20. 25 euro. Werkt perfect. Ook met 3d.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Moet je ook geen kabel van 15 meter neerleggen. Als je je troep gewoon bij je tv hebt staan heb je nergens last van.
En tokkielandquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:43 schreef Lorrelies het volgende:
Het voelt alleen altijd een beetje alsof ik in Turkije loop als ik een keer naar de Action ga
Oeh Oeh kies mij, kies mij!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga nog even richting de stad
Wie doet er vanavond weer mee met TF2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oeh Oeh kies mij, kies mij!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Deze man weet, daarom maakte hij zijn glassfibers met silver bars.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Nog zo iets, zilver geleid beter dan goud, maar "ZILVERE KABELS" klinkt natuurlijk niet cool, dus zijn goude kabels helemaal de shit
+ magnetic shieldedededquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Deze man weet, daarom maakte hij zijn glassfibers met silver bars.
O ik wil wel! Als ik mijn ding afkrijg!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga nog even richting de stad
Wie doet er vanavond weer mee met TF2?
Toch apart dat ze die dan weer met een naaimachine maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en wist je dat monster sinds een aantal jaar niet eens zelf meer zn kabels maakt. Naar een of andere b-fabriek met hindoe kindertjes.
Sfeerimpressie
[ afbeelding ]
Je wordt dus genaaid waar je bij staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch apart dat ze die dan weer met een naaimachine maken.
Nee daar malen ze elfjes tot stof mee. Krijg je NOG scherper beeld mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch apart dat ze die dan weer met een naaimachine maken.
Maak jij die mc koppies?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef MineraalWater het volgende:
Ziggo is sowieso kut.
Die kwamen eergister bij ons langs omdat de zenders soms op zwart gingen bij de digitale TV
zonder error code of iets.
Nou mijn moeder was even aan het bellen omdat mijn opa wat aan het hart had dus die was even weg.
Die "monteur" loopt naar binnen, haal 1 kabeltje eruit en vertrek 3 minuten later weer zonder te zeggen wat hij heeft veranderd.
Probleem is nogsteeds niet opgelost.
is er nog ergens een gratis persoonlijke kaart te fixen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja ik heb nu ook mijn OV kaart besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |