ZombiU graag! Ik heb een dubbel gevoel over de game, net als Red Steel eingenlijk destijds. Wil wel weten of die de moeiteisquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Aanstaande maandag vlieg ik namens FOK!games voor een dagje naar Frankfurt om op het hoofdkantoor van Nintendo met de Wii U te spelen. Ik weet niet wat er speelbaar is maar is er iets waar ik voor jullie op moet letten qua Wii U of de games??
Tank! Tank! Tank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Aanstaande maandag vlieg ik namens FOK!games voor een dagje naar Frankfurt om op het hoofdkantoor van Nintendo met de Wii U te spelen. Ik weet niet wat er speelbaar is maar is er iets waar ik voor jullie op moet letten qua Wii U of de games??
Ik verwacht dat dat ook wel zal gebeuren. Games van nu kunnen het niet, maar er zal toch wel een upgrade komen waardoor het wel mogelijk is. En ik mag toch hopen dat games als Yoshi's Island en StarFox nu wel uit gaan komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En idd Virtual Console op de gamepad, dat moet toch gewoon kunnen...
Die zwarte gamepadis super sexyquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gamereactor.es(...)Da+fotos+exclusivas/
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die zwarte gamepadis super sexy
Dat dan weer wel, maar ik vind het niet erg een doekje overheen te halenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blegh, daarom liever een witte dan zie ik het in ieder geval niet.
Vraag even waarom de witte Wii U niet in het premium pack zit.... En of ie nog komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Daar was een beetje onduidelijkheid over. In het ene interview wordt gezegd dat de singleplayer idd onrails is met Murphy-features, terwijl in het andere interview wordt gezegd dat je gewoon als Rayman kunt gespelen (en Murphy dus computer gestuurd is).quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Rayman Legends is overigens voorlopig van mijn lijstje af, de singleplayer is te ruk voor worden zeg. De helft van het spel is Rayman automatisch bestuurd en ben je verplicht als Murphy te spelen, ofwel de sidekick rol met de gamepad.
Hopeloos slechte beslissing.
* Zijn niet-motion plus controllers te gebruiken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef wc-eend het volgende:
Hoi schatjes,
Vreemd ja, want tijdens E3 mocht het wel.quote:Op zondag 23 september 2012 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zou er met de achterkant zijn eigenlijk?
Mag absoluut niet gefotografeerd worden, is verboden.
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb dat ding al getest in Amsterdam, mooi met HDMI maar het is gewoon nog een generatie achterlopend, het kan zich wel gaan meten met de PS3 en 360 denk ik.
Dat dus.quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.
We weten weinig van de graphics en al helemaal van de CPU.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb dat ding al getest in Amsterdam, mooi met HDMI maar het is gewoon nog een generatie achterlopend, het kan zich wel gaan meten met de PS3 en 360 denk ik.
De Wii U draait spellen moeiteloos met 60 fps in 1080p, iets wat niet mogelijk was op de ps3/60. Dat, en het feit dat launch games er beter uitzien dan op deze systemen (de multiplatforms sowieso), laat me toch denken dat de Wii U nog wel wat sterker is (ook 2gb ram enzo).quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |