Nee daar malen ze elfjes tot stof mee. Krijg je NOG scherper beeld mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch apart dat ze die dan weer met een naaimachine maken.
Maak jij die mc koppies?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef MineraalWater het volgende:
Ziggo is sowieso kut.
Die kwamen eergister bij ons langs omdat de zenders soms op zwart gingen bij de digitale TV
zonder error code of iets.
Nou mijn moeder was even aan het bellen omdat mijn opa wat aan het hart had dus die was even weg.
Die "monteur" loopt naar binnen, haal 1 kabeltje eruit en vertrek 3 minuten later weer zonder te zeggen wat hij heeft veranderd.
Probleem is nogsteeds niet opgelost.
is er nog ergens een gratis persoonlijke kaart te fixen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja ik heb nu ook mijn OV kaart besteld.
Ja, ook al proberen te updaten maar werkt allemaal niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Plex, heb je al geprobeerd je zenders opnieuw te zoeken? ik had dat wegvallend beeld ook soms eerst.
Het enige wat ik nog weet is dat ik in een auto stapte en door de bliksem werd geraaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef bobbernaut het volgende:
Zo welk jaar leef jij dan? 2008?
baaaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
Oh kut ze moeten hem eerst ccontroleren, wat een kut site ;')quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
https://petities.nl/petitie/aldiewillentekaaprenvaren
Thx m8quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de OP, Sorry dat de bril er niet bij kon..
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |