Mooi nummerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dichtbij en toch zo ver weg
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van liefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die eindigen in de friendzone
Kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van lief
Verdorie, ik zeg niet zo veelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van lief
Zie de PI..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en waarom zou dat out of my league zijn?!
nahah ik ben wel op de hoogte van murdera zijn mening over mij dat andere is veel te vriendelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die het woord gebruiken verdienen een nekschotquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
Mensen die beweren dat ze swag hebben, hebben geen swag.
Lul niet, ik heb kapotveel swagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
Mensen die beweren dat ze swag hebben, hebben geen swag.
Southern Women Aging Gracefully?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet haten op het feit dat ik swag heb
Ik heb hoofdpijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie een trio aankomen met lot cas en mur
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |