Ik niet hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het hele bedrijf ligt te bibberen onder het bureau van angst
Dat was dus het probleem met het rijkswaterstaat gebouw.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het hele bedrijf ligt te bibberen onder het bureau van angst
Ik vind "Dit moeten we met ons allen niet willen in Nederland" meer van toepassing....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet ik ook een zin hebben als: Dat dit kan in nederland.
NU AL HET MEEST BESPROKEN PROGRAMMA VAN DEZE HERFST! HEEL NEDERLAND ZIT AAN DE BUIS GEKLUISTERD!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen trillende tetters?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was dus het probleem met het rijkswaterstaat gebouw.
Je capslock staat vast.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
NU AL HET MEEST BESPROKEN PROGRAMMA VAN DEZE HERFST! HEEL NEDERLAND ZIT AAN DE BUIS GEKLUISTERD!
"Wat is deze?" oid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind "Dit moeten we met ons allen niet willen in Nederland" meer van toepassing....
Wij hebben TV Malta.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je woont op Malta. Jij begrijpt SBS6 niet.
quote:
Een goede bh doet wonderenquote:
Die kan uit.quote:
Fixed btw.quote:
TV Maltaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben TV Malta.net zo dom, maar je verstaat er toch geen ene flikker van
Het is haar nog niet verteld? Enkel dus dat gesprek dat ze der werk niet goed doet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ze gaat haar baan kwijtraken. Weet ze zelf nog niet.
Nu moet je het niet overschatten heujquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
TV MaltaDat klinkt net zo professioneel als de Lokale Omroep Zaltbommel met het Wijknieuws elke dag om 7 uur, o.i.d.
Mijn ninja edit, wat doe jequote:
Huuuuuuuuuquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aangeven dat het niet zo Ninja was
Toch niet op kantoor!!quote:
Nou er zijn wel meerdere gesprekken geweest hoor. En nee is haar nog niet verteld, de baas zit er ook niet op te wachten dat ze de ziektewet induikt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is haar nog niet verteld? Enkel dus dat gesprek dat ze der werk niet goed doet?
Ik snap de redenering, maar dacht gister dus te begrijpen dat het bij iedereen bekend was. Maar bij haar dus niet. Duidelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou er zijn wel meerdere gesprekken geweest hoor. En nee is haar nog niet verteld, de baas zit er ook niet op te wachten dat ze de ziektewet induikt natuurlijk.
Oh het is niet bij iedereen bekend hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap de redenering, maar dacht gister dus te begrijpen dat het bij iedereen bekend was. Maar bij haar dus niet. Duidelijk
Hier willen ze er ook niet aan. En dat vind ik flauw.quote:
Waarom zie ik dit ook al helemaal voor me, Murdera-style?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit met 2 vrouwen op kantoor. Heb weinig zin in tettennijd zeg maarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier willen ze er ook niet aan. En dat vind ik flauw.
Die van jouw zijn sowieso het grootst toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met 2 vrouwen op kantoor. Heb weinig zin in tettennijd zeg maar
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van jouw zijn sowieso het grootst toch?
Ik noem dat altijd "Verandering van spijs doet eten".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met 2 vrouwen op kantoor. Heb weinig zin in tettennijd zeg maar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit ook al helemaal voor me, Murdera-style?
quote:
Denken dat ik tetten hebquote:
Hier gaat iets mis geloof ikquote:
Gezonde handelsgeest joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis geloof ik
quote:
Zie je wel, je bent toch Balkenende!quote:
Doet rivalbabe toch nietquote:
Balkenende zou overgeven als hij het woord tiet in de mond zou nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent toch Balkenende!
quote:
Alles en iedereen heeft zijn prijs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
hier kan ik niet op antwoorden tot ik het bedrag hoor
Grmblquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
hier kan ik niet op antwoorden tot ik het bedrag hoor
Dan ga ik ook maar foto's in de verkoop gooienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Alles en iedereen heeft zijn prijs.
Zodra jij lieverd tegen mij zegt word ik achterdochtig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak een grapje, dat zou ik toch nooit doen lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |