dat is dan ook wel snel gegaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben weer bijna bloedvrij!
Hopelijk heeft mijn cyclus geen klap gekregen dit keer en krijg ik weer over 2 tot 3 weken een eisprong. Nou ja, ietsje later mag ook wel want anders word ik ongesteld op vakantie
Niet zo best. Het eitje is in 5 dagen gegroeid van 10 naar 12 mm (moet 20 zijn). Dus de eindconclusie is dat de chlomid bij mij niet aanslaat. Moet nu weer primolut gaan slikken om een bloeding op te wekken en dan gaan we starten met het spuiten van pregnyl...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Sethiwe het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Chanty hoe was het bij jou, je had toch een echo vandaag?
Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Fieder het volgende:
Balen chanty!En spuiten, bah! Maar t is voor n goed doel. Is pregnyl trouwens het middel waar je bij MvM voor plast?
Sparkling fijn dat t bijna weer achter de rug is!Op naar een eisprong
ik zal absoluut weer gaan plassen voor MvM, kleine moeite en een groots resultaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat net zitten lezen, dat is inderdaad waar je bij MvM voor plastDus iedereen die piest voor MvM alvast dankjewel
Dank je! Ongeveer 7 maanden maar onregelmatige cyclus na t stoppen met de pil. Weet dus wat het is om in spanning te zitten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Mineola, gefeliciteerd met je zwangerschap! Lang bezig geweest?
Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toiletquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef Chanty het volgende:
Ik wil het wel doen als ik zwanger ben, zeker omdat ik zelf die medicatie nodig heb. Maar vraag me wel af, moet je dat van de hele dag opvangen? Want op mijn werk wordt dat toch wel wat lastig
Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Je vangt alleen op als je thuis bent anders wordt het ook erg lastig te verbergen voor je collega's dat je zwanger bent. Iedere zo'n fles mee zeulen naar t toilet
zo deed ik dat ook, dat ging prima!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat leek me inderdaad ook al wat onpraktisch. Verder denk ik inderdaad dat ik dan in een beker pies, adem inhoud, fles open, erin, fles dicht
Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
wekelijks?
een ovulatie test moet je toch dagelijks doen, en een zw. test maandelijks??
Wat een gedoe, he, al die onzekerheid... Ik hoop dat ik wat meer duidelijkheid ga krijgen bij de gynaecoloog.. Ik ben vandaag precies 8 weken niet ongesteld geweest. Ik doe eigenlijk geen zwangerschapstesten nu. Misschien dat ik er nog één doe voordat ik op vakantie ga (over 3 weken) als ik dan nog niet ongesteld ben (tenzij ik natuurlijk ineens kotsend boven de wc hang).. Mijn huisarts heeft trouwens geen enkel onderzoek bij mij gedaan, hij keek naar de data van mijn menstruatie en vroeg of het vroeger ook al zo was en toen lag de verwijsbrief al klaar... Ben wel benieuwd waar jouw huisarts naar gaat kijken...succes met alles!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef cheezburger het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al 11 weken overtijd en ik weet niet meer waar ik aan toe ben, vandaar dat ik voor de zekerheid maar elke week een zwangerschapstest doe.... Omdat ik ook geen flauw idee heb of en wanneer ik een eisprong zou hebben.
Balen! Ik heb geen idee hoe dat zit met je NOD ben er nog niet zo ervaren mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.
Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).
Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.
Verder, voor iedereen die het nodig heeft hier:![]()
![]()
Als je verder gewoon meestal/bijna altijd 29 dagen hebt, ja, gewoon 29 dagen verder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik was afgelopen weekend een beetje onverwacht verstookt van een computer, dus ik kon hier eerder nog niet updaten.
Ik zou inderdaad zaterdagochtend enthousiast een test doen. Ik met m'n halve slaapkop naar de wc, bekertje volgekletterd. En toen verloor ik ineens bloed. Dus nu als nog ongesteld geworden. Het zet nog niet heel erg door, maar mijn menstruatie is de laatste tijd sowieso niet héél zwaar (wel veel buikpijn, maar dat had ik altijd al).
Ik ben dus uiteindelijk 6 dagen te laat ongesteld geworden. Misschien een stomme vraag, maar hoe reken je dan nu verder met je NOD? Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik tel nu gewoon die 29 dagen weer op bij de datum waarop ik ongesteld geworden ben, toch? In dat geval is mijn nieuwe NOD 22 september. Ik zal hem later nog even vetgedrukt maken als ik het zeker weet, anders blijven we maar aanpassen.
Verder, voor iedereen die het nodig heeft hier:![]()
![]()
Dat klinkt veelbelovend! Ik hoop voor je dat het raak is... Ik hoop ook dat je de zenuwen in de hand kan houden, want dat kan er ook voor zorgen dat je cyclus langer duurt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:
Het is pas 10 uur en ik kijk nu al scheel van vermoeidheid...... Alle kenmerken van zwanger ben ik aan t vertonen behalve dan de misselijkheid gelukkig. Ik begin t nu wel spannend te vinden al heb ik niet veel hoop dan kan t altijd meevallen.
Wat fijn, Suikertante! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:28 schreef Suikertante het volgende:
Meiden ik duim voor jullie!!![]()
Vanwege de bloeding die ik vorige week nog had heb ik voor de zekerheid zondag nog eens getest en het was nog steeds positief en het streepje was een stuk donkerder.![]()
Tijd om naar het volgende topic te verhuizen dus. Houd jullie in de gaten en hoop jullie daar snel te zien!!
Binnen een paar maanden zwanger zou ik ook heel fijn vinden.. Ik wacht rustig af!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Martine, dat klinkt heel veelbelovend. Hopelijk binnenkort 2 streepjes voor jou!
Babbel, wat goed dat je al 8 kilo bent afgevallen! En fijn dat er onderzoek komt waarom je niet ongesteld wordt. Mijn zus had dat ook, die is een jaar bezig geweest en werd 1 keer ongesteld, precies op haar trouwdagBij de gyn bleek ze geen eisprong te maken maar met Clomid was ze in een paar maanden zwanger. Haar dochter is nu 5!
Ik moet morgen naar de gyn, de afspraak staat eigenlijk nog voor de eerste echo maar die moest ik gewoon laten staan. Ik ben benieuwd of er nog iets te zien is van de zwangerschap, ik denk het niet. Ik ben wel erg nerveus in ieder geval..
Ja het gaat wel oké hoor, ik denk dat de zorgen de komende tijd nog wel even zullen blijven maar voor nu probeer ik het een beetje los te laten. Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Dankjewel Lothoe gaat het bij jou? Zijn de zorgen al wat minder?
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef martine1984 het volgende:
Hoe is t nu Keeka? Alles al in volle gang?
Dat wachten is altijd het minste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Mwah... ik vind het nog steeds beginnend. Eigenlijk had ik verwacht, dat na de chlomid en de eisprong en dat het niet gelukt was, dat ik gewoon twee weken later duidelijk ongesteld zou worden. Maar natuurlijk niet.... Het zal wel goed zijn.
Even geen chlomid nu, afgesproken met de gyneacoloog. We hebben 10 sept een tweede afspraak in het ziekenhuis met een sexuoloog. Daar zijn we eerder geweest voor het libido van mn man. En zeer waarschijnlijk beginnen we daarna weer.
Knuffels en succes voor iedereen die het nodig heeft!
En spannend voor jou Martine!
Ik ook!quote:
Uit angst omdat het resultaat negatief kan zijn en weer teleurgesteld zijn omdat het niet gelukt is deze maand. Het klinkt heel dom, ik weet het.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Suikertante het volgende:
Spannend Mandy! Waarom nu nog niet?
Nice! Hier ook, dus we gaan een fijn weekend tegemoetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef ProjSkippy het volgende:
![]()
![]()
Mandy, Feli!!!
Welkom Estelle
Martine, ik duim voor je.
En een lievevoor iedereen die het nodig heeft.
Hier is de menstruatie over, dus we kunnen weer.
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Estelle! Je man wat nuchterder dan jij ja? Herkenbaar! Iedere maand als ik weer ongesteld word zit ik te 'grmbldegodver' en mijn man echt zo van: 'ah joh, volgende ronde beter. Je hebt er toch niets over te zeggen.'. Dan wil ik hem liever voor zijn kop slaan maar hij heeft gewoon gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |