerd Mandy!!! *O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116177922
Wat goed! Gefeliciteerd mandy! *O*
pi_116178020
Gefeliciteerd Mandy! ^O^
vragen mag!
pi_116178315
Gefeliciteerd Mandy!
E.
pi_116178368
Het is hier de laatste tijd wel raak met de snelle tweede streepjes plassers hè?! ;) hoe doen jullie dat? Ik wil ook!
E.
pi_116178371
Gefeliciteerd Mandy! *O*
pi_116178395
Jij doet het ook Sparkling, maar ze moeten wat beter blijven plakken! Ik stuur plakstraling naar je toe! :%
pi_116178448
Dat is waar ook suikertante. Lief van je! :* ik gun het iedereen van harte trouwens hoor!! Genieten moeten jullie! ;)
E.
pi_116178564
Mandy! Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_116179027
dacht dat ik net een felicitatie gepost had.....

Mandy gefeliciteerd!
pi_116179531
Gefeliciteerd Mandy!
pi_116189561
Voor iedereen hartstikke bedankt voor jullie superlieve reacties!!!

Blijven oefenen sparkling! Ik duim voor je dat je straks ook weer 2 streepjes ziet!
pi_116189899
Hoi :W

Na lang rammelen, zijn wij eindelijk ook klaar voor 'het echte werk' *O*
Ondertussen ben ik 2 maanden gestopt met de pil en is de (natuurlijke) menstruatie goed op gang gekomen. Voor de pil had ik een regelmatige cyclus dus ben ik blij dat dit niet veranderd is.

Blijft allemaal erg spannend maar we proberen er toch nuchter onder te blijven (lees; voornamelijk mijn man :') ). Maar net gestart dus afwachten maar...

Mandy, nog gefeliciteerd, geniet ervan!
't es tit tat 't ut es!
pi_116192581
Mandy gefeliciteerd *O* *O*

Estelle welkom, hopelijk kan je je snel aansluiten bij de streepjesregen.
pi_116194866
Estelle welkom hier!
pi_116194935
mandy: Gefeliciteerd!!

Voor de anderen :* Ik blijf voor allemaal duimen op mooie tweede strepen.
.Sparkling. en vulpenballetje een extra :* Wat verdrietig bij jullie allebei, dat het wederom nog niet zo mag zijn...
pi_116197814
Welkom Estelle! Je man wat nuchterder dan jij ja? Herkenbaar! Iedere maand als ik weer ongesteld word zit ik te 'grmbldegodver' en mijn man echt zo van: 'ah joh, volgende ronde beter. Je hebt er toch niets over te zeggen.'. Dan wil ik hem liever voor zijn kop slaan maar hij heeft gewoon gelijk ;)
E.
pi_116198031
ik heb net toch maar ff getest...... Negatief :( al weet ik niet hoe betrouwbaar t is een dag voor mn NOD. Mn buik voelt als of ik ongesteld ga worden. Ben heel erg bang dat t niet gelukt is deze maand........ We gaan t gewoon weer opnieuw proberen
pi_116199021
Mandy gefeliciteerd *O*
pi_116200066
Welkom Estelle!
pi_116202317
Welkom Estelle!
pi_116203242
Martine jouw tijd komt nog wel!!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:09:16 #92
52229 Chanty
pi_116203904
Estelle welkom en succes ^O^

Martine balen, maar je weet het: geen bloed...

Ik ga morgen lekker vijf dagen op vakantie naar Parijs. Als ik terug kom, verwacht ik dat dit topic vol staat met streepjes en iedereen is doorgeschoven naar Z&G :+
pi_116204118
Haha chanty je bent wel heel optimistisch. Maar ik hoop dat het uitkomt.
Veel plezier.
pi_116222322
Veel plezier Chanty!

Martine, wat balen dat hij negatief is. Het zou leuk zijn als de streepjesregen doorgaat! Hopelijk volgende ronde meer succes :*
E.
pi_116224646
tot op heden nog geen bloed.... Denk dat t nog wel gaat komen. We wachten af. Anders zondag nog maar een testje. (het gaat wel hard met mn voorraad zo)

veel plezier Chanthy!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:27:22 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_116233176
*O* *O* *O* Mandy, Feli!!!

Welkom Estelle :)

Martine, ik duim voor je :).

En een lieve :* voor iedereen die het nodig heeft.

Hier is de menstruatie over, dus we kunnen weer O+ .
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:36:02 #97
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_116235987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef ProjSkippy het volgende:
*O* *O* *O* Mandy, Feli!!!

Welkom Estelle :)

Martine, ik duim voor je :).

En een lieve :* voor iedereen die het nodig heeft.

Hier is de menstruatie over, dus we kunnen weer O+ .
Nice! Hier ook, dus we gaan een fijn weekend tegemoet ;)
pi_116238225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Estelle! Je man wat nuchterder dan jij ja? Herkenbaar! Iedere maand als ik weer ongesteld word zit ik te 'grmbldegodver' en mijn man echt zo van: 'ah joh, volgende ronde beter. Je hebt er toch niets over te zeggen.'. Dan wil ik hem liever voor zijn kop slaan maar hij heeft gewoon gelijk ;)
Heel herkenbaar ja 8)7

Had jouw verhaal wel al een beetje gevolgd, hopelijk binnenkort een plakkertje!!

Bedankt iedereen voor de verwelkoming!

Hier in de wachtperiode, nod is 8 september.

Fijn weekend allemaal en veel klusplezier :Y)
't es tit tat 't ut es!
pi_116241532
nog steeds geen teken van een ongesteldheid. Normaal heb ik altijd wat slijm vooraf maar dat heb ik ook nog niet gezien.... We wachten gewoon maar weer verder.
pi_116241558
Heb je ook getemperatuurd Martine?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')