Ik zag het ja, hopelijk wordt er ook echt wat bekendgemaakt die dag!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)s-event-in-september
Inmiddels staat het overal, ook nu.nl
Vast wel. Prijs, releasedatum en launchgames. En een hoop poeha over hoe ze de casual- en hardcore-gamers willen bereiken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het ja, hopelijk wordt er ook echt wat bekendgemaakt die dag!
quote:Nintendo Direct Wii U Preview aangekondigd voor 13 september
Nintendo heeft vandaag de nieuwe Europese aflevering van Nintendo Direct aangekondigd. De Nintendo Direct Wii U Preview wordt op 13 september om 16:00 uur live gestreamed op de Nintendo Direct-site. Hierin neemt Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata het aankomende Wii U-systeem onder de loep.
Het Wii U-systeem zal rond de feestdagen in de winkels liggen, met in de verpakking de Wii U GamePad. Dit is een controller met een touchscreen van 6,2 inch die de manier waarop mensen hun spellen, hun entertainment en elkaar beleven een nieuwe vorm zal geven.
Ga voor meer informatie naar de Nintendo Direct-site.
Je kunt ook een kijkje nemen op onze Twitter accounts van Nintendo Nederland en Nintendo of Europe.
Uiteraard gaan ze dat doen, Gamestop heeft ook bericht gegeven dat ze nig een grote aankondiging maken ook. Niet teveel hype natuurlijk, maar kan zomaar nog een gave titel getoond wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:13 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb een berichtje gehad op m'n 3DS over de Nintendo Direct voor morgen. Volgens mij gaan ze nu eindelijk alles uit de doeken doen: release, prijs, launchgames!
26000 (exclusief BTW) = 260 dus gok op 299 (inclusief BTW) in Europaquote:Op donderdag 13 september 2012 09:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Nog even wachten op de europese info, in Japan in ieder geval 8 december in 2 verschillende versies, eentje 31500 yen (meer opslag capaciteit, zwarte kleur) en eentje voor 26000 yen (8gb flash, witte kleur) met NSMBU en Nintendoand als launch titels!
Wat zijn dit voor tijdenquote:Games en westerse info volgen van,iddag in een andere Nintendo Direct om 4 uur
Volgens mij was het juist 25000 exclusief btw en 26500 inclusief, zoundus 260 euro inclusief zij. En eerder naar 250 gaan dan 300. Maar we horen het vanmiddag, ik ga gewoon nog even uit van 300-350, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef Aether het volgende:
[..]
26000 (exclusief BTW) = 260 dus gok op 299 (inclusief BTW) in Europa
[..]
Wat zijn dit voor tijden
Hmm, ik denk toch eerder 299 euro voor de basic en 349 voor de premium. Losse Gamepad rond de 150 euro. Het wordt allemaal niet goedkoop in ieder geval, maar dat was te verwachten.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist 25000 exclusief btw en 26500 inclusief, zoundus 260 euro inclusief zij. En eerder naar 250 gaan dan 300. Maar we horen het vanmiddag, ik ga gewoon nog even uit van 300-350, dan kan het alleen maar meevallen
Je krijgt er sta daard eentje bij, maar in principe support het systeem er 2 en kun je er nog een aanschaffen. Niet nodig dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:38 schreef Siyara het volgende:
Hoop wel dat die gamepad toch bijgeleverd zit. 150 euro is best ziek.
Kan zomaar, dan valt de prijs alsnog redelijk mee. Al is het ook wel zo dat de Wii 250 euro was en de 3ds ook, die dezelfde yen prijzen hadden in Japan. Als dat aangehouden wordt, is dat nu dus ook weer zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk toch eerder 299 euro voor de basic en 349 voor de premium. Losse Gamepad rond de 150 euro. Het wordt allemaal niet goedkoop in ieder geval, maar dat was te verwachten.
Dat wordt dus een zwarte premium Wii U met 32 GB voor mij. Maar ik weet nog steeds niet zeker of ik 'm al bij de launch ga halen. Ik ben benieuwd naar de Europese prijs.quote:Tot slot heeft Nintendo Network Premium aangekondigd speciaal voor de mensen die het premium pakket aangeschaft hebben. Dit geeft je korting op verschillende spullen zoals downloads, maar hoe dat precies in zijn werk gaat is niet duidelijk. Deze actie loopt in ieder geval tot december 2014.
Ik ook!quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een zwarte premium Wii U met 32 GB voor mij. Maar ik weet nog steeds niet zeker of ik 'm al bij de launch ga halen. Ik ben benieuwd naar de Europese prijs.
FF VII-remake exclusief voor Wii Uquote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Uiteraard gaan ze dat doen, Gamestop heeft ook bericht gegeven dat ze nig een grote aankondiging maken ook. Niet teveel hype natuurlijk, maar kan zomaar nog een gave titel getoond worden
Kan ook een harde schijf eraan zetten, senk dat dat een stuk aantrekkelijker is.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:00 schreef speknek het volgende:
Het geheugen is gewoon SD kaart toch? Kun je beter de basic kopen en zelf een grotere kaart voor goedkoper halen.
Heb het niet gezien maar Japanse prijzen zijn meestal exclusief BTW (net als de VS en directe conversie van valuta gaat niet op).quote:Op donderdag 13 september 2012 09:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist 25000 exclusief btw en 26500 inclusief, zoundus 260 euro inclusief zij. En eerder naar 250 gaan dan 300. Maar we horen het vanmiddag, ik ga gewoon nog even uit van 300-350, dan kan het alleen maar meevallen
Is dat al bekend? Ging uit van vast flashgeheugen zoals de Wii.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:00 schreef speknek het volgende:
Het geheugen is gewoon SD kaart toch? Kun je beter de basic kopen en zelf een grotere kaart voor goedkoper halen.
Toen ze in de show de prijzen toonden, stond een prijs in het groot en een lager bedrag in het klein, ik ging ervanuit dat de kleinere bedragen exclusief waren, welke dus 25000 isquote:Op donderdag 13 september 2012 10:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar Japanse prijzen zijn meestal exclusief BTW (net als de VS en directe conversie van valuta gaat niet op).
Te dure hardware verkoopt niet; dat hebben ze met de N64 en 3DS wel geleerd.
Zal ik nog een poll maken
Het is flashgeheugen idd, 8 of 32 gb dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Is dat al bekend? Ging uit van vast flashgeheugen zoals de Wii.
Maar is misschien wel logischer na de 3DS.
Ik bedoelde eigenlijk met ‘vast’ flashgeheugen als niet verwijderbaar, vast op het moederbord zoals bij de Wii.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is flashgeheugen idd, 8 of 32 gb dus.
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met ‘vast’ flashgeheugen als niet verwijderbaar, vast op het moederbord zoals bij de Wii.
Losse flashkaarten zijn handiger maar meestal wel trager.
Apart dat de score tijdelijk transparanter wordt als een speler in de buurt komt.quote:
In Japan was Wii Sports ook niet gebundeld met de Wii, dus er is nog een prima kans op een bundel hierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Staat trouwens niks bij over een spelletje dat erbij zit. Best wel faal als al die bundels geen spel erbij hebben. Dan wacht ik misschien ook nog wel ff een maandje of 3 met de aanschaf tot er een bundel komt
Gerucht ging paar weken terug dat Nintendoland gebundeld zou worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In Japan was Wii Sports ook niet gebundeld met de Wii, dus er is nog een prima kans op een bundel hier
Denk ook dat Nintendoland te groot en uitgebreid wordt om hem te bundelenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Gerucht ging paar weken terug dat Nintendoland gebundeld zou worden.
Zou goede techdemo zijn maar verwacht het niet
Is wel een goede demo van de mogelijkheden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Denk ook dat Nintendoland te groot en uitgebreid wordt om hem te bundelen
twitter:KazHiraiCEO twitterde op donderdag 13-09-2012 om 14:11:31The Wii U cannot support more than 2 GamePads. But, then again, neither could your bank balance. reageer retweet
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef speknek het volgende:
twitter:KazHiraiCEO twitterde op donderdag 13-09-2012 om 14:11:31The Wii U cannot support more than 2 GamePads. But, then again, neither could your bank balance. reageer retweet
Woah, drie weken voor Japan.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:05 schreef Pheno het volgende:
ZOndag 18 november in Amerika. Shocking!
heb jij een werkende stream voor europa?quote:
Ik heb deze:quote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb jij een werkende stream voor europa?
Die geeft bij mij aan dat ie failed met ladenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/news/nintendo_direct_47764.html
(maar pin mij er niet op vast)
Ik moet eerst iets van 3 min wachten voor dat die hem hier geladen hadquote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geeft bij mij aan dat ie failed met laden
Lucky Basterdquote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef Pheno het volgende:
Oh, nu wil ie.
Lol, dit heb ik al gespeeld
Vorig jaar al. zonder de eindbazen, maar wel grappig te zien hoe alle techdemo's nu hebben veranderd naar de franchises van zequote:
Aaaand it's gone.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:17 schreef speknek het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Wii-U-White/dp/B004Y59P3A/
200 pond. nice.
De lineup zelf valt best tegen op launchdatequote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind de line-up voor de launch misschien wel de beste van Nintendo ooit. Ik kan gewoon niet kiezen wat ik eerst wil spelen.
Een mario (seze is weer moeite in gestoken, ziet er prima uit), rayman legends (exclusieve sequel van een van de beste platformers deze generatie), Een grappige mini game collectie die nog redelijk uitgebreid is, een third party survival shooter met nadruk op survival met geinige features ertussen, een open world lego game met humor en een grote diversiteit aan opties en meer....quote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lineup zelf valt best tegen op launchdate
quote:
quote:
Ik heb niets met minigames en LEGO open world gamesquote:Op donderdag 13 september 2012 17:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een mario (seze is weer moeite in gestoken, ziet er prima uit), rayman legends (exclusieve sequel van een van de beste platformers deze generatie), Een grappige mini game collectie die nog redelijk uitgebreid is, een third party survival shooter met nadruk op survival met geinige features ertussen, een open world lego game met humor en een grote diversiteit aan opties en meer....
Echt wel de beste kaunch ooit
Ik snap het wel, het is allemaal ook niet wat voor mij, maar als ik me neutraal opstel dan zie ik de charmes er voor andere mensen wel voor in. Zo bedoelde ik het meerquote:Op donderdag 13 september 2012 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets met minigames en LEGO open world gamesWaarom snappen mensen niet dat smaken verschillen
Als ze dit idd met de E3 hadden gedaan zouden ze gek zijn geworden van de pre-orders.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Deze presentatie heeft mij in ieder geval overgehaald er een te halen, Nintendo lijkt de zaken dit keer prima geregeld te hebben (met exclusives, sterk apparaat, online features en voor mij een goede lineup tot en met iig maart.
Ik kan niet wachten, dit had de E3 moeten zijn!
Ik wacht nog geduldig. Ik denk dat maart 2013 iets meer voor mij isquote:Op donderdag 13 september 2012 17:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is allemaal ook niet wat voor mij, maar als ik me neutraal opstel dan zie ik de charmes er voor andere mensen wel voor in. Zo bedoelde ik het meer
Doenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht nog geduldig. Ik denk dat maart 2013 iets meer voor mij is
Ook gemist, hij zal straks wel online komen denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:26 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, er was vandaag een persconferentie. helemaal vergeten.
Mooi is dat altijd, heb je nergens op hoeven wachten.
Ik weet niet of je die Metroid-game hebt gezien, maar dit wordt wel heel wat leuker dan de alledaagse mini-game collectie.quote:Ik heb niets met minigames en LEGO open world gamesWaarom snappen mensen niet dat smaken verschillen
Denk het niet. Idee lijkt me dat je lokaal met vijf spelers speelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn die mini games van Nintendoland ook online te spelen?
Zoveel vrienden heb ik nietquote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk het niet. Idee lijkt me dat je lokaal met vijf spelers speelt.
Een minpunt aan Nintendo, lokale multiplayer gaat altijd voor op online bij hun.quote:
Voor spellen als mario kart en brawl is dat geen probleem.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Een minpunt aan Nintendo, lokale multiplayer gaat altijd voor op online bij hun.
Ohw, met 2 spelers ga ik het vast wel spelen. Maar die maximum aan 5 ga ik ook nooit halen denk ik. Heb er wel Wiimotes genoeg voor in huis trouwens.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor spellen als mario kart en brawl is dat geen probleem.
Maar ik zie mezelf nog niet snel nintentoland erbij pakken
Ja, scheelt dat je al veel accessoires in huis hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:54 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ohw, met 2 spelers ga ik het vast wel spelen. Maar die maximum aan 5 ga ik ook nooit halen denk ik. Heb er wel Wiimotes genoeg voor in huis trouwens.
Voelt als 2002 inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:45 schreef speknek het volgende:
Die internet meltdown rond Bayonetta 2 is echt fantastisch. Alle fanboy tranen omnomnomnom.
Begun the console wars have.
Nog meer afkortingenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat je al veel accessoires in huis hebt.
Verheug me vooral op de vriendinnetjes modus van NSMBU. Dat kan hier nog wel een succes worden.
Dat lijkt me niet. Die Pro-controller is toch gewoon draadloos? Volgens mij moeten controllers voor Wii communiceren via Wiimote.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:22 schreef Aether het volgende:
Is de Pro controller backwards compatible; m.a.w. ook te gebruiken voor de Wii?
Nee, dat is te ingewikkeld. Mee kijken en blokken kunnen plaatsen is echt uitdagend genoeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Nog meer afkortingen
Lijkt me dat juist Nintendoland meer geschikt is voor zo'n mode
Is de Pro controller backwards compatible; m.a.w. ook te gebruiken voor de Wii?
Ok, dat is zo (Wii Balance Board meldt zich mogelijk als een controller?)quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Die Pro-controller is toch gewoon draadloos? Volgens mij moeten controllers voor Wii communiceren via Wiimote.
Is me ook niet duidelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:31 schreef Jesse_ het volgende:
Gaat de classic controller wel weer werken op de wiiu eigenlijk?
quote:The Classic Controller and Classic Controller Pro, like the Wii Remote, will be compatible with the Wii U.
http://en.wikipedia.org/wiki/Classic_Controller#Uses
Ah mooiquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Ok, dat is zo (Wii Balance Board meldt zich mogelijk als een controller?)
[..]
Is me ook niet duidelijk.
Lijkt me wel?
Edit:
[..]
Halloquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:21 schreef Kyoto5 het volgende:
350,- vind ik een meer dan redelijke prijs voor de Premium bundel!Al ben ik nog niet uit of ik hem meteen ga kopen. Ik heb al zoveel dure dingen gekocht dit jaar (3DSXL, TV, Laptop).
En ik ben nieuw hier. Hallo!
Kwestie van rekenen wat je erbij krijgtquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik lees nu trouwens dat de ZombiU pack geen Nintendoland erbij krijgt, klopt dit? Want dan moet ik nog even nadenken over welke bundel ik neem, wil namelijk wel beide titels
Gamepad zit bij elke bundel, bij de ZombiU bundel zit de pro controller erbij en is Nintendoland ingewisseld voor ZombiU.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik lees nu ook ergens dat het ZombiU pack ZombiU en die controller zal bevatten in plaats van Nintendoland en een Gamepad. Dat zou echt een gigantische faal zijn.
En op andere sites is weer te lezen dat er wel Nintendoland en gamepad bij zit. Erg onduidelijk. Hoop dat hij binnenkort op bol.com ofzo verschijnt
Alleen jammer dat SDXC niet wordt ondersteund.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:45 schreef Jesse_ het volgende:
Heb je weer een hdd er naast staan. Gooi ik er toch liever een 32gig sdhc kaartje bij in. Met 64gig heb ik toch meer dan genoeg ruimte.
Misschien in een toekomstige firmware update?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Alleen jammer dat SDXC niet wordt ondersteund.
De Wii U heeft gewoon fuckig SDHC aansluiting en je kan HDD uitbreiden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:40 schreef Noppie2000 het volgende:
“You can plug in a full-on three terabyte hard drive if you want. I’ll love you as a digital consumer. The reason we did it that way is that the cost of that type of storage memory is plummeting. What we didn’t want to do is tie a profit model to something that’s gonna rapidly decline over time. We’ll let the consumer buy as much as they want, as cheaply as they want.”
Reggie in een interview over de opslagcapaciteit.
http://www.joystiq.com/20(...)tegration-explained/
Dat ding is zo al duur genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De Wii U heeft gewoon fuckig SDHC aansluiting en je kan HDD uitbreiden.![]()
Waarom kan Sony het niet doen met de PS Vita?![]()
Die reactiesquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:40 schreef Noppie2000 het volgende:
En dit vind ik ook heerlijk om te lezen: Bayonetta 2 exlusive rage: http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=185428
"Goede oude tijd"quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De Wii U heeft gewoon fuckig SDHC aansluiting en je kan HDD uitbreiden.![]()
Expansionpack voor het geheugen, verdubbelde het geheugen. (was iets van 4mb extra dacht ikquote:
En voor sommige spellen noodzakelijk, anders kon je ze niet spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Expansionpack voor het geheugen, verdubbelde het geheugen. (was iets van 4mb extra dacht ik)
IGN - Interview met Reggie Fils-Aime.quote:The Wii U start-up screen is like nothing ever seen on consoles before
Nintendo talked a lot about the Wii U yesterday, but there was one big topic they didn't cover: the MiiVerse, the console's version of a social network.
Turns out you'll see it as soon as you boot up the Wii U. In fact, according to Nintendo of America president Reggie Fils-Aime, who sat down with us at Kotaku's offices this afternoon, the machine's login screen is one big social network.
"When you turn on your Wii U, let's assume that you're connected," he said, "so when you turn on your Wii U what you're gonna see is that home screen with all of the Miis and the MiiVerse community, and what's trending, kind of the key comments that have bubbled up through the system. So as long as you're in a connected environment, that's the first screen you see."
Sounds like a Facebook newsfeed, doesn't it? Fils-Aime says the community of people will be curated by both you and Nintendo, not unlike your Facebook or Twitter. Seems to mesh well with Stephen's theory that Nintendo is trying to create its own social networking giant.
So who are the Miis invading your homepage? "These are your friends, these are people who have high reputation within the site, and so we've curated for you to see those messages," Fils-Aime said.
"So like Reggie Fils-Aime?" I asked. Could he be making appearances on our systems?
Sure. "We could also do some messages directly from Nintendo to that point," he said.
In addition to the Miis, Fils-Aime says there will be "what we're calling 'tiles.'"
"These'll be the key games that the community are playing, buzzing about," he said. "Because of the deep linkage through Nintendo TVii with video services, these could also be movies. They could be TV shows, could be a range of different content, but it's bubbling up through the community, with the exception of— I think the maximum of three tiles that we might be sending in terms of Nintendo thinking that something's interesting."
Fils-Aime: "We have spent a lot of time and invested a lot of money to get our connected experiences right."
So that's the start-up screen. To get to the rest of your content—like the game in your drive, the newly announced Nintendo TVii and the digital eShop—you'll have to hit the home button. There are no channels on Wii U like there were on the Wii; instead you'll have "options for where you wanna go from there," Fils-Aime said. You could jump straight to Netflix, for example, or go into the separate MiiVerse application for more social options.
This MiiVerse application won't resemble Nintendo TVii in terms of interface or options, but it will let you send messages, see what your friends are doing, and recommend games to the people you know.
As we've seen, New Super Mario Bros. U uses the MiiVerse in an interesting way: as you walk through the world map, you'll see messages from other people offering tips, complaining about how hard a given level is, or even bragging about how awesome they are. Fils-Aime says other games can integrate the MiiVerse in similar fashion, "but it'll be driven by the individual developer."
They'll be showing other examples of how games can integrate the MiiVerse in the near future.
As for online networks? Reggie says the same thing: Stay tuned.
"And by that I mean, it's gonna be best for us to show the specific mechanics, how it works, for me to sit here and try to explain it to you without some nice visuals is gonna take our entire interview time," he said. "The key message I would communicate to your readers would be this: We have spent a lot of time and invested a lot of money to get our connected experiences right. And so when we highlight how the eShop will work, how the Nintendo Network is going to work, I think people are going to be very pleased."
And what about the much-reviled friend codes? Fils-Aime told us during E3 that they will indeed be back, albeit in a more convenient form. But he wouldn't share anything else today.
"We've heard the community feedback on friend codes and we're making it dramatically easier for you to connect with your friends," he said.
We'll have more from our extensive interview with Fils-Aime in the coming days.
Tot 8m is ideaal voor Wii U tot Controller.quote:BT: There is. And it's... Of course, when we're generally giving limits on things like that, and I think the same thing can be said for the Nintendo 3DS battery life... We tend to be more conservative, because we're looking at it from a performance perspective. What, really, is the range where you're going to get the best performance out of that? And you're going to get the best performance within a range of about... They had a very precise number at one point. In meters it's like eight meters. In feet it's about 24 feet. That's for best performance.
PS3 was 599 euro.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:09 schreef speknek het volgende:
Ik vind de prijs voor de ZombiU pack echt debiel, 400. Zit nu weer te twijfelen of ik hem wel wil kopen. Niet dat ik het geld niet heb, maar een introductieprijs die gelijk is aan de PS3 toen die geintroduceerd werd, met hardware die na zes jaar niet veel beter is.. En concurrenten die als reactie waarschijnlijk nog wat omlaag gaan. Dat is een fikse pricedrop binnen een paar maanden waiting to happen.
Dat is echt ontzettend zondequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
VC-games kunnen NIET op Gamepad gespeeld worden.
Gemiste kast , wat voor schijfjes gaan ze gebruiken dan ?quote:
25 GB.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iets gelijkwaardig aan Blu Ray. Twintig GB als ik het goed heb.
quote:Slot-loading optical disc drive compatible with 12 cm "proprietary high-density optical discs" (25 GB per layer) and 12 cm Wii optical discs
Was er niet een 20GB 499?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3 was 599 euro.
Klinkt goed (voor dit moment althans)quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef creno het volgende:
intendo brengt zelden technische hardwarespecificaties naar buiten, maar Satoru Iwata deed het donderdag in de Nintendo Direct-presentatie tch. Niet voor niets, zo blijkt nu: de Wii U is krachtiger dan iedereen dacht.
De grootste verrassing? Nintendo's HD-console heeft maar liefst 2 GB RAM (systeemgeheugen) aan boord. 1 GB voor games, en 1 GB voor de systeemsoftware en 'andere taken'. Ter vergelijking: de PlayStation 3 en Xbox 360 hebben beide 512 MB aan RAM beschikbaar, de 3DS 96 MB aan RAM voor games en 32 MB voor 'andere taken'.
Dat stemt ons vrolijk. Met 1 GB kun je veel leuke dingen doen. Zo wisten we al dat Miiverse tijdens het gamen toegankelijk zal zijn, net als de webbrowser en de videochatfunctie. Maar met 1 GB zul je waarschijnlijk ook razendsnel kunnen winkelen in de eShop, of door een lijst met films kunnen browsen terwijl je game op pauze staat. We zijn erg benieuwd wat Nintendo nog allemaal in voorbereiding heeft.
Hoge leessnelheid
Het andere goede nieuws is dat de Wii U behoorlijk snel optische discs – met 25 GB aan data – kan lezen. Met 22,5 MB per seconde, om precies te zijn. Dit betekent dat we geen trage installaties of lange opstarttijden hoeven te verwachten – een fenomeen dat sowieso al ongebruikelijk was, bij Nintendo-games. Ter vergelijking: de PlayStation 3 leest blu-ray schijfjes met een snelheid van 9 MB per seconde.
Efficinte GPU
Maar daar blijft het niet bij. Iwata meldde ook dat de GPU (grafische processor) in de Wii U een 'GPGPU' is. Dat betekent in normale mensentaal dat deze processor niet alleen mooie graphics genereert op je scherm, maar dat de grafische rekenkracht ook kan worden ingezet voor andere processen. De Wii U gaat dus, in andere woorden, extra efficint met zijn rekenkracht om.
Laag energieverbruik
Tot slot kwam nog de aankondiging dat de Wii U bij het gamen gemiddeld 40 watt aan energie verbruikt. Dat is ongeveer de helft van het energieverbruik van de nieuwe Xbox 360- en PlayStation 3-modellen (beide ongeveer 85 watt). Dit geeft aan dat Nintendo nieuwe, energiezuinige chips in zijn console heeft zitten, maar het betekent ook dat de Wii U straks niet staat te loeien als we aan het gamen zijn.
(bron: ngamer)
Dat lukt mij niet bij nsmb Wii, nsmb 2 voor 3ds en ook niet bij Mario 3d land. Ik ben een doorgewinterde Mario speler vanaf Mario bros 3 op de nes dus ik kan mezelf redelijk "goed" noemen in het spelen van Mario. Het is maar net wat je uitgespeeld vindt. Vroeger was het tegen de vlag aanspringen, tegenwoordig is het meer unlocken en verzamelen.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef Deezertje het volgende:
...Tegenwoordig heb je een Mario game in een dag uitgespeeld...
Dat is wel suf, maar ik verwacht dat het met een firmware update later alsnog mogelijk gemaakt zal worden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
40 minuten video @ http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/news/nintendo_direct_47764.htmlquote:Op maandag 17 september 2012 14:18 schreef Oksel het volgende:
Dit is me allemaal even voorbijgegaan..is er nog plek op de hype-train?
Waar moet ik wat pre-orderen?
quote:Special 32 staat online!
Afgelopen donderdag hield Nintendo een presentatie over de Wii U. Hier zijn o.a. de prijs en de lanceerdatum bekend gemaakt. Ik en Kevin gaan het hier over hebben in de nieuwe special:
ZombiU graag! Ik heb een dubbel gevoel over de game, net als Red Steel eingenlijk destijds. Wil wel weten of die de moeiteisquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Aanstaande maandag vlieg ik namens FOK!games voor een dagje naar Frankfurt om op het hoofdkantoor van Nintendo met de Wii U te spelen. Ik weet niet wat er speelbaar is maar is er iets waar ik voor jullie op moet letten qua Wii U of de games??
Tank! Tank! Tank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Aanstaande maandag vlieg ik namens FOK!games voor een dagje naar Frankfurt om op het hoofdkantoor van Nintendo met de Wii U te spelen. Ik weet niet wat er speelbaar is maar is er iets waar ik voor jullie op moet letten qua Wii U of de games??
Ik verwacht dat dat ook wel zal gebeuren. Games van nu kunnen het niet, maar er zal toch wel een upgrade komen waardoor het wel mogelijk is. En ik mag toch hopen dat games als Yoshi's Island en StarFox nu wel uit gaan komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En idd Virtual Console op de gamepad, dat moet toch gewoon kunnen...
Die zwarte gamepadis super sexyquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gamereactor.es(...)Da+fotos+exclusivas/
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die zwarte gamepadis super sexy
Dat dan weer wel, maar ik vind het niet erg een doekje overheen te halenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blegh, daarom liever een witte dan zie ik het in ieder geval niet.
Vraag even waarom de witte Wii U niet in het premium pack zit.... En of ie nog komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Daar was een beetje onduidelijkheid over. In het ene interview wordt gezegd dat de singleplayer idd onrails is met Murphy-features, terwijl in het andere interview wordt gezegd dat je gewoon als Rayman kunt gespelen (en Murphy dus computer gestuurd is).quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Rayman Legends is overigens voorlopig van mijn lijstje af, de singleplayer is te ruk voor worden zeg. De helft van het spel is Rayman automatisch bestuurd en ben je verplicht als Murphy te spelen, ofwel de sidekick rol met de gamepad.
Hopeloos slechte beslissing.
* Zijn niet-motion plus controllers te gebruiken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Vreemd ja, want tijdens E3 mocht het wel.quote:Op zondag 23 september 2012 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zou er met de achterkant zijn eigenlijk?
Mag absoluut niet gefotografeerd worden, is verboden.
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb dat ding al getest in Amsterdam, mooi met HDMI maar het is gewoon nog een generatie achterlopend, het kan zich wel gaan meten met de PS3 en 360 denk ik.
Dat dus.quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.
We weten weinig van de graphics en al helemaal van de CPU.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb dat ding al getest in Amsterdam, mooi met HDMI maar het is gewoon nog een generatie achterlopend, het kan zich wel gaan meten met de PS3 en 360 denk ik.
De Wii U draait spellen moeiteloos met 60 fps in 1080p, iets wat niet mogelijk was op de ps3/60. Dat, en het feit dat launch games er beter uitzien dan op deze systemen (de multiplatforms sowieso), laat me toch denken dat de Wii U nog wel wat sterker is (ook 2gb ram enzo).quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat zou echt heel jammer zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Rayman Legends is overigens voorlopig van mijn lijstje af, de singleplayer is te ruk voor worden zeg. De helft van het spel is Rayman automatisch bestuurd en ben je verplicht als Murphy te spelen, ofwel de sidekick rol met de gamepad.
Hopeloos slechte beslissing.
http://www.nintendo-gamer(...)-might-be-a-bit-odd/quote:Op zondag 23 september 2012 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zou echt heel jammer zijn
Wat is je bron als ik vragen mag? Want ik keek heel erg uit naar deze game, die muziek erbij was echt geweldig, alleen daarom wilde ik m al halen
Daar zit ik nu dus ook aan te denken, eerst was het ect een musthave, maar met dit inderdaad uit de budgetbakken vissen. Wat waarschijnlijk niet heel lang zal duren,als je kijkt naar originsquote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm zonde, daar ga ik dus reviews van afwachten. Misschien wordt het zo'n aankoop voor 20e als hij in de aanbieding is over een jaartje
Heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.
Pikmin zag er goed uit, maar Batman helemaal. Ook Project P(Als ik het goed had) liet zien hoe de HD graphics zich op hun best laten zien.quote:Op zondag 23 september 2012 09:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De Wii U draait spellen moeiteloos met 60 fps in 1080p, iets wat niet mogelijk was op de ps3/60. Dat, en het feit dat launch games er beter uitzien dan op deze systemen (de multiplatforms sowieso), laat me toch denken dat de Wii U nog wel wat sterker is (ook 2gb ram enzo).
VEEL sterker is hij misschien niet, maar sterker sowieso. Maakt me ook weinig uit verder, Nntendo titels in HD en 25gb aan schijfruimte, moeten hele dikke games worden! Zelda, mario, donkey kong, smash bros, pokemon, metroid, pikmi. En ga maar door
Dat is gewoon een grappig ADHD spel, er gebeurt zoveel in die game, zoveel chaos, dat is echt een heel leuk spel.quote:Op zondag 23 september 2012 11:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Project P-100 is hernoemd tot The Wonderful 101. Die lijkt me ook superbruut idd
Wii U is trouwens een daverend succes in de Amerikaanse voorverkoop. Lijkt erop dat Nintendo weer een toppertje heeft
Project p100 blift het voor mij, nieuwe titel is iets te...lamequote:Op zondag 23 september 2012 11:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Project P-100 is hernoemd tot The Wonderful 101. Die lijkt me ook superbruut idd
Wii U is trouwens een daverend succes in de Amerikaanse voorverkoop. Lijkt erop dat Nintendo weer een toppertje heeft
quote:The Wii U Is Region Locked, Of Course
Quelle surprise!
To the surprise of absolutely nobody, it has been confirmed by Japanese publication Famitsu (via a translated tweet) that the Wii U will feature a region lock system.
This is hardly a massive shock, as all Nintendo's domestic consoles have incorporated such a safeguard - only the Game Boy and DS ranges have opted out so far. The 3DS, which many expected to be region-free, also has a region lock in place.
Region locks prevent players from purchasing software from other territories and using it on their consoles.
Geen verrassing inderdaad, voor mij ook geen probleem. Nog nooit in mijn leven buitenlandse spellen willen bestellen, overgrote deel komt hier toch wel.quote:
Er was n Wii RPG die hier niet is uitgebracht.quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geen verrassing inderdaad, voor mij ook geen probleem. Nog nooit in mijn leven buitenlandse spellen willen bestellen, overgrote deel komt hier toch wel.
quote:Wii U developer reports struggles with slow CPU
But system's graphical performance bests current HD consoles
In the many months we've been hearing about Nintendo's Wii U, there have been wide-ranging reports that the machine's underlying hardware is comparable to or somewhat more powerful than current generation HD consoles. Now, as we get closer to the system's November 18 North American debut, a Wii U launch developer suggests that it might actually perform worse than current generation systems in some ways, while improving on them in others.
[...]
Nintendo hasn't revealed precise performance details of the Wii U's IBM-made CPU, which features three Power PC cores, but Suzuki's comments line up with those of other developers contacted by Eurogamer last month. "We are not limited by [the CPU power] but some other games might suffer from it," one unnamed developer told the site.
[...]
Daarom niet bestellen op een internet only shop! Ik preorder sowieso niets, kijk wel of ik hem kan vindenquote:Op maandag 24 september 2012 14:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bol.com meldt inmiddels niet te kunnen garanderen dat ze de Wii U op de dag van release kunnen leveren. Wel schraal naar mijn mening dat het onzeker is. Ik neem aan dat ze weten hoeveel ze erg krijgen en dus dat ding gewoon uitverkocht is op een gegeven moment. Lijkt me best ruk dat als je dat ding besteld dat je op de releasedatum ineens mail krijgt dat het een maand ofzo gaat duren
Ik denk dat ik dat ook niet ga doen. Ben nog wel ff zoet met m'n Wii en wil eigenlijk ook wel ff wat reviews afwachten. Enige spel op het moment wat ik 100% wil is Pikmin en die is toch nog niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daarom niet bestellen op een internet only shop! Ik preorder sowieso niets, kijk wel of ik hem kan vinden
Dat deed ik ook bij de Wii. Release: december 2006. Ik kon 'm pas ergens kopen in maart 2007.quote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik preorder sowieso niets, kijk wel of ik hem kan vinden
Ik had hem een dag van tevoren :$quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij de Wii. Release: december 2006. Ik kon 'm pas ergens kopen in maart 2007.
ZombiU niet mooi? Uit trailers leek die me juist de meest sfeervolle en mooiste titel tot nu toe. Wat was er orecies niet mooi aan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef wc-eend het volgende:
Niet veel kunnen vragen maarre;
Nintendo Land: Toffe minigames
Assassin's Creed 3: Prachtige graphics
Zombi U: Niet mooi maar zeer goede sfeer
Mass Effect 3: Volledig speelbaar op Wii U GamePad met een druk op de knop.... Zonder lag en shit...
Dan heb je toch wat verkeerd gedaan hoor. Ik had dat ding binnen een week uit de bartsmit gehaaldquote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij de Wii. Release: december 2006. Ik kon 'm pas ergens kopen in maart 2007.
Oh met de sfeer zit het wel degelijk goed maar grafisch gezien is het gewoon minder.. zeker als je ziet wat Ubisoft met een game als Assassin's Creed III doet op de Wii U, die er mogelijk wel beter uit ziet als PS3 en Xbox 360.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ZombiU niet mooi? Uit trailers leek die me juist de meest sfeervolle en mooiste titel tot nu toe. Wat was er orecies niet mooi aan?
Dan ga ik daar wat reviews van afwachten, daar was ik namelijk wel bang voor. Een soort Red Steel voor de Wii, die zat ook vol met fouten en glitches, gepushed voor de launch. We zullen zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh met de sfeer zit het wel degelijk goed maar grafisch gezien is het gewoon minder.. zeker als je ziet wat Ubisoft met een game als Assassin's Creed III doet op de Wii U, die er mogelijk wel beter uit ziet als PS3 en Xbox 360.
Daarnaast zijn er kleine rarigheden zoals als je een zombie die ligt en je weet niet of hij leeft of dood is... ik wilde hem op zijn benen slaan om een collega te laten zien dat hij dan zou 'wakker worden' en aanvallen.. sla ik gewoon zijn hoofd er af terwijl ik zijn been raak...
Ik heb een klein beetje het gevoel dat Zombi U sneller is gemaakt dan ze eigenlijk wilden...
Welke mindere berichten van zombiu?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Financile meevaller van een paar honderd euro, twijfel nu toch over die pre-order
Lineup leek trouwens heel goed in het begin maar begint me nu toch tegen te vallen na de mindere berichten over ZombiU en Rayman
Heb m ook in de pre-order gezet nu bij GameMania (online). Hoef toch nog niet te betalen dus dat kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:50 schreef nomar83 het volgende:
Whatever, heb de Wii U gepre-orderd bij GameMania. Staat geen prijs bij, nog geen actie, maar ik heb geen zin om die week winkels af te lopen en GameMania belooft dat ze de bestellingen chronologisch afgaan.
Een platformer voor de Wii U eShop, komt ook op PS3, XBOX360 en Windows.quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke ik ben een beetje verward nu. Wat was dat?
Dat moet nog blijken!quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, situatie is anders dan 6 jaar geleden.quote:
De Wii werd ook veel gekocht door mensen die niets met gamen hadden. Ik ken veel mensen die een Wii kochten voor dat bowlen en die shit en er daarna niets meer mee deden. Die zullen nu vermoed ik geen Wii meer kopen en denk sowieso dat de Wii U voor die groep veel minder interressant is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad, situatie is anders dan 6 jaar geleden.
Lijkt er wel op dat er de eerste maanden een tekort is aan systemen.
Ik wacht ook nog even.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Wii werd ook veel gekocht door mensen die niets met gamen hadden. Ik ken veel mensen die een Wii kochten voor dat bowlen en die shit en er daarna niets meer mee deden. Die zullen nu vermoed ik geen Wii meer kopen en denk sowieso dat de Wii U voor die groep veel minder interressant is.
Zelf lijkt me de Wii U wel heel tof maar ga hem niet kopen.
En kan dat ook vanwege de nieuwe controller. Je hoeft de tv niet meer aan te zettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even.
Wii U moet ook concurreren met bijvoorbeeld smartphone en iPad.
Ik bedoel dat men meer keuzes heeft bij kopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En kan dat ook vanwege de nieuwe controller. Je hoeft de tv niet meer aan te zetten
quote:Na eerdere berichten van grote pre-order aantallen in Engeland en Amerika laten nu ook Nederlandse retailers zich uit over de verkoopcijfers van de Wii U. Game Mania laat weten dat de launch voorraad zo goed als uitverkocht is. Men heeft alleen nog het Wii U Basic Pack in beperkte mate beschikbaar. Het Deluxe Pack en de speciale ZombiU bundel zijn bij Game Mania al uitverkocht.
Andere Nederlandse winkels accepteren nog wel pre-orders voor alle pakketten. Het is niet bekend hoeveel Wii U's er met de lancering beschikbaar zullen zijn in Nederland. In 2006 had Nintendo slechts een beperkt aantal Wii consoles beschikbaar voor de Europese markt. De vraag naar de Wii U lijkt groter dan verwacht, met name de Wii U Preview Presentation heeft veel twijfelaars over de streep getrokken. Daarnaast is de Wii U de eerste 'nieuwe' home console sinds tijden en hebben Microsoft en Sony tot op heden nog geen concrete next-generation plannen aangekondigd.
Think again, ze kondigen nooit 3 of meer first party AAA titels aan op een show. Verder heb je grootgelijknthouhnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik ga hem volgend jaar halen denk na de e3. dan zijn er ook meer spellen uit en ook goedkopere titels denk ik. pas een ps3 gekocht, maar een nintendo console koop je voor nintendo shit. denk dat ze komende e3 nieuwe zelda aankondigen voor wiiu. misschien 3d mario. mario kart..
misschien niet.. maar wat was e3 2010 dan? donkey kong, kirby, nieuwe zelda.. aangezien NoA president reggie zei dat er grote aankondigen komen voor na of tijdens e3, denk ik wel of nieuwe zelda, of nieuwe 3d mario, of mario kart.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Think again, ze kondigen nooit 3 of meer first party AAA titels aan op een show. Verder heb je grootgelijknthouhn
Kirby is geen AAA titel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
misschien niet.. maar wat was e3 2010 dan? donkey kong, kirby, nieuwe zelda.. aangezien NoA president reggie zei dat er grote aankondigen komen voor na of tijdens e3, denk ik wel of nieuwe zelda, of nieuwe 3d mario, of mario kart.
Met je reservering voor maart 2013?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta nog nergens op een lijst, maar ik loop gewoon de winkel in op donderdag, reken af en fiets ermee naar huis.
Nee, zonder reservering bij de MediaMarkt. Net als makkelijk mogelijk was met de Wii. Lagen er dozijnen van.quote:
Ik denk ook niet dat er grote tekorten zullen zijn (de Wii had ik dag -1).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee, zonder reservering bij de MediaMarkt. Net als makkelijk mogelijk was met de Wii. Lagen er dozijnen van.
Mediamarkt Lutjebroek? In Utrecht stonden er 300 man voor de deur en hadden ze 16 ex. binnen gekregen die ze (na twee uur wachten) stiekem onder de voorste mensen hadden verloot .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee, zonder reservering bij de MediaMarkt. Net als makkelijk mogelijk was met de Wii. Lagen er dozijnen van.
Volgens mij is dat ook op Fok! gepost (film?) indertijd? (Of was dat XBOX/PS3)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Mediamarkt Lutjebroek? In Utrecht stonden er 300 man voor de deur en hadden ze 16 ex. binnen gekregen die ze (na twee uur wachten) stiekem onder de voorste mensen hadden verloot .
Rotterdamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Mediamarkt Lutjebroek? In Utrecht stonden er 300 man voor de deur en hadden ze 16 ex. binnen gekregen die ze (na twee uur wachten) stiekem onder de voorste mensen hadden verloot .
Pokemon is voor handhelds.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog steeds ongelofelijk trouwens dat ze niet een grote 3D Pokemon hebben gemaakt voor Gamecube/Wii/Wii U. Als die gebundeld zou zitten zou dat ding echt gigantisch verkopen. Zou overigens ook briljant zijn om die uit te brengen als de nieuwe Xbox enzo komen. Ik hoop er nog steeds op
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Net als dat Paper Mario voor consoles is? O, wacht....
Zelfde idee. Het is onzin om te denken dat een bepaalde serie of bepaalde manier van spelen exclusief voor een bepaald systeem is.quote:
Idd, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit het ook? Hoop gedoe om niets als je het mij vraagt.
Gamepad is idd 3 5 uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gamepad 20 uur, yeah right. Was toch 2-3 uur?
Edit: Ik lees ergens 3-5 uur
Gun ze daar ook eens watquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
http://www.gamefront.de/a(...)---SNES-Version.html
Vooralsnog enkel Australi...
Uitgesteld? Komt toch gewoon in maart ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die is wel vet ja
Pikmin uitgesteld![]()
![]()
Zal de Amerikanen helemaal ontgaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo's aandacht voor details is bizar...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |