Ja, ook al proberen te updaten maar werkt allemaal niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Plex, heb je al geprobeerd je zenders opnieuw te zoeken? ik had dat wegvallend beeld ook soms eerst.
Het enige wat ik nog weet is dat ik in een auto stapte en door de bliksem werd geraaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef bobbernaut het volgende:
Zo welk jaar leef jij dan? 2008?
baaaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef MineraalWater het volgende:
Deze gerne in de OP:
[ afbeelding ]
Oh kut ze moeten hem eerst ccontroleren, wat een kut site ;')quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
https://petities.nl/petitie/aldiewillentekaaprenvaren
Thx m8quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de OP, Sorry dat de bril er niet bij kon..
[ code verwijderd ]
Oepsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Oh kut ze moeten hem eerst ccontroleren, wat een kut site ;')
Ik wil nog een keer dat kasteel nabouwen uit AC1 maar ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:42 schreef shaderon het volgende:
assassins creed fans hier? een idee om een stad(je) na te maken in mc?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer dat kasteel nabouwen uit AC1 maar ik weet niet hoe.
Eerst de berg met MCpaint/MCedit ofzoiets doen, Dan met een paar man een plan maken om het te bouwenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer dat kasteel nabouwen uit AC1 maar ik weet niet hoe.
Ervaring mee, ik was begonnen met zweinstein dat ook op een berg staat, maar als je echt op detail wilt werken dan zou ik het misschien anders proberen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Eerst de berg met MCpaint/MCedit ofzoiets doen, Dan met een paar man een plan maken om het te bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |