HOEZO HEEFT MAU EEN BAN?!?!?!??!quote:
errug flauw weer, net kinderen....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:59 schreef shaderon het volgende:
een maand voor vertellen waar je eerste ban door kwam
??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
EN DE FOTO VAN MAU IS WEG
HIHIHIHIHIHIH
Helemaal niks, alleen ik plaatste een foto van mauquote:
missen we hem?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef Lorrelies het volgende:
We missen AlDie, maar verder wel ok denk ik?
Wat een verheerlijking. Hij heeft jullie op slinkse wijze verslaafd gemaakt aan zijn random brainfarts.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:30 schreef Lorrelies het volgende:
Omg, een maandDat is best wel lang zeg maar.
Wat moeten we al die tijd zonder AlDie?!?!?!
Oh die film is nicequote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat een verheerlijking. Hij heeft jullie op slinkse wijze verslaafd gemaakt aan zijn random brainfarts.![]()
Neemt een beetje onderstaande vorm aan. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Wave
Alles is verneukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:01 schreef Lorrelies het volgende:
http://www.runescape.com/
Omg wtf is er mee gebeurd![]()
quote:
Witquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef -Datdus- het volgende:
Zal ik een wit shirt aan doen of licht geel met blauw?
Nooit member geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:11 schreef Lorrelies het volgende:
Maar het was ook leukDe Wildy in was super spannend en zo... en koeien slopen en al die skills hoger krijgen
Btw, waren jullie member? Ik niet, want ik vond het stom om ervoor te betalen en ik vond het al leuk zoMijn broertje wilde het wel altijd graag maar dat vond mijn moeder niet goed
was dat op zo'n eiland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:13 schreef Lorrelies het volgende:
Oh en dit vond ik het leukste liedje toen.
Joah dat was bij zo'n havenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
was dat op zo'n eiland?![]()
een haven ofzo?![]()
waarom weet ik dit
$1500 geven ze er voor stond op reddit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb dit inlogscherm nog meegemaakt:
[ afbeelding ]
Verder natuurlijk jarenlang members geweest, episiche quests op de eerste dag doen zoals Legends en Recipe for disaster.
Heb nu mijn character nog steeds, lvl 103, 1500+ skill total. En een Party Hat/Santa hat. Log nog wel eens in om te kijken hoe duur die nu zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |