Waarom zie ik dit ook al helemaal voor me, Murdera-style?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet ik ook een zin hebben als: Dat dit kan in nederland.
Ik zit met 2 vrouwen op kantoor. Heb weinig zin in tettennijd zeg maarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier willen ze er ook niet aan. En dat vind ik flauw.
Die van jouw zijn sowieso het grootst toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met 2 vrouwen op kantoor. Heb weinig zin in tettennijd zeg maar
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van jouw zijn sowieso het grootst toch?
Ik noem dat altijd "Verandering van spijs doet eten".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met 2 vrouwen op kantoor. Heb weinig zin in tettennijd zeg maar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit ook al helemaal voor me, Murdera-style?
quote:
Denken dat ik tetten hebquote:
Hier gaat iets mis geloof ikquote:
Gezonde handelsgeest joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis geloof ik
quote:
Zie je wel, je bent toch Balkenende!quote:
Doet rivalbabe toch nietquote:
Balkenende zou overgeven als hij het woord tiet in de mond zou nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent toch Balkenende!
quote:
Alles en iedereen heeft zijn prijs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
hier kan ik niet op antwoorden tot ik het bedrag hoor
Grmblquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
hier kan ik niet op antwoorden tot ik het bedrag hoor
Dan ga ik ook maar foto's in de verkoop gooienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Alles en iedereen heeft zijn prijs.
Zodra jij lieverd tegen mij zegt word ik achterdochtig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak een grapje, dat zou ik toch nooit doen lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |