quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Lorrelies het volgende:
Hij kwam niet bij mijn actieve topics en ik dacht dat je dood was gegaan toen je de lapo had
Maar zo lang duurde het dus niet
quote:
Lieke, Loes, Lasagnequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lorrelies het volgende:
Zou best leuk zijn eigenlijk, maar nee, maar een deel van mijn naam zit er wel in though.
nee niet het Lorre deel![]()
Nou omdat, omdat, omdat, waar moeten anders mijn Donald Duckjesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
Omg Venetië
Waarom zei je dat niet even, dan kroop ik in je koffer
Ja de stad is mooi, alleen je moet niet de verkeerde straatjes inlopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil er echt nog eens heen... ik vond het echt zo'n gave stad
Ik heb gehoord dat het daar naar riool stinkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil er echt nog eens heen... ik vond het echt zo'n gave stad
[ afbeelding ]
Standaard foto maar toch wel mooi
ik heb zo'n hekel aan kerken dus neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef shaderon het volgende:
Ben je ook in Siena geweest?
Dat zou voor Flodder wel het paradijs zijn met al die mega kerken die daar staan
Ik heb nog nooit Mario/Zelda gespeeldquote:
Ik kan niet tegen puzzels, ik heb ooit Myst en Amnesia gespeeldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef Lorrelies het volgende:
Ik Mario ook niet echt, behalve MarioKart en MarioParty.
Zelda is wel een aanrader hoor!!
Moet ik een Wii kopen! Was ik sowiezo van plan tho! Wat voor spellekes heb je nog meer voor de Wii? En dan bijv simulatie of iets met dierenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:43 schreef Lorrelies het volgende:
Valt met Zelda wel mee. De tempels zijn wel puzzelachtig maar als je wat meer Zelda speelt dan leer je wel de tricks en zo![]()
Maar nou ja, probeer 't gewoon es zou ik zeggen
Ja ik las iets over zeedieren vinden, dat lijkt me tof. Want wie wilt er nou geen zeekomkommer vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef Lorrelies het volgende:
Zelda is super op de Wii![]()
En euhhhh een hoop spellen... Simulatie en dieren kan ik eigenlijk niet zo snel bedenkenIk geloof dat de Wii daar niet zo voor is gemaakt...
Misschien De Sims of zo?
En meid ga jij niet op vakantie ofzo?quote:
Nou als ik in zeg maar Drenthe kom, of Friesland lijkt het net alsof ik een heel eng ver land ben hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef Lorrelies het volgende:
Wat denk jij nou, ik ben een uitwonende student en ik heb geen tijd en geen geld om op vakantie te gaan
Dat is erg gezellig, want dan is er een grote kermis in Hyde Park! En sowiezo is Londen gezellig in de winter.quote:
Tof.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat is erg gezellig, want dan is er een grote kermis in Hyde Park! En sowiezo is Londen gezellig in de winter.
Ja het is niet een hele intersante stadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tof.Ik ging een jaar geleden naar New Castle. Dat was geen ene fuck aan.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef Johan1994 het volgende:
Kan misschien een lief iemand voor mijn dit plaatje [ afbeelding ] tot een FOK! usericoon maken :3?
[..]
ik heb zo'n hekel aan kerken dus nee
afhankelijk van waar je naartoe moet: tgv-europe.com of bahn.dequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef -Datdus- het volgende:
Dat NS highspeed laat geen tijden zien verdomme.
HOEZO HEEFT MAU EEN BAN?!?!?!??!quote:
errug flauw weer, net kinderen....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:59 schreef shaderon het volgende:
een maand voor vertellen waar je eerste ban door kwam
??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
EN DE FOTO VAN MAU IS WEG
HIHIHIHIHIHIH
Helemaal niks, alleen ik plaatste een foto van mauquote:
missen we hem?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef Lorrelies het volgende:
We missen AlDie, maar verder wel ok denk ik?
Wat een verheerlijking. Hij heeft jullie op slinkse wijze verslaafd gemaakt aan zijn random brainfarts.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:30 schreef Lorrelies het volgende:
Omg, een maandDat is best wel lang zeg maar.
Wat moeten we al die tijd zonder AlDie?!?!?!
Oh die film is nicequote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat een verheerlijking. Hij heeft jullie op slinkse wijze verslaafd gemaakt aan zijn random brainfarts.![]()
Neemt een beetje onderstaande vorm aan. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Wave
Alles is verneukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Lorrelies het volgende:
http://www.runescape.com/
Omg wtf is er mee gebeurd![]()
quote:
Witquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef -Datdus- het volgende:
Zal ik een wit shirt aan doen of licht geel met blauw?
Nooit member geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:11 schreef Lorrelies het volgende:
Maar het was ook leukDe Wildy in was super spannend en zo... en koeien slopen en al die skills hoger krijgen
Btw, waren jullie member? Ik niet, want ik vond het stom om ervoor te betalen en ik vond het al leuk zoMijn broertje wilde het wel altijd graag maar dat vond mijn moeder niet goed
was dat op zo'n eiland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:13 schreef Lorrelies het volgende:
Oh en dit vond ik het leukste liedje toen.
Joah dat was bij zo'n havenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
was dat op zo'n eiland?![]()
een haven ofzo?![]()
waarom weet ik dit
$1500 geven ze er voor stond op reddit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb dit inlogscherm nog meegemaakt:
[ afbeelding ]
Verder natuurlijk jarenlang members geweest, episiche quests op de eerste dag doen zoals Legends en Recipe for disaster.
Heb nu mijn character nog steeds, lvl 103, 1500+ skill total. En een Party Hat/Santa hat. Log nog wel eens in om te kijken hoe duur die nu zijn
.... Wat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
$1500 geven ze er voor stond op reddit.
inloggen gaat niet meer en ik ben niet meer in de hiscore lijst te vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef Lorrelies het volgende:
WUT
Hoe kan je account nou weg zijn? Die van mij is al minstens 8 jaar oud en die leeft ook nog
Alleen members zijn dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
inloggen gaat niet meer en ik ben niet meer in de hiscore lijst te vinden
Hah, nee dank jequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Alleen members zijn dat.
Tim ik geef je 50 euro.
Dat waren die kroontjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:23 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kan me die partyhats niet herinneren ?
nee hoor speelde t 6 jaar terug volgens mij al of 7quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
jij was nog een peutertje in de leuke tijd van runescape![]()
kleutertje danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee hoor speelde t 6 jaar terug volgens mij al of 7
Moet toch ff checken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:38 schreef shaderon het volgende:
maar we gaan het echt niet weer spelen
toch?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Last logged in 86 days ago.. busted.
Nee 19 geloof ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Lorrelies het volgende:
OMG Tim daar stond ik ook net
Welke wereld zit je? Ook in 10?
Hey jij hebt lady voor je naam staan, dat is toch vrij nieuw?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Links is Mor en rechts ben ikNiet in mijn leukste kleding though.
Ja klopt, er was zo'n tijdje dat je... ja hoe werkte dat nou... je kon een soort credits verzamelen en daar extra dingetjes van kopen als bepaalde kleding en dat iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey jij hebt lady voor je naam staan, dat is toch vrij nieuw?
Verkoop m voor RL geldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, kroon hoort goud te zijn dus ik kocht geel.
Ik zat toch in 10 zie ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja klopt, er was zo'n tijdje dat je... ja hoe werkte dat nou... je kon een soort credits verzamelen en daar extra dingetjes van kopen als bepaalde kleding en dat idd
Ik kom wel even naar world 19Lumbridge afspreken?
Kom er aan hoor, doet hier even lastig toen ik op die solomon shop troep klikte.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Lorrelies het volgende:
Yup
Maar dan stond je dus echt net bij ons, want wij stonden in de bank en jij er buiten
Lacheuh
Ah dat kan met TP idd!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Lorrelies het volgende:
Hahahaha iedereen op Runescape
We zitten in wereld 19 in Lumbridge gewoon
quote:
RIP TOMquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef TJV het volgende:
Als ik binnenkort niet meer post ben ik vermoord door een boze Iraniër omdat ik zijn vrouw recht in haar ogen aankeek.
inb4 "Wollah wat kijk jij mijn vrouw aan, Ik steek je neer!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef TJV het volgende:
Als ik binnenkort niet meer post ben ik vermoord door een boze Iraniër omdat ik zijn vrouw recht in haar ogen aankeek.
Tis een mmo uit 2001, nog voor WoW of VC bestondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Wtf is dat? Soort wow ripoff ofzo? Zat waarschijnlijk tfc, cs en gta vc multiplayer te spelen in die periode.
Hier geen probleem, krijg me geld terugquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:09 schreef TJV het volgende:
Klantenservices.Ik vraag altijd om emailadressen en telefoonnummers, scheelt je dat vangnet dat je eerst krijgt. Incompetente mongolen die de kutvragen eruit moeten filteren.
Heb hier nog een kingsquest walkthrough boek liggen waar 1-5 in staatquote:
Sorry hoor, maar kom op zeg. Dit is precies de reden dat er zo'n vangnet bij klantenservices is. En zelfs daar was deze vraag te makkelijk voor.quote:
Are you serious? Hd over scart.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:31 schreef Lorrelies het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook om te huilen
Een tijd geleden kochten we een nieuwe televisie en we hadden een abonnement bij Ziggo en daar kregen we een HD ontvanger bij zodat we 'gratis' HD zenders konden kijken en zo. Dus wij een tv uitgekozen die daar compatibel bij was. Komen we thuis, staat er in het boekje dat we simpelweg de scartkabel van de ontvanger naar de tv moeten aansluiten. Nou het zal wel, dus wij deden dat. Geen HD, geen digitale televisie, alleen lelijke kabel. Dus wij dat ding uit en aan en naar instellingen gekeken. Hoop gedoe en het werkte maar niet. Dus wij Ziggo gebeld. Moesten we maar weer alles opnieuw instellen en digitale zenders zoeken etc. Het lag in elk geval aan ons.
Wij nog een uur bezig met dat instellen, steeds weer opnieuw zenders zoeken en de ontvanger resetten, niks werkte. Soms kregen we wel digitale zenders te pakken, maar die waren geblokkeerd ondanks ons abonnement. Weer gebeld. Ze hadden geen idee, haalden er een hoop andere mensen bij en na nog 3x gebeld te hebben (want wij deden toch écht iets verkeerd) lag het óf aan onze splinternieuwe tv of aan de ontvanger. Die was vast kapot. Dus opgestuurd, nieuwe gekregen een aantal dagen later en gewoon geen verschil.
Ik bedacht me dat ik maar eens een HDMI kabel ging kopen. Scart kabels zijn sowieso ondingen en dan konden we de tv ook op een computer aansluiten.
Thuis dacht ik, goh, ik zie een HDMI poort in de ontvanger én in de tv, laat ik dat eens proberen. BAM, meteen digitale en HD zenders.
Wat een freaking mongolen dat ze alleen een scartkabel meezenden en vervolgens niet even kunnen zeggen dat er een HDMI kabel nodig is voor dat ding
Ellende ellende.
Iets ouder als mender.quote:
Hoe duur was ie?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Lorrelies het volgende:
Ja ik heb wel meteen een goeie gekocht natuurlijkGeen problemen mee
Gewoon 1.4 high speed. Meestal rond de 12 euro zit je wel goed. Geen elvenharen bij maanlicht door aardmannetjes gesmede kabels van de bcc voor ¤170 .quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:36 schreef TJV het volgende:
Je hebt toch wel een gold plated HDMI he? Die andere shit van de action enzo geeft alsnog kutkwaliteit.
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
Hehe, Bij de Action zijn ze 3 euro, beter heb je als gewone consument toch niets aan.
Ha we hebben er één.quote:
Ben niet zo'n kabelfreak. Maar had wel last met mn ps3 en een langere kabel icm 1080p en dts-hd van mn computerquote:
Moet je ook geen kabel van 15 meter neerleggen. Als je je troep gewoon bij je tv hebt staan heb je nergens last van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ben niet zo'n kabelfreak. Maar had wel last met mn ps3 en een langere kabel icm 1080p en dts-hd van mn computer
20. 25 euro. Werkt perfect. Ook met 3d.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Moet je ook geen kabel van 15 meter neerleggen. Als je je troep gewoon bij je tv hebt staan heb je nergens last van.
En tokkielandquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:43 schreef Lorrelies het volgende:
Het voelt alleen altijd een beetje alsof ik in Turkije loop als ik een keer naar de Action ga
Oeh Oeh kies mij, kies mij!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga nog even richting de stad
Wie doet er vanavond weer mee met TF2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oeh Oeh kies mij, kies mij!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Deze man weet, daarom maakte hij zijn glassfibers met silver bars.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Nog zo iets, zilver geleid beter dan goud, maar "ZILVERE KABELS" klinkt natuurlijk niet cool, dus zijn goude kabels helemaal de shit
+ magnetic shieldedededquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Deze man weet, daarom maakte hij zijn glassfibers met silver bars.
O ik wil wel! Als ik mijn ding afkrijg!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga nog even richting de stad
Wie doet er vanavond weer mee met TF2?
Toch apart dat ze die dan weer met een naaimachine maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en wist je dat monster sinds een aantal jaar niet eens zelf meer zn kabels maakt. Naar een of andere b-fabriek met hindoe kindertjes.
Sfeerimpressie
[ afbeelding ]
Je wordt dus genaaid waar je bij staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch apart dat ze die dan weer met een naaimachine maken.
Nee daar malen ze elfjes tot stof mee. Krijg je NOG scherper beeld mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch apart dat ze die dan weer met een naaimachine maken.
Maak jij die mc koppies?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef MineraalWater het volgende:
Ziggo is sowieso kut.
Die kwamen eergister bij ons langs omdat de zenders soms op zwart gingen bij de digitale TV
zonder error code of iets.
Nou mijn moeder was even aan het bellen omdat mijn opa wat aan het hart had dus die was even weg.
Die "monteur" loopt naar binnen, haal 1 kabeltje eruit en vertrek 3 minuten later weer zonder te zeggen wat hij heeft veranderd.
Probleem is nogsteeds niet opgelost.
is er nog ergens een gratis persoonlijke kaart te fixen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja ik heb nu ook mijn OV kaart besteld.
Ja, ook al proberen te updaten maar werkt allemaal niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Plex, heb je al geprobeerd je zenders opnieuw te zoeken? ik had dat wegvallend beeld ook soms eerst.
Het enige wat ik nog weet is dat ik in een auto stapte en door de bliksem werd geraaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef bobbernaut het volgende:
Zo welk jaar leef jij dan? 2008?
baaaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
Oh kut ze moeten hem eerst ccontroleren, wat een kut site ;')quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
https://petities.nl/petitie/aldiewillentekaaprenvaren
Thx m8quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de OP, Sorry dat de bril er niet bij kon..
[ code verwijderd ]
Oepsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Oh kut ze moeten hem eerst ccontroleren, wat een kut site ;')
Ik wil nog een keer dat kasteel nabouwen uit AC1 maar ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:42 schreef shaderon het volgende:
assassins creed fans hier? een idee om een stad(je) na te maken in mc?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer dat kasteel nabouwen uit AC1 maar ik weet niet hoe.
Eerst de berg met MCpaint/MCedit ofzoiets doen, Dan met een paar man een plan maken om het te bouwenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer dat kasteel nabouwen uit AC1 maar ik weet niet hoe.
Ervaring mee, ik was begonnen met zweinstein dat ook op een berg staat, maar als je echt op detail wilt werken dan zou ik het misschien anders proberen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Eerst de berg met MCpaint/MCedit ofzoiets doen, Dan met een paar man een plan maken om het te bouwen
Hmm, Zou ook kunnen inderdaad, Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe groot dat wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ervaring mee, ik was begonnen met zweinstein dat ook op een berg staat, maar als je echt op detail wilt werken dan zou ik het misschien anders proberen.
Een groot blok spawnen en daar het kasteel op maken en vervolgens de berg en het kasteel uithakken uit het enorme blok?
Dat lijkt mij een mooi klusje voor Frans DrukstickNLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm, Zou ook kunnen inderdaad, Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe groot dat wordt.
Het MC bouwsel moet 3x zo groot worden anders heb je geen definitie. Dus het is een hels karwij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ervaring mee, ik was begonnen met zweinstein dat ook op een berg staat, maar als je echt op detail wilt werken dan zou ik het misschien anders proberen.
Een groot blok spawnen en daar het kasteel op maken en vervolgens de berg en het kasteel uithakken uit het enorme blok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ik heb hele kastelen uit lord of the rings nagebouwd, valt wel mee als je met meerdere werkt, als jij er niet meer uitkomt is er altijd nog iemand anders die weet wat te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef TJV het volgende:
Man, ik vond Pallet Town nabouwen al teveel moeite.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef TJV het volgende:
Lorrelies je bent een bitch.Uh wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Dan kies je wel de verkeerde server uit mangquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef TJV het volgende:
Ik heb daar ook geen zin in, die lange projecten. Het is even leuk, daarna wordt het kut. Ik hak mijn huisje uit in een berg en als die af is, is de server offline. Zo ging het, gaat het en zal het altijd gaan.
Ik had een poging gedaan om een petitie te makenquote:
Minecraft speel ik met deze downvereniging hier en niet met die knuppels van mcforum.nl.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dan kies je wel de verkeerde server uit mang
Ja verdomme nu draai je het weer om he.quote:
Pas maar op, ik sla je dizzy met een stokbrood.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Lorrelies het volgende:
Oh wacht, die kleine lettertjes had ik niet gelezen.
Ik vind jou stom Tom.
ik speel alleen hoor, iedereen is inmiddels wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Minecraft speel ik met deze downvereniging hier en niet met die knuppels van mcforum.nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Jij bent te min voor onze downvereniging.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik speel alleen hoor, iedereen is inmiddels weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |