quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Lorrelies het volgende:
Hij kwam niet bij mijn actieve topics en ik dacht dat je dood was gegaan toen je de lapo had
Maar zo lang duurde het dus niet
quote:
Lieke, Loes, Lasagnequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Lorrelies het volgende:
Zou best leuk zijn eigenlijk, maar nee, maar een deel van mijn naam zit er wel in though.
nee niet het Lorre deel![]()
Nou omdat, omdat, omdat, waar moeten anders mijn Donald Duckjesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
Omg Venetië
Waarom zei je dat niet even, dan kroop ik in je koffer
Ja de stad is mooi, alleen je moet niet de verkeerde straatjes inlopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil er echt nog eens heen... ik vond het echt zo'n gave stad
Ik heb gehoord dat het daar naar riool stinkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil er echt nog eens heen... ik vond het echt zo'n gave stad
[ afbeelding ]
Standaard foto maar toch wel mooi
ik heb zo'n hekel aan kerken dus neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef shaderon het volgende:
Ben je ook in Siena geweest?
Dat zou voor Flodder wel het paradijs zijn met al die mega kerken die daar staan
Ik heb nog nooit Mario/Zelda gespeeldquote:
Ik kan niet tegen puzzels, ik heb ooit Myst en Amnesia gespeeldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef Lorrelies het volgende:
Ik Mario ook niet echt, behalve MarioKart en MarioParty.
Zelda is wel een aanrader hoor!!
Moet ik een Wii kopen! Was ik sowiezo van plan tho! Wat voor spellekes heb je nog meer voor de Wii? En dan bijv simulatie of iets met dierenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:43 schreef Lorrelies het volgende:
Valt met Zelda wel mee. De tempels zijn wel puzzelachtig maar als je wat meer Zelda speelt dan leer je wel de tricks en zo![]()
Maar nou ja, probeer 't gewoon es zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |