Hmm, Zou ook kunnen inderdaad, Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe groot dat wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ervaring mee, ik was begonnen met zweinstein dat ook op een berg staat, maar als je echt op detail wilt werken dan zou ik het misschien anders proberen.
Een groot blok spawnen en daar het kasteel op maken en vervolgens de berg en het kasteel uithakken uit het enorme blok?
Dat lijkt mij een mooi klusje voor Frans DrukstickNLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm, Zou ook kunnen inderdaad, Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe groot dat wordt.
Het MC bouwsel moet 3x zo groot worden anders heb je geen definitie. Dus het is een hels karwij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ervaring mee, ik was begonnen met zweinstein dat ook op een berg staat, maar als je echt op detail wilt werken dan zou ik het misschien anders proberen.
Een groot blok spawnen en daar het kasteel op maken en vervolgens de berg en het kasteel uithakken uit het enorme blok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ik heb hele kastelen uit lord of the rings nagebouwd, valt wel mee als je met meerdere werkt, als jij er niet meer uitkomt is er altijd nog iemand anders die weet wat te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef TJV het volgende:
Man, ik vond Pallet Town nabouwen al teveel moeite.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef TJV het volgende:
Lorrelies je bent een bitch.Uh wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Dan kies je wel de verkeerde server uit mangquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef TJV het volgende:
Ik heb daar ook geen zin in, die lange projecten. Het is even leuk, daarna wordt het kut. Ik hak mijn huisje uit in een berg en als die af is, is de server offline. Zo ging het, gaat het en zal het altijd gaan.
Ik had een poging gedaan om een petitie te makenquote:
Minecraft speel ik met deze downvereniging hier en niet met die knuppels van mcforum.nl.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dan kies je wel de verkeerde server uit mang
Ja verdomme nu draai je het weer om he.quote:
Pas maar op, ik sla je dizzy met een stokbrood.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Lorrelies het volgende:
Oh wacht, die kleine lettertjes had ik niet gelezen.
Ik vind jou stom Tom.
ik speel alleen hoor, iedereen is inmiddels wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Minecraft speel ik met deze downvereniging hier en niet met die knuppels van mcforum.nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Jij bent te min voor onze downvereniging.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik speel alleen hoor, iedereen is inmiddels weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |