Oh met de sfeer zit het wel degelijk goed maar grafisch gezien is het gewoon minder.. zeker als je ziet wat Ubisoft met een game als Assassin's Creed III doet op de Wii U, die er mogelijk wel beter uit ziet als PS3 en Xbox 360.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ZombiU niet mooi? Uit trailers leek die me juist de meest sfeervolle en mooiste titel tot nu toe. Wat was er orecies niet mooi aan?
Dan ga ik daar wat reviews van afwachten, daar was ik namelijk wel bang voor. Een soort Red Steel voor de Wii, die zat ook vol met fouten en glitches, gepushed voor de launch. We zullen zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh met de sfeer zit het wel degelijk goed maar grafisch gezien is het gewoon minder.. zeker als je ziet wat Ubisoft met een game als Assassin's Creed III doet op de Wii U, die er mogelijk wel beter uit ziet als PS3 en Xbox 360.
Daarnaast zijn er kleine rarigheden zoals als je een zombie die ligt en je weet niet of hij leeft of dood is... ik wilde hem op zijn benen slaan om een collega te laten zien dat hij dan zou 'wakker worden' en aanvallen.. sla ik gewoon zijn hoofd er af terwijl ik zijn been raak...
Ik heb een klein beetje het gevoel dat Zombi U sneller is gemaakt dan ze eigenlijk wilden...
Welke mindere berichten van zombiu?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Financiële meevaller van een paar honderd euro, twijfel nu toch over die pre-order
Lineup leek trouwens heel goed in het begin maar begint me nu toch tegen te vallen na de mindere berichten over ZombiU en Rayman
Heb m ook in de pre-order gezet nu bij GameMania (online). Hoef toch nog niet te betalen dus dat kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:50 schreef nomar83 het volgende:
Whatever, heb de Wii U gepre-orderd bij GameMania. Staat geen prijs bij, nog geen actie, maar ik heb geen zin om die week winkels af te lopen en GameMania belooft dat ze de bestellingen chronologisch afgaan.
Een platformer voor de Wii U eShop, komt ook op PS3, XBOX360 en Windows.quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke ik ben een beetje verward nu. Wat was dat?
Dat moet nog blijken!quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.
Inderdaad, situatie is anders dan 6 jaar geleden.quote:
De Wii werd ook veel gekocht door mensen die niets met gamen hadden. Ik ken veel mensen die een Wii kochten voor dat bowlen en die shit en er daarna niets meer mee deden. Die zullen nu vermoed ik geen Wii meer kopen en denk sowieso dat de Wii U voor die groep veel minder interressant is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad, situatie is anders dan 6 jaar geleden.
Lijkt er wel op dat er de eerste maanden een tekort is aan systemen.
Ik wacht ook nog even.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Wii werd ook veel gekocht door mensen die niets met gamen hadden. Ik ken veel mensen die een Wii kochten voor dat bowlen en die shit en er daarna niets meer mee deden. Die zullen nu vermoed ik geen Wii meer kopen en denk sowieso dat de Wii U voor die groep veel minder interressant is.
Zelf lijkt me de Wii U wel heel tof maar ga hem niet kopen.
En kan dat ook vanwege de nieuwe controller. Je hoeft de tv niet meer aan te zettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even.
Wii U moet ook concurreren met bijvoorbeeld smartphone en iPad.
Ik bedoel dat men meer keuzes heeft bij kopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En kan dat ook vanwege de nieuwe controller. Je hoeft de tv niet meer aan te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |