Mooi nummerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dichtbij en toch zo ver weg
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van liefquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die eindigen in de friendzone
Kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van lief
Verdorie, ik zeg niet zo veelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ie een beetje goed is in bed en zijn woordje verder klaar heeft.. Ik houd van lief
Zie de PI..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en waarom zou dat out of my league zijn?!
nahah ik ben wel op de hoogte van murdera zijn mening over mij dat andere is veel te vriendelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die het woord gebruiken verdienen een nekschotquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
Mensen die beweren dat ze swag hebben, hebben geen swag.
Lul niet, ik heb kapotveel swagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
Mensen die beweren dat ze swag hebben, hebben geen swag.
Southern Women Aging Gracefully?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet haten op het feit dat ik swag heb
Ik heb hoofdpijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie een trio aankomen met lot cas en mur
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef STING het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iemand die goed in bed isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cas zou ik wel doen trouwens.
Maar cas zoekt een lieve jongen.
* SWAG She Wants a Gentleman
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef STING het volgende:
Lieve jongens zijn er genoeg hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cas zou ik wel doen trouwens.
Maar cas zoekt een lieve jongen.
* SWAG She Wants a Gentleman
Daar hebben we er weinig van.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Vast nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik haar kunnen versieren met die 50% score?
Sour Water And Gas
weet jij van iedereen over zijn bedprestaties?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve jongens zijn er genoeg hier.
[..]
Daar hebben we er weinig van.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No offense, maar Mur zou zelfs zijn hond nog doen als de nood hoog is.quote:
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan![]()
![]()
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet jij van iedereen over zijn bedprestaties?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nu voel ik me vies.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No offense, maar Mur zou zelfs zijn hond nog doen als de nood hoog is.
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
oooh..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Euhm. Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan
En die opmerking is wel heel erg lullig tegen Lot88. Waarom doe je zo tegen haar?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb Sinos nooit gedaan dus die kan dat niet weten van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.![]()
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zatquote:![]()
![]()
Wat was mijn score?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet van bijna iedereen penismaten (in samenwerking met Sinos), uithoudingsvermogen, lengte, dikte, hygiëne, aantal bedpartners en laatste keer seks gehad en met wie.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zatToen had jij het ook door he?
![]()
![]()
haal je lot en mij nu al door elkaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Nee.
En die opmerking is wel heel erg lullig tegen Lot88. Waarom doe je zo tegen haar?![]()
Nee, ik zei daar net voor dat ik hoofdpijn had toen de suggestie werd gemaakt dat we een trio zouden doen met lot.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haal je lot en mij nu al door elkaar?![]()
![]()
Koest!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je wist ook dat Pedigree Pal meer mijn merk is![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef STING het volgende:
Doe eens lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ken wel Selene.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Sinos nooit gedaan dus die kan dat niet weten van mijI feel violated.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zat16.5 cm, 15 cm, 8 minuut 14 eerste keer, 17 minuut 42 tweede keer, goed bijgehouden, 21, Joy, 4 dagen geleden.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee hij doet gewoon een poging om mij weer weg te pestenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haal je lot en mij nu al door elkaar?![]()
Oh en wat is mijn score dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ken wel Selene.
[..]
I feel violated.
[..]
16.5 cm, 15 cm, 8 minuut 14 eerste keer, 17 minuut 42 tweede keer, goed bijgehouden, 21, Joy, 4 dagen geleden.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ken wel Selene.
[..]
I feel violated.
[..]
16.5 cm, 15 cm, 8 minuut 14 eerste keer, 17 minuut 42 tweede keer, goed bijgehouden, 21, Joy, 4 dagen geleden.nog niet eens slecht gedaan, wel een paar foutjes.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hij doet gewoon een poging om mij weer weg te pesten![]()
![]()
Zal ik m slaan voor je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hij doet gewoon een poging om mij weer weg te pesten![]()
![]()
Shit, dan moet ik even updaten. Gegevens in dm pls.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]nog niet eens slecht gedaan, wel een paar foutjes.
14,1 cm, 12,5 cm, 7 minuut rond, korte bruine haren, 15, Marieke, 1 maand geleden.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan bedoeld ze vast een andere Royquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik even updaten. Gegevens in dm pls.
[..]
14,1 cm, 12,5 cm, 7 minuut rond, korte bruine haren, 15, Marieke, 1 maand geleden.![]()
Je hoeven dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik rijd paard, welke nagels![]()
![]()
14,5 ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan bedoeld ze vast een andere RoyEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een paard is een edel dier hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zeg blinde, ik RIJD paard, ik ben geen paard![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik het dan ook elke keer laten weten als ik geneukt heb?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik even updaten. Gegevens in dm pls.![]()
![]()
quote:Tuurlijk, anders is het niet up to date.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik het dan ook elke keer laten weten als ik geneukt heb?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zolang het maar niet met je hond is.. Er zijn grenzenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik het dan ook elke keer laten weten als ik geneukt heb?![]()
die enkele keer dat dat gaat gebeuren zal je het toch gerust van de daken schreeuwenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik het dan ook elke keer laten weten als ik geneukt heb?![]()
![]()
Ik heb helemaal geen hond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met je hond is.. Er zijn grenzenIk kan de bitterzoete jaloezie bijna proeven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
die enkele keer dat dat gaat gebeuren zal je het toch gerust van de daken schreeuwen![]()
![]()
![]()
Arme hondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met je hond is.. Er zijn grenzen![]()
quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Info over jou?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:14 schreef rival het volgende:
nou kom maar op met die info over mij kaneelIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Roy!!
Hoe ging je date gisteren?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Arme hond van de burenquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Goed hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!
Hoe ging je date gisteren?![]()
Ander keertjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef STING het volgende:
Nee. Bijdehandjes vereisen disciplinaire maatregelen.![]()
![]()
Niet geneukt?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Middag! Heerlijk, alles 's ochtends doen en dan de hele middag lekker tekenen.
Ik denk dat ik zo ga kliederen met waterverf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Arm buurmeisjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn buren ook niet.
Wel een lekker buurmeisje.![]()
De timing ervan bepaal je dus mooi niet he.quote:
Maar vooruit, omdat ik het zo druk heb op m'n werk en ik in een goede bui ben.![]()
![]()
Dus bepaal ik het bij deze welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef STING het volgende:
De timing ervan bepaal je dus mooi niet he.
Maar vooruit, omdat ik het zo druk heb op m'n werk en ik in een goede bui ben.![]()
![]()
Of anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
De timing ervan bepaal je dus mooi niet he.
Maar vooruit, omdat ik het zo druk heb op m'n werk en ik in een goede bui ben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee hoor, als ik het rustig op m'n werk had gehad, dan had ik ervoor kunnen kiezen om die maatregelen te nemen.quote:![]()
![]()
Surequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik het rustig op m'n werk had gehad, dan had ik ervoor kunnen kiezen om die maatregelen te nemen.![]()
Dus ik herhaal: niet geneukt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
daar praat een gentlemen niet overIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: