quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iemand die goed in bed isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cas zou ik wel doen trouwens.
Maar cas zoekt een lieve jongen.
* SWAG She Wants a Gentleman
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef STING het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve jongens zijn er genoeg hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cas zou ik wel doen trouwens.
Maar cas zoekt een lieve jongen.
* SWAG She Wants a Gentleman
Daar hebben we er weinig van.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Vast nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik haar kunnen versieren met die 50% score?
Sour Water And Gas
weet jij van iedereen over zijn bedprestaties?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve jongens zijn er genoeg hier.
[..]
Daar hebben we er weinig van.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No offense, maar Mur zou zelfs zijn hond nog doen als de nood hoog is.quote:
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan![]()
![]()
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet jij van iedereen over zijn bedprestaties?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu voel ik me vies.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No offense, maar Mur zou zelfs zijn hond nog doen als de nood hoog is.
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
oooh..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Euhm. Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan
En die opmerking is wel heel erg lullig tegen Lot88. Waarom doe je zo tegen haar?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb Sinos nooit gedaan dus die kan dat niet weten van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.![]()
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zatquote:![]()
![]()
Wat was mijn score?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zatToen had jij het ook door he?
![]()
![]()
haal je lot en mij nu al door elkaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Nee.
En die opmerking is wel heel erg lullig tegen Lot88. Waarom doe je zo tegen haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |