Nog bedankt voor de slaap plekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eindelijk weer, na elkaar een heel ontbijt gemist te hebben.
Kort maar krachtig ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de slaap plekKort maar krachtig
Fuck, dat klinkt lekker.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef twi het volgende:
Ontbijten met broodjes hamburger met pindasaus en uitjes is niet aan te raden.
Alleen na een avond flink doorzakken dan is een vette hap als ontbijt wel te doen!quote:
Doe eens niet zo roddelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef twi het volgende:
Wat hoor ik nu, Cassandra87 heeft Detroit ingeruild voor benzin?
Ze leest hier ook mee, en ik doe niet mee aan de slowchat in een serieus topic. Ik ben heel netjesquote:
Is SC vuurvliegje loopt te kutten en daar reageren mensen op laat ons alleen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze leest hier ook mee, en ik doe niet mee aan de slowchat in een serieus topic. Ik ben heel netjes
Nomnomnom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Koude pizza om 7 uur in de ochtend
Nevah. Pizza leftovers gaan altijd nog even in de ovenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Er zijn in die reeks in een dag een stuk of drie topics doorgegaan, terwijl het daarvoor al twee maanden stil stondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is SC vuurvliegje loopt te kutten en daar reageren mensen op laat ons alleen!
wat was dat nou met uit de contextquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef twi het volgende:
Wat hoor ik nu, Cassandra87 heeft Detroit ingeruild voor benzin?
Dat effect heb ik op topicsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn in die reeks in een dag een stuk of drie topics doorgegaan, terwijl het daarvoor al twee maanden stil stond
Een medestander mooi.quote:
Nee koud is veel beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Nevah. Pizza leftovers gaan altijd nog even in de oven
Er moet toch wat mee gebeuren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn in die reeks in een dag een stuk of drie topics doorgegaan, terwijl het daarvoor al twee maanden stil stond
Omfgquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoogstens een Engels ontbijt, maar liever toch vers fruitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen na een avond flink doorzakken dan is een vette hap als ontbijt wel te doen!
Maar het is wel gezellig?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:09 schreef Cassandra87 het volgende:
wat was dat nou met uit de context
ei met baconquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef Barbusse het volgende:
Hoogstens een Engels ontbijt, maar liever toch vers fruit
Kan hij lekkere ontbijtjes maken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niemand inruil wel ja
quote:
Ik heb niemand om in te ruilen zou ik nooit doen hoor. Zou al gelukkig zijn met een Bulgaars import meisjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niemand inruil wel ja
Dat jij gek was, was iedereen al duidelijk. Want Groningen.quote:
Koop er eentje. Kun je niet gaan corresponderen met gedetineerden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:13 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik heb niemand om in te ruilen zou ik nooit doen hoor. Zou al gelukkig zijn met een Bulgaars import meisje
Of jongen natuurlijk...
benzin natuurlijk. Of is hij niet op je aanbod ingegaan?quote:
quote:
Heb je al hossel-DMs gehad?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:17 schreef Cassandra87 het volgende:
1) Dat was een aanbod van 2 jaar geleden als tijdelijke oplossing
2) Geen idee
C) Jammer voor de mannen maar de enige die mijn keuken binnenkomt ben ik, en koken kan ik
Ja maar dat is zo ver wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Koop er eentje. Kun je niet gaan corresponderen met gedetineerden?
[..]
benzin natuurlijk. Of is hij niet op je aanbod ingegaan?
Als je kunt koken dan hoeft de man ook de keuken niet in hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:17 schreef Cassandra87 het volgende:
1) Dat was een aanbod van 2 jaar geleden als tijdelijke oplossing
2) Geen idee
C) Jammer voor de mannen maar de enige die mijn keuken binnenkomt ben ik, en koken kan ik
Wat is er mis met een hamburgerontbijt? Lekker man, moet eens op zijn tijd kunnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jij gek was, was iedereen al duidelijk. Want Groningen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo ver weg![]()
Ik wil gewoon iets om me heen hebben hoeft niet eens te praten of zo
Nee klopt, maar al zou die willenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je kunt koken dan hoeft de man ook de keuken niet in he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet hosselbaar denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem een hondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo ver weg![]()
Ik wil gewoon iets om me heen hebben hoeft niet eens te praten of zo
Wat een rare naam voor een hondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Heb ik al...![]()
Kutzooi dat het is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben niet hosselbaar denk ik
Ja van Murdera
Waarom ben jij niet hosselbaar? Vrouwen die denken dat ze niet hosselbaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebrek aan interesse van beide kanten vermoed ik zoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet hosselbaar? Vrouwen die denken dat ze niet hosselbaar zijn
Ik denk dat het door het hoedje komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gebrek aan interesse van beide kanten vermoed ik zo
qftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Gaat vanavond de vuilnisbak in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat het door het hoedje komt.
Zal je me wel bedanken wanneer je daarna direct wordt gehosseld?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Gaat vanavond de vuilnisbak in.
Dit klinkt een beetje als "als ik maar gewoon stevig door blijf zuipen wordt ze vanzelf mooi".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dan ineens wel, het is net magiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Gaat vanavond de vuilnisbak in.
Krijg ik dan ook interesse in andere mannen?
Nee dát moet je willenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als "als ik maar gewoon stevig door blijf zuipen wordt ze vanzelf mooi".
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan ineens wel, het is net magie
Ik dacht meer aan "niet te verleiden zijn" in plaats van "te lelijk om te verleiden zijn" eigenlijk. Jij oppervlakkige buitenlander.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als "als ik maar gewoon stevig door blijf zuipen wordt ze vanzelf mooi".
Er is soms een oorzakelijk verband.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "niet te verleiden zijn" in plaats van "te lelijk om te verleiden zijn" eigenlijk. Jij oppervlakkige buitenlander.
fixedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schat ik heb straks zin in je.
Even wachten lieverd, ik heb de fles whisky nog niet leeg
Barbusse had anders prima door wat ik bedoeldequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "niet te verleiden zijn" in plaats van "te lelijk om te verleiden zijn" eigenlijk. Jij oppervlakkige buitenlander.
oeh als dat irl gebeurt moet je jezel toch wel wat vragen gaan stellenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schat ik heb zin in je.
Even wachten lieverd, ik heb de fles whisky nog niet leeg
En een korting regelen bij de slijterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oeh als dat irl gebeurt moet je jezel toch wel wat vragen gaan stellen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben niet hosselbaar denk ik
Ja van Murdera
Braaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Hey lelijkerd, wat dacht je ervan om die whiskey te delen?"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oeh als dat irl gebeurt moet je jezel toch wel wat vragen gaan stellen
De kater komt laterquote:
Ik ben de taal niet zo goed machtig dus ik kom soms nogal moeilijk uit mijn woorden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
wheheh dan heb je hoogstwaarschijnlijk al een spaarkaartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En een korting regelen bij de slijter
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Hey lelijkerd, wat dacht je ervan om die whiskey te delen?"
Of je vrouw heeft een erg droge doosquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wheheh dan heb je hoogstwaarschijnlijk al een spaarkaart
ik drink geen alcoholquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Hey lelijkerd, wat dacht je ervan om die whiskey te delen?"
Of vaak hoofdpijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of je vrouw heeft een erg droge doos
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik leer snel(zit je te spytoolen?)
Dat krijg je toch van een droge doos?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat krijg je toch van een droge doos?
Niet andersom?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat krijg je toch van een droge doos?
Dratquote:
OOYLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel nee gewoon n toffe man is voldoende
Geen idee. Ik heb geen doos, kan het niet uitproberen.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen doos, kan het niet uitproberen.
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar gelukkig heb ik wel whisky
Alle mannen zijn toch klootzakken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel nee gewoon n toffe man is voldoende
Niet. sommige zijn heel liefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle mannen zijn toch klootzakken?
Ja zoietsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Man krijgt hoofdpijn van droge doos, vrouw krijgt droge doos van hoofdpijn
En die eindigen in de friendzonequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet. sommige zijn heel lief
Nah ik ben wat wispelturigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle mannen zijn toch klootzakken?
Goed van jouquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voor jou zou ik een uitzondering maken
Zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die eindigen in de friendzone
Mooi nummerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dichtbij en toch zo ver weg
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van liefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die eindigen in de friendzone
Kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van lief
Verdorie, ik zeg niet zo veelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van lief
Zie de PI..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en waarom zou dat out of my league zijn?!
nahah ik ben wel op de hoogte van murdera zijn mening over mij dat andere is veel te vriendelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die het woord gebruiken verdienen een nekschotquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
Mensen die beweren dat ze swag hebben, hebben geen swag.
Lul niet, ik heb kapotveel swagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
Mensen die beweren dat ze swag hebben, hebben geen swag.
Southern Women Aging Gracefully?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet haten op het feit dat ik swag heb
Ik heb hoofdpijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie een trio aankomen met lot cas en mur
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iemand die goed in bed isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cas zou ik wel doen trouwens.
Maar cas zoekt een lieve jongen.
* SWAG She Wants a Gentleman
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef STING het volgende:
Lieve jongens zijn er genoeg hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cas zou ik wel doen trouwens.
Maar cas zoekt een lieve jongen.
* SWAG She Wants a Gentleman
Daar hebben we er weinig van.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Vast nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik haar kunnen versieren met die 50% score?
Sour Water And Gas
weet jij van iedereen over zijn bedprestaties?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve jongens zijn er genoeg hier.
[..]
Daar hebben we er weinig van.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No offense, maar Mur zou zelfs zijn hond nog doen als de nood hoog is.quote:
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan![]()
![]()
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet jij van iedereen over zijn bedprestaties?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu voel ik me vies.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No offense, maar Mur zou zelfs zijn hond nog doen als de nood hoog is.
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
oooh..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Euhm. Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan
En die opmerking is wel heel erg lullig tegen Lot88. Waarom doe je zo tegen haar?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb Sinos nooit gedaan dus die kan dat niet weten van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.![]()
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zatquote:![]()
![]()
Wat was mijn score?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zatToen had jij het ook door he?
![]()
![]()
haal je lot en mij nu al door elkaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Nee.
En die opmerking is wel heel erg lullig tegen Lot88. Waarom doe je zo tegen haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |