Nee, ik zei daar net voor dat ik hoofdpijn had toen de suggestie werd gemaakt dat we een trio zouden doen met lot.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haal je lot en mij nu al door elkaar?
Koest!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je wist ook dat Pedigree Pal meer mijn merk is
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef STING het volgende:
Doe eens lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ken wel Selene.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Sinos nooit gedaan dus die kan dat niet weten van mijI feel violated.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had je je al moeten voelen toen hij je met een halsband om je nek Bonzo liet eten uit een bakje terwijl je op handen en voeten zat16.5 cm, 15 cm, 8 minuut 14 eerste keer, 17 minuut 42 tweede keer, goed bijgehouden, 21, Joy, 4 dagen geleden.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee hij doet gewoon een poging om mij weer weg te pestenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haal je lot en mij nu al door elkaar?![]()
Oh en wat is mijn score dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ken wel Selene.
[..]
I feel violated.
[..]
16.5 cm, 15 cm, 8 minuut 14 eerste keer, 17 minuut 42 tweede keer, goed bijgehouden, 21, Joy, 4 dagen geleden.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ken wel Selene.
[..]
I feel violated.
[..]
16.5 cm, 15 cm, 8 minuut 14 eerste keer, 17 minuut 42 tweede keer, goed bijgehouden, 21, Joy, 4 dagen geleden.nog niet eens slecht gedaan, wel een paar foutjes.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hij doet gewoon een poging om mij weer weg te pesten![]()
![]()
Zal ik m slaan voor je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hij doet gewoon een poging om mij weer weg te pesten![]()
![]()
Shit, dan moet ik even updaten. Gegevens in dm pls.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]nog niet eens slecht gedaan, wel een paar foutjes.
14,1 cm, 12,5 cm, 7 minuut rond, korte bruine haren, 15, Marieke, 1 maand geleden.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan bedoeld ze vast een andere Royquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik even updaten. Gegevens in dm pls.
[..]
14,1 cm, 12,5 cm, 7 minuut rond, korte bruine haren, 15, Marieke, 1 maand geleden.![]()
Je hoeven dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik rijd paard, welke nagels![]()
![]()
14,5 ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan bedoeld ze vast een andere RoyEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een paard is een edel dier hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zeg blinde, ik RIJD paard, ik ben geen paard![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik het dan ook elke keer laten weten als ik geneukt heb?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik even updaten. Gegevens in dm pls.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: